Welkom en succesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef An24 het volgende:
Hoi,
Mag ik ook meedoen? Zag het topic toen ik aan het posten was in trouwen![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
-edit- ik heb college in de Roetersstraat, bijvak aan de UvA.
Moehahahaquote:
Dondersquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boft CF eventjes dat ze gelijk het topic mag openen![]()
.
quote:
Haha, ja dat doe ik ook vaakquote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Welkom inderdaad An24!
Ik post ook vaak niets vanwege het onderwerp. Of dan wil ik iets typen, maar vind ik het niet belangrijk genoeg en dan haal ik het hele verhaal weer weg.
Stom eigenlijk hèquote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, ja dat doe ik ook vaak.
Ik post niet als het over hele ingewikkelde studiedingen gaat waar ik totaal geen verstand van heb. Zoals gisteren over die ethiek.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef 3DMARK het volgende:
Pierre: nee, ik doe t niet....
Yolanthe: Je moet t doen Pierre
P: nee, ik doe t niet, kop of munt dan......
Y: Ok, kop of munt, oh Pierre, dat mag niet.
P: ja, maar ik doe t niet.....
Y: Pierre, ik moet t nu weten, anders ga ik naar de jury
P: ok
Y: oh Pierre, ik hoor net dat dat niet mag, je moet t toch doen
P: oh okee... uhm....Sieneke dan....
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Stom eigenlijk hè.
Heel herkenbaar! Vooral als het gaat over alfa-studie-dingen, daar heb ik erg weinig verstand van.
Het gaat hier inderdaad ook met enige regelmaat over Engelse literatuur. Heb ik totaal geen verstand van.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.
En SPSS is ook al weggezakt. Goddank
Omdat ik een uva student ben en als je in de beta bieb inlogt met een science-account (wat alleen beta-studenten hebben) dan mag je gewoon printen. Ik print mn slides enzo altijd op de uva uit. Maar geloof dat het maximum 200 printjes per maand is ofzo, maar ik heb iig nog nooit aan het maximum gezeten.quote:
Zo te zien zijn m'n rechten bijgewerkt. Ik moest meer dan 200 berichten verwijderen voordat het percentage gebruikt onder de 100 kwamquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
Oh Sigme, ik wilde je PMen omdat je de reis die ik ga doen al hebt gedaan, maar je inbox is vol!!!
Daarmee zou je volgens mij op de computers bij psychologie en economie in moeten kunnen loggen. Want ik zie wel eens studenten uit die richtingen proberen om in te loggen op de Science computers en dat werkt dan nietquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP!
Chico: ik moet er nog wel een tijdje heen ja, eerst 2 en dan 1x per week. Ik zat er nog over te denken om jou te vragen of je wist hoe het daar ging met printen.Ik heb zelf wel een Uvanet-ID ofzo, kun je daar dan ook ergens op een computer?
My thoughts exactlyquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boft CF eventjes dat ze gelijk het topic mag openen![]()
.
Mooi, dan ga ik dat eens proberen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarmee zou je volgens mij op de computers bij psychologie en economie in moeten kunnen loggen. Want ik zie wel eens studenten uit die richtingen proberen om in te loggen op de Science computers en dat werkt dan niet. Maar anders misschien vragen bij de medewerkers van de bieb, die kunnen dan misschien een gastaccount aanmaken (als inloggen niet lukt).
Jij zit normaal bij de VU toch? Hebben ze daar ook een wireless netwerk en hoe kan je daarop inloggen?
Las Vegas-Zion-Bryce-Arches-Monument Valley-Grand canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco en als er dan nog tijd over is, langs de kust naar LA. En dan ook nog naar Joshua Tree.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk Co!Waar ga je precies naartoe in de VS?
Datquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.
En dat muv het 'goddank', want SPSS is best leuk en handig als je weet hoe je ermee om moet gaanquote:En SPSS is ook al weggezakt. Goddank
Dan wil ik wel een keer aan het einde van de maand wat slides uitprinten als dat magquote:Op maandag 8 februari 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik een uva student ben en als je in de beta bieb inlogt met een science-account (wat alleen beta-studenten hebben) dan mag je gewoon printen. Ik print mn slides enzo altijd op de uva uit. Maar geloof dat het maximum 200 printjes per maand is ofzo, maar ik heb iig nog nooit aan het maximum gezeten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Las Vegas-Zion-Bryce-Arches-Monument Valley-Grand canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco en als er dan nog tijd over is, langs de kust naar LA. En dan ook nog naar Joshua Tree.
De AH heeft WAT? Oke, dit heb ik dus niet gelezen *neuriet liedje*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
AH heeft de Milka-Daimrepen in de bonus. En ik heb er dus net 1 op.
Dank je wel, Chico, dat je er laatst over begon![]()
.
San Marco en ik gaan zo een film kijken, één of andere fantasiedinges met Jude Law, Heath Ledger, Johnny Depp, kortom: met allemaal mooie mannen dus![]()
.
Die iddquote:Op maandag 8 februari 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Imaginarium of Doctor Parnassus!Die wil ik ook nog zien!
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:39 schreef Syrena het volgende:
Maar mijn plan is af en geprint & ingebonden![]()
Ze hebben ook druiven, appels, ijsbergsla in de aanbieding. En peren!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
De AH heeft WAT? Oke, dit heb ik dus niet gelezen *neuriet liedje*
Hmmmmmquote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze hebben ook druiven, appels, ijsbergsla in de aanbieding. En peren!!!
Prima hoor, kom deze maand toch niet aan mn maximumquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een keer aan het einde van de maand wat slides uitprinten als dat mag!
Gelukkig heb ik het zelf niet gezien vanmorgenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
AH heeft de Milka-Daimrepen in de bonus. En ik heb er dus net 1 op.
Dank je wel, Chico, dat je er laatst over begon![]()
.
En sinaasappels!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze hebben ook druiven, appels, ijsbergsla in de aanbieding. En peren!!!
Tip: wcrol. Wcpapier is meestal steviger, en volgens mij is een rol wegsnuiten goedkoper dan steeds losse zakdoekjes. Wel wat onhandig meenemenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Bleuh, elke keer als ik nies (= vaak) en geen zakdoekje paraat heb (= ook vaak), dan is m'n hand helemaal kletsnatIk heb sinds vanmiddag al twee pakjes zakdoekjes opgebruikt (en elk zakdoekje gebruikt tot het echt niet meer kon).
Oei, ook nog minneola'squote:
No way dat ik op school met een wcrol ga rondlopen. De leerlingen zien me aankomenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: wcrol. Wcpapier is meestal steviger, en volgens mij is een rol wegsnuiten goedkoper dan steeds losse zakdoekjes. Wel wat onhandig meenemen. De eerste dag dat ik verkouden ben gaat er bij mij altijd een hele rol doorheen
.
Ik print daar altijd op, op dat gele papier, ik vind het mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 19:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Prima hoor, kom deze maand toch niet aan mn maximum. Hopelijk heb je geen probleem met lichtgeel papier, dat vergat ik erbij te zeggen, wit papier was te duur ofzo?
[..]
Gelukkig heb ik het zelf niet gezien vanmorgen. Ze zijn echt nog lekkerder dan de pure Daim repen
(die zijn te hard/plakkerig naar mijn zin. Liever allemaal kleine stukjes in melkchocolade)
Zij die respect hebben voor dergelijke prestaties groeten u terug!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Zij die vandaag 5 kilometer aan een stuk, in 35 minuten, hardgelopen hebben groeten u!
Wat goed, echt fijn dat je nu ook kan bellenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Net even met m'n vader gebeld. Was eerst gewoontegetrouw aan een sms'je begonnen en toen dacht ik: "Waarom sms ik eigenlijk? Ik bel gewoon even!".
M'n moeder is nog wat slapjes, maar het gaat wel beter, gelukkig.
quote:
Zonder vlees kom ik rond de 2000 uit volgens caloriechecker.nl. Want die kent geen eendenborstquote:Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij valt het heel erg mee Merel. Als ik het zo snel inschat blijf je nog onder de 2000 kcal.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Zonder vlees kom ik rond de 2000 uit volgens caloriechecker.nl. Want die kent geen eendenborstQua calorieën dus geen ramp (al had ik graag wat lager gezeten), maar wel te veel verzadigd vet. Morgen weer een dag.
Dank je wel! Tis ook zo leuk om te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben wel eens online en dan gaat het over een onderwerp waar ik niets mee heb of waarvan ik niet weet wat ik ermee aanmoet, en dan post ik gewoon niet.
[..]
Welkom en succes.
En wat maak je een mooie foto's
[..]
Respect hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef huuphuup het volgende:
ja prima hier hoor![]()
de colleges zijn weer begonnen en ik werk weer uiteraard en t meiske wordt steeds groter en vraagt dus ook meer aandacht en tijd dus sommige topics schieten er wel eens bij in(en schoonmaken en uitgebreid koken ook
)
Ja hequote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank je wel! Tis ook zo leuk om te doenJammer dat het voor mij een te individuele baan is om van te leven
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja he. Maar is dat niet lastig, een fotograaf vinden voor de bruiloft van 2 medefotografen?
Hey Huup.
Beterschap Viking.
Ik ben helemaal niet ziek hoor...voor mij valt verkouden zijn nog niet onder ziekheid. Of ik ben gewoon nog nooit goed verkouden geweest, natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?
Goedemorgen trouwens!
Beterschap Viksie en Nynke!
Ik ben ook alweer druk an die arbeit. Of der arbeit. Weet ik het.
Nouja, beterschap met je verkoudheid dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ziek hoor...voor mij valt verkouden zijn nog niet onder ziekheid. Of ik ben gewoon nog nooit goed verkouden geweest, natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ervoor zorgen dat de meet foto's voor we op vakantie gaan nog rondgestuurd worden overigens
Ja doei.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
ik ben mijn ritme aan het vasthouden. Ookal heb ik pas om kwart voor 11 college, toch zit ik al op de uni en ga zo maar aan de slag met opdrachten
Lijstje:
O: 2 knackebrod ozzewoz en beker melk
T: appel
L1: 2 boterhammen kaas
L2: 2 boterhammen kaas
T: 2 mandarijntjes
D: broodje hamburger met avocadoprut en daarbij gegrilde groenten
Daarnet ook eerste galafoto van ons dit jaar gedetecteerd:leuke foto. Heeft Mr.Wolve daar alleen een glas sinas vast? Dat doet wat af aan de foto, natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ervoor zorgen dat de meet foto's voor we op vakantie gaan nog rondgestuurd worden overigensIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Mr.Wolve was de bobquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuke foto. Heeft Mr.Wolve daar alleen een glas sinas vast? Dat doet wat af aan de foto, natuurlijk!
Netjes hoor, je poging begint alvast goed! En sterkte met de begrafenis vanmiddag. Ik vind dat altijd behoorlijk heftig om mee te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Jullie gaan idd snel, leuke foto MoBlo!
Vanmorgen 65,8, gisteren nog 66,4 en nu weer poging zoveel op naar de 62 ofzo.
Dito!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Leuke foto Moblo, wat zijn jullie schattig samen
Da's niet best.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Leuke foto Moblo, wat zijn jullie schattig samen
ik heb net een schaaltje cruesli op, vanmiddag een wit puntje pindakaas en een rijstwafel denk ik en ik moet nog even fruit halen
Die laatste paar kilo zijn zo moeilijk, val door de week af en eet alles er in het weekend weer aan afgelopen weken dus begin steeds op maandag weer ongeveer met hetzelfde gewichtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Netjes hoor, je poging begint alvast goed! En sterkte met de begrafenis vanmiddag. Ik vind dat altijd behoorlijk heftig om mee te maken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's niet best.Allemaal suikers!! WB trouwens!!
Gaat z'n gangetjequote:
Herkenbaar! Uit eten is gewoon lastig. En ik bedacht me laatst dat ik dat meestal zo'n twee keer per week doe, hoe decadent. Snap ik ook meteen waar al m'n geld toch heen gaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! Ik ga vanavond voor t eerst sinds ik mn nieuwe eetstijl goed volhoud uit eten. vind het wel spannend. ik heb alvast de menukaart bekeken, en denk dat ik voor entrecote ga, en gewoon wat frietjes erbij eet.klinkt heel infantiel allemaal, maar ik moet echt leren verstandig om te gaan met dat soort "mogelijkheden" om alles naast me neer te leggen en veel te veel te eten... te groot aanbod zeg maar...en teveel smoesjes om te gebruiken...
je hoeft niet low-carb/carb-free... maar kies dan voor volkorenbrood, max. 2 stuks fruit per dag etc... je helpt jezelf gewoon door je suikers beter te verdelen en door vooral langzame suikers te eten... ik eet ook 6 volkorenboterhammen per dag en val prima af, heb geen suikerdipjes etc...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]jamaar jamaar
ik moet mn verslaving toch ergens mee onderhouden?
Nee serieus, ik heb gemerkt dat carb-free of low-carb niets voor mij is. Met kind nu en vooral met borstvoeding heb ik de energie echt nodig. T puntje pindakaas zou beter kunnen jamaar k heb net gevoeld, puntje is oud
dus lunch wordt anders.
das waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hoeft niet low-carb/carb-free... maar kies dan voor volkorenbrood, max. 2 stuks fruit per dag etc... je helpt jezelf gewoon door je suikers beter te verdelen en door vooral langzame suikers te eten... ik eet ook 6 volkorenboterhammen per dag en val prima af, heb geen suikerdipjes etc...
geen trek is geen argument. omdat je de laatste paar dagen weinig hebt gegeten geeft je maag simpelweg minder snelk het signaal "trek". dat betekent niet dat je lichaam geen eten nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorgenomen lijstje, alleen O al op.
O: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x pindakaas
T: -
L: nu dan wel die bak yoghurt met rozijnen
T: minneola
D: vega-lasagne, de heerlijke met ricotta en courgette.
T: ?
Ik heb geen trek
Waarom heb je een minneolafobie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ga deze week proberen een minneola te eten...in mijn stappenplan om over mn voedselfobieën heen te komen... hij ligt al op tafel... morgenavond ga ik m slachten...
Ben erg benieuwd! Ik heb er nog geen durven kopen, ben bang dat het te citroenig is ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ga deze week proberen een minneola te eten...in mijn stappenplan om over mn voedselfobieën heen te komen... hij ligt al op tafel... morgenavond ga ik m slachten...
Ja, maar dat doe ik dus alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
XM: Kwak bedoelt toch juist dat je ook moet eten als je geen zin hebt?
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik dus al
Mmmhhhh zal kijken wat ik er nog bij kan proppen.
Ik bedoelde ook meer grapefruiterig dan citroenig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef Rituals het volgende:
Ik vind ze niet citroenig Syrena! Maar misschien ben ik niet de aangewezen persoon om daarover te oordelen, want ik hou juist van zuur/citroenig. Minneola's vind ik in ieder geval lekkerder dan mandarijnen. Alleen soms heb je pech en zitten er pitten in (meestal niet).
Ik moet zo ff voor een afspraak naar het centrum. Loop dan langs een AH, zal eens kijken of ik zoiets mee kan nemen ja. Goed idee, thnxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.(Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Ook dan ben ik misschien niet de aangewezen persoon, want ik hou van grapefruitsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer grapefruiterig dan citroenig.
Kruising tussen een mandarijn en een grapefruit volgens wikiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel.
@kwak: ik eet eigenlijk al meer dan waar ik zin in heb. Weet ook niet precies wat het is, maar m'n eetlust ligt een beetje op z'n gat.
Ow? Nou, dat haal ik er echt niet uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kruising tussen een mandarijn en een grapefruit volgens wiki
Nee dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat An zelf fotograaf is, haar toekomstig man voor zover ik weet ook, en of het voor hen niet moeilijk is een fotograaf te vinden die voldoet aan hun eisenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?
Ooooh! Op die fiets. Ja, je bent dan wel extra kritisch natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat An zelf fotograaf is, haar toekomstig man voor zover ik weet ook, en of het voor hen niet moeilijk is een fotograaf te vinden die voldoet aan hun eisen. Voordat ik geruchten de wereld in help
. Rest nog niet gelezen btw.
Wel iets minder omdat het minder moeite kost om te pellen. Maar ik zou toch nog steeds m'n handen wassen na het eten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: gaan je handen net zo stinken van mineola's als van sinaasappels?
Ik heb werkelijkwaar nog nooit gemerkt dat m'n handen gaan stinken van een sinaasappel!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: gaan je handen net zo stinken van mineola's als van sinaasappels?
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.(Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit hartige vreetbuien. Zoet daarentegen.
Zeer zeer zeer sporadisch. Maar ik houd ook niet van aardappelen. En dus ook niet echt in de vorm van chips of patat. Doet me niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.
Of zijn dat mandarijnen, die zo stinken? Ik hou van allebei niet, in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar nog nooit gemerkt dat m'n handen gaan stinken van een sinaasappel!
Ik heb beidequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.
Aardbeien. Maar dan moet het wel net het seizoen zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit hartige vreetbuien. Zoet daarentegen.
rauwkost zet nou niet echt zoden aan de dijk als je te weinig kcal binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
ik heb geen angst, maar t is meer dat ik mezelf ken: als er allemaal lekkers op de kaart staat ga ik excuses zoeken om te mogen bestellen wat ik maar wil. en dan eindig ik met 2000 kcal waard aan spareribs en patat op mn bord. en een dame blanche na. en dat wil ik niet deze keer...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.
Kwak, succes vanavond met het etentjeIk herken je angst voor menukaarten totaal niet, maar het lijkt me toch niet zo raar dat je daar nu wat meer bewust van bent dan anders? Als je het maar eerlijk opbiecht maandag
Anna, wat lief van je vriendMaar kon 'ie nou geen betere smoes bedenken?
Nee, dat heb je goed onthouden! Het was echt ontzettend leuk, bijpraten met oude vrienden, leuke band, lekker gedanst. En het bruidspaar was zo liefquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb beideEn ik had nooit die Daim-snoepjes moeten kopen bij de IKEA.
CF!![]()
Hoe was de bruiloft? Of heb ik dat echt helemaal verkeerd onthouden?
het is deels neofobie (angst voor onbekend voedsel) maar dan vooral voor bepaalde texturen/voedselgroepen. fruit wil ik graag meer leren eten, om af te wisselen, dus ik heb de minneola die ik gisteren kreeg bewaard. ik vind m heel lekker ruiken, maar ben bang om m te eten omdat ik vaak ga kokhalzen van texturen zoals van veel fruit enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom heb je een minneolafobie?Of het het gewoon een nieuwedingenfobie?
Ik heb nog steeds geen minneola's in de supermarkt gezien!
dat weet ik, maar je denkt nog steeds op dezelfde manier... waarom zou j níet gewoon 4 boterhammen smeren s ochtends, meenemen, en opeten? want je post zpo vaak "ja, ik heb niet meer bij me dan dit..."quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, ik eet echt al zoveel meer dan vroeger. Eerst kwam ik daardoor aan, maar nu niet meer. Dus die stofwisseling draait in ieder geval wel weer. Dat weet ik echt heel erg zeker. Als ik kijk naar wat ik de afgelopen maanden zo gemiddeld per dag heb weggestouwd, daar zou ik vroeger echt minstens 8 kg van zijn aangekomen. En volgens mij ben ik nog steeds heeeeel lichtjes aan het afvallen.
Oh dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat heb je goed onthouden! Het was echt ontzettend leuk, bijpraten met oude vrienden, leuke band, lekker gedanst. En het bruidspaar was zo lief
En ik vind Amsterdam echt leuk, en het zou eventueel uit banen-overwegingen best een optie zijn om er over een paar jaar te gaan wonen, maar ik denk dat Amsterdam na Vlaanderen wel erg schrikken isIk heb me nooit gerealiseerd hoe brutaal Amsterdammers zijn, het viel me vrijdag echt op
Nee, ik had inderdaad die post nodig om te raden wie je bent!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef ciborg84 het volgende:
Rara, wie ben ik?.
Vast niet zo moeilijk te raden adhv de rest van m'n post. Zit met koppijn op school en moet hier nog wel tot minstens 14:10 blijven. Gelukkig hoef ik niet les te geven, want dat trek ik niet.
En sinaasappels en mandarijnen stinken heul niet. Ik vind mandarijntjes juist hartstikke gezellig ruiken.
Oh, don't worry trouwens: kon niet in m'n oude account (iets met ww) en ik kreeg maar geen nieuwe toegemaild dus ff ander account aangemaakt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik had inderdaad die post nodig om te raden wie je bent!.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef P.F het volgende:
conleche, ben jij het?
De naam alleen alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef ciborg84 het volgende:
Rara, wie ben ik?.
Vast niet zo moeilijk te raden adhv de rest van m'n post.
Erg hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
Ik moet ook geld sparenHet geld vlieeeegt er door heen
Gemeenschap van goederen FTWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend krijgt de laatste tijd echt de ene financiële meevaller na de andere, en ik kan nog niet eens een nieuwe bril kopen..
Ja, dat was het plan, maar dat werd toch wel aardig prijzig, zeker met Peru & Bolivia in het vooruitzicht + het feit dat er nog een weekendje weg aan zit te komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je ging toch naar Wenen?
Ik moet ook even hard sparen voor de paasvakantie, maar somehow komt er maar weinig van
Hier ook, 67 euro.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:00 schreef neen het volgende:
[..]
Erg heal wel belastingzooi ingevuld? Ik was het vergeten, financiële meevaller
![]()
Ik ga naar Lowlands, een lange wandeltocht maken (10 dagen), misschien nog een week weg met mijn ouders, misschien nog een paar dagen alleen weg, misschien nog een paar dagen met vriendje weg en ik ga vooral níet werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh herkenbaar Chico. Dat van mij is ook al op. En nog iets meer dan dat![]()
Ah well
Maar wat ga je doen in je zomervakantie Chico?? Je maakt ons wel nieuwsgierig!
Duvel heeft net weekendje weg geboekt met mijn verjaardag. Ik word opnieuw 29 in Brugge!
Dat kan je toch ook deels terugvragen via de belasting? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
En ik moet nog veel studieboeken maar ik heb zoo geen geld. Iedere keer als ik denk dat ik alles heb gekocht begint er weer een nieuw blok, waarin ze zeggen: Ojaa trouwens.. Dit boek he.. Heb je ZOO nodig. Maar 70 euro!
Fietspomp leen ik altijd wel van andere fietsenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
Hmmm... Dat moest al heel lang terug toch?
En ook leuke dingen heb ik betaald zoals dit kamp, en weekendjes weg door verre wedstrijden maarrrr kost wel allemaal veel geld.. En ik kan ook niet niet komen want ik ben nu eenmaal een team..
Voor 67 Euro kun je best iets leuks doen tochquote:
Deels. En pas volgend jaar. Dus daar heb je niet zoveel aan als je 'm nu nodig hebt en geen geld hebt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook deels terugvragen via de belasting? Of hoe werkt dat?
Ik wacht nog even tot 1 maart, dan vullen zij het een en ander al voor me in (met name salaris in mijn geval). Hoef ik het alleen nog maar even te controleren. Alleen studiekosten moet ik dan zelf nog even berekenen, krijg ik misschien nog wel meer terug dan anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef neen het volgende:
[..]
Fietspomp leen ik altijd wel van andere fietsenen bij ons op school staat er ook een geloof ik... misschien bij jou ook wel.
Aangifte van de belasting kun je nu al doen, volgens mij ben je dan zelfs vroeg... voor 1 april moet het iig wil je voor 1 juli antwoord terugkrijgen. Moet je wel je jaaropgaaf al hebbenlink
Tis vast intimiderend. M'n lijstje is in iedergeval al aangevuld met nog een stuk bananenbrood. De laatste!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:11 schreef Wolve000 het volgende:
Men is er stil van!
Ik ben alleen niet zo goed in het beoordelen van lijstjes.
t ziet er goed uit. ik kan slechte lijstjes veel makkelijker herkennenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis vast intimiderend. M'n lijstje is in iedergeval al aangevuld met nog een stuk bananenbrood. De laatste!
Leuk! En Brugge is fijn voor je portomonnee, want er valt niet zoveel te winkelen. Behalve natuurlijk als je idolaat bent van kantquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft net weekendje weg geboekt met mijn verjaardag. Ik word opnieuw 29 in Brugge!
Prima lijstje denk ik! Is de soep vullend genoeg voor een hele avond? Anders misschien nog wat yoghurt na je D?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met rare vruchten (uit de vriezer, ik had werkelijkwaar geen idee wat het waren), banaan en muesli
T: stuk bananenbrood
L: 2 volkorenbroodjes met roerei van 3 eieren en stukjes gerookte ham
D: rode linzensoep met zelfgemaakte naan
Wel okay, wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis vast intimiderend. M'n lijstje is in iedergeval al aangevuld met nog een stuk bananenbrood. De laatste!
ik heb de soep nog nooit gemaakt, maar ik denk het wel. En ik heb 's avonds eigenlijk nooit honger, alleen zin in zoetigheid. Ik bedenk me nu dat ik nog een ananas heb liggen, die slacht ik wel en eet ik vanavond de helft van ofzo!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Prima lijstje denk ik! Is de soep vullend genoeg voor een hele avond? Anders misschien nog wat yoghurt na je D?
Owquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk! En Brugge is fijn voor je portomonnee, want er valt niet zoveel te winkelen. Behalve natuurlijk als je idolaat bent van kant
Wij waren er in de zomer en hebben toen gegeten bij Het Schrijverke, erg lekker!
I know. Ik hou van zoet! Als ik daar nog vanaf kom is het helemaal perfect, denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zit soms wat aan het randje met je hoeveelheid suikers, maar voor de rest vind ik nog steeds dat je fijn eet
Ik zie geen groente.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met rare vruchten (uit de vriezer, ik had werkelijkwaar geen idee wat het waren), banaan en muesli
T: stuk bananenbrood
L: 2 volkorenbroodjes met roerei van 3 eieren en stukjes gerookte ham
D: rode linzensoep met zelfgemaakte naan
Wel okay, wat vinden jullie?
Oh sorry!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow
Nouja, we gaan met de auto, dus we kunnen makkelijk nog elders heentuffen als we in Brugge zelf uitgekeken zijn.
Dat maakt al veel goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh sorry!
Maar het is er sprookjesachtig mooi en zo romantisch, je gedachten staan helemaal niet naar winkelen als je daar bent![]()
D'r gaat een wortel door de soep!quote:
Oeh dan kom ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik voorzie eenlowlands
meet!!
Al weet ik nog niet of ik ga, ligt aan mijn inkomen rond die tijd & overige vakantieplannen.
Ik bedacht later inderdaad ook dat er echt helemaal niks in zit. Het was ook niet bedoeld als "dan is je lijstje wel goed", maar meer om een begin te maken met toch eten als je geen zin hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.
Baal jij er ook altijd zo van dat er bij de meeste vegetarische gerechten geen frietjes zitten? Dan zit je in een restaurant, tig varianten van vlees met frietjes op de kaart, en dan is de vega-optie groentetaart ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel menu kaart angstIk kan echt nooooit kiezen! Ik neem het liefst altijd iets met frietjes
!
Ik heb geloof ik ook nog wel eens minder betaald in guldens...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef neen het volgende:
Ik zag net dat het 155 Euro was inc. servicekosten.... alleen geen idee of dat dan de vroege vogelprijs is of niet.
In mijn tijd was dat wel anders.
Je kan dan meestal ook wel een bakje frietjes bijbestellen hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Baal jij er ook altijd zo van dat er bij de meeste vegetarische gerechten geen frietjes zitten? Dan zit je in een restaurant, tig varianten van vlees met frietjes op de kaart, en dan is de vega-optie groentetaart ofzo.
Ja maar dan is het zo obvious dat het "extra" is, en dus onnodig slecht voor de lijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je kan dan meestal ook wel een bakje frietjes bijbestellen hoor.
Zo das niet weinig. Maarja, veel goedkoper zal het niet gaan worden komende jaren en lowlands ligt hier vlakbijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef neen het volgende:
Ik zag net dat het 155 Euro was inc. servicekosten.... alleen geen idee of dat dan de vroege vogelprijs is of niet.
In mijn tijd was dat wel anders.
Prijzen tickets Lowlands bekendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo das niet weinig. Maarja, veel goedkoper zal het niet gaan worden komende jaren en lowlands ligt hier vlakbij. Vroegah kon ik het echt niet betalen (en had ik geen vrienden ofzo om mee te gaan
), toen leverde mijn krantenwijk te weinig op
.
Edit: waar staat dat eigenlijk?want ik kan niets vinden erover
likewisequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een keer naar Rock Werchter geweest en toen besloten dat festivals niet mijn ding zijn.
Ik word altijd onrustig en ongelukkig van grote mensenmassa's, dus ik ben benieuwd wat ik ervan ga vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een keer naar Rock Werchter geweest en toen besloten dat festivals niet mijn ding zijn.
Maak je geen zorgen hoor, met mij is niks mis. Auto van m'n werk geleend vanmiddag en die is stuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat is er gebeurd? Ben jij in orde?
Ik krijg meestal op zaterdagmiddag een mensen-dip. Rond die tijd slaat de moeheid toe en kan ik er even niet meer tegen. Dan wil ik gewoon even alleen zijn. Maar er is altijd wel een rustiger hoekje te vinden op het festivalterreinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik word altijd onrustig en ongelukkig van grote mensenmassa's, dus ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
@neen: ik ga mee met een groep die ik zelf niet zo goed ken, dus ik ga ook lekker doen waar ik zin in heb(een paar zijn mijn leerlingen, dat is wel uhm lastig). En natuurlijk niet douchen. Gewoon 5 dagen in hetzelfde shirt rondlopen
.
Merel, wat vervelend. Kan ie nog wel gemaakt enzo?
Je moet dan ook niet op Werchter zijn om een leuk festival mee te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gatver, midden op een kruispunt? Dat lijkt me nou zo engquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef Merel het volgende:
En toen stond ik met de auto langs de kant op de pechdienst te wachten. Nadat de auto er midden op het kruispunt mee stopte natuurlijk. En dan voel je je zo stom en hulpeloos en huilerig
Die deden alleen maar toeteren en boos kijken en middelvingers opsteken. Sta nu op de pechhulp te wachten, duurt langquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He gatver, midden op een kruispunt? Dat lijkt me nou zo engWerd je wel geholpen door mensen??
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind mezelf als Amsterdammer trouwens best meevallen qua brutaliteit, al merk ik dat ik soms wat hard en heel veel praat en ook over dingen die de meeste mensen niet eens willen weten
Die mensen snappen het niet: een weer(ga)loos lekker wijf met een kapotte auto MOET je helpen, da's regel nummer één!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Die deden alleen maar toeteren en boos kijken en middelvingers opsteken. Sta nu op de pechhulp te wachten, duurt lang
Oeh, dat is kut iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef Merel het volgende:
En toen stond ik met de auto langs de kant op de pechdienst te wachten. Nadat de auto er midden op het kruispunt mee stopte natuurlijk. En dan voel je je zo stom en hulpeloos en huilerig
Een auto-accu houdt het wel een tijdje vol. Zorg dan wel dat je gewone lichten uit staan, die verbruiken het meest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef Merel het volgende:
Hoe lang kan je knipperlicht aan blijven tot je accu leeg is?
Nou zegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Die deden alleen maar toeteren en boos kijken en middelvingers opsteken. Sta nu op de pechhulp te wachten, duurt lang
Die gaan tenminste niet kapotquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef Syrena het volgende:
Neen, ik heb mijn oude telefoon ook weer in gebruikSamen met de nieuwe (daar zit 't internetkaartje in, in de W810i zit de simonly).
Oh nee, dat kan echt niet. Maar ik weet hoe vervelend het is en hoe hulpeloos je je voelt als iets wat het gewoon altijd doet er ineens mee ophoudt. En je zelf echt geeeeeen idee hebt hoe dat kan. En al helemaal geen idee hebt hoe je het moet oplossen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:45 schreef Merel het volgende:
Ik ben nou ook zo bang dat het m'n eigen schuld is hè, dat ik 'm kapot heb gemaakt ofzo
5-17 kilo in 11 dagen is ongezond. Dus nee, dat is het niet waard.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Krael het volgende:
hier kan je eens een kijkje nemen, zeker waard !
''Hoe zou je je voelen als je binnen 11 dagen 5-17 kg bent afgevallen?''quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Krael het volgende:
Dat ga ik zekers doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Krael het volgende:
Ik denk dat ze je een virus stuurt ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
''Hoe zou je je voelen als je binnen 11 dagen 5-17 kg bent afgevallen?''
Niet zo goed denk ik
Je hebt gepost in totaal 3 topics, en allemaal met verwijzingen naar paypro.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef Krael het volgende:
spammert ? ik bekeek die website gewoon...
Een worm! Kun je wel net zoveel eten als je wil....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een virus stuurt ofzo.
Griepvirus of computervirus, van allebei ga je je beroerd genoeg voelen.
Yea right, wij zijn hier niet van gisteren hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef Krael het volgende:
spammert ? ik bekeek die website gewoon...
Ik vind dat ik ook wel meevalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind mezelf als Amsterdammer trouwens best meevallen qua brutaliteit, al merk ik dat ik soms wat hard en heel veel praat en ook over dingen die de meeste mensen niet eens willen weten
Hoi, welkom!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef Sjaapje het volgende:
Oké na een tijdje 'meelurken' toch wel tijd om zelf eens te reageren.
Ik doe voor de moment (3 maand) stage in Pécs Hongarije, maar anders ben ik stagair in Vlaanderen. Ah en ben nu 22, volgende maand 23. Vroeger kon ik echt eten wat ik wou, wat ik dan ook deed. Maar de laatste paar jaren komt er toch elke keer wat bij. En nu is die wat mij toch wat te veel geworden en is het tijd voor actie! Probleem is gewoon dat ik altijd honger heb. En dus ook gewoon te veel eet.
Ik ben meter 70 en zou graag iets van 58 kg wegen, dan ben ik echt slank want mijn benen zijn enorm gespierd, en daar moet ik nu eenmaal mee leven...
Nujah mijn meestal lijstje
O: 2-3 boterhammen met confituur/choco/kippewit/boursin/salami/...
T: appel
L: 2-3 boterhammen met kippewit/boersin/kaas/salami/slaatje en soms soep/salade erbij
T: hangt er van af: koekje, stuk zelfgemaakte cake, fruit, yogurt,chocolade,koffiekoek
D: Heel veel groenten, beetje vlees (max 100 gr) en pasta/rijst/aardappelen/... (daar heb ik in verminderd want dat at ik echt teveel)
T: Thee met bak magere yogurt/platte kaas met fruit en wat crunch of soms klein bakje chips
Drinken: water, thee, koffie, cola light
Maar heb zo wel elke dag mijn dom moment, zoals vanmorgen, had mijn appel mee maar mijn medestagairs waren allemaal een koffiekoek aan het eten zoals elke dag en vandaag kon ik het niet houden...
Daarnaast probeer ik wel zoveel mogelijk te sporten, Evy lessen heb ik niet echt nodig want loop met gemak een half uur of langer of ga een uurtje zwemmen (maar een gesloten zwembad en 10 cm sneeuw steken daar voor de moment wel stokken in de wielen) en fiets ik zeker hier meer als 30 min per dag meestal.
Shoot! Want vermageren doe ik helemaal niet, nujah een weegschaal heb ik niet zodus ik gok dat het ergens rond de 65-67 hangt.
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Baal jij er ook altijd zo van dat er bij de meeste vegetarische gerechten geen frietjes zitten? Dan zit je in een restaurant, tig varianten van vlees met frietjes op de kaart, en dan is de vega-optie groentetaart ofzo.
Er is nogal wat verschil tussen nieuwelingen. Jij komt mooi met een verhaaltje en een lijstje enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Sjaapje het volgende:
Hard zijn mag, de dees kan zeker wel tegen een stootje! En anders loop ik gewoon terug weg phoe!
Weet je wat erg is? Rotterdammers in Antwerpenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook wel meevalIk vind die Brabanders echt een veel grotere bek hebben
!
Als je veel honger hebt, kun je overwegen wat meer eiwitten te gaan eten, en wat minder koolhydraten. Kwark/platte kaas is een goeie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Sjaapje het volgende:
Dat lijstje is gewoon de helft wat ik 3 maand geleden at. En bruin brood eet ik, van alle soorten een beetje... En die crunch 's avonds is niet meer dan een kwart handje.
Nujah ik besef dat ik teveel eet, maar heb nu al zo'n honger
Trouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetjeHad ik al gezegd dat ik het tof vind dat jullie gaan trouwen?
Huup ik vind het inderdaad knap hoe jij alles zo combineert, weet niet of ik dat zou kunnen.
Vik beterschap!
Mijn ontbijt vanochtend was een banaan. Normaal ontbijt ik op werk, maar alles was al op
even met de toner schudden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Viking84 het volgende:
AAAAAAAAAARGH!!! Ik moet morgen m'n portfolio inleveren, in tweevoud, en net nu is de toner van de printer leeg!. Ik heb me een partij staan !@#$% daarnet, dat wil je niet weten. AAAAAAARGH!
. Zo lang hebben we die toner nog niet en nu is 'ie dus al leeg
.
Wiki zegt mandarijn en grapefruitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel.
@kwak: ik eet eigenlijk al meer dan waar ik zin in heb. Weet ook niet precies wat het is, maar m'n eetlust ligt een beetje op z'n gat.
Niet, joh? Die hebben toch best veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:19 schreef Merel het volgende:
De C1000 op het Bastiaansplein heeft in ieder geval geen mineola's
6 eetlepers havermout in 200ml melk? Heb je een fijne weegschaal, zodat je kan wegen hoeveel havermout dat is? (Als ik 6 eetlepels havermout in minder dan een kwart liter melk gooi, wordt dat geen pap maar beton.) Ik denk dat je lijstje redelijk ok is, al vind ik het diner wat licht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef anna82 het volgende:
mijn lijstje van vandaag! Ik heb geen idee hoeveel kcal dit is. Het is wel exemplarisch voor wat ik
eet op een dag. What say you?
Ik val hier trouwens niet echt van af, maar dat kan ook door mijn weekend-eet gewoonten komen.
O: papje (200 ml halvolle melk met 6 el havermout)
T: kiwi
L: 3 boterhammen, twee met ei en salade, een met ossenworst
T: bakje magere yoghurt
D: omelet met garnalen, paprika, ui, suger snaps en tauge
T: indische cake met thee
S: evy 10
Een tas? Is dat een kommetje ofzo? En ik zag ColdFeet ook al over die platte kaas, wat is nou weer platte kaas? (Mijn gok is dat het zachte kwarkachtige kaas is).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Sjaapje het volgende:
18u: tas magere platte kaas met aarbei, appelsien, wortel, rijstkoek
Oei! Niet naar het ziekenhuis nu gaan dan? Even belangrijker dan school nu! Sterkte iig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
En nu hoor ik net dat m'n moeder vanmiddag ws een hartaanval heeft gehad en nu in het zkh ligt. Dat kon er ook nog wel bij
.
Sterkte! Wat naarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
En nu hoor ik net dat m'n moeder vanmiddag ws een hartaanval heeft gehad en nu in het zkh ligt. Dat kon er ook nog wel bij
.
Sterkte. En ga erheen. Je moeder is belangrijker dan school.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |