abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77799747
Oja... fruit!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:47:25 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77799774
Hm, afspraak gaat niet door, contactpersoon moest uit Den Bosch komen met de trein .

So much for het plan van de cherrytomaatjes .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77800270
Hoi!

Vorige week voor het eerst een mineola gegeten en ik ben positief! Vooral fijn dat je geen net hoeft te kopen maar ze per stuk mee kan nemen bij de AH. En ze smaken ongeveer als een sinaasappel en ze zijn even makkelijk te pellen als een mandarijn. Best een vooruitgang t.o.v. gewone sinaasappels vind ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77800392
Maar de grote vraag is natuurlijk: gaan je handen net zo stinken van mineola's als van sinaasappels?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77800398
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?
Nee dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat An zelf fotograaf is, haar toekomstig man voor zover ik weet ook, en of het voor hen niet moeilijk is een fotograaf te vinden die voldoet aan hun eisen . Voordat ik geruchten de wereld in help . Rest nog niet gelezen btw.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:08:10 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77800416
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat An zelf fotograaf is, haar toekomstig man voor zover ik weet ook, en of het voor hen niet moeilijk is een fotograaf te vinden die voldoet aan hun eisen . Voordat ik geruchten de wereld in help . Rest nog niet gelezen btw.
Ooooh! Op die fiets. Ja, je bent dan wel extra kritisch natuurlijk .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77800465
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: gaan je handen net zo stinken van mineola's als van sinaasappels?
Wel iets minder omdat het minder moeite kost om te pellen. Maar ik zou toch nog steeds m'n handen wassen na het eten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:09:57 #133
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77800471
Over oranje fruit gesproken, tijd voor een mandarijntje!

Oh, en... goedemorgen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:24:36 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77800927
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb werkelijkwaar nog nooit gemerkt dat m'n handen gaan stinken van een sinaasappel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77800948
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is. (Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.

Kwak, succes vanavond met het etentje Ik herken je angst voor menukaarten totaal niet, maar het lijkt me toch niet zo raar dat je daar nu wat meer bewust van bent dan anders? Als je het maar eerlijk opbiecht maandag

Anna, wat lief van je vriend Maar kon 'ie nou geen betere smoes bedenken?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:26:06 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77800974
Ik heb nooit hartige vreetbuien. Zoet daarentegen .
pi_77801251
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77801349
Ik heb wel menu kaart angst Ik kan echt nooooit kiezen! Ik neem het liefst altijd iets met frietjes !
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:37:39 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77801382
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zeer zeer zeer sporadisch. Maar ik houd ook niet van aardappelen. En dus ook niet echt in de vorm van chips of patat. Doet me niet zoveel.
pi_77801402
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb werkelijkwaar nog nooit gemerkt dat m'n handen gaan stinken van een sinaasappel!
Of zijn dat mandarijnen, die zo stinken? Ik hou van allebei niet, in ieder geval.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77801450
Mandarijnen ruik je van 10 meter afstand en blijf je nog dagen ruiken aan je handen..
pi_77801465
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb beide En ik had nooit die Daim-snoepjes moeten kopen bij de IKEA.

CF!
Hoe was de bruiloft? Of heb ik dat echt helemaal verkeerd onthouden?
pi_77801590
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aardbeien. Maar dan moet het wel net het seizoen zijn

Ik doe even een lijst voor vandaag:
O: bak volle yoghurt met een flinke scheut perzikensap
T: handje amandelen
L: leftover salade met geroosterde paprika en aubergine, geitenkaas en vinaigrette
T: blondie: soort pindakaasbrownie met witte choco
T: nog een paar amandelen
D: kip met sojasausprutje, paprika en lente-ui, broccoli erbij
T: glaasje port en wat rijstzoutjes

Vrij vettig eten, maar dat is expres dit weekend veel carbs gegeten (zalige flatbreads gemaakt, 2x pasta), en dat merk ik nu nog aan m'n darmen.
pi_77801596
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is. (Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
rauwkost zet nou niet echt zoden aan de dijk als je te weinig kcal binnenkrijgt.

XM moet gewoon s ochtends 4 boterhammen smeren en die opeten op dr werk, of ze dr nou zin in heeft of niet. geen gekut met crackers en yoghurt en salade en rawkost enzo...

om nog maar eens de basisvoedign op te noemen die je nodig hebt om alle benodigde mineralen en vitamines binnen te krijgen:
-6 boterhammen besmeerd en belegd (misschien voor xm 5 omdat ze al zo lang aan de lijn doet en dr stofwisseling vernueckt heeft)
-2 stuks fruit
-evt. extra rauwkost
-200 gram aardappelen of 200 gram gare pasta/rijst (100 gram rauw)
-100-125 gram vlees (ik eet zelf meer) of vleesvervanger
-200 gram groente
-450 ml. zuivel
-5 gram halvarine/boter per boterham, 15 gram bereidingsvet voor de warme maaltijd.
-6 eetmomenten op een dag. niet nadenken over trek of niet, gewoon eten maken en om de drie uur opeten.

ik eet dit (zonder zuivel, meer vlees) en kom op 1700 kcal per dag...
Kwak
pi_77801646
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.

Kwak, succes vanavond met het etentje Ik herken je angst voor menukaarten totaal niet, maar het lijkt me toch niet zo raar dat je daar nu wat meer bewust van bent dan anders? Als je het maar eerlijk opbiecht maandag

Anna, wat lief van je vriend Maar kon 'ie nou geen betere smoes bedenken?
ik heb geen angst, maar t is meer dat ik mezelf ken: als er allemaal lekkers op de kaart staat ga ik excuses zoeken om te mogen bestellen wat ik maar wil. en dan eindig ik met 2000 kcal waard aan spareribs en patat op mn bord. en een dame blanche na. en dat wil ik niet deze keer...
Kwak
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:45:23 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77801688
Kwak, ik eet echt al zoveel meer dan vroeger. Eerst kwam ik daardoor aan, maar nu niet meer. Dus die stofwisseling draait in ieder geval wel weer . Dat weet ik echt heel erg zeker. Als ik kijk naar wat ik de afgelopen maanden zo gemiddeld per dag heb weggestouwd, daar zou ik vroeger echt minstens 8 kg van zijn aangekomen. En volgens mij ben ik nog steeds heeeeel lichtjes aan het afvallen.
pi_77801713
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb beide En ik had nooit die Daim-snoepjes moeten kopen bij de IKEA.

CF!
Hoe was de bruiloft? Of heb ik dat echt helemaal verkeerd onthouden?
Nee, dat heb je goed onthouden! Het was echt ontzettend leuk, bijpraten met oude vrienden, leuke band, lekker gedanst. En het bruidspaar was zo lief

En ik vind Amsterdam echt leuk, en het zou eventueel uit banen-overwegingen best een optie zijn om er over een paar jaar te gaan wonen, maar ik denk dat Amsterdam na Vlaanderen wel erg schrikken is Ik heb me nooit gerealiseerd hoe brutaal Amsterdammers zijn, het viel me vrijdag echt op
pi_77801772
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Merel het volgende:

[..]

Waarom heb je een minneolafobie? Of het het gewoon een nieuwedingenfobie?

Ik heb nog steeds geen minneola's in de supermarkt gezien!
het is deels neofobie (angst voor onbekend voedsel) maar dan vooral voor bepaalde texturen/voedselgroepen. fruit wil ik graag meer leren eten, om af te wisselen, dus ik heb de minneola die ik gisteren kreeg bewaard. ik vind m heel lekker ruiken, maar ben bang om m te eten omdat ik vaak ga kokhalzen van texturen zoals van veel fruit enzo.

lang verhaal, de psych/dietiste denkt dat t een sliktrauma is uit mn kindertijd, dat ik door omstandigheden heb uitgebreid naar angsten voor allerlei voedselgroepen en nieuwe dingen. (ik heb ws. in de twee jaar dat ik non-stop ontstoken amandelen had erg veel pijn bij eten en slikken geha.d en sommige kinderen zetten dat om in een eetfobie. anderen krijgen een spraakgebrek omdat ze bepaalde geluiden niet willen maken met de pijn) ze zijn er uitgehaald omdat ik totaal ondervoed raakte (niet persé qua gewicth maar gewoon wit en wallen en slechte huid en altijd ziek en zwak)... voor mn peutertijd at ik namelijk alles, behalve zuivel.
Kwak
pi_77801889
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, ik eet echt al zoveel meer dan vroeger. Eerst kwam ik daardoor aan, maar nu niet meer. Dus die stofwisseling draait in ieder geval wel weer . Dat weet ik echt heel erg zeker. Als ik kijk naar wat ik de afgelopen maanden zo gemiddeld per dag heb weggestouwd, daar zou ik vroeger echt minstens 8 kg van zijn aangekomen. En volgens mij ben ik nog steeds heeeeel lichtjes aan het afvallen.
dat weet ik, maar je denkt nog steeds op dezelfde manier... waarom zou j níet gewoon 4 boterhammen smeren s ochtends, meenemen, en opeten? want je post zpo vaak "ja, ik heb niet meer bij me dan dit..."

je eet nog steeds te weinig. en je bent hartstikke slank, dus t is toch alleen maar voordelig als je je stofwisseling nog een graadje sneller kan rkijgen zodat je wat meer kan genieten van eten én slank blijven?

als ik tijd over had en meer precieze gegegevens zou ik t voor je kunnen nakijken op dieetinzicht, welke voedingsstoffen je tekort komt. ik gok vitamine D, B vitamines, vitamine A en ijzer. als je zelf geen kcal wil tellen zou je eventueel gewoon in word ofzo een lijstje wat preciezer kunnen uittypen (met gewichten of eetlepels) dan zou ik dat best voor je willen doen - al was t maar zodat je dan kan aanvullen met vitamines, das voor een gammel lijf (niet oneerbiedig bedoeld) wel echt heel belangrijk
Kwak
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:54:41 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77802017
Ik vind het heel lief van je dat je dat zou willen nakijken, maar dat hoeft echt niet joh.. Ik tel geen kcals meer nee, daar werd ik echt helemaal gestoord van. Ben eigenlijk blij dat ik net van dat krampachtige kcals-checken af ben . Zal in ieder geval m'n multivitamines weer gaan nemen, dat vergeet ik nu steeds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')