Dank je wel! Tis ook zo leuk om te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben wel eens online en dan gaat het over een onderwerp waar ik niets mee heb of waarvan ik niet weet wat ik ermee aanmoet, en dan post ik gewoon niet.
[..]
Welkom en succes.
En wat maak je een mooie foto's
[..]
Respect hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef huuphuup het volgende:
ja prima hier hoor![]()
de colleges zijn weer begonnen en ik werk weer uiteraard en t meiske wordt steeds groter en vraagt dus ook meer aandacht en tijd dus sommige topics schieten er wel eens bij in(en schoonmaken en uitgebreid koken ook
)
Ja hequote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank je wel! Tis ook zo leuk om te doenJammer dat het voor mij een te individuele baan is om van te leven
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja he. Maar is dat niet lastig, een fotograaf vinden voor de bruiloft van 2 medefotografen?
Hey Huup.
Beterschap Viking.
Ik ben helemaal niet ziek hoor...voor mij valt verkouden zijn nog niet onder ziekheid. Of ik ben gewoon nog nooit goed verkouden geweest, natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?
Goedemorgen trouwens!
Beterschap Viksie en Nynke!
Ik ben ook alweer druk an die arbeit. Of der arbeit. Weet ik het.
Nouja, beterschap met je verkoudheid dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ziek hoor...voor mij valt verkouden zijn nog niet onder ziekheid. Of ik ben gewoon nog nooit goed verkouden geweest, natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ervoor zorgen dat de meet foto's voor we op vakantie gaan nog rondgestuurd worden overigens
Ja doei.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
ik ben mijn ritme aan het vasthouden. Ookal heb ik pas om kwart voor 11 college, toch zit ik al op de uni en ga zo maar aan de slag met opdrachten
Lijstje:
O: 2 knackebrod ozzewoz en beker melk
T: appel
L1: 2 boterhammen kaas
L2: 2 boterhammen kaas
T: 2 mandarijntjes
D: broodje hamburger met avocadoprut en daarbij gegrilde groenten
Daarnet ook eerste galafoto van ons dit jaar gedetecteerd:leuke foto. Heeft Mr.Wolve daar alleen een glas sinas vast? Dat doet wat af aan de foto, natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ervoor zorgen dat de meet foto's voor we op vakantie gaan nog rondgestuurd worden overigensIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Mr.Wolve was de bobquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuke foto. Heeft Mr.Wolve daar alleen een glas sinas vast? Dat doet wat af aan de foto, natuurlijk!
Netjes hoor, je poging begint alvast goed! En sterkte met de begrafenis vanmiddag. Ik vind dat altijd behoorlijk heftig om mee te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Jullie gaan idd snel, leuke foto MoBlo!
Vanmorgen 65,8, gisteren nog 66,4 en nu weer poging zoveel op naar de 62 ofzo.
Dito!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Leuke foto Moblo, wat zijn jullie schattig samen
Da's niet best.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Leuke foto Moblo, wat zijn jullie schattig samen
ik heb net een schaaltje cruesli op, vanmiddag een wit puntje pindakaas en een rijstwafel denk ik en ik moet nog even fruit halen
Die laatste paar kilo zijn zo moeilijk, val door de week af en eet alles er in het weekend weer aan afgelopen weken dus begin steeds op maandag weer ongeveer met hetzelfde gewichtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Netjes hoor, je poging begint alvast goed! En sterkte met de begrafenis vanmiddag. Ik vind dat altijd behoorlijk heftig om mee te maken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's niet best.Allemaal suikers!! WB trouwens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |