abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:59:22 #101
331 Merel
Be here now.
pi_77798455
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef An24 het volgende:

Hoe ist?
Gaat z'n gangetje Had ik al gezegd dat ik het tof vind dat jullie gaan trouwen?

Huup ik vind het inderdaad knap hoe jij alles zo combineert, weet niet of ik dat zou kunnen.

Vik beterschap!

Mijn ontbijt vanochtend was een banaan. Normaal ontbijt ik op werk, maar alles was al op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:01:06 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77798499
Voorgenomen lijstje, alleen O al op.

O: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x pindakaas
T: -
L: nu dan wel die bak yoghurt met rozijnen
T: minneola
D: vega-lasagne, de heerlijke met ricotta en courgette.
T: ?

Ik heb geen trek
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:01:10 #103
331 Merel
Be here now.
pi_77798500
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! Ik ga vanavond voor t eerst sinds ik mn nieuwe eetstijl goed volhoud uit eten. vind het wel spannend. ik heb alvast de menukaart bekeken, en denk dat ik voor entrecote ga, en gewoon wat frietjes erbij eet.

klinkt heel infantiel allemaal, maar ik moet echt leren verstandig om te gaan met dat soort "mogelijkheden" om alles naast me neer te leggen en veel te veel te eten... te groot aanbod zeg maar...en teveel smoesjes om te gebruiken...
Herkenbaar! Uit eten is gewoon lastig. En ik bedacht me laatst dat ik dat meestal zo'n twee keer per week doe, hoe decadent. Snap ik ook meteen waar al m'n geld toch heen gaat

Vind het wel heel knap dat je nu zo vastberaden bent je nieuwe eetstijl vol te houden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:01:58 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77798529
Zeg, als jullie mij hier voor 12 uur weer zien, geef mij dan eens een hele harde schop, okay? Ik moet nu echt aan het werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77798531
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jamaar jamaar ik moet mn verslaving toch ergens mee onderhouden?

Nee serieus, ik heb gemerkt dat carb-free of low-carb niets voor mij is. Met kind nu en vooral met borstvoeding heb ik de energie echt nodig. T puntje pindakaas zou beter kunnen ja maar k heb net gevoeld, puntje is oud dus lunch wordt anders.
je hoeft niet low-carb/carb-free... maar kies dan voor volkorenbrood, max. 2 stuks fruit per dag etc... je helpt jezelf gewoon door je suikers beter te verdelen en door vooral langzame suikers te eten... ik eet ook 6 volkorenboterhammen per dag en val prima af, heb geen suikerdipjes etc...
Kwak
pi_77798567
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je hoeft niet low-carb/carb-free... maar kies dan voor volkorenbrood, max. 2 stuks fruit per dag etc... je helpt jezelf gewoon door je suikers beter te verdelen en door vooral langzame suikers te eten... ik eet ook 6 volkorenboterhammen per dag en val prima af, heb geen suikerdipjes etc...
das waar.

*weer brood gaat halen.

overigens eet ik nooit teveel fruit eerder veel te weinig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77798588
oh en menukaart van tevoren bekijken doe ik ook
succes vanavond, komt vast goed als je al je keuze hebt gemaakt enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77798615
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorgenomen lijstje, alleen O al op.

O: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x pindakaas
T: -
L: nu dan wel die bak yoghurt met rozijnen
T: minneola
D: vega-lasagne, de heerlijke met ricotta en courgette.
T: ?

Ik heb geen trek
geen trek is geen argument. omdat je de laatste paar dagen weinig hebt gegeten geeft je maag simpelweg minder snelk het signaal "trek". dat betekent niet dat je lichaam geen eten nodig heeft.

je zou voor jezelf af moeten leren om op "trek"/"geen trek" te reageren, want dat signaal is volledig verstoord...

begin anders met gestructureerd op vaste tijden eten. 6 keer per dag iets eten. minimimale hoeveelheden (jij eet vaak nog niet eens de lijst die de mensen op therapie die calorieverlaagd eten (1300-1500 kcal) krijgen om vol te houden. en die lijst krijgen ze alleen maar omdat ze een jaar aan de modifast hebben gezeten - de rest moet gewoon de "gezonde voeding" aanhouden)

dan gaat het honger/geen honger signaal ook vanzelf weer werken.
Kwak
pi_77798644
oh en ik ga deze week proberen een minneola te eten... in mijn stappenplan om over mn voedselfobieën heen te komen... hij ligt al op tafel... morgenavond ga ik m slachten...
Kwak
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:12:10 #110
331 Merel
Be here now.
pi_77798795
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ga deze week proberen een minneola te eten... in mijn stappenplan om over mn voedselfobieën heen te komen... hij ligt al op tafel... morgenavond ga ik m slachten...
Waarom heb je een minneolafobie? Of het het gewoon een nieuwedingenfobie?

Ik heb nog steeds geen minneola's in de supermarkt gezien!
pi_77798817
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ben erg benieuwd! Ik heb er nog geen durven kopen, ben bang dat het te citroenig is ofzo
Maar ze zijn deze week in de aanbieding bij de Nettorama.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:15:49 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77798886
Het is de kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel.

@kwak: ik eet eigenlijk al meer dan waar ik zin in heb. Weet ook niet precies wat het is, maar m'n eetlust ligt een beetje op z'n gat.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:16:13 #113
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77798897
Ik vind ze niet citroenig Syrena! Maar misschien ben ik niet de aangewezen persoon om daarover te oordelen, want ik hou juist van zuur/citroenig. Minneola's vind ik in ieder geval lekkerder dan mandarijnen . Alleen soms heb je pech en zitten er pitten in (meestal niet).
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77798969
Goeiemorgen!

XM: Kwak bedoelt toch juist dat je ook moet eten als je geen zin hebt?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77798976
Oh en het sneeuwt hier weer. Er ligt nu een miniscuul laagje.
En ik ben alleen verkouden in mijn rechterneusgat maar goddank (nog) geen keelpijn.

Verder druk Mijn baas is mijn geklaag en gemopper zat en is nu overleggen met de contactpersoon van de opleiding Ik denk alleen niet dat het veel gaat helpen, maar goed. (Klacht was: docenten schrijven massaal allerlei boeken voor en laten dat ons gewoon niet weten. Wij krijgen dus de ongeduldige studenten voor onze neus zodra een nieuw blok begint)(deze week dus).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:20:03 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77799003
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!

XM: Kwak bedoelt toch juist dat je ook moet eten als je geen zin hebt?
Ja, maar dat doe ik dus al

Mmmhhhh zal kijken wat ik er nog bij kan proppen.
pi_77799018
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77799061
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, maar dat doe ik dus al

Mmmhhhh zal kijken wat ik er nog bij kan proppen.
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is. (Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77799096
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef Rituals het volgende:
Ik vind ze niet citroenig Syrena! Maar misschien ben ik niet de aangewezen persoon om daarover te oordelen, want ik hou juist van zuur/citroenig. Minneola's vind ik in ieder geval lekkerder dan mandarijnen . Alleen soms heb je pech en zitten er pitten in (meestal niet).
Ik bedoelde ook meer grapefruiterig dan citroenig.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:25:16 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77799139
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is. (Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Ik moet zo ff voor een afspraak naar het centrum. Loop dan langs een AH, zal eens kijken of ik zoiets mee kan nemen ja. Goed idee, thnx
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:31:55 #121
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77799357
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook meer grapefruiterig dan citroenig.
Ook dan ben ik misschien niet de aangewezen persoon, want ik hou van grapefruits . Maar ik vind ze ook niet naar grapefruits smaken! Eigenlijk smaken ze gewoon naar een kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77799389
op naar college
Ja doei.
pi_77799419
Lijstje:

O: 2 crackers met filet américain, 1 met rauwkostsalade en 1 met pindakaas/sambal/komkommer
S: stepshape/interval
L: 1x geroosterd brood met 2 gekookte eitjes en een plakje ham
T: appel
T: wodka, light chips
D: varkenshaas met gebakken champignons met platte peterselie en sperzieboontjes met zure komkommer.
toe: kwark/limoen/zoetstof
T: thee met 2 blokjes pure choco
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:34:56 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_77799447
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel.

@kwak: ik eet eigenlijk al meer dan waar ik zin in heb. Weet ook niet precies wat het is, maar m'n eetlust ligt een beetje op z'n gat.
Kruising tussen een mandarijn en een grapefruit volgens wiki
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:35:36 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77799465
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kruising tussen een mandarijn en een grapefruit volgens wiki
Ow? Nou, dat haal ik er echt niet uit . Doet me in alle facetten meer aan een sinaasappel denken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')