Nee dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat An zelf fotograaf is, haar toekomstig man voor zover ik weet ook, en of het voor hen niet moeilijk is een fotograaf te vinden die voldoet aan hun eisenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?
Ooooh! Op die fiets. Ja, je bent dan wel extra kritisch natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet! Ik bedoel dat An zelf fotograaf is, haar toekomstig man voor zover ik weet ook, en of het voor hen niet moeilijk is een fotograaf te vinden die voldoet aan hun eisen. Voordat ik geruchten de wereld in help
. Rest nog niet gelezen btw.
Wel iets minder omdat het minder moeite kost om te pellen. Maar ik zou toch nog steeds m'n handen wassen na het eten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: gaan je handen net zo stinken van mineola's als van sinaasappels?
Ik heb werkelijkwaar nog nooit gemerkt dat m'n handen gaan stinken van een sinaasappel!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: gaan je handen net zo stinken van mineola's als van sinaasappels?
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.(Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit hartige vreetbuien. Zoet daarentegen.
Zeer zeer zeer sporadisch. Maar ik houd ook niet van aardappelen. En dus ook niet echt in de vorm van chips of patat. Doet me niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.
Of zijn dat mandarijnen, die zo stinken? Ik hou van allebei niet, in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar nog nooit gemerkt dat m'n handen gaan stinken van een sinaasappel!
Ik heb beidequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik af en toe wel chips-vreetbuien heb.
Aardbeien. Maar dan moet het wel net het seizoen zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nooit hartige vreetbuien. Zoet daarentegen.
rauwkost zet nou niet echt zoden aan de dijk als je te weinig kcal binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.(Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
ik heb geen angst, maar t is meer dat ik mezelf ken: als er allemaal lekkers op de kaart staat ga ik excuses zoeken om te mogen bestellen wat ik maar wil. en dan eindig ik met 2000 kcal waard aan spareribs en patat op mn bord. en een dame blanche na. en dat wil ik niet deze keer...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.
Kwak, succes vanavond met het etentjeIk herken je angst voor menukaarten totaal niet, maar het lijkt me toch niet zo raar dat je daar nu wat meer bewust van bent dan anders? Als je het maar eerlijk opbiecht maandag
Anna, wat lief van je vriendMaar kon 'ie nou geen betere smoes bedenken?
Nee, dat heb je goed onthouden! Het was echt ontzettend leuk, bijpraten met oude vrienden, leuke band, lekker gedanst. En het bruidspaar was zo liefquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb beideEn ik had nooit die Daim-snoepjes moeten kopen bij de IKEA.
CF!![]()
Hoe was de bruiloft? Of heb ik dat echt helemaal verkeerd onthouden?
het is deels neofobie (angst voor onbekend voedsel) maar dan vooral voor bepaalde texturen/voedselgroepen. fruit wil ik graag meer leren eten, om af te wisselen, dus ik heb de minneola die ik gisteren kreeg bewaard. ik vind m heel lekker ruiken, maar ben bang om m te eten omdat ik vaak ga kokhalzen van texturen zoals van veel fruit enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom heb je een minneolafobie?Of het het gewoon een nieuwedingenfobie?
Ik heb nog steeds geen minneola's in de supermarkt gezien!
dat weet ik, maar je denkt nog steeds op dezelfde manier... waarom zou j níet gewoon 4 boterhammen smeren s ochtends, meenemen, en opeten? want je post zpo vaak "ja, ik heb niet meer bij me dan dit..."quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, ik eet echt al zoveel meer dan vroeger. Eerst kwam ik daardoor aan, maar nu niet meer. Dus die stofwisseling draait in ieder geval wel weer. Dat weet ik echt heel erg zeker. Als ik kijk naar wat ik de afgelopen maanden zo gemiddeld per dag heb weggestouwd, daar zou ik vroeger echt minstens 8 kg van zijn aangekomen. En volgens mij ben ik nog steeds heeeeel lichtjes aan het afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |