Is het koopzondag? Da's mooi, kan ik toch nog m'n zonnebril ophalen die blijkbaar al een week klaar isquote:Op zondag 7 februari 2010 08:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga maar vast flink aan de studie, miss heb ik dan straks tijd om ff te gaan shoppen
quote:Op zondag 7 februari 2010 05:43 schreef Swine het volgende:
Nah gister een mini-meet van swarma en merel, had ik vanavond Mikkie als eregast in mijn restaurantje
Oh? Heb ik dan toch een dubbelganger? Nog net in de dubbelgangerweek?quote:Op zondag 7 februari 2010 05:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zag een meisje dat erg op je leek
Koopzondag? Hmm miss dan ook even naar de stad vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga maar vast flink aan de studie, miss heb ik dan straks tijd om ff te gaan shoppen
quote:Op zondag 7 februari 2010 05:35 schreef swarmahoer het volgende:
merel, waarom t laminaat niet in de lengte gelegd?
Dat, en het is kliklaminaat, dus als je de volgende rij er dan in wil klikken moet je 12 meter laminaat optillen en aanduwen, das nogal lastig met zn 2en (aldus papa).quote:Op zondag 7 februari 2010 05:42 schreef Swine het volgende:
[..]
De kamer is al lang, die hoeft toch niet nóg langer te lijken?
Nu weer aan het klussen?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]
Dat, en het is kliklaminaat, dus als je de volgende rij er dan in wil klikken moet je 12 meter laminaat optillen en aanduwen, das nogal lastig met zn 2en (aldus papa).
Nee, ik moet om 4 uur werken, papa gaat vandaag nog even erheen om plintjes te plakken en dan ga ik vrijdag ofzo verhuizen! Als het geen rotweer is ga ik deze week al een paar keer heen en weer fietsen met wat zooiquote:
Zo, chill dat ie dat even doetquote:Op zondag 7 februari 2010 12:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik moet om 4 uur werken, papa gaat vandaag nog even erheen om plintjes te plakken en dan ga ik vrijdag ofzo verhuizen! Als het geen rotweer is ga ik deze week al een paar keer heen en weer fietsen met wat zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |