Ahneequote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef SLP_ het volgende:
Mijne Gordon - Kon ik maar even bij je zijn![]()
mijne :quote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Dupje het volgende:
Haha grappig, mijn geboorteplaat is MARRS met Pump up the Volume
(Geboorteplaat, ofwel plaat die op nr 1 in top 40 stond op de dag van je geboorte, check het hier: http://www.top40.nl/)
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef IrishBastard het volgende:
Luck!
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef Sander het volgende:
Succes inderdaad!
Thanks iedereen!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef Dupje het volgende:
En van mij ook succes!
Ik kom net terug uit de stad, en het is KOUD niet normaal.
Nee daar komt waarschijnlijk uit dat het verkeerd zit met mijn melatonine, maar daar heb ik al tabletjes voor. Als het echt zo blijft dan ga ik het toch maar eens overwegen of het geen optie is.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef royjn het volgende:
btw had ik al gezegd wat een !@#@ stukje software de ikea home planner is.
dk zo'n slaap centrum onderzoek niks voor je?
Lijkt me een goed plan...elke avond slaappillen is ook niet je van hetquote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee daar komt waarschijnlijk uit dat het verkeerd zit met mijn melatonine, maar daar heb ik al tabletjes voor. Als het echt zo blijft dan ga ik het toch maar eens overwegen of het geen optie is.
Sinds wanneer zijn jullie een stelletje?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
zo, swine heeft gekookt, ik afgewassen
Ook dat natuurlijk!quote:
t uitstapje naar jou was niet zo goed bevallen dus vandaarquote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie een stelletje?
mooi hequote:
Ja, dat wel, maar moeilijk doen zeg! En morgen even bellen of ik ook iets kan krijgen voor mijn ogen wat je wel mag gebruiken met lenzen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan...elke avond slaappillen is ook niet je van het![]()
Maar heeft dat mens je nu wel wat voorgeschreven?
heb je iig lekker weer komende week, hier ging t weer sneeuwen hoorde ikquote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen weer naar Italie, voelt best raar
*blijft onder zijn steen. Het is daar warm.quote:
dat dus!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
*blijft onder zijn steen. Het is daar warm.
Mijn paps belde al dat ie nu een vrije dag hadquote:
Whehe. Ik zit het een beetje te volgen. Storm in een glas water geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn paps belde al dat ie nu een vrije dag had
Is het ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:33 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe. Ik zit het een beetje te volgen. Storm in een glas water geloof ik
Het is natuurlijk ook wel heel wat, een Afrikaan in een witte jurk met een tas in de trein, dat zien ze daar in Brabant niet zo vaakquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel wat, een Afrikaan in een witte jurk met een tas in de trein, dat zien ze daar in Brabant niet zo vaak
quote:BLUE SAM WORTHINGTON
Well, I’m confused. I can’t figure out why the internet is so in love with this movie. It’s just another three-hour James Cameron blockbuster that uses an absurdly cliche plot full of painfully corny dialogue to hold together what is merely a showcase for stunning special effects.
BLUE ZOE SALDANA
Simple. People on the internet can’t dress up as characters from Titanic. Half the internet is Furries, dude.
euhm, waar woont ze? en welke routes legt ze af? Nogal handig om te weten wil ik de komende maand overlevenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn zusje heeft dr rijbewijs gehaald, t was leuk jullie gekend te hebben jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |