abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77807628
stomp
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_77808043
AU
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_77809140
http://www.the-editing-room.com/
Leuke site, zeker als je de films in kwestie gezien hebt... vooral die van Avatar reflecteert mijn gedachten zo goed als perfect.
quote:
BLUE SAM WORTHINGTON

Well, I’m confused. I can’t figure out why the internet is so in love with this movie. It’s just another three-hour James Cameron blockbuster that uses an absurdly cliche plot full of painfully corny dialogue to hold together what is merely a showcase for stunning special effects.

BLUE ZOE SALDANA

Simple. People on the internet can’t dress up as characters from Titanic. Half the internet is Furries, dude.
pi_77809328
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
swarma spam hoer
pi_77809361
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overleven
pi_77809465
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overleven
die durft de auto nog helemaal niet in joh
swarma spam hoer
pi_77813574
whehe, op t station die gekke surinamer weer, met dr 1,70
swarma spam hoer
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:05:33 #258
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77813894
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
Oh noes, nu moet je de auto gaan delen
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77814030
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oh noes, nu moet je de auto gaan delen
zit nu toch op kamers dus dat scheelt dat ik m minder vaak nodig heb

eten bij swine vanavond
pi_77814190
toevallig iemand die op www.allekabels.nl iets wil bestellen? verzendkosten van 8 euro voor iets van n tientje vind ik iets te veel
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:18:27 #261
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77814360
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Swine het volgende:
toevallig iemand die op www.allekabels.nl iets wil bestellen? verzendkosten van 8 euro voor iets van n tientje vind ik iets te veel
Kun je niet net zo goed even naar de Handyman fietsen?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77814520
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Kun je niet net zo goed even naar de Handyman fietsen?
daar heb ik m dus gehaald, en k begon spontaan te huilen van de kwaliteit, man man man wat een aanfluiting
en bij de computerwinkel was die 40 euro, dikke lul, hij is 10 euro op internet (zelfde kwaliteit)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:28:45 #263
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_77814747
Morguh,

ow wacht het is al bijna avond
Een paar grapjassen op het werk dachten "goh laten we het internet maar afsluiten voor de medewerkers"
Even kijken hoelang die ongein duurt
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_77816798
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Swine het volgende:
kabeltje.com heb ik goede ervaringen mee.

edit - ah, al gehaald, spuit11
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:35:34 #265
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_77817077
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 12:49:50 ]
pi_77817139
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

kabeltje.com heb ik goede ervaringen mee.

edit - ah, al gehaald, spuit11
nee niet gehaald, daar heb ik m weer ingeruild
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 18:41:27 #267
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77817356
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.

Edit: bewijs en het bloed weer eens

[ Bericht 9% gewijzigd door De_Kardinaal op 09-02-2010 18:57:24 ]
pi_77817406
Lekker dan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:54:23 #269
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_77817892
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 12:49:50 ]
pi_77817957
Gisteravond laptop opgehaald bij een vriend van me. Ging ik terug naar huis, zat er op een gegeven moment een "langzame" taxibus voor me, maar ik vond het wijs om hem toch maar niet in te halen. Vervolgens paar honderd meter verder, rijd ik 60 waar je 50 mag, en achter me rijd iets wat lijkt op een politiebus Maar dat zal wel niet dacht ik, want hij bleef er zo strak achter zitten, en ik dacht wijs "ik ga niet harder rijden, als je sneller wilt kom je er maar voorbij kuttaxi " Na nog een paar honderd meter zat hij er nog even krap achter.

Dus bij het stoplicht rechtsaf, dacht ik, laat ik maar eens even gas geven dat ik weer rustig kan rijden

Volgende rotonde wil ik linksaf, maar daar verschijnt ineens een politiebus en in mijn spiegel de woorden STOP POLITIE

Dus maar netjes rustig aan de kant...

Je weet vast wel waarom we je laten stoppen

- Hmm ja ik heb wel een idee

Ze vroegen zich af waarom ik aan het slingeren was, of ik mijn banden wilde opwarmen. Dat ik zei dat het puur verveling was vonden ze maar raar Het cliche "je moest eens weten hoeveel motorrijders wij van de bomen krabben" kwam ook tevoorschijn, en natuurlijk ontbrak de befaamde "en je trok hem ook nog even op het achterwiel hé" niet ontbreken Waarop ik best hard moest lachen aangezien er in de verste verte geen wheelie mee te halen valt met zon standaard GS ik zei natuurlijk braaf 25kw

Goed, ze konden mij niet meten op dat korte stukje, maar zij reden iig dik 90 zeiden ze. Kan best kloppen, ik zat volgens mij in de 3 Aangezien ze me toch een oor aan wilden naaien heb ik me er maar bij neergelegd, en kwam ik er van af met een boete voor het niet tonen van een rbw, ofwel ¤60. Portemonnee lag nog thuis

Prettige avond nog
pi_77817986
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.
been there done that Zuigt gruwlijk
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:00:11 #272
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77818128
Auwww! het zit je niet mee kerel!
pi_77818174
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond laptop opgehaald bij een vriend van me. Ging ik terug naar huis, zat er op een gegeven moment een "langzame" taxibus voor me, maar ik vond het wijs om hem toch maar niet in te halen. Vervolgens paar honderd meter verder, rijd ik 60 waar je 50 mag, en achter me rijd iets wat lijkt op een politiebus Maar dat zal wel niet dacht ik, want hij bleef er zo strak achter zitten, en ik dacht wijs "ik ga niet harder rijden, als je sneller wilt kom je er maar voorbij kuttaxi " Na nog een paar honderd meter zat hij er nog even krap achter.

Dus bij het stoplicht rechtsaf, dacht ik, laat ik maar eens even gas geven dat ik weer rustig kan rijden

Volgende rotonde wil ik linksaf, maar daar verschijnt ineens een politiebus en in mijn spiegel de woorden STOP POLITIE

Dus maar netjes rustig aan de kant...

Je weet vast wel waarom we je laten stoppen

- Hmm ja ik heb wel een idee

Ze vroegen zich af waarom ik aan het slingeren was, of ik mijn banden wilde opwarmen. Dat ik zei dat het puur verveling was vonden ze maar raar Het cliche "je moest eens weten hoeveel motorrijders wij van de bomen krabben" kwam ook tevoorschijn, en natuurlijk ontbrak de befaamde "en je trok hem ook nog even op het achterwiel hé" niet ontbreken Waarop ik best hard moest lachen aangezien er in de verste verte geen wheelie mee te halen valt met zon standaard GS ik zei natuurlijk braaf 25kw

Goed, ze konden mij niet meten op dat korte stukje, maar zij reden iig dik 90 zeiden ze. Kan best kloppen, ik zat volgens mij in de 3 Aangezien ze me toch een oor aan wilden naaien heb ik me er maar bij neergelegd, en kwam ik er van af met een boete voor het niet tonen van een rbw, ofwel ¤60. Portemonnee lag nog thuis

Prettige avond nog
Laat ze boeven gaan vangen
Je bent er toch nog wel aardig vanaf gekomen in ieder geval
pi_77818294
Ja de contributie is weer betaald
pi_77818893
ik ben omgerekend 20 euro pm kwijtgeweest aan boetes
swarma spam hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')