quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
TVP voor pas gedumpte kwetsbare zielige tienertjes
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.quote:
Gentlemen, we hebben er een!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
TVP voor pas gedumpte kwetsbare zielige tienertjes
Idd, walgelijk was datquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.
Goed hea?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.
En anders kan je er altijd met mij nog over pratenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Goed hea?![]()
En nee ga ik verder niet vertellen, ten eerste een ongelooflijke anti climax en ten tweede gaat het verder niemand wat aan^^
Je hebt een geile dame die online masturbeert, en jij vindt dat walgelijk? Homoquote:
Wederzijds, dus ook het mannelijke figuur masturbeerdequote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt een geile dame die online masturbeert, en jij vindt dat walgelijk? Homo
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wederzijds, dus ook het mannelijke figuur masturbeerdeHomo.
PM me je gegevens maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat van een vrouw hoef ik niet te weten en van de man al helemaal nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ontopic!quote:
Jij hoeft momenteel helemaal niets meer. Poor little fellaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat van een vrouw hoef ik niet te weten en van de man al helemaal niet
En in de tussentijd heb ik ook nog een come back gevonden die wel ergens op slaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |