Gaat z'n gangetjequote:
Herkenbaar! Uit eten is gewoon lastig. En ik bedacht me laatst dat ik dat meestal zo'n twee keer per week doe, hoe decadent. Snap ik ook meteen waar al m'n geld toch heen gaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! Ik ga vanavond voor t eerst sinds ik mn nieuwe eetstijl goed volhoud uit eten. vind het wel spannend. ik heb alvast de menukaart bekeken, en denk dat ik voor entrecote ga, en gewoon wat frietjes erbij eet.klinkt heel infantiel allemaal, maar ik moet echt leren verstandig om te gaan met dat soort "mogelijkheden" om alles naast me neer te leggen en veel te veel te eten... te groot aanbod zeg maar...en teveel smoesjes om te gebruiken...
je hoeft niet low-carb/carb-free... maar kies dan voor volkorenbrood, max. 2 stuks fruit per dag etc... je helpt jezelf gewoon door je suikers beter te verdelen en door vooral langzame suikers te eten... ik eet ook 6 volkorenboterhammen per dag en val prima af, heb geen suikerdipjes etc...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]jamaar jamaar
ik moet mn verslaving toch ergens mee onderhouden?
Nee serieus, ik heb gemerkt dat carb-free of low-carb niets voor mij is. Met kind nu en vooral met borstvoeding heb ik de energie echt nodig. T puntje pindakaas zou beter kunnen jamaar k heb net gevoeld, puntje is oud
dus lunch wordt anders.
das waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hoeft niet low-carb/carb-free... maar kies dan voor volkorenbrood, max. 2 stuks fruit per dag etc... je helpt jezelf gewoon door je suikers beter te verdelen en door vooral langzame suikers te eten... ik eet ook 6 volkorenboterhammen per dag en val prima af, heb geen suikerdipjes etc...
geen trek is geen argument. omdat je de laatste paar dagen weinig hebt gegeten geeft je maag simpelweg minder snelk het signaal "trek". dat betekent niet dat je lichaam geen eten nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorgenomen lijstje, alleen O al op.
O: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x pindakaas
T: -
L: nu dan wel die bak yoghurt met rozijnen
T: minneola
D: vega-lasagne, de heerlijke met ricotta en courgette.
T: ?
Ik heb geen trek
Waarom heb je een minneolafobie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ga deze week proberen een minneola te eten...in mijn stappenplan om over mn voedselfobieën heen te komen... hij ligt al op tafel... morgenavond ga ik m slachten...
Ben erg benieuwd! Ik heb er nog geen durven kopen, ben bang dat het te citroenig is ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ga deze week proberen een minneola te eten...in mijn stappenplan om over mn voedselfobieën heen te komen... hij ligt al op tafel... morgenavond ga ik m slachten...
Ja, maar dat doe ik dus alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
XM: Kwak bedoelt toch juist dat je ook moet eten als je geen zin hebt?
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik dus al
Mmmhhhh zal kijken wat ik er nog bij kan proppen.
Ik bedoelde ook meer grapefruiterig dan citroenig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef Rituals het volgende:
Ik vind ze niet citroenig Syrena! Maar misschien ben ik niet de aangewezen persoon om daarover te oordelen, want ik hou juist van zuur/citroenig. Minneola's vind ik in ieder geval lekkerder dan mandarijnen. Alleen soms heb je pech en zitten er pitten in (meestal niet).
Ik moet zo ff voor een afspraak naar het centrum. Loop dan langs een AH, zal eens kijken of ik zoiets mee kan nemen ja. Goed idee, thnxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te zijn, als het maar vaak is.(Nouja, veel kan natuurlijk ook geen kwaad maar ik snap wel dat je geen zin hebt in iets zwaars.)
Ik neem weleens worteltjes of cherrytomaatjes die je zonder na te denken weg kunt knagen.
Ook dan ben ik misschien niet de aangewezen persoon, want ik hou van grapefruitsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer grapefruiterig dan citroenig.
Kruising tussen een mandarijn en een grapefruit volgens wikiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de kruising tussen een mandarijn en een sinaasappel.
@kwak: ik eet eigenlijk al meer dan waar ik zin in heb. Weet ook niet precies wat het is, maar m'n eetlust ligt een beetje op z'n gat.
Ow? Nou, dat haal ik er echt niet uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kruising tussen een mandarijn en een grapefruit volgens wiki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |