abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:26:34 #276
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77819163
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben omgerekend 20 euro pm kwijtgeweest aan boetes
Je had alleen al 160 euro snelheid en 150 euro rood licht, toch? Of je hebt dus al meer dan een jaar je rijbewijs (ik hou 't allemaal niet bij )?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.

Edit: bewijs en het bloed weer eens
[ afbeelding ]
Lekker verhaal. Ach ja...één voordeel: no matter what er nog gebeurt, je eigen risico voor je zorgverzekering was je toch al kwijt!
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond laptop opgehaald bij een vriend van me. Ging ik terug naar huis, zat er op een gegeven moment een "langzame" taxibus voor me, maar ik vond het wijs om hem toch maar niet in te halen. Vervolgens paar honderd meter verder, rijd ik 60 waar je 50 mag, en achter me rijd iets wat lijkt op een politiebus Maar dat zal wel niet dacht ik, want hij bleef er zo strak achter zitten, en ik dacht wijs "ik ga niet harder rijden, als je sneller wilt kom je er maar voorbij kuttaxi " Na nog een paar honderd meter zat hij er nog even krap achter.

Dus bij het stoplicht rechtsaf, dacht ik, laat ik maar eens even gas geven dat ik weer rustig kan rijden

Volgende rotonde wil ik linksaf, maar daar verschijnt ineens een politiebus en in mijn spiegel de woorden STOP POLITIE

Dus maar netjes rustig aan de kant...

Je weet vast wel waarom we je laten stoppen

- Hmm ja ik heb wel een idee

Ze vroegen zich af waarom ik aan het slingeren was, of ik mijn banden wilde opwarmen. Dat ik zei dat het puur verveling was vonden ze maar raar Het cliche "je moest eens weten hoeveel motorrijders wij van de bomen krabben" kwam ook tevoorschijn, en natuurlijk ontbrak de befaamde "en je trok hem ook nog even op het achterwiel hé" niet ontbreken Waarop ik best hard moest lachen aangezien er in de verste verte geen wheelie mee te halen valt met zon standaard GS ik zei natuurlijk braaf 25kw

Goed, ze konden mij niet meten op dat korte stukje, maar zij reden iig dik 90 zeiden ze. Kan best kloppen, ik zat volgens mij in de 3 Aangezien ze me toch een oor aan wilden naaien heb ik me er maar bij neergelegd, en kwam ik er van af met een boete voor het niet tonen van een rbw, ofwel ¤60. Portemonnee lag nog thuis

Prettige avond nog
Ah kijk, ik zie het al. Een volledig terechte bon!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77819256
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je had alleen al 160 euro snelheid en 150 euro rood licht, toch? Of je hebt dus al meer dan een jaar je rijbewijs (ik hou 't allemaal niet bij )?
[..]

Lekker verhaal. Ach ja...één voordeel: no matter what er nog gebeurt, je eigen risico voor je zorgverzekering was je toch al kwijt!
[..]

Ah kijk, ik zie het al. Een volledig terechte bon!
en nog 2x 40 en een keer 20 euro voor te hard rijden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_77819304
wat is jouw score eigelijk mikkie?
swarma spam hoer
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:31:11 #279
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77819332
Zhe fuck. Net in slaap gevallen op de bank. Op zich niet erg, ware het niet dat ik lasagne wilde maken, maar dat gaat nu dus niet meer lukken. Of ik moet pas na half negen ergens gaan eten .
Zerg schreef:
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:37:18 #280
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77819589
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
wat is jouw score eigelijk mikkie?
Qua snelheid: een keer dertig euro voor 127 op een lege snelweg op een zondagmiddag ... OH NOES!!!! 7 km/h te snel!!! en die hele dikke aangenaaide van midden in de nacht die ik niet bewezen heb gekregen zoals het werkelijk was. Heerlijk gelogen ambtseed. Die was iets duurder .

Verder nog twee parkeerbonnen van zestig euro geloof ik. Eentje jaren terug tijdens de zomerfeesten. Bleek ik in een 'groenstrook' te staan wat gewoon een grote lap zand bij het station was. 's Ochtends om tien uur geparkeerd, 's avonds om half zes iedereen in de rij een bon. Henk-Jan Held de eenstreper in de bocht. Want och ende wee, wat stond ik daar gevaarlijk en begin ik een overtreding (en had ik dat kunnen weten, er was de hele week nog niet geschreven en de dag erna ook niet)! . En een keertje voor parkeren in een vergunninghoudersgebied, helemaal niet in de gaten gehad.

Vier boetes in zeven jaar rijbewijs. Dat valt mee, vind ik .

Volgens mij was het dat wel.
Zerg schreef:
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:40:39 #281
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_77819730
dk lekker bezig met die teen.

cp Altijd goed achter je kijken
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_77820030
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja de contributie is weer betaald
Zo zie ik het ook altijd maar. Heteren/Driel doorgetrokken streep verwacht ik binnenkort weer. Alhoewel, door het slechte wegdek is er geen streep op dit moment. Daar gaat mijn jaarlijkse streepboete
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 19:51:53 #283
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77820181
Thnx iedereen! Het voordeel is dat ik toch al pijnstillers moest hebben voor mijn pols. Mijn hand doet het af en toe niet goed.
pi_77820228
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook altijd maar. Heteren/Driel doorgetrokken streep verwacht ik binnenkort weer. Alhoewel, door het slechte wegdek is er geen streep op dit moment. Daar gaat mijn jaarlijkse streepboete
gaat dat via een camera dan
swarma spam hoer
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:55:02 #285
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77820318
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

Nee toch? Althans, dan had ik er laatst ook wel minimaal eentje moeten krijgen. Die verkeerscamera's die langs de weg staan zijn formeel geen bewijs en indicator om te schrijven...
Zerg schreef:
pi_77820356
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

nee, ze rijden daar in burgerwagentjes. Zo 1x in het jaar let ik eens niet op en mag je blazen
Alsof ze niet weten omdat je het doet omdat die A50 altijd vol staat, op die drie km lange oprit naar Heteren na Ja, daar schuift iedere slimme automobilist wel op het laatst alsnog op de A50. Duh. Zoals een paar jaar geleden ook gewoon mocht, maar ze roken geld....

Voor de rest aleen snelheidsboetes. De A30 is bv altijd rustig, dus ja.....Al ken ik de meeste plaatsen daar nu wel, maar die 160 terwijl ze achter een geluidswal stonden (nee, niet bij het tankstation daar)....auw.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:02:59 #287
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77820663
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

nee, ze rijden daar in burgerwagentjes. Zo 1x in het jaar let ik eens niet op en mag je blazen
Alsof ze niet weten omdat je het doet omdat die A50 altijd vol staat, op die drie km lange oprit naar Heteren na Ja, daar schuift iedere slimme automobilist wel op het laatst alsnog op de A50. Duh. Zoals een paar jaar geleden ook gewoon mocht, maar ze roken geld....

Voor de rest aleen snelheidsboetes. De A30 is bv altijd rustig, dus ja.....Al ken ik de meeste plaatsen daar nu wel, maar die 160 terwijl ze achter een geluidswal stonden (nee, niet bij het tankstation daar)....auw.
Da's klote ja. Ik hoorde van de week op de radio dat ze op de A50 vanuit Eindhoven ook achter de geluidswal stonden, vlak voor de afrit naar de A326. Daar moet ik dus ook al gaan opletten want daar blaas ik altijd voorbij .
Zerg schreef:
pi_77821246
Ik ben 2x geflitst, een keer met 20 te hard en een keer met 1 te hard (na correctie)

En Mik ik eet vaker na half 9 dan voor eigenlijk
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:50:23 #289
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77822669
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben 2x geflitst, een keer met 20 te hard en een keer met 1 te hard (na correctie)
Was dat in België dan? In Nederland is het namelijk wettelijk niet mogelijk om 1 km/h te snel te bekeuren. Dat gaat pas vanaf 4 km/h .
quote:
En Mik ik eet vaker na half 9 dan voor eigenlijk
Mja maar jij gaat ook later slapen . Ik wil vanavond vroeg naar bed en dan is het gewoon niet handig om heel laat te eten .
Zerg schreef:
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 20:51:14 #290
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77822707
Ik eet altijd laat en dan nog eens voor het slapen gaan!
pi_77822787
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik eet altijd laat en dan nog eens voor het slapen gaan!
ik pak vaak nog een boterham ofzo rond 10/11 uur
swarma spam hoer
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 20:55:09 #292
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77822903
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:52 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ik pak vaak nog een boterham ofzo rond 10/11 uur
Dikke maaltijd half uur voor slapen gaan! Vanavond een stuk pizza!
pi_77823143
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rolt mij pen onder de bank dat ik er net niet bij kan. Til ik de bank op om mijn pen te pakken, laat ik die bank flikkeren hupsakee, recht op mijn teen. Dikke pijn, natte sok dus ik denk word een bezoekje aan de huisarts. Daarnaar toe gereden en ik moest wachten tot het huisarts klaar was met een patiënt. Moest van de doktersassistent mijn schoen en sok uit doen. Ja hoor, mijn hele schoen stond vol bloed, mijn sok kletsnat. Terwijl ik op de huisarts aan het wachten was even lekker dat hele krukje waar ik mijn voet op moest leggen onder gesmeerd met bloed. Komt de huisarts, vraag ik of mijn teen gebroken is zegt ie nee, maar wel geplet en dus het hele weefsel gekneusd. Je nagel gaat er sowieso af en het hangt van de bloeduitstorting af wanneer dat is. Bij hevige pijn terugkomen, want dan gaat ie mijn nagel eraf halen. Hele nare en pijnlijke blessure daar ben ik wel weken zoet mee zei die. Pijnstillers gehad en verband, vette gaasjes en weet ik veel allemaal om hem in te tapen. Ik heb het al een keer verschoond maar nu zie ik alweer de eerste rode vlek.

Edit: bewijs en het bloed weer eens
[ afbeelding ]

ik kan jou ook geen minuut alleen laten he....och toch
pi_77823570
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:50 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Was dat in België dan? In Nederland is het namelijk wettelijk niet mogelijk om 1 km/h te snel te bekeuren. Dat gaat pas vanaf 4 km/h .
[..]

Mja maar jij gaat ook later slapen . Ik wil vanavond vroeg naar bed en dan is het gewoon niet handig om heel laat te eten .
Nee dan zal papa wel overdreven hebben, dan was het waarschijnlijk 4 In elk geval het minimum.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_77823956

Ik ben weer in Italia Voelt toch ook wel goed om hier zo te zijn, maar god wat is mijn kamertje klein hier

Net leuk begroet door huisgenootjes, eentje vroeg wel meteen waarom ik deze keus gemaakt had..
Maar toen i het uitlegde snapte ze het wel.. Zelf gaat ze ook eind februari weg, maar volgens mij had die nog wel willen blijven..

Ow en Windows XP looks als je windows 7 gewend bent
En ik heb in nederland iedere keer de minimuis van IB gebruikt, en nu voelt zo'n grote muis wel lomp in je handen
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 21:18:48 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77824037
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik kan jou ook geen minuut alleen laten he....och toch
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb in nederland iedere keer de minimuis van IB gebruikt, en nu voelt zo'n grote muis wel lomp in je handen
Een glimlach na het lezen van deze zin kon ik toch niet onderdrukken!
pi_77824386
Ja, ik wist dat die zou komen..

De smileys zien er ineens best oranje uit.. Als je eenmaal led scherm gewend bent

En D_K damn, dat doet au
pi_77824534
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[..]

Een glimlach na het lezen van deze zin kon ik toch niet onderdrukken!
ik vind het echt rot....maar nu lijden we samen
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 21:29:33 #299
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77824581
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik vind het echt rot....maar nu lijden we samen
Ha, dat zei mijn ex ook toen we nog wat hadden!
pi_77824653
ieh bah dk pijnlijk zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')