Oh dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat heb je goed onthouden! Het was echt ontzettend leuk, bijpraten met oude vrienden, leuke band, lekker gedanst. En het bruidspaar was zo lief
En ik vind Amsterdam echt leuk, en het zou eventueel uit banen-overwegingen best een optie zijn om er over een paar jaar te gaan wonen, maar ik denk dat Amsterdam na Vlaanderen wel erg schrikken isIk heb me nooit gerealiseerd hoe brutaal Amsterdammers zijn, het viel me vrijdag echt op
Nee, ik had inderdaad die post nodig om te raden wie je bent!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef ciborg84 het volgende:
Rara, wie ben ik?.
Vast niet zo moeilijk te raden adhv de rest van m'n post. Zit met koppijn op school en moet hier nog wel tot minstens 14:10 blijven. Gelukkig hoef ik niet les te geven, want dat trek ik niet.
En sinaasappels en mandarijnen stinken heul niet. Ik vind mandarijntjes juist hartstikke gezellig ruiken.
Oh, don't worry trouwens: kon niet in m'n oude account (iets met ww) en ik kreeg maar geen nieuwe toegemaild dus ff ander account aangemaakt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik had inderdaad die post nodig om te raden wie je bent!.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef P.F het volgende:
conleche, ben jij het?
De naam alleen alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef ciborg84 het volgende:
Rara, wie ben ik?.
Vast niet zo moeilijk te raden adhv de rest van m'n post.
Erg hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
Ik moet ook geld sparenHet geld vlieeeegt er door heen
Gemeenschap van goederen FTWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend krijgt de laatste tijd echt de ene financiële meevaller na de andere, en ik kan nog niet eens een nieuwe bril kopen..
Ja, dat was het plan, maar dat werd toch wel aardig prijzig, zeker met Peru & Bolivia in het vooruitzicht + het feit dat er nog een weekendje weg aan zit te komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je ging toch naar Wenen?
Ik moet ook even hard sparen voor de paasvakantie, maar somehow komt er maar weinig van
Hier ook, 67 euro.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:00 schreef neen het volgende:
[..]
Erg heal wel belastingzooi ingevuld? Ik was het vergeten, financiële meevaller
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |