Welkom en succesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef An24 het volgende:
Hoi,
Mag ik ook meedoen? Zag het topic toen ik aan het posten was in trouwen![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
-edit- ik heb college in de Roetersstraat, bijvak aan de UvA.
Moehahahaquote:
Dondersquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boft CF eventjes dat ze gelijk het topic mag openen![]()
.
quote:
Haha, ja dat doe ik ook vaakquote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Welkom inderdaad An24!
Ik post ook vaak niets vanwege het onderwerp. Of dan wil ik iets typen, maar vind ik het niet belangrijk genoeg en dan haal ik het hele verhaal weer weg.
Stom eigenlijk hèquote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, ja dat doe ik ook vaak.
Ik post niet als het over hele ingewikkelde studiedingen gaat waar ik totaal geen verstand van heb. Zoals gisteren over die ethiek.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef 3DMARK het volgende:
Pierre: nee, ik doe t niet....
Yolanthe: Je moet t doen Pierre
P: nee, ik doe t niet, kop of munt dan......
Y: Ok, kop of munt, oh Pierre, dat mag niet.
P: ja, maar ik doe t niet.....
Y: Pierre, ik moet t nu weten, anders ga ik naar de jury
P: ok
Y: oh Pierre, ik hoor net dat dat niet mag, je moet t toch doen
P: oh okee... uhm....Sieneke dan....
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Stom eigenlijk hè.
Heel herkenbaar! Vooral als het gaat over alfa-studie-dingen, daar heb ik erg weinig verstand van.
Het gaat hier inderdaad ook met enige regelmaat over Engelse literatuur. Heb ik totaal geen verstand van.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.
En SPSS is ook al weggezakt. Goddank
Omdat ik een uva student ben en als je in de beta bieb inlogt met een science-account (wat alleen beta-studenten hebben) dan mag je gewoon printen. Ik print mn slides enzo altijd op de uva uit. Maar geloof dat het maximum 200 printjes per maand is ofzo, maar ik heb iig nog nooit aan het maximum gezeten.quote:
Zo te zien zijn m'n rechten bijgewerkt. Ik moest meer dan 200 berichten verwijderen voordat het percentage gebruikt onder de 100 kwamquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
Oh Sigme, ik wilde je PMen omdat je de reis die ik ga doen al hebt gedaan, maar je inbox is vol!!!
Daarmee zou je volgens mij op de computers bij psychologie en economie in moeten kunnen loggen. Want ik zie wel eens studenten uit die richtingen proberen om in te loggen op de Science computers en dat werkt dan nietquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP!
Chico: ik moet er nog wel een tijdje heen ja, eerst 2 en dan 1x per week. Ik zat er nog over te denken om jou te vragen of je wist hoe het daar ging met printen.Ik heb zelf wel een Uvanet-ID ofzo, kun je daar dan ook ergens op een computer?
My thoughts exactlyquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boft CF eventjes dat ze gelijk het topic mag openen![]()
.
Mooi, dan ga ik dat eens proberen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarmee zou je volgens mij op de computers bij psychologie en economie in moeten kunnen loggen. Want ik zie wel eens studenten uit die richtingen proberen om in te loggen op de Science computers en dat werkt dan niet. Maar anders misschien vragen bij de medewerkers van de bieb, die kunnen dan misschien een gastaccount aanmaken (als inloggen niet lukt).
Jij zit normaal bij de VU toch? Hebben ze daar ook een wireless netwerk en hoe kan je daarop inloggen?
Las Vegas-Zion-Bryce-Arches-Monument Valley-Grand canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco en als er dan nog tijd over is, langs de kust naar LA. En dan ook nog naar Joshua Tree.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk Co!Waar ga je precies naartoe in de VS?
Datquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.
En dat muv het 'goddank', want SPSS is best leuk en handig als je weet hoe je ermee om moet gaanquote:En SPSS is ook al weggezakt. Goddank
Dan wil ik wel een keer aan het einde van de maand wat slides uitprinten als dat magquote:Op maandag 8 februari 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat ik een uva student ben en als je in de beta bieb inlogt met een science-account (wat alleen beta-studenten hebben) dan mag je gewoon printen. Ik print mn slides enzo altijd op de uva uit. Maar geloof dat het maximum 200 printjes per maand is ofzo, maar ik heb iig nog nooit aan het maximum gezeten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Las Vegas-Zion-Bryce-Arches-Monument Valley-Grand canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco en als er dan nog tijd over is, langs de kust naar LA. En dan ook nog naar Joshua Tree.
De AH heeft WAT? Oke, dit heb ik dus niet gelezen *neuriet liedje*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
AH heeft de Milka-Daimrepen in de bonus. En ik heb er dus net 1 op.
Dank je wel, Chico, dat je er laatst over begon![]()
.
San Marco en ik gaan zo een film kijken, één of andere fantasiedinges met Jude Law, Heath Ledger, Johnny Depp, kortom: met allemaal mooie mannen dus![]()
.
Die iddquote:Op maandag 8 februari 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Imaginarium of Doctor Parnassus!Die wil ik ook nog zien!
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:39 schreef Syrena het volgende:
Maar mijn plan is af en geprint & ingebonden![]()
Ze hebben ook druiven, appels, ijsbergsla in de aanbieding. En peren!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
De AH heeft WAT? Oke, dit heb ik dus niet gelezen *neuriet liedje*
Hmmmmmquote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze hebben ook druiven, appels, ijsbergsla in de aanbieding. En peren!!!
Prima hoor, kom deze maand toch niet aan mn maximumquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een keer aan het einde van de maand wat slides uitprinten als dat mag!
Gelukkig heb ik het zelf niet gezien vanmorgenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
AH heeft de Milka-Daimrepen in de bonus. En ik heb er dus net 1 op.
Dank je wel, Chico, dat je er laatst over begon![]()
.
En sinaasappels!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze hebben ook druiven, appels, ijsbergsla in de aanbieding. En peren!!!
Tip: wcrol. Wcpapier is meestal steviger, en volgens mij is een rol wegsnuiten goedkoper dan steeds losse zakdoekjes. Wel wat onhandig meenemenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Bleuh, elke keer als ik nies (= vaak) en geen zakdoekje paraat heb (= ook vaak), dan is m'n hand helemaal kletsnatIk heb sinds vanmiddag al twee pakjes zakdoekjes opgebruikt (en elk zakdoekje gebruikt tot het echt niet meer kon).
Oei, ook nog minneola'squote:
No way dat ik op school met een wcrol ga rondlopen. De leerlingen zien me aankomenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: wcrol. Wcpapier is meestal steviger, en volgens mij is een rol wegsnuiten goedkoper dan steeds losse zakdoekjes. Wel wat onhandig meenemen. De eerste dag dat ik verkouden ben gaat er bij mij altijd een hele rol doorheen
.
Ik print daar altijd op, op dat gele papier, ik vind het mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 19:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Prima hoor, kom deze maand toch niet aan mn maximum. Hopelijk heb je geen probleem met lichtgeel papier, dat vergat ik erbij te zeggen, wit papier was te duur ofzo?
[..]
Gelukkig heb ik het zelf niet gezien vanmorgen. Ze zijn echt nog lekkerder dan de pure Daim repen
(die zijn te hard/plakkerig naar mijn zin. Liever allemaal kleine stukjes in melkchocolade)
Zij die respect hebben voor dergelijke prestaties groeten u terug!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
Zij die vandaag 5 kilometer aan een stuk, in 35 minuten, hardgelopen hebben groeten u!
Wat goed, echt fijn dat je nu ook kan bellenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Net even met m'n vader gebeld. Was eerst gewoontegetrouw aan een sms'je begonnen en toen dacht ik: "Waarom sms ik eigenlijk? Ik bel gewoon even!".
M'n moeder is nog wat slapjes, maar het gaat wel beter, gelukkig.
quote:
Zonder vlees kom ik rond de 2000 uit volgens caloriechecker.nl. Want die kent geen eendenborstquote:Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij valt het heel erg mee Merel. Als ik het zo snel inschat blijf je nog onder de 2000 kcal.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Zonder vlees kom ik rond de 2000 uit volgens caloriechecker.nl. Want die kent geen eendenborstQua calorieën dus geen ramp (al had ik graag wat lager gezeten), maar wel te veel verzadigd vet. Morgen weer een dag.
Dank je wel! Tis ook zo leuk om te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben wel eens online en dan gaat het over een onderwerp waar ik niets mee heb of waarvan ik niet weet wat ik ermee aanmoet, en dan post ik gewoon niet.
[..]
Welkom en succes.
En wat maak je een mooie foto's
[..]
Respect hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef huuphuup het volgende:
ja prima hier hoor![]()
de colleges zijn weer begonnen en ik werk weer uiteraard en t meiske wordt steeds groter en vraagt dus ook meer aandacht en tijd dus sommige topics schieten er wel eens bij in(en schoonmaken en uitgebreid koken ook
)
Ja hequote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank je wel! Tis ook zo leuk om te doenJammer dat het voor mij een te individuele baan is om van te leven
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja he. Maar is dat niet lastig, een fotograaf vinden voor de bruiloft van 2 medefotografen?
Hey Huup.
Beterschap Viking.
Ik ben helemaal niet ziek hoor...voor mij valt verkouden zijn nog niet onder ziekheid. Of ik ben gewoon nog nooit goed verkouden geweest, natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwen? FOK!-bekenden? MB & Re?
Goedemorgen trouwens!
Beterschap Viksie en Nynke!
Ik ben ook alweer druk an die arbeit. Of der arbeit. Weet ik het.
Nouja, beterschap met je verkoudheid dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ziek hoor...voor mij valt verkouden zijn nog niet onder ziekheid. Of ik ben gewoon nog nooit goed verkouden geweest, natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ervoor zorgen dat de meet foto's voor we op vakantie gaan nog rondgestuurd worden overigens
Ja doei.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
ik ben mijn ritme aan het vasthouden. Ookal heb ik pas om kwart voor 11 college, toch zit ik al op de uni en ga zo maar aan de slag met opdrachten
Lijstje:
O: 2 knackebrod ozzewoz en beker melk
T: appel
L1: 2 boterhammen kaas
L2: 2 boterhammen kaas
T: 2 mandarijntjes
D: broodje hamburger met avocadoprut en daarbij gegrilde groenten
Daarnet ook eerste galafoto van ons dit jaar gedetecteerd:leuke foto. Heeft Mr.Wolve daar alleen een glas sinas vast? Dat doet wat af aan de foto, natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ervoor zorgen dat de meet foto's voor we op vakantie gaan nog rondgestuurd worden overigensIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Mr.Wolve was de bobquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuke foto. Heeft Mr.Wolve daar alleen een glas sinas vast? Dat doet wat af aan de foto, natuurlijk!
Netjes hoor, je poging begint alvast goed! En sterkte met de begrafenis vanmiddag. Ik vind dat altijd behoorlijk heftig om mee te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Jullie gaan idd snel, leuke foto MoBlo!
Vanmorgen 65,8, gisteren nog 66,4 en nu weer poging zoveel op naar de 62 ofzo.
Dito!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Leuke foto Moblo, wat zijn jullie schattig samen
Da's niet best.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
Leuke foto Moblo, wat zijn jullie schattig samen
ik heb net een schaaltje cruesli op, vanmiddag een wit puntje pindakaas en een rijstwafel denk ik en ik moet nog even fruit halen
Die laatste paar kilo zijn zo moeilijk, val door de week af en eet alles er in het weekend weer aan afgelopen weken dus begin steeds op maandag weer ongeveer met hetzelfde gewichtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Netjes hoor, je poging begint alvast goed! En sterkte met de begrafenis vanmiddag. Ik vind dat altijd behoorlijk heftig om mee te maken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's niet best.Allemaal suikers!! WB trouwens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |