quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
en dan ?
Eindelijk die cake klaar ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
Wat ben ik toch verschrikkelijk creatief
Fascisme TVPquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
even die welle gekeken, blijft n goede film
Ah okquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij konden er net net niet meer door net, werd net afgezet, schoorsteenbrand bij het fietstunneltje daar op de griftdijk.
Het zag er wel wat heftiger uit dan alleen schoorsteenbrand, maar "gelukkig" alleen dat
Lijkt wel het Arnhem topic!quote:
Mooi deurtje, mooi vloertjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn papa stond al om kwart over 9 weer voor de deur
Nu lekker laminaat leggen, en een pracht van een deurtje geverfd, en straks plintjes leggen
quote:
Nou daar heb ik die foto's niet voor nodig! Ik wil ook op vakantie!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:29 schreef Merel1808 het volgende:
En door foto's kijken krijg ik zin in vakantie
Boek een ticket, vlieg naar de zon!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou daar heb ik die foto's niet voor nodig! Ik wil ook op vakantie!
Heb al gekeken. Er is nergens een normale temperatuur (25 graden) of je moet heel ver vliegen!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Boek een ticket, vlieg naar de zon!
Ik ga pas 12 juli
Ga ik naar bed dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 03:32 schreef LastRequest het volgende:
Slaap lekker D_K!
Ben bij m'n ouders maar volgens mij is er een stop gesprongen of hoe dat ook heet, de lampen werken in elk geval niet meer.. Superirritant
Thanks, jij ook!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:32 schreef LastRequest het volgende:
Oh en Merel ook ik las iets te snel.
Een vrouw die weet hoe een meterkast werkt!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Thanks, jij ook!
En over die stoppen; even de meterkast opentrekken, dan zit er waarschijnlijk 1 schakelaartje anders dan de rest, die moet je even terugduwen. Als dan alles weer uitvalt moet je het gewoon laten zitten, dan is er ergens kortsluiting, maar meestal werkt het dan wel weer
Ik zou willen dat ik zo'n mooie stoppenkast hadquote:Op zondag 7 februari 2010 03:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw die weet hoe een meterkast werkt!![]()
Die kan je tenminste nog repareren met zilverfolie!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo'n mooie stoppenkast had
Mijne is nog met ouderwets van die witte dingen die loeiheet worden als ze doorgefikt zijn
En ik kan ook nog banden plakken, schilderen en ik weet alles over auto'squote:Op zondag 7 februari 2010 03:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw die weet hoe een meterkast werkt!![]()
Je bent gewoon een vent!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik kan ook nog banden plakken, schilderen en ik weet alles over auto's
ik zag een meisje dat erg op je leekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:14 schreef Dupje het volgende:
Slapen(Dat wordt dus geen uitgaan meer voor mij, ik weet ook niet hoe lang t nog duurt voordat huisgenootjes terug zijn van de voorstelling waar ze heen zijn, en wat hun plannen zijn)
Trusteeee
De kamer is al lang, die hoeft toch niet nóg langer te lijken?quote:Op zondag 7 februari 2010 05:35 schreef swarmahoer het volgende:
merel, waarom t laminaat niet in de lengte gelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |