quote:BLUE SAM WORTHINGTON
Well, I’m confused. I can’t figure out why the internet is so in love with this movie. It’s just another three-hour James Cameron blockbuster that uses an absurdly cliche plot full of painfully corny dialogue to hold together what is merely a showcase for stunning special effects.
BLUE ZOE SALDANA
Simple. People on the internet can’t dress up as characters from Titanic. Half the internet is Furries, dude.
euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overlevenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
die durft de auto nog helemaal niet in johquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overleven
Oh noes, nu moet je de auto gaan delenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
zit nu toch op kamers dus dat scheelt dat ik m minder vaak nodig hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noes, nu moet je de auto gaan delen
Kun je niet net zo goed even naar de Handyman fietsen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Swine het volgende:
toevallig iemand die op www.allekabels.nl iets wil bestellen? verzendkosten van 8 euro voor iets van n tientje vind ik iets te veel
daar heb ik m dus gehaald, en k begon spontaan te huilen van de kwaliteit, man man man wat een aanfluitingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je niet net zo goed even naar de Handyman fietsen?
kabeltje.com heb ik goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Swine het volgende:
toevallig iemand die op www.allekabels.nl iets wil bestellen? verzendkosten van 8 euro voor iets van n tientje vind ik iets te veel
nee niet gehaald, daar heb ik m weer ingeruildquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kabeltje.com heb ik goede ervaringen mee.
edit - ah, al gehaald, spuit11![]()
been there done thatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.
Laat ze boeven gaan vangenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond laptop opgehaald bij een vriend van me. Ging ik terug naar huis, zat er op een gegeven moment een "langzame" taxibus voor me, maar ik vond het wijs om hem toch maar niet in te halen. Vervolgens paar honderd meter verder, rijd ik 60 waar je 50 mag, en achter me rijd iets wat lijkt op een politiebusMaar dat zal wel niet dacht ik, want hij bleef er zo strak achter zitten, en ik dacht wijs "ik ga niet harder rijden, als je sneller wilt kom je er maar voorbij kuttaxi
" Na nog een paar honderd meter zat hij er nog even krap achter.
Dus bij het stoplicht rechtsaf, dacht ik, laat ik maar eens even gas geven dat ik weer rustig kan rijden![]()
Volgende rotonde wil ik linksaf, maar daar verschijnt ineens een politiebusen in mijn spiegel de woorden STOP POLITIE
![]()
![]()
Dus maar netjes rustig aan de kant...
Je weet vast wel waarom we je laten stoppen![]()
- Hmm ja ik heb wel een idee![]()
Ze vroegen zich af waarom ik aan het slingeren was, of ik mijn banden wilde opwarmen. Dat ik zei dat het puur verveling was vonden ze maar raarHet cliche "je moest eens weten hoeveel motorrijders wij van de bomen krabben" kwam ook tevoorschijn, en natuurlijk ontbrak de befaamde "en je trok hem ook nog even op het achterwiel hé" niet ontbreken
Waarop ik best hard moest lachen aangezien er in de verste verte geen wheelie mee te halen valt met zon standaard GS
ik zei natuurlijk braaf 25kw
Goed, ze konden mij niet meten op dat korte stukje, maar zij reden iig dik 90 zeiden ze. Kan best kloppen, ik zat volgens mij in de 3Aangezien ze me toch een oor aan wilden naaien heb ik me er maar bij neergelegd, en kwam ik er van af met een boete voor het niet tonen van een rbw, ofwel ¤60. Portemonnee lag nog thuis
![]()
Prettige avond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |