Is het koopzondag? Da's mooi, kan ik toch nog m'n zonnebril ophalen die blijkbaar al een week klaar isquote:Op zondag 7 februari 2010 08:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga maar vast flink aan de studie, miss heb ik dan straks tijd om ff te gaan shoppen
quote:Op zondag 7 februari 2010 05:43 schreef Swine het volgende:
Nah gister een mini-meet van swarma en merel, had ik vanavond Mikkie als eregast in mijn restaurantje
Oh? Heb ik dan toch een dubbelganger? Nog net in de dubbelgangerweek?quote:Op zondag 7 februari 2010 05:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zag een meisje dat erg op je leek
Koopzondag? Hmm miss dan ook even naar de stad vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga maar vast flink aan de studie, miss heb ik dan straks tijd om ff te gaan shoppen
quote:Op zondag 7 februari 2010 05:35 schreef swarmahoer het volgende:
merel, waarom t laminaat niet in de lengte gelegd?
Dat, en het is kliklaminaat, dus als je de volgende rij er dan in wil klikken moet je 12 meter laminaat optillen en aanduwen, das nogal lastig met zn 2en (aldus papa).quote:Op zondag 7 februari 2010 05:42 schreef Swine het volgende:
[..]
De kamer is al lang, die hoeft toch niet nóg langer te lijken?
Nu weer aan het klussen?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]
Dat, en het is kliklaminaat, dus als je de volgende rij er dan in wil klikken moet je 12 meter laminaat optillen en aanduwen, das nogal lastig met zn 2en (aldus papa).
Nee, ik moet om 4 uur werken, papa gaat vandaag nog even erheen om plintjes te plakken en dan ga ik vrijdag ofzo verhuizen! Als het geen rotweer is ga ik deze week al een paar keer heen en weer fietsen met wat zooiquote:
Zo, chill dat ie dat even doetquote:Op zondag 7 februari 2010 12:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik moet om 4 uur werken, papa gaat vandaag nog even erheen om plintjes te plakken en dan ga ik vrijdag ofzo verhuizen! Als het geen rotweer is ga ik deze week al een paar keer heen en weer fietsen met wat zooi
Mijn papa is een heldquote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Zo, chill dat ie dat even doet
Heb de fipo ge-update
Het is toch wel koopzondag?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
En natuurlijk zijn er nergens winkels open
Ik heb afbakbroodjes, mag je wel komen halenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
En natuurlijk zijn er nergens winkels open
Da's altijdquote:Op zondag 7 februari 2010 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik dacht dat de supermarkten dan meededen.. Maar op de site van de AH staat dat die pas om 16.00 open gaan..
Dus geen broodjes? Dan gooi ik ze zelf in de ovenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb nu Ajam Pangang in de magnetron staan, en ben bami aan het koken
nee?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:04 schreef LastRequest het volgende:
Moblo had je mijn post over m'n docent gelezen?
Ik eet vanavond biefstuk
nee, heb ontbijtspek gehaaldquote:
Ik dacht ineens dat ik gastcollege van jou had ofzoquote:
ik hoop idd dat je wel lekker uit eten gaat, want gedwongen vies uit eten is ook weer zo ietsquote:Op zondag 7 februari 2010 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net even een hostel geboekt voor de laatste nacht in pisa, 3 minuten van het vliegveld af..
IdeaalAnders hadden we namelijk op het vliegveld moeten overnachten aangezien we om 6.30 vliegen..
Nu kunnen we nog even pisa gaan bekijken, lekker uit eten en dan op tijd naar bed
dk modus: zei je moeder ook gisteravondquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dk modus: zei je moeder ook gisteravond
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:10 schreef morgane het volgende:
*&%$#@! Vanmiddag de stad ingeweest omdat ik weer wat nieuwe broeken nodig heb, zowat 20 geprobeerd maar geen enkele pasteheb ook echt alle winkels gehad.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef morgane het volgende:
Had je net zo goed thuis kunnen blijven
No shitquote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef morgane het volgende:
Had je net zo goed thuis kunnen blijven
wat moet je printen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Wel kut: printen op de uni lukte niet en de opticien was dicht, dus heb nog geen bril.
Een pagina of 10. Heb even een huisgenoot gevraagd dus als 't goed is, is het zo klaarquote:
Ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen printer?
Hoe klein woon je dat je niet eens een printer kwijt kan? Zwart/wit laserprintertje van een paar tientjes en een nieuwe toner en je kan jaren vooruit!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik..
Zo'n kreng neemt alleen maar ruimte in beslag, inkt is duur en die paar pagina's die ik print, kan ik wel op stage, werk of de uni printen. Slechts in zeldzame gevallen lukt dat niet...
Ik kan 'm wel kwijt, maar voor die tien velletjes per half jaar wíl ik 'm niet kwijt. Kost toch weer ruimte op je bureau e.d.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe klein woon je dat je niet eens een printer kwijt kan? Zwart/wit laserprintertje van een paar tientjes en een nieuwe toner en je kan jaren vooruit!
wtf moet je daar nou weer meequote:Op zondag 7 februari 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb m in de openhaard staan nu, mn kleurenlaserprinter
Ik gok ....kleurtjes printen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf moet je daar nou weer mee!
quote:
Das toch wel de allernieuwste IPhone dinges met werkend abb...niet dat ik nog tot vrijdag moet wachten ofzo?quote:
En zo te zien zit er ook een zon-app op!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch wel de allernieuwste IPhone dinges met werkend abb...niet dat ik nog tot vrijdag moet wachten ofzo?
Aah das kutquote:Op zondag 7 februari 2010 18:05 schreef morgane het volgende:! Good point. Ben bijna 3 uur weggeweest en de buit is 1 simpel zwart truitje.
Vrouwenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Aah das kutIk ben dan zo'n doos die als ze niets kan vinden alles maar gaat kopen wat toch net niet leuk genoeg is om toch het gevoel te hebben dat je leuk gewinkeld hebt
En dan blijven die spullen vervolgens maandenlang in de kast hangen met labeltje er nog aan
Absoluut voor, het "buiten houden" van schulden bij bepaling van de hypotheel is jezelf en de maatschappij voor gek houden.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
Student leent te veel: aanmelden bij BKR Deel 2
Wat vinden we?
Mja, daarom vind ik dus dat je het niet gescheiden kan zien. Ik snap je punt wel en ben het er gedeeltelijk mee eens, maar juist omdat e.e.a. komt samen te vallen is het wel klote. Daarnaast heb ik het idee (maar dat kan ik niet onderbouwen) dat je van WO'ers wel mag verwachten dat zo gauw ze meer verdienen, ze ook wat beter met geld leren omgaan. Dus dat een BKR-registratie minder noodzakelijk is dan bij de gemiddelde LTS-zwakstromer die een LCD-tv op afbetaling koopt.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut voor, het "buiten houden" van schulden bij bepaling van de hypotheel is jezelf en de maatschappij voor gek houden.
In combinatie met 't afschaffen van de basisbeurs is 't wel enorm genaaid voor studenten, maar dat is toch echt een andere discussie die je eigenlijk niet samen mag voeren. Praktisch gezien komt 't wel samen, en dat is zeer kut.
Misschien is dit een optie als het op de uni niet kan? http://www.blockposters.com/gallery.aspx?page=1quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of je bij de uni ook ergens posterformaat kan laten drukken?
Bij de Copyshopquote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of je bij de uni ook ergens posterformaat kan laten drukken?
Ik zal eens kijken! Wat is een paar centen?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij de Copyshop. Kost een paar centen, maar als je daar hulp vraagt kunnen ze je eigenlijk altijd helpen. Ze drukken daar vaak ook de posters voor het CvB enzo, van die dingen die ABRI-formaat hebben zeg maar.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Fullcolor A4 kost een paar duppies, A3 is weer wat duurder. Dat zijn standaardmaten, ik weet niet wat je nodig hebt? Bij veel grotere posters kom je met veel duurder papier, andere inkt, andere kwaliteit enzo, dan zal het meer euro's gaan kosten. Ik heb daar ooit wel fullcolor posters van minimaal 2×1m gezien en die kostten toen een tientje of vier geloof ik (stuksproductie, bij grotere aantallen wordt het uiteraard goedkoper), maar dat was ook wel zulk papier dat het bijna van dat soort zeil was.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken! Wat is een paar centen?
Ik zou gewoon even binnen lopen morgen. Ben ook wel benieuwd wat dat tegenwoordig kost.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
50x70 cm! De andere heb ik in Oss laten drukken en dat kostte me maar een paar euro.
Eigen verkiezings poster?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
50x70 cm! De andere heb ik in Oss laten drukken en dat kostte me maar een paar euro.
Naaktfoto van een vriendin als verjaardagscadeau.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naaktfoto van een vriendin als verjaardagscadeau.![]()
Hoest met u?
Oei, meiske toch! Al opnieuw geprikt? Is het nu helemaal opgezwollen?quote:
Nog niet geprikt en dat ga ik vanavond ook niet meer doen denk ik...heel fout maar ben al 2 x bijna out gegaan van de pijn...mn lichaam trekt het ff niet meer...morgenochtend jens ik um dr wel weer in...en het is echt mega gezwollen...heb gewoon een derde dijquote:Op zondag 7 februari 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, meiske toch! Al opnieuw geprikt? Is het nu helemaal opgezwollen?
Djeejs, meiske! Ooit gedacht aan de huisartsenpost? Dat is toch niet echt dat je zegt gezond?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog niet geprikt en dat ga ik vanavond ook niet meer doen denk ik...heel fout maar ben al 2 x bijna out gegaan van de pijn...mn lichaam trekt het ff niet meer...morgenochtend jens ik um dr wel weer in...en het is echt mega gezwollen...heb gewoon een derde dij
Daar kunnen die beste mensen niks aan doen behalve een paracetamolletje geven...morgen gaat het vast wel weer beterquote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs, meiske! Ooit gedacht aan de huisartsenpost? Dat is toch niet echt dat je zegt gezond?
Ik hoop het voor je! Out gaan van de pijn is ook weer het andere uiterste! Heb je geen diclofenac meer?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kunnen die beste mensen niks aan doen behalve een paracetamolletje geven...morgen gaat het vast wel weer beter
Jawel....maaar ik ben dr denk ik te lang mee door blijven lopen...had het vanochtend moeten wisselen...ik heb zelfs verdovende creme...morgen gaat het vast beter en kan ik de andere kant gaan martelenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Out gaan van de pijn is ook weer het andere uiterste! Heb je geen diclofenac meer?
Als je afleiding zoekt kan ik je ook wel even komen martelen!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel....maaar ik ben dr denk ik te lang mee door blijven lopen...had het vanochtend moeten wisselen...ik heb zelfs verdovende creme...morgen gaat het vast beter en kan ik de andere kant gaan martelen
MMMM tempting...maar ik denk dat ik je tegen de muur aan gooi...als ik minder pijn heb dan mag je komen...martelen dan hequote:Op zondag 7 februari 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je afleiding zoekt kan ik je ook wel even komen martelen!
Tegen de muur aan gooi? Iets zegt me dat je daar best toe in staat bent ja!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
MMMM tempting...maar ik denk dat ik je tegen de muur aan gooi...als ik minder pijn heb dan mag je komen...martelen dan he
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
* handbeweging maakt*....och SLp ik weet wie het zegt
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen de muur aan gooi? Iets zegt me dat je daar best toe in staat bent ja!
Pfff!quote:
Mini-meet met Swarm!quote:
Trusten en sterkte!quote:
kom maar langsquote:
quote:
Pathology vond ik wel aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
net pathology gekeken, goede film
dalijk the bucketlist
jij mag ook langskomen als je wil hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..].
[..]
Pathology vond ik wel aardig, maar niet meer dan dat.
Bucket List is leuk.
Ik ga mee!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
kleve ga ik over n maandje naartoe, of na de 24e zegmaar
Word je daar moe van?quote:
Ja, mijn baas dacht dat het vast leuk was om mij naar boven te sturen, alwaar een jongen aan het werk was die grossiert in puinhopen maken, dan die jongen weer naar beneden te halen en mij alleen te laten met 50 gasten en een berg zooi waar je gek van wordtquote:
Aha! Zo dus! Dat werken blijft een raar fenomeen!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, mijn baas dacht dat het vast leuk was om mij naar boven te sturen, alwaar een jongen aan het werk was die grossiert in puinhopen maken, dan die jongen weer naar beneden te halen en mij alleen te laten met 50 gasten en een berg zooi waar je gek van wordt![]()
En er waren ook nog 10 van die domme wijven waarop ik me de hele avond kapot moest lopen, en zij maar zeuren en klagen
Gelukkig was mijn favoriete collega erquote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha! Zo dus! Dat werken blijft een raar fenomeen!
Henk? Die met dat matje en die trainingsbroek?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn favoriete collega er
Nee, Corynnequote:Op maandag 8 februari 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Henk? Die met dat matje en die trainingsbroek?
O, die knappe brunette! Ja die ziet er beter uit dan Henk!quote:
Zekersteweten! En ze is ook veel lieverquote:Op maandag 8 februari 2010 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die knappe brunette! Ja die ziet er beter uit dan Henk!
Daar zou ik dan niets van weten!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zekersteweten! En ze is ook veel liever
Nou, bij deze!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zou ik dan niets van weten!
Slaapze! En sterkte morgen!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, bij deze!
Goed, ik ga maar slapen, morgen naar de tandarts
Zeg dat wel SLPquote:
Dupje!quote:
Dat zag ik ook net:quote:
quote:De schipper moest uitwijken voor een andere boot en botste daarom tegen de krib, aldus de politie. De scheepvaart ondervond weinig hinder van het ongeval. Een sleepboot kon de 80 meter lange tanker, die onder Duitse vlag vaart, na twee pogingen lostrekken. Het schip bleef verder onbeschadigd en kan zijn weg weer vervolgen.
De wattes?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
Ik heb gewoon een dagkaart voor de cebit gewonnen
En i.p.v. als de wiedeweerga naar school te fietsen ga je eerst je frustraties op FOK! posten?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef SLP_ het volgende:
Ik had rijles van 9 tot 10, had mn rijinstructice zich verslapen dus die kwam hier pas om 09:14. En toen ik om 10:14 een ander mesije moest ophalen lag die ook nog te slapen. Dus nu ben ik net thuis, terwijl mijn schoolles om 10 voor 11 begint en ik om half 11 al op de foets had moeten zittenNu moet ik me morgen waarschijnlijk 8 uur melden
Op tweakers? Las net ook al iemand die dat had gewonnen. Is het iets met computers?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
quote:
Heule grote computerbeursquote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Op tweakers? Las net ook al iemand die dat had gewonnen. Is het iets met computers?
Gefeliquote:Op maandag 8 februari 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
Nou, de tandarts was weer een laaiend succesquote:
Kaakchirurg!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, de tandarts was weer een laaiend succes![]()
Mag vanmiddag om half 5 terugkomen, gat vullen (in mn kies!) en 1 of 2 verstandskiezen eruit, de anderen hebben kromme wortels, dus daar moeten we nog even wat op verzinnen
Oei.. tempting.. maandag is m'n borrelavondquote:Op zondag 7 februari 2010 21:38 schreef Mikkie het volgende:
LR, kom je mee hockeyen in de C-cursus (gevorderden) op maandagavond 21.30?Morgen kan ik niet (pubquiz finale), maar volgende week wel als het goed is
.
lucky bastardquote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, de tandarts was weer een laaiend succes![]()
Mag vanmiddag om half 5 terugkomen, gat vullen (in mn kies!) en 1 of 2 verstandskiezen eruit, de anderen hebben kromme wortels, dus daar moeten we nog even wat op verzinnen
Voor die kromme gaat het dat sowieso wel worden ja, vrees ik.. Even regelen dat dat in het AMC kan, anders gaat het nooit wat worden..quote:
Ja, en ik moet om 6 uur weer thuis zijn, want dan ga ik met paps&mams naar A'damquote:
Bij mij hebben ze dat in het Erasmus MC gedaan. Een kaakchirurg en een assistent-kaakchirurg. Mijn kiezen lagen plat in mijn kaak.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voor die kromme gaat het dat sowieso wel worden ja, vrees ik.. Even regelen dat dat in het AMC kan, anders gaat het nooit wat worden..
[..]
Ja, en ik moet om 6 uur weer thuis zijn, want dan ga ik met paps&mams naar A'dam
Het is meer dat als ze me hier naar het ziekenhuis doorsturen, het een hele toer wordt om een afspraak te maken (want ik ben hier nooit), terwijl ik dagelijks in het AMC loopquote:Op maandag 8 februari 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat in het Erasmus MC gedaan. Een kaakchirurg en een assistent-kaakchirurg. Mijn kiezen lagen plat in mijn kaak.
Ik ben daar ook voor naar de kaakchirurg geweest. Was echt fluitje van een cent. De eerste trok ie er gewoon uit, andere met de boor gespleten. Andere kant (paar weken later natuurlijk) iets meer snijwerk, maar ook simpel. Vond alleen zo klote daarnáquote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voor die kromme gaat het dat sowieso wel worden ja, vrees ik.. Even regelen dat dat in het AMC kan, anders gaat het nooit wat worden..
[..]
Ja, en ik moet om 6 uur weer thuis zijn, want dan ga ik met paps&mams naar A'dam
Roggel dan ff dat je je in A'dam inschrijft bij tand- en huisartsquote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is meer dat als ze me hier naar het ziekenhuis doorsturen, het een hele toer wordt om een afspraak te maken (want ik ben hier nooit), terwijl ik dagelijks in het AMC loop
Ik zag de röntgenfoto's van mijn kaak, maar ik vraag me echt af hoe ze het gaan doen. De wortels liggen plat, de koppen zitten bijna helemaal onder de volgende kies en ze zijn nog niet doorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben daar ook voor naar de kaakchirurg geweest. Was echt fluitje van een cent. De eerste trok ie er gewoon uit, andere met de boor gespleten. Andere kant (paar weken later natuurlijk) iets meer snijwerk, maar ook simpel. Vond alleen zo klote daarnáDie wonden waren echt twee keer gaan ontsteken in mijn mond, duurde allemaal vet lang
Huisarts heb ik daar al, maar ik heb echt een waanzinnig slecht gebit, dus ik moet wel iemand hebben die ik een beetje vertrouw enzo, en deze tandarts is heel liefquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Roggel dan ff dat je je in A'dam inschrijft bij tand- en huisarts
Ahneequote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef SLP_ het volgende:
Mijne Gordon - Kon ik maar even bij je zijn![]()
mijne :quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Dupje het volgende:
Haha grappig, mijn geboorteplaat is MARRS met Pump up the Volume
(Geboorteplaat, ofwel plaat die op nr 1 in top 40 stond op de dag van je geboorte, check het hier: http://www.top40.nl/)
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef IrishBastard het volgende:
Luck!
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef Sander het volgende:
Succes inderdaad!
Thanks iedereen!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef Dupje het volgende:
En van mij ook succes!
Ik kom net terug uit de stad, en het is KOUD niet normaal.
Nee daar komt waarschijnlijk uit dat het verkeerd zit met mijn melatonine, maar daar heb ik al tabletjes voor. Als het echt zo blijft dan ga ik het toch maar eens overwegen of het geen optie is.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef royjn het volgende:
btw had ik al gezegd wat een !@#@ stukje software de ikea home planner is.
dk zo'n slaap centrum onderzoek niks voor je?
Lijkt me een goed plan...elke avond slaappillen is ook niet je van hetquote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee daar komt waarschijnlijk uit dat het verkeerd zit met mijn melatonine, maar daar heb ik al tabletjes voor. Als het echt zo blijft dan ga ik het toch maar eens overwegen of het geen optie is.
Sinds wanneer zijn jullie een stelletje?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
zo, swine heeft gekookt, ik afgewassen
Ook dat natuurlijk!quote:
t uitstapje naar jou was niet zo goed bevallen dus vandaarquote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie een stelletje?
mooi hequote:
Ja, dat wel, maar moeilijk doen zeg! En morgen even bellen of ik ook iets kan krijgen voor mijn ogen wat je wel mag gebruiken met lenzen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan...elke avond slaappillen is ook niet je van het![]()
Maar heeft dat mens je nu wel wat voorgeschreven?
heb je iig lekker weer komende week, hier ging t weer sneeuwen hoorde ikquote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen weer naar Italie, voelt best raar
*blijft onder zijn steen. Het is daar warm.quote:
dat dus!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
*blijft onder zijn steen. Het is daar warm.
Mijn paps belde al dat ie nu een vrije dag hadquote:
Whehe. Ik zit het een beetje te volgen. Storm in een glas water geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn paps belde al dat ie nu een vrije dag had
Is het ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:33 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe. Ik zit het een beetje te volgen. Storm in een glas water geloof ik
Het is natuurlijk ook wel heel wat, een Afrikaan in een witte jurk met een tas in de trein, dat zien ze daar in Brabant niet zo vaakquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel wat, een Afrikaan in een witte jurk met een tas in de trein, dat zien ze daar in Brabant niet zo vaak
quote:BLUE SAM WORTHINGTON
Well, I’m confused. I can’t figure out why the internet is so in love with this movie. It’s just another three-hour James Cameron blockbuster that uses an absurdly cliche plot full of painfully corny dialogue to hold together what is merely a showcase for stunning special effects.
BLUE ZOE SALDANA
Simple. People on the internet can’t dress up as characters from Titanic. Half the internet is Furries, dude.
euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overlevenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
die durft de auto nog helemaal niet in johquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overleven
Oh noes, nu moet je de auto gaan delenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
zit nu toch op kamers dus dat scheelt dat ik m minder vaak nodig hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes, nu moet je de auto gaan delen
Kun je niet net zo goed even naar de Handyman fietsen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Swine het volgende:
toevallig iemand die op www.allekabels.nl iets wil bestellen? verzendkosten van 8 euro voor iets van n tientje vind ik iets te veel
daar heb ik m dus gehaald, en k begon spontaan te huilen van de kwaliteit, man man man wat een aanfluitingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je niet net zo goed even naar de Handyman fietsen?
kabeltje.com heb ik goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Swine het volgende:
toevallig iemand die op www.allekabels.nl iets wil bestellen? verzendkosten van 8 euro voor iets van n tientje vind ik iets te veel
nee niet gehaald, daar heb ik m weer ingeruildquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kabeltje.com heb ik goede ervaringen mee.
edit - ah, al gehaald, spuit11![]()
been there done thatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.
Laat ze boeven gaan vangenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond laptop opgehaald bij een vriend van me. Ging ik terug naar huis, zat er op een gegeven moment een "langzame" taxibus voor me, maar ik vond het wijs om hem toch maar niet in te halen. Vervolgens paar honderd meter verder, rijd ik 60 waar je 50 mag, en achter me rijd iets wat lijkt op een politiebusMaar dat zal wel niet dacht ik, want hij bleef er zo strak achter zitten, en ik dacht wijs "ik ga niet harder rijden, als je sneller wilt kom je er maar voorbij kuttaxi
" Na nog een paar honderd meter zat hij er nog even krap achter.
Dus bij het stoplicht rechtsaf, dacht ik, laat ik maar eens even gas geven dat ik weer rustig kan rijden![]()
Volgende rotonde wil ik linksaf, maar daar verschijnt ineens een politiebusen in mijn spiegel de woorden STOP POLITIE
![]()
![]()
Dus maar netjes rustig aan de kant...
Je weet vast wel waarom we je laten stoppen![]()
- Hmm ja ik heb wel een idee![]()
Ze vroegen zich af waarom ik aan het slingeren was, of ik mijn banden wilde opwarmen. Dat ik zei dat het puur verveling was vonden ze maar raarHet cliche "je moest eens weten hoeveel motorrijders wij van de bomen krabben" kwam ook tevoorschijn, en natuurlijk ontbrak de befaamde "en je trok hem ook nog even op het achterwiel hé" niet ontbreken
Waarop ik best hard moest lachen aangezien er in de verste verte geen wheelie mee te halen valt met zon standaard GS
ik zei natuurlijk braaf 25kw
Goed, ze konden mij niet meten op dat korte stukje, maar zij reden iig dik 90 zeiden ze. Kan best kloppen, ik zat volgens mij in de 3Aangezien ze me toch een oor aan wilden naaien heb ik me er maar bij neergelegd, en kwam ik er van af met een boete voor het niet tonen van een rbw, ofwel ¤60. Portemonnee lag nog thuis
![]()
Prettige avond nog
Je had alleen al 160 euro snelheid en 150 euro rood licht, toch? Of je hebt dus al meer dan een jaar je rijbewijs (ik hou 't allemaal niet bijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben omgerekend 20 euro pm kwijtgeweest aan boetes
Lekker verhaal. Ach ja...één voordeel: no matter what er nog gebeurt, je eigen risico voor je zorgverzekering was je toch al kwijt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.
Edit: bewijs en het bloed weer eens![]()
[ afbeelding ]
Ah kijk, ik zie het al. Een volledig terechte bon!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond laptop opgehaald bij een vriend van me. Ging ik terug naar huis, zat er op een gegeven moment een "langzame" taxibus voor me, maar ik vond het wijs om hem toch maar niet in te halen. Vervolgens paar honderd meter verder, rijd ik 60 waar je 50 mag, en achter me rijd iets wat lijkt op een politiebusMaar dat zal wel niet dacht ik, want hij bleef er zo strak achter zitten, en ik dacht wijs "ik ga niet harder rijden, als je sneller wilt kom je er maar voorbij kuttaxi
" Na nog een paar honderd meter zat hij er nog even krap achter.
Dus bij het stoplicht rechtsaf, dacht ik, laat ik maar eens even gas geven dat ik weer rustig kan rijden![]()
Volgende rotonde wil ik linksaf, maar daar verschijnt ineens een politiebusen in mijn spiegel de woorden STOP POLITIE
![]()
![]()
Dus maar netjes rustig aan de kant...
Je weet vast wel waarom we je laten stoppen![]()
- Hmm ja ik heb wel een idee![]()
Ze vroegen zich af waarom ik aan het slingeren was, of ik mijn banden wilde opwarmen. Dat ik zei dat het puur verveling was vonden ze maar raarHet cliche "je moest eens weten hoeveel motorrijders wij van de bomen krabben" kwam ook tevoorschijn, en natuurlijk ontbrak de befaamde "en je trok hem ook nog even op het achterwiel hé" niet ontbreken
Waarop ik best hard moest lachen aangezien er in de verste verte geen wheelie mee te halen valt met zon standaard GS
ik zei natuurlijk braaf 25kw
Goed, ze konden mij niet meten op dat korte stukje, maar zij reden iig dik 90 zeiden ze. Kan best kloppen, ik zat volgens mij in de 3Aangezien ze me toch een oor aan wilden naaien heb ik me er maar bij neergelegd, en kwam ik er van af met een boete voor het niet tonen van een rbw, ofwel ¤60. Portemonnee lag nog thuis
![]()
Prettige avond nog
en nog 2x 40 en een keer 20 euro voor te hard rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had alleen al 160 euro snelheid en 150 euro rood licht, toch? Of je hebt dus al meer dan een jaar je rijbewijs (ik hou 't allemaal niet bij)?
[..]
Lekker verhaal. Ach ja...één voordeel: no matter what er nog gebeurt, je eigen risico voor je zorgverzekering was je toch al kwijt!
[..]
Ah kijk, ik zie het al. Een volledig terechte bon!
Qua snelheid: een keer dertig euro voor 127 op een lege snelweg op een zondagmiddag ... OH NOES!!!! 7 km/h te snel!!!quote:
Zo zie ik het ook altijd maar. Heteren/Driel doorgetrokken streep verwacht ik binnenkort weer. Alhoewel, door het slechte wegdek is er geen streep op dit moment. Daar gaat mijn jaarlijkse streepboetequote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja de contributie is weer betaald
gaat dat via een camera danquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook altijd maar. Heteren/Driel doorgetrokken streep verwacht ik binnenkort weer. Alhoewel, door het slechte wegdek is er geen streep op dit moment. Daar gaat mijn jaarlijkse streepboete
Nee toch? Althans, dan had ik er laatst ook wel minimaal eentje moeten krijgen. Die verkeerscamera's die langs de weg staan zijn formeel geen bewijs en indicator om te schrijven...quote:
nee, ze rijden daar in burgerwagentjes. Zo 1x in het jaar let ik eens niet op en mag je blazenquote:
Da's klote ja. Ik hoorde van de week op de radio dat ze op de A50 vanuit Eindhoven ook achter de geluidswal stonden, vlak voor de afrit naar de A326. Daar moet ik dus ook al gaan opletten want daar blaas ik altijd voorbijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze rijden daar in burgerwagentjes. Zo 1x in het jaar let ik eens niet op en mag je blazen
Alsof ze niet weten omdat je het doet omdat die A50 altijd vol staat, op die drie km lange oprit naar Heteren naJa, daar schuift iedere slimme automobilist wel op het laatst alsnog op de A50. Duh. Zoals een paar jaar geleden ook gewoon mocht, maar ze roken geld....
Voor de rest aleen snelheidsboetes. De A30 is bv altijd rustig, dus ja.....Al ken ik de meeste plaatsen daar nu wel, maar die 160 terwijl ze achter een geluidswal stonden (nee, niet bij het tankstation daar)....auw.
Was dat in België dan? In Nederland is het namelijk wettelijk niet mogelijk om 1 km/h te snel te bekeuren. Dat gaat pas vanaf 4 km/hquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben 2x geflitst, een keer met 20 te hard en een keer met 1 te hard (na correctie)
Mja maar jij gaat ook later slapenquote:En Mik ik eet vaker na half 9 dan voor eigenlijk
ik pak vaak nog een boterham ofzo rond 10/11 uurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik eet altijd laat en dan nog eens voor het slapen gaan!
Dikke maaltijd half uur voor slapen gaan! Vanavond een stuk pizza!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik pak vaak nog een boterham ofzo rond 10/11 uur
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Edit: bewijs en het bloed weer eens![]()
[ afbeelding ]
Nee dan zal papa wel overdreven hebben, dan was het waarschijnlijk 4quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was dat in België dan? In Nederland is het namelijk wettelijk niet mogelijk om 1 km/h te snel te bekeuren. Dat gaat pas vanaf 4 km/h.
[..]
Mja maar jij gaat ook later slapen. Ik wil vanavond vroeg naar bed en dan is het gewoon niet handig om heel laat te eten
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan jou ook geen minuut alleen laten he....och toch
Een glimlach na het lezen van deze zin kon ik toch niet onderdrukken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb in nederland iedere keer de minimuis van IB gebruikt, en nu voelt zo'n grote muis wel lomp in je handen
ik vind het echt rot....maar nu lijden we samenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een glimlach na het lezen van deze zin kon ik toch niet onderdrukken!
Ha, dat zei mijn ex ook toen we nog wat hadden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het echt rot....maar nu lijden we samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |