Misschien is dit een optie als het op de uni niet kan? http://www.blockposters.com/gallery.aspx?page=1quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of je bij de uni ook ergens posterformaat kan laten drukken?
Bij de Copyshopquote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weet iemand of je bij de uni ook ergens posterformaat kan laten drukken?
Ik zal eens kijken! Wat is een paar centen?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij de Copyshop. Kost een paar centen, maar als je daar hulp vraagt kunnen ze je eigenlijk altijd helpen. Ze drukken daar vaak ook de posters voor het CvB enzo, van die dingen die ABRI-formaat hebben zeg maar.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Fullcolor A4 kost een paar duppies, A3 is weer wat duurder. Dat zijn standaardmaten, ik weet niet wat je nodig hebt? Bij veel grotere posters kom je met veel duurder papier, andere inkt, andere kwaliteit enzo, dan zal het meer euro's gaan kosten. Ik heb daar ooit wel fullcolor posters van minimaal 2×1m gezien en die kostten toen een tientje of vier geloof ik (stuksproductie, bij grotere aantallen wordt het uiteraard goedkoper), maar dat was ook wel zulk papier dat het bijna van dat soort zeil was.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken! Wat is een paar centen?
Ik zou gewoon even binnen lopen morgen. Ben ook wel benieuwd wat dat tegenwoordig kost.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
50x70 cm! De andere heb ik in Oss laten drukken en dat kostte me maar een paar euro.
Eigen verkiezings poster?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
50x70 cm! De andere heb ik in Oss laten drukken en dat kostte me maar een paar euro.
Naaktfoto van een vriendin als verjaardagscadeau.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naaktfoto van een vriendin als verjaardagscadeau.![]()
Hoest met u?
Oei, meiske toch! Al opnieuw geprikt? Is het nu helemaal opgezwollen?quote:
Nog niet geprikt en dat ga ik vanavond ook niet meer doen denk ik...heel fout maar ben al 2 x bijna out gegaan van de pijn...mn lichaam trekt het ff niet meer...morgenochtend jens ik um dr wel weer in...en het is echt mega gezwollen...heb gewoon een derde dijquote:Op zondag 7 februari 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, meiske toch! Al opnieuw geprikt? Is het nu helemaal opgezwollen?
Djeejs, meiske! Ooit gedacht aan de huisartsenpost? Dat is toch niet echt dat je zegt gezond?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog niet geprikt en dat ga ik vanavond ook niet meer doen denk ik...heel fout maar ben al 2 x bijna out gegaan van de pijn...mn lichaam trekt het ff niet meer...morgenochtend jens ik um dr wel weer in...en het is echt mega gezwollen...heb gewoon een derde dij
Daar kunnen die beste mensen niks aan doen behalve een paracetamolletje geven...morgen gaat het vast wel weer beterquote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs, meiske! Ooit gedacht aan de huisartsenpost? Dat is toch niet echt dat je zegt gezond?
Ik hoop het voor je! Out gaan van de pijn is ook weer het andere uiterste! Heb je geen diclofenac meer?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar kunnen die beste mensen niks aan doen behalve een paracetamolletje geven...morgen gaat het vast wel weer beter
Jawel....maaar ik ben dr denk ik te lang mee door blijven lopen...had het vanochtend moeten wisselen...ik heb zelfs verdovende creme...morgen gaat het vast beter en kan ik de andere kant gaan martelenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Out gaan van de pijn is ook weer het andere uiterste! Heb je geen diclofenac meer?
Als je afleiding zoekt kan ik je ook wel even komen martelen!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel....maaar ik ben dr denk ik te lang mee door blijven lopen...had het vanochtend moeten wisselen...ik heb zelfs verdovende creme...morgen gaat het vast beter en kan ik de andere kant gaan martelen
MMMM tempting...maar ik denk dat ik je tegen de muur aan gooi...als ik minder pijn heb dan mag je komen...martelen dan hequote:Op zondag 7 februari 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je afleiding zoekt kan ik je ook wel even komen martelen!
Tegen de muur aan gooi? Iets zegt me dat je daar best toe in staat bent ja!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
MMMM tempting...maar ik denk dat ik je tegen de muur aan gooi...als ik minder pijn heb dan mag je komen...martelen dan he
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
* handbeweging maakt*....och SLp ik weet wie het zegt
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen de muur aan gooi? Iets zegt me dat je daar best toe in staat bent ja!
Pfff!quote:
Mini-meet met Swarm!quote:
Trusten en sterkte!quote:
kom maar langsquote:
quote:
Pathology vond ik wel aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
net pathology gekeken, goede film
dalijk the bucketlist
jij mag ook langskomen als je wil hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..].
[..]
Pathology vond ik wel aardig, maar niet meer dan dat.
Bucket List is leuk.
Ik ga mee!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
kleve ga ik over n maandje naartoe, of na de 24e zegmaar
Word je daar moe van?quote:
Ja, mijn baas dacht dat het vast leuk was om mij naar boven te sturen, alwaar een jongen aan het werk was die grossiert in puinhopen maken, dan die jongen weer naar beneden te halen en mij alleen te laten met 50 gasten en een berg zooi waar je gek van wordtquote:
Aha! Zo dus! Dat werken blijft een raar fenomeen!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, mijn baas dacht dat het vast leuk was om mij naar boven te sturen, alwaar een jongen aan het werk was die grossiert in puinhopen maken, dan die jongen weer naar beneden te halen en mij alleen te laten met 50 gasten en een berg zooi waar je gek van wordt![]()
En er waren ook nog 10 van die domme wijven waarop ik me de hele avond kapot moest lopen, en zij maar zeuren en klagen
Gelukkig was mijn favoriete collega erquote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha! Zo dus! Dat werken blijft een raar fenomeen!
Henk? Die met dat matje en die trainingsbroek?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn favoriete collega er
Nee, Corynnequote:Op maandag 8 februari 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Henk? Die met dat matje en die trainingsbroek?
O, die knappe brunette! Ja die ziet er beter uit dan Henk!quote:
Zekersteweten! En ze is ook veel lieverquote:Op maandag 8 februari 2010 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die knappe brunette! Ja die ziet er beter uit dan Henk!
Daar zou ik dan niets van weten!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zekersteweten! En ze is ook veel liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |