Oeh dan kom ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik voorzie eenlowlands
meet!!
Al weet ik nog niet of ik ga, ligt aan mijn inkomen rond die tijd & overige vakantieplannen.
Ik bedacht later inderdaad ook dat er echt helemaal niks in zit. Het was ook niet bedoeld als "dan is je lijstje wel goed", maar meer om een begin te maken met toch eten als je geen zin hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Worteltjes en cherrytomaatjes bevatten veel te weinig kcal om een magere lijst mee aan te vullen; ik zou ze eerder aanraden in het geval van een hartig-vreetbui.
Baal jij er ook altijd zo van dat er bij de meeste vegetarische gerechten geen frietjes zitten? Dan zit je in een restaurant, tig varianten van vlees met frietjes op de kaart, en dan is de vega-optie groentetaart ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel menu kaart angstIk kan echt nooooit kiezen! Ik neem het liefst altijd iets met frietjes
!
Ik heb geloof ik ook nog wel eens minder betaald in guldens...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef neen het volgende:
Ik zag net dat het 155 Euro was inc. servicekosten.... alleen geen idee of dat dan de vroege vogelprijs is of niet.
In mijn tijd was dat wel anders.
Je kan dan meestal ook wel een bakje frietjes bijbestellen hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Baal jij er ook altijd zo van dat er bij de meeste vegetarische gerechten geen frietjes zitten? Dan zit je in een restaurant, tig varianten van vlees met frietjes op de kaart, en dan is de vega-optie groentetaart ofzo.
Ja maar dan is het zo obvious dat het "extra" is, en dus onnodig slecht voor de lijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je kan dan meestal ook wel een bakje frietjes bijbestellen hoor.
Zo das niet weinig. Maarja, veel goedkoper zal het niet gaan worden komende jaren en lowlands ligt hier vlakbijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef neen het volgende:
Ik zag net dat het 155 Euro was inc. servicekosten.... alleen geen idee of dat dan de vroege vogelprijs is of niet.
In mijn tijd was dat wel anders.
Prijzen tickets Lowlands bekendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo das niet weinig. Maarja, veel goedkoper zal het niet gaan worden komende jaren en lowlands ligt hier vlakbij. Vroegah kon ik het echt niet betalen (en had ik geen vrienden ofzo om mee te gaan
), toen leverde mijn krantenwijk te weinig op
.
Edit: waar staat dat eigenlijk?want ik kan niets vinden erover
likewisequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een keer naar Rock Werchter geweest en toen besloten dat festivals niet mijn ding zijn.
Ik word altijd onrustig en ongelukkig van grote mensenmassa's, dus ik ben benieuwd wat ik ervan ga vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een keer naar Rock Werchter geweest en toen besloten dat festivals niet mijn ding zijn.
Maak je geen zorgen hoor, met mij is niks mis. Auto van m'n werk geleend vanmiddag en die is stuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat is er gebeurd? Ben jij in orde?
Ik krijg meestal op zaterdagmiddag een mensen-dip. Rond die tijd slaat de moeheid toe en kan ik er even niet meer tegen. Dan wil ik gewoon even alleen zijn. Maar er is altijd wel een rustiger hoekje te vinden op het festivalterreinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik word altijd onrustig en ongelukkig van grote mensenmassa's, dus ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
@neen: ik ga mee met een groep die ik zelf niet zo goed ken, dus ik ga ook lekker doen waar ik zin in heb(een paar zijn mijn leerlingen, dat is wel uhm lastig). En natuurlijk niet douchen. Gewoon 5 dagen in hetzelfde shirt rondlopen
.
Merel, wat vervelend. Kan ie nog wel gemaakt enzo?
Je moet dan ook niet op Werchter zijn om een leuk festival mee te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gatver, midden op een kruispunt? Dat lijkt me nou zo engquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef Merel het volgende:
En toen stond ik met de auto langs de kant op de pechdienst te wachten. Nadat de auto er midden op het kruispunt mee stopte natuurlijk. En dan voel je je zo stom en hulpeloos en huilerig
Die deden alleen maar toeteren en boos kijken en middelvingers opsteken. Sta nu op de pechhulp te wachten, duurt langquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
He gatver, midden op een kruispunt? Dat lijkt me nou zo engWerd je wel geholpen door mensen??
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind mezelf als Amsterdammer trouwens best meevallen qua brutaliteit, al merk ik dat ik soms wat hard en heel veel praat en ook over dingen die de meeste mensen niet eens willen weten
Die mensen snappen het niet: een weer(ga)loos lekker wijf met een kapotte auto MOET je helpen, da's regel nummer één!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Die deden alleen maar toeteren en boos kijken en middelvingers opsteken. Sta nu op de pechhulp te wachten, duurt lang
Oeh, dat is kut iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef Merel het volgende:
En toen stond ik met de auto langs de kant op de pechdienst te wachten. Nadat de auto er midden op het kruispunt mee stopte natuurlijk. En dan voel je je zo stom en hulpeloos en huilerig
Een auto-accu houdt het wel een tijdje vol. Zorg dan wel dat je gewone lichten uit staan, die verbruiken het meest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef Merel het volgende:
Hoe lang kan je knipperlicht aan blijven tot je accu leeg is?
Nou zegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Die deden alleen maar toeteren en boos kijken en middelvingers opsteken. Sta nu op de pechhulp te wachten, duurt lang
Die gaan tenminste niet kapotquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef Syrena het volgende:
Neen, ik heb mijn oude telefoon ook weer in gebruikSamen met de nieuwe (daar zit 't internetkaartje in, in de W810i zit de simonly).
Oh nee, dat kan echt niet. Maar ik weet hoe vervelend het is en hoe hulpeloos je je voelt als iets wat het gewoon altijd doet er ineens mee ophoudt. En je zelf echt geeeeeen idee hebt hoe dat kan. En al helemaal geen idee hebt hoe je het moet oplossen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:45 schreef Merel het volgende:
Ik ben nou ook zo bang dat het m'n eigen schuld is hè, dat ik 'm kapot heb gemaakt ofzo
5-17 kilo in 11 dagen is ongezond. Dus nee, dat is het niet waard.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Krael het volgende:
hier kan je eens een kijkje nemen, zeker waard !
''Hoe zou je je voelen als je binnen 11 dagen 5-17 kg bent afgevallen?''quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Krael het volgende:
Dat ga ik zekers doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Krael het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |