Ik dacht ineens dat ik gastcollege van jou had ofzoquote:
ik hoop idd dat je wel lekker uit eten gaat, want gedwongen vies uit eten is ook weer zo ietsquote:Op zondag 7 februari 2010 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net even een hostel geboekt voor de laatste nacht in pisa, 3 minuten van het vliegveld af..
IdeaalAnders hadden we namelijk op het vliegveld moeten overnachten aangezien we om 6.30 vliegen..
Nu kunnen we nog even pisa gaan bekijken, lekker uit eten en dan op tijd naar bed
dk modus: zei je moeder ook gisteravondquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dk modus: zei je moeder ook gisteravond
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:10 schreef morgane het volgende:
*&%$#@! Vanmiddag de stad ingeweest omdat ik weer wat nieuwe broeken nodig heb, zowat 20 geprobeerd maar geen enkele pasteheb ook echt alle winkels gehad.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef morgane het volgende:
Had je net zo goed thuis kunnen blijven
No shitquote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef morgane het volgende:
Had je net zo goed thuis kunnen blijven
wat moet je printen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Wel kut: printen op de uni lukte niet en de opticien was dicht, dus heb nog geen bril.
Een pagina of 10. Heb even een huisgenoot gevraagd dus als 't goed is, is het zo klaarquote:
Ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen printer?
Hoe klein woon je dat je niet eens een printer kwijt kan? Zwart/wit laserprintertje van een paar tientjes en een nieuwe toner en je kan jaren vooruit!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik..
Zo'n kreng neemt alleen maar ruimte in beslag, inkt is duur en die paar pagina's die ik print, kan ik wel op stage, werk of de uni printen. Slechts in zeldzame gevallen lukt dat niet...
Ik kan 'm wel kwijt, maar voor die tien velletjes per half jaar wíl ik 'm niet kwijt. Kost toch weer ruimte op je bureau e.d.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe klein woon je dat je niet eens een printer kwijt kan? Zwart/wit laserprintertje van een paar tientjes en een nieuwe toner en je kan jaren vooruit!
wtf moet je daar nou weer meequote:Op zondag 7 februari 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb m in de openhaard staan nu, mn kleurenlaserprinter
Ik gok ....kleurtjes printen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf moet je daar nou weer mee!
quote:
Das toch wel de allernieuwste IPhone dinges met werkend abb...niet dat ik nog tot vrijdag moet wachten ofzo?quote:
En zo te zien zit er ook een zon-app op!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch wel de allernieuwste IPhone dinges met werkend abb...niet dat ik nog tot vrijdag moet wachten ofzo?
Aah das kutquote:Op zondag 7 februari 2010 18:05 schreef morgane het volgende:! Good point. Ben bijna 3 uur weggeweest en de buit is 1 simpel zwart truitje.
Vrouwenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Aah das kutIk ben dan zo'n doos die als ze niets kan vinden alles maar gaat kopen wat toch net niet leuk genoeg is om toch het gevoel te hebben dat je leuk gewinkeld hebt
En dan blijven die spullen vervolgens maandenlang in de kast hangen met labeltje er nog aan
Absoluut voor, het "buiten houden" van schulden bij bepaling van de hypotheel is jezelf en de maatschappij voor gek houden.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef Mikkie het volgende:
Student leent te veel: aanmelden bij BKR Deel 2
Wat vinden we?
Mja, daarom vind ik dus dat je het niet gescheiden kan zien. Ik snap je punt wel en ben het er gedeeltelijk mee eens, maar juist omdat e.e.a. komt samen te vallen is het wel klote. Daarnaast heb ik het idee (maar dat kan ik niet onderbouwen) dat je van WO'ers wel mag verwachten dat zo gauw ze meer verdienen, ze ook wat beter met geld leren omgaan. Dus dat een BKR-registratie minder noodzakelijk is dan bij de gemiddelde LTS-zwakstromer die een LCD-tv op afbetaling koopt.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut voor, het "buiten houden" van schulden bij bepaling van de hypotheel is jezelf en de maatschappij voor gek houden.
In combinatie met 't afschaffen van de basisbeurs is 't wel enorm genaaid voor studenten, maar dat is toch echt een andere discussie die je eigenlijk niet samen mag voeren. Praktisch gezien komt 't wel samen, en dat is zeer kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |