Ik denk dat ze je een virus stuurt ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
''Hoe zou je je voelen als je binnen 11 dagen 5-17 kg bent afgevallen?''
Niet zo goed denk ik
Je hebt gepost in totaal 3 topics, en allemaal met verwijzingen naar paypro.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef Krael het volgende:
spammert ? ik bekeek die website gewoon...
Een worm! Kun je wel net zoveel eten als je wil....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een virus stuurt ofzo.
Griepvirus of computervirus, van allebei ga je je beroerd genoeg voelen.
Yea right, wij zijn hier niet van gisteren hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef Krael het volgende:
spammert ? ik bekeek die website gewoon...
Ik vind dat ik ook wel meevalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind mezelf als Amsterdammer trouwens best meevallen qua brutaliteit, al merk ik dat ik soms wat hard en heel veel praat en ook over dingen die de meeste mensen niet eens willen weten
Hoi, welkom!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef Sjaapje het volgende:
Oké na een tijdje 'meelurken' toch wel tijd om zelf eens te reageren.
Ik doe voor de moment (3 maand) stage in Pécs Hongarije, maar anders ben ik stagair in Vlaanderen. Ah en ben nu 22, volgende maand 23. Vroeger kon ik echt eten wat ik wou, wat ik dan ook deed. Maar de laatste paar jaren komt er toch elke keer wat bij. En nu is die wat mij toch wat te veel geworden en is het tijd voor actie! Probleem is gewoon dat ik altijd honger heb. En dus ook gewoon te veel eet.
Ik ben meter 70 en zou graag iets van 58 kg wegen, dan ben ik echt slank want mijn benen zijn enorm gespierd, en daar moet ik nu eenmaal mee leven...
Nujah mijn meestal lijstje
O: 2-3 boterhammen met confituur/choco/kippewit/boursin/salami/...
T: appel
L: 2-3 boterhammen met kippewit/boersin/kaas/salami/slaatje en soms soep/salade erbij
T: hangt er van af: koekje, stuk zelfgemaakte cake, fruit, yogurt,chocolade,koffiekoek
D: Heel veel groenten, beetje vlees (max 100 gr) en pasta/rijst/aardappelen/... (daar heb ik in verminderd want dat at ik echt teveel)
T: Thee met bak magere yogurt/platte kaas met fruit en wat crunch of soms klein bakje chips
Drinken: water, thee, koffie, cola light
Maar heb zo wel elke dag mijn dom moment, zoals vanmorgen, had mijn appel mee maar mijn medestagairs waren allemaal een koffiekoek aan het eten zoals elke dag en vandaag kon ik het niet houden...
Daarnaast probeer ik wel zoveel mogelijk te sporten, Evy lessen heb ik niet echt nodig want loop met gemak een half uur of langer of ga een uurtje zwemmen (maar een gesloten zwembad en 10 cm sneeuw steken daar voor de moment wel stokken in de wielen) en fiets ik zeker hier meer als 30 min per dag meestal.
Shoot! Want vermageren doe ik helemaal niet, nujah een weegschaal heb ik niet zodus ik gok dat het ergens rond de 65-67 hangt.
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Baal jij er ook altijd zo van dat er bij de meeste vegetarische gerechten geen frietjes zitten? Dan zit je in een restaurant, tig varianten van vlees met frietjes op de kaart, en dan is de vega-optie groentetaart ofzo.
Er is nogal wat verschil tussen nieuwelingen. Jij komt mooi met een verhaaltje en een lijstje enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef Sjaapje het volgende:
Hard zijn mag, de dees kan zeker wel tegen een stootje! En anders loop ik gewoon terug weg phoe!
Weet je wat erg is? Rotterdammers in Antwerpenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook wel meevalIk vind die Brabanders echt een veel grotere bek hebben
!
Als je veel honger hebt, kun je overwegen wat meer eiwitten te gaan eten, en wat minder koolhydraten. Kwark/platte kaas is een goeie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Sjaapje het volgende:
Dat lijstje is gewoon de helft wat ik 3 maand geleden at. En bruin brood eet ik, van alle soorten een beetje... En die crunch 's avonds is niet meer dan een kwart handje.
Nujah ik besef dat ik teveel eet, maar heb nu al zo'n honger
Trouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetjeHad ik al gezegd dat ik het tof vind dat jullie gaan trouwen?
Huup ik vind het inderdaad knap hoe jij alles zo combineert, weet niet of ik dat zou kunnen.
Vik beterschap!
Mijn ontbijt vanochtend was een banaan. Normaal ontbijt ik op werk, maar alles was al op
even met de toner schudden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef Viking84 het volgende:
AAAAAAAAAARGH!!! Ik moet morgen m'n portfolio inleveren, in tweevoud, en net nu is de toner van de printer leeg!. Ik heb me een partij staan !@#$% daarnet, dat wil je niet weten. AAAAAAARGH!
. Zo lang hebben we die toner nog niet en nu is 'ie dus al leeg
.
Wiki zegt mandarijn en grapefruitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel.
@kwak: ik eet eigenlijk al meer dan waar ik zin in heb. Weet ook niet precies wat het is, maar m'n eetlust ligt een beetje op z'n gat.
Niet, joh? Die hebben toch best veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:19 schreef Merel het volgende:
De C1000 op het Bastiaansplein heeft in ieder geval geen mineola's
6 eetlepers havermout in 200ml melk? Heb je een fijne weegschaal, zodat je kan wegen hoeveel havermout dat is? (Als ik 6 eetlepels havermout in minder dan een kwart liter melk gooi, wordt dat geen pap maar beton.) Ik denk dat je lijstje redelijk ok is, al vind ik het diner wat licht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef anna82 het volgende:
mijn lijstje van vandaag! Ik heb geen idee hoeveel kcal dit is. Het is wel exemplarisch voor wat ik
eet op een dag. What say you?
Ik val hier trouwens niet echt van af, maar dat kan ook door mijn weekend-eet gewoonten komen.
O: papje (200 ml halvolle melk met 6 el havermout)
T: kiwi
L: 3 boterhammen, twee met ei en salade, een met ossenworst
T: bakje magere yoghurt
D: omelet met garnalen, paprika, ui, suger snaps en tauge
T: indische cake met thee
S: evy 10
Een tas? Is dat een kommetje ofzo? En ik zag ColdFeet ook al over die platte kaas, wat is nou weer platte kaas? (Mijn gok is dat het zachte kwarkachtige kaas is).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Sjaapje het volgende:
18u: tas magere platte kaas met aarbei, appelsien, wortel, rijstkoek
Oei! Niet naar het ziekenhuis nu gaan dan? Even belangrijker dan school nu! Sterkte iig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
En nu hoor ik net dat m'n moeder vanmiddag ws een hartaanval heeft gehad en nu in het zkh ligt. Dat kon er ook nog wel bij
.
Sterkte! Wat naarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
En nu hoor ik net dat m'n moeder vanmiddag ws een hartaanval heeft gehad en nu in het zkh ligt. Dat kon er ook nog wel bij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |