Oh dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat heb je goed onthouden! Het was echt ontzettend leuk, bijpraten met oude vrienden, leuke band, lekker gedanst. En het bruidspaar was zo lief
En ik vind Amsterdam echt leuk, en het zou eventueel uit banen-overwegingen best een optie zijn om er over een paar jaar te gaan wonen, maar ik denk dat Amsterdam na Vlaanderen wel erg schrikken isIk heb me nooit gerealiseerd hoe brutaal Amsterdammers zijn, het viel me vrijdag echt op
Nee, ik had inderdaad die post nodig om te raden wie je bent!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef ciborg84 het volgende:
Rara, wie ben ik?.
Vast niet zo moeilijk te raden adhv de rest van m'n post. Zit met koppijn op school en moet hier nog wel tot minstens 14:10 blijven. Gelukkig hoef ik niet les te geven, want dat trek ik niet.
En sinaasappels en mandarijnen stinken heul niet. Ik vind mandarijntjes juist hartstikke gezellig ruiken.
Oh, don't worry trouwens: kon niet in m'n oude account (iets met ww) en ik kreeg maar geen nieuwe toegemaild dus ff ander account aangemaakt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik had inderdaad die post nodig om te raden wie je bent!.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef P.F het volgende:
conleche, ben jij het?
De naam alleen alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef ciborg84 het volgende:
Rara, wie ben ik?.
Vast niet zo moeilijk te raden adhv de rest van m'n post.
Erg hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
Ik moet ook geld sparenHet geld vlieeeegt er door heen
Gemeenschap van goederen FTWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend krijgt de laatste tijd echt de ene financiële meevaller na de andere, en ik kan nog niet eens een nieuwe bril kopen..
Ja, dat was het plan, maar dat werd toch wel aardig prijzig, zeker met Peru & Bolivia in het vooruitzicht + het feit dat er nog een weekendje weg aan zit te komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je ging toch naar Wenen?
Ik moet ook even hard sparen voor de paasvakantie, maar somehow komt er maar weinig van
Hier ook, 67 euro.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:00 schreef neen het volgende:
[..]
Erg heal wel belastingzooi ingevuld? Ik was het vergeten, financiële meevaller
![]()
Ik ga naar Lowlands, een lange wandeltocht maken (10 dagen), misschien nog een week weg met mijn ouders, misschien nog een paar dagen alleen weg, misschien nog een paar dagen met vriendje weg en ik ga vooral níet werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh herkenbaar Chico. Dat van mij is ook al op. En nog iets meer dan dat![]()
Ah well
Maar wat ga je doen in je zomervakantie Chico?? Je maakt ons wel nieuwsgierig!
Duvel heeft net weekendje weg geboekt met mijn verjaardag. Ik word opnieuw 29 in Brugge!
Dat kan je toch ook deels terugvragen via de belasting? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
En ik moet nog veel studieboeken maar ik heb zoo geen geld. Iedere keer als ik denk dat ik alles heb gekocht begint er weer een nieuw blok, waarin ze zeggen: Ojaa trouwens.. Dit boek he.. Heb je ZOO nodig. Maar 70 euro!
Fietspomp leen ik altijd wel van andere fietsenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
Hmmm... Dat moest al heel lang terug toch?
En ook leuke dingen heb ik betaald zoals dit kamp, en weekendjes weg door verre wedstrijden maarrrr kost wel allemaal veel geld.. En ik kan ook niet niet komen want ik ben nu eenmaal een team..
Voor 67 Euro kun je best iets leuks doen tochquote:
Deels. En pas volgend jaar. Dus daar heb je niet zoveel aan als je 'm nu nodig hebt en geen geld hebt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook deels terugvragen via de belasting? Of hoe werkt dat?
Ik wacht nog even tot 1 maart, dan vullen zij het een en ander al voor me in (met name salaris in mijn geval). Hoef ik het alleen nog maar even te controleren. Alleen studiekosten moet ik dan zelf nog even berekenen, krijg ik misschien nog wel meer terug dan anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef neen het volgende:
[..]
Fietspomp leen ik altijd wel van andere fietsenen bij ons op school staat er ook een geloof ik... misschien bij jou ook wel.
Aangifte van de belasting kun je nu al doen, volgens mij ben je dan zelfs vroeg... voor 1 april moet het iig wil je voor 1 juli antwoord terugkrijgen. Moet je wel je jaaropgaaf al hebbenlink
Tis vast intimiderend. M'n lijstje is in iedergeval al aangevuld met nog een stuk bananenbrood. De laatste!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:11 schreef Wolve000 het volgende:
Men is er stil van!
Ik ben alleen niet zo goed in het beoordelen van lijstjes.
t ziet er goed uit. ik kan slechte lijstjes veel makkelijker herkennenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis vast intimiderend. M'n lijstje is in iedergeval al aangevuld met nog een stuk bananenbrood. De laatste!
Leuk! En Brugge is fijn voor je portomonnee, want er valt niet zoveel te winkelen. Behalve natuurlijk als je idolaat bent van kantquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft net weekendje weg geboekt met mijn verjaardag. Ik word opnieuw 29 in Brugge!
Prima lijstje denk ik! Is de soep vullend genoeg voor een hele avond? Anders misschien nog wat yoghurt na je D?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met rare vruchten (uit de vriezer, ik had werkelijkwaar geen idee wat het waren), banaan en muesli
T: stuk bananenbrood
L: 2 volkorenbroodjes met roerei van 3 eieren en stukjes gerookte ham
T: ?
D: rode linzensoep met zelfgemaakte naan
Wel okay, wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis vast intimiderend. M'n lijstje is in iedergeval al aangevuld met nog een stuk bananenbrood. De laatste!
ik heb de soep nog nooit gemaakt, maar ik denk het wel. En ik heb 's avonds eigenlijk nooit honger, alleen zin in zoetigheid. Ik bedenk me nu dat ik nog een ananas heb liggen, die slacht ik wel en eet ik vanavond de helft van ofzo!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Prima lijstje denk ik! Is de soep vullend genoeg voor een hele avond? Anders misschien nog wat yoghurt na je D?
Owquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk! En Brugge is fijn voor je portomonnee, want er valt niet zoveel te winkelen. Behalve natuurlijk als je idolaat bent van kant
Wij waren er in de zomer en hebben toen gegeten bij Het Schrijverke, erg lekker!
I know. Ik hou van zoet! Als ik daar nog vanaf kom is het helemaal perfect, denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zit soms wat aan het randje met je hoeveelheid suikers, maar voor de rest vind ik nog steeds dat je fijn eet
Ik zie geen groente.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met rare vruchten (uit de vriezer, ik had werkelijkwaar geen idee wat het waren), banaan en muesli
T: stuk bananenbrood
L: 2 volkorenbroodjes met roerei van 3 eieren en stukjes gerookte ham
D: rode linzensoep met zelfgemaakte naan
Wel okay, wat vinden jullie?
Oh sorry!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow
Nouja, we gaan met de auto, dus we kunnen makkelijk nog elders heentuffen als we in Brugge zelf uitgekeken zijn.
Dat maakt al veel goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh sorry!
Maar het is er sprookjesachtig mooi en zo romantisch, je gedachten staan helemaal niet naar winkelen als je daar bent![]()
D'r gaat een wortel door de soep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |