Doe rustig aan! Succes met verhuizen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:30 schreef heartz het volgende:
O ja, mijn reactie volgt nog Sic! Echt echt echt! Ben druk bezig met verhuizen
Dat is toch een denktank met rijke mensen die de handel tussen continenten/ werelddelen wil bevorderen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:56 schreef Ticker het volgende:
Laatst begon er ook iemand over de trilaterale commissie te roepen![]()
Wie?quote:Volgens mij is dat een reporter die zich voornamelijk bezig houdt met de NWO e.d.
Doet de landsadvocaat niet dan?quote:Zag laatste namelijk een item over een engels advocaten kantoor in NL, wat tegenwoordig de belangen behartigt van koninklijke familie.
In dit eerste filmpje staat meteen al in de eerste seconde een typefout. Om die reden kan ik het al direct niet meer serieus nemen. Typefouten en spelfouten o.k... Niet iedereen kan foutloos schrijven, maar als je iets professioneels wilt neerzetten, dan kijk je het toch wel even 10x na.quote:
...en dan vervolgens wat illustraties van die zogenaamde reptilians tonen.quote:Our history shows us that the reptilians are real...
Heb ik dus gekeken, zie mijn editquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef Michielos het volgende:
Dan kijk gewoon naar de rest van het filmpje. Open je ogen en... schaapjes ontwaak!
Hoe durf jij de schilderijen van mijn vriend 'random kunst' te noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef Michielos het volgende:
Er is wel een verschil tussen symbolen van verafgoding en random kunst he
Pareidolie, hebben we daar eigenlijk al een topic over? Geloof het niet he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe durf jij de schilderijen van mijn vriend 'random kunst' te noemen. Wil je je random vechtkunst op mij uitproberen ofzo? Kom maar op
!
Serieus: Tijdens exposities komen vaak ook de mensen die cursussen kunstkijken (meestal herkenbaar aan hun typische kleding, lekkere pittige felgelkleurde kapseltjes, lachwekkende sieraden, en arti-farti-brilletjes) hebben gevolgd. En die mensen zien vaak allemaal dingen en betekenissen in zijn schilderijen die er helemaal niet zijn. Een aantal schilderijen van hem is bijvoorbeeld ook geinspireerd op pareidolie.
Kijk maar eens goed op site, misschien kun je er een pareidolie-schilderij uithalen. Wel echt goed kijken hoor.
Ten eerste: nu geen zin inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Pareidolie, hebben we daar eigenlijk al een topic over? Geloof het niet he?
JP, maak er wat moois van
Natuurlijk staan er tieten op de site, anders bezoekt niemand 'm, duh! Mensen komen echt niet speciaal om de pareidolie te bekijken. Nee, je moet ze lokken met tieten, dan zijn ze gehypnotiseerd en dan kopen ze een schilderijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Michielos het volgende:
ik zie op 1 schilderij duidelijk tieten (na je site bezoekt te hebben)
Dat zijn dingen die me meteen opvallen_O_
Deze is trouwens grappigquote:
En bij deze vraag ik me iets af wat ik me al tijden afvraag... Hebben bijna al die complot-filmpjes-makers dezelfde cursus video-editing-for-dummies gevolgd ofzo? En is het gegeven dat ze allemaal diezelfde cursus gevolgd hebben, ook een complotquote:
Daar ben je rap achterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
Ah nu snap ik hem
Michielos probeert de hele bende te ridiculiseren met shapeshifting en andere nonsens.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef heartz het volgende:
Alvast het 4e deel.
Met een mooifilmpje:
Ook te vinden in F&L
Vergankelijkheid en de westerse cultuur
En nu ga ik echt slapen!! Trusten.
Micha Kat en Nout Wellink - De Alex Jones van Nederland?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:17 schreef JohnLocke het volgende:
Trouwens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Micha_Kat
Hij heet Micha en je spreekt het uit als Miegaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom post Misha Kat hier nog niet?
Miega okee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hij heet Micha en je spreekt het uit als Miega.
Absoluut!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Maar je bent het met me eens dat hij hier op BNW hoort?
Bron: Wikipedia overleg Micha Katquote:Hoewel de feitelijke informatie in dit artikel ongetwijfeld klopt schept het toch een geheel verkeerd beeld van Micha Kat, er wordt, zeker in de introductietekst, een beeld geschetst van een hoogopgeleide journalist en schrijver, terwijl het een of andere complotdenker is die gelooft in een groot wereld- en overheidscomplot en compleet doorslaat in zijn poging dit te ontmaskeren. -- 5 feb 2010 23:24 (CET)
Duidelijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Bron: Wikipedia overleg Micha Kat
Disclaimer: Net als dat ik niet Chiel/Michiel of andere JoepiePoepie's van internet ben, heb ik ook niet die tekst in de overlegpagina van Wikipedia geplaatst (voordat er weer iemand onnodig lastiggevallen of bedreigd gaat worden).
En nu dit. Michielos probeert de hele bende nu te ridiculiseren door complotters in het extremistische te trekken met bloed en opstandquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
Ah nu snap ik hem
Michielos probeert de hele bende te ridiculiseren met shapeshifting en andere nonsens.
Jullie zijn ridicuul, bekijk je eigen postgeschiedenis eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En nu dit. Michielos probeert de hele bende nu te ridiculiseren door complotters in het extremistische te trekken met bloed en opstand
Aangezien Micha Kat dezelfde mening toegedaan is als menige user hier (door jou zo charmant als 'debielen' betiteld) zou hij hier voortreffelijk tussen passen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ik vind van niet. Hij is wel een icoon dat moet oppassen wat hij zegt en waar. Op een flutforum posten tussen debielen zou zijn geloofwaardigheid aanzienlijk aantasten. Ik zeg niet doen.
Ik pas niet in jouw geestelijk bekrompen hokjes. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jullie zijn ridicuul, bekijk je eigen postgeschiedenis eens
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:23 schreef Michielos het volgende:
wij hebben mensen nodig die iets willen doen.. willen ingrijpen! mensen die enkel verdoemenis predikten in de vroegere tijden, deden helemaal niets.. ze predikten enkel. ze deden niets om het tegen te houden.
Wat ik wil zijn bikkels die tot doden bereid zijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Met slappe mensen zoals jij in ons midden komen we er niet nee.
Yep, dat is het en nee, we kunnen er niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef damsco het volgende:
[..]Nee, dan kunnen we beter gaan discussiëren op een forum over hoe slecht de huidige macht wel niet is. Deal with it, het is algemeen bekend dat het één grote corrupte bende is. Maar je kan er simpelweg niks tegen doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik walg ook van veel dingen. Maar het doesnt make any sense...
Kom, we gaan de instructeurs van je trainingskampen eens wat bijbrengenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:23 schreef Michielos het volgende:
wij hebben mensen nodig die iets willen doen.. willen ingrijpen! mensen die enkel verdoemenis predikten in de vroegere tijden, deden helemaal niets.. ze predikten enkel. ze deden niets om het tegen te houden.
Wat ik wil zijn bikkels die tot doden bereid zijn.
been there, done that my friendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kom, we gaan de instructeurs van je trainingskampen eens wat bijbrengen
Dat ben ik niet geheel met je eens.. Als veel mensen met elkaar praten via fora, bv, dan worden er veel mensen zich wel meer bewust van wat er speelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep, dat is het en nee, we kunnen er niets aan veranderen.
Samen staan we sterk, oftewel laten we in plaats van elkander te bekritiseren, eens samen de mensen die het voor het zeggen hebben bekritiseren. Zij zijn dan ook bang van ons, en niet andersom. Al willen ze dat ons uiteraard wel laten denken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef damsco het volgende:
[..]Nee, dan kunnen we beter gaan discussiëren op een forum over hoe slecht de huidige macht wel niet is. Deal with it, het is algemeen bekend dat het één grote corrupte bende is. Maar je kan er simpelweg niks tegen doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik walg ook van veel dingen. Maar het doesnt make any sense...
Me dunkt dát we de mensen die het voor het zeggen hebben bekritiseren. Alleen trekken die zich daar helemaal niets van aan. De arrogantie van de macht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Samen staan we sterk, oftewel laten we in plaats van elkander te bekritiseren, eens samen de mensen die het voor het zeggen hebben bekritiseren. Zij zijn dan ook bang van ons, en niet andersom. Al willen ze dat ons uiteraard wel laten denken.
Als je echt dingen wilt veranderen, moet je niet achter je computertje blijven zitten, maar dan moet je er ook echt iets aan doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef mediaconsument het volgende:
Samen staan we sterk, oftewel laten we in plaats van elkander te bekritiseren, eens samen de mensen die het voor het zeggen hebben bekritiseren.
Ik ben niet bang voor 'ze' en ik denk ook niet dat 'ze' bang voor ons zijnquote:Zij zijn dan ook bang van ons, en niet andersom. Al willen ze dat ons uiteraard wel laten denken.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je echt dingen wilt veranderen, moet je niet achter je computertje blijven zitten, maar dan moet je er ook echt iets aan doen.
Nee, dat denk ik ook niet. Denk dat het 'ze' tamelijk siberisch laat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je echt dingen wilt veranderen, moet je niet achter je computertje blijven zitten, maar dan moet je er ook echt iets aan doen.
[..]
Ik ben niet bang voor 'ze' en ik denk ook niet dat 'ze' bang voor ons zijnOok heb ik niet het idee dat 'ze' ons willen laten denken dat 'we' bang voor ze zijn.
Precies wat ik zeg.quote:
Die lettertjes komen terecht op het medium dat ons de ruimte heeft gegeven bewust te worden van dergelijke zaken, ze hebben dan ook een erg belangrijke functie. Kennelijk heb jij nooit goed over dit medium en deze lettertjes nagedacht en verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg.
Jij ben blijkbaar niet tevreden over 'het systeem', en jij wilt dus veranderingen. Die komen er niet als je alleen maar wat lettertjes typt op een internetforum.
Integendeel. Ik heb juist heel goed nagedacht over het medium dat internet heetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:04 schreef mediaconsument het volgende:
Die lettertjes komen terecht op het medium dat ons de ruimte heeft gegeven bewust te worden van dergelijke zaken, ze hebben dan ook een erg belangrijke functie. Kennelijk heb jij nooit goed over dit medium en deze lettertjes nagedacht en verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Tijd verdoen met het trekken van onnodige conclusies Chielquote:verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies
Het lijkt me duidelijk dat jij weer bezig bent persoonlijke reacties uit te lokken. Dat verhaal heb ik namelijk allang afgesloten, echter jij blijft er maar over doorgaan. Je laat jezelf zo wel erg goed kennen, bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Integendeel. Ik heb juist heel goed nagedacht over het medium dat internet heet. Sterker nog, ik verdien er mijn geld mee, ik leef ervan
.
Maar ik weet wel dat als ik op dit medium dingen ga zitten schrijven van "ik wil dit of ik wil dat", dat ik die dan echt niet krijg als ik er niet wat meer moeite voor doe.
[..]
Tijd verdoen met het trekken van onnodige conclusies Chiel... Hoor wie het zegt...
Het enige wat ik typte was dat als je veranderingen wilt, je er iets voor moet doen. Jij voelde je meteen weer aangevallen en postte dit:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef mediaconsument het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat jij weer bezig bent persoonlijke reacties uit te lokken. Dat verhaal heb ik namelijk allang afgesloten, echter jij blijft er maar over doorgaan. Je laat jezelf zo wel erg goed kennen, bedankt.
Vervolgens hield ik je een spiegel voorquote:Kennelijk heb jij nooit goed over dit medium en deze lettertjes nagedacht en verdoe jij je tijd met het creëren van ruis dmv. het trekken van onnodige conclusies. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Waarom haal je er dan iets bij dat totaal niet met deze discussie te maken heeft?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het enige wat ik typte was dat als je veranderingen wilt, je er iets voor moet doen. Jij voelde je meteen weer aangevallen en postte dit:
[..]
Vervolgens hield ik je een spiegel voor.
Omdat degene die voorbarige conclusies trok, jij was! Dus hield ik je een spiegel voorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom haal je er dan iets bij dat totaal niet met deze discussie te maken heeft?
Dat dus ja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we de discussie zuiver houden mensen.
Niet weer persoonlijke dingen erbij betrekken.
Ben je het ermee eens dat als je echt veranderingen wilt, dat je daar dan ook echt wat voor moet doen, i.p.v. alleen maar wat lettertjes typen op een forum?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we de discussie zuiver houden mensen.
Niet weer persoonlijke dingen erbij betrekken.
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg.
Jij ben blijkbaar niet tevreden over 'het systeem', en jij wilt dus veranderingen. Die komen er niet als je alleen maar wat lettertjes typt op een internetforum.
Goed punt, denk dan ook dat er weinig mensen zijn die alleen maar wat lettertjes typen op een forum. Deze lettertjes worden getyped met een reden, deze ontstaat dan door het lezen van andere lettertjes op datzelfde forum, of iets dat in het dagelijkse leven gebeurt. Deze lettertjes vervullen dan ook de rol van uitlaatklep binnen dat verhaal. Je moet jezelf dan ook onderhouden om deze lettertjes te kunnen typen, je kunt overigens veel met deze lettertjes doen volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de oevrheid indd. slecht is. Sat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Goed punt, denk dan ook dat er weinig mensen zijn die alleen maar wat lettertjes typen op een forum. Deze lettertjes worden getyped met een reden, deze ontstaat dan door het lezen van andere lettertjes op datzelfde forum, of iets dat in het dagelijkse leven gebeurt. Deze lettertjes vervullen dan ook de rol van uitlaatklep binnen dat verhaal. Je moet jezelf dan ook onderhouden om deze lettertjes te kunnen typen, je kunt dan ook veel met deze lettertjes doen volgens mij.
De vrijheid om deze lettertjes te mogen typen is voor mij dan ook een groot goed.
Er worden regelmatig demonstraties georganiseerd, alleen komt er amper iemand opdagen, omdat de meesten dus inderdaad alleen maar wat lettertjes typen op forums.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Wat denk jij dat wij complotters/truthers/schreeuwers achter ons toetsenbordje, buiten onze toetsenbordje om kunnen doen?
Als je daar zo over denkt, hoop ik dat je iedereen die vrijheid guntquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef mediaconsument het volgende:
De vrijheid om deze lettertjes te mogen typen is voor mij dan ook een groot goed.
Nogmaals:quote:Op zondag 7 februari 2010 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Demonstraties werken niet. je zegt zelf al het moet wel immens groot zijn wil het enig impact hebben.
Ik liep ook mee met de scholieren toen die landelijk demonstreerden. Heeft dat impact gehad? Nee.
Den Haag doet gewoon de deur dicht en laten pliessie en ME het werk opknappen/in goede banen leiden.
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
En nee, ik zeg niet dat er dankzij een demonstratie direct zal gaan gebeuren wat jij voor ogen hebt.
Maar als het inderdaad om heel veel mensen gaat die veranderingen willen en je gaat met z'n allen de straat op, dan laat je wel zien dat een groot deel van Nederland ontevreden is met 'het systeem' en zet je de hoge mensen van 'het systeem' meer aan denken dat met alleen maar wat lettertjes op forums die ze toch niet lezen.
Ja hoor: Bij voorbaat wat minder negatief zijn en een stuk meer creativiteit en initiatief tonen. Jij wilt veranderingen. Wees dan ook zo initiatiefrijk en creatief om zelf dingen te verzinnen en te doen zodat het in jouw ogen beter wordt. En ga pas negatief zitten doen als al je energie en acties niet geholpen hebben.quote:
Nee niet, maar ik vind het een beetje nutteloos om nogmaals mijn posts letterlijk te herhalen om te laten zien wat ik wel bedoel. Dat staat namelijk letterlijk in mijn posts. Dat jij dan denkt dat ik iets anders bedoel dan dat ik post, is jouw probleemquote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit zeg je omdat je eigenlijk ook wel besseft dat je bar weinig kan doen. tegen deze groter wordende overheid/regels en bureacratische onzin dat alle enrgie uit je vreet. Tenzij je harde actie onderneemt. Of niet?
O.k. Dan hoop ik voor je dat je niet te veel moet kotsen (quote:Als puntje bij paaltje koomt ga ik wel de straat op hoor. Mensen als ik vechten voor de verdomde schaapachtige reten zoals jij. Die zich van geen kwaad bewust zijn. Eigenlijk best wel een zegen als je niks kwaads ziet. Je ziet het wel als de storm over is. Zodat je de vruchten kan plukken.
Een opmerking daarover:
Oud oud nieuws.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:04 schreef heartz het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)anders_van_Obama.xml
Tea Party?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_Party_protests,_2009
Dit is een goede vraag waar niet zo snel een antwoord op te geven is, demonstraties zeker op lokaal niveau halen weinig uit, het is een wereldprobleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Wat denk jij dat wij complotters/truthers/schreeuwers achter ons toetsenbordje, buiten onze toetsenbordje om kunnen doen?
Ik zou dat niet als 'ondergeschikt' betitelen, maar als noodzaak. Men moet nu eenmaal werken voor de kost. Zo simpel is het.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
The Federal Reserve is een private instelling dat geld bijdrukt uit het niets. Zij worden hiertoe gevraagd door de overheid dus spelen zij samen onder een hoedje. De overheid heeft geld nodig voor oorlogen dus drukt de Fed dat bij. Samen schuiven zij de schulden af op het volk. Dat is een waarheid. Dat zij via het IMF hetzelfde spelletje spelen met andere landen is ook een waarheid.
Dat geld en inkomen iedereen ondergeschikt maakt anders heb je geen eten is voor mijzelf ook een waarheid. Een waarheid die iedereen wel herkent. Zou iemand tegen beter weten in tegen de baas in gaan of toch de eigen ego slikken en amen zeggen? ik denk dat dit een grote slagader is van een nieuwe 1-Wereld-regering waaruit hun invloed reikt. Geld is macht. En de Federal Reserve heeft die macht. Dus zijn zij iig een hoofdrolspeler.
Wat je daar tegen doet? Onze eigen regering doet er weinig aan. Een femke Halsema schuift het af op onzin. Alleen een Agnes Kant schijnt te begrijpen dat geld uit het niets moet worden terugbetaald. En Bos is naar mijn mening toch echt wel een slechterik dat doet alsof zijn handen gebnden zijn, maar net zoals in Amerika de banken redt die anders zouden moeten vallen.
Daarom vind ik initiatieven zoals 'Food, not bombs!' zo leukquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Het maakt je mijns insziens wel ondergeschikt, omdat je de schijt van een baas wel pikt. Anders kun je zoeken naar ander werk. Als oorlog ook gratis gefinancierd kon worden (mensen gratis materieel maakten en zelf geen inkomen daarvoor eisten), dan had de nederlandsche overheid en Amerika helemaal niets aan een Federal Reserve. Dat krediet bijdrukt uit het niets.En hadden centrale banken geen invloed op de overheden. Volgens mij is het een geheim dat als mensen niet meer meedoen met deze geld-race. Overheid en Centrale banken geen invloed verliezen. Maar aangezien je ook wel begrijpt dat dat never zal gebeuren. Hebben banken (tussen-personen die krediet uitlenen/bewaren en hierdoor handelen in bezit) wel degelijk macht en invloed.
Wat is dat E_O?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daarom vind ik initiatieven zoals 'Food, not bombs!' zo leuk
Misschien is de mensheid in een tijdperk aangekomen waarin het een logische ontwikkeling is dat deze fossiele machtsstructuur veranderd wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef damsco het volgende:
Those who make a peacuful revolution impossible make a violent revolution inevitable.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef Michielos het volgende:
schenkstroop. ik ben zoals jij.. ik wil ook vechten voor mijn vrijheid.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Those who make a peacuful revolution impossible make a violent revolution inevitable.
Ik vraag me af waarom je naar de regering kijkt, de overheden hebben tenslotte de bodem gelegd voor de kredietcrisis door banken vrijheid te geven en zelfs het verhandelen van uitstaande leningen toegestaan zodat er weer meer krediet scheppen mogelijk was.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
The Federal Reserve is een private instelling dat geld bijdrukt uit het niets. Zij worden hiertoe gevraagd door de overheid dus spelen zij samen onder een hoedje. De overheid heeft geld nodig voor oorlogen dus drukt de Fed dat bij. Samen schuiven zij de schulden af op het volk. Dat is een waarheid. Dat zij via het IMF hetzelfde spelletje spelen met andere landen is ook een waarheid.
Dat geld en inkomen iedereen ondergeschikt maakt anders heb je geen eten is voor mijzelf ook een waarheid. Een waarheid die iedereen wel herkent. Zou iemand tegen beter weten in tegen de baas in gaan of toch de eigen ego slikken en amen zeggen? ik denk dat dit een grote slagader is van een nieuwe 1-Wereld-regering waaruit hun invloed reikt. Geld is macht. En de Federal Reserve heeft die macht. Dus zijn zij iig een hoofdrolspeler.
Wat je daar tegen doet? Onze eigen regering doet er weinig aan. Een femke Halsema schuift het af op onzin. Alleen een Agnes Kant schijnt te begrijpen dat geld uit het niets moet worden terugbetaald. En Bos is naar mijn mening toch echt wel een slechterik dat doet alsof zijn handen gebnden zijn, maar net zoals in Amerika de banken redt die anders zouden moeten vallen.
In dit huidige systeem mischien, maar heb je zelf nooit nagedacht of het ook anders kon?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou dat niet als 'ondergeschikt' betitelen, maar als noodzaak. Men moet nu eenmaal werken voor de kost. Zo simpel is het.
Denk niet dat je daar banken of wie dan ook de schuld van kan geven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Food_Not_Bombsquote:Op zondag 7 februari 2010 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat E_O?
Heb je een linkje?
Dat is zeker een machtig wapen, dat blijkt wel hier uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Food_Not_Bombs
Hier is een linkje
En dat vind ik dus zo leuk eraan.. Burgerlijke ongehoorzaamheid is een machtig wapen. De publieke opinie is als de zon die het ijs laat smelten.. Het is een langzaam, maar effectief proces.
En ja, wij hebben het corrupte systeem nodig (Zeker als een criminele organisatie als Monsanto een monopolie op voedselproductie krijgt. - Dat is ook het enige doel van gentech- ) maar zij hebben ons net zo hard nodig. We zijn niet zo nietig en hulpeloos als zij ons ons willen laten voelen..
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:38 schreef Godfokt het volgende:
In dit huidige systeem mischien, maar heb je zelf nooit nagedacht of het ook anders kon?
Stop eens met de drugs.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef Salvad0R het volgende:
BEWARE OF TEH COUNTER INTELLIGENCE MINIONS.
Ditoquote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker een machtig wapen, dat blijkt wel hier uit.
Bedankt voor deze post, en ik vind het een superinitiatief!
En dan? Wat moet men hier mee?quote:
Ja dat snap ik ook nog welquote:
Delen met al je jewtube vrienden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar daarna dan?
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet!Je kunt niet anders. Geen andere mogelijkheid. Dat je misschien het beloningen stelsel zou willen herzien daar kan ik inkomen, maar eten zonder werk kan niet. Tenzij anderen voor jou werken.
Zeker ironisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Zeer interessant.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeker ironisch.
Hier meer info:
[ afbeelding ]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
Mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Godfokt het volgende:
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn![]()
Juist.quote:Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Duidelijk.quote:Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen![]()
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!quote:Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?quote:Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
Niet voor mij.quote:En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
Interessant verhaal, maar is het manipulatie door een NWO met kwade opzet? Ik denk het niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.
De media creeren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen.
Iets anders:
Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)? Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Is dit een antwoord op deze vraag:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Kap nâh met dat soort opmerkingen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je bent een paranoïde ongeschoolde junk. Genoeg woorden?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op deze vraag:
[..]
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
En vervolgens afgeschoten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.
Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting? - Knip -
Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?
Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En vervolgens afgeschoten?
Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
Voorbeelden, of je smoel houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?quote:
Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?
Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.
Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.
Dat is geen kwestie van geloven. Dat is common sense.
Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeldquote:Kom jij aan het je Reptillians. Het enige wat dat toevoegt in deze discussie is het hele concept van waarheid en progressie ridiculiseren.
Wat kost het om voor jou aan te tonen dat de Mossad & de CIA 9/11 hebben gepleegd dan? Behalve dan onderzoeken van onafhankelijke Scandinavische universiteiten die nanothermiet in het stof van de WTC torens hebben gevonden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloof.
[..]
Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeld.
Ik sta open voor alles. Als je nou eens met inhoudelijke voorbeelden komt, in plaats van subjectief je eigen informatieve onvermogen op mij te projecteren.. fucking lachwekkend man.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?
Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
Figuren die bij voorbaat hebben besloten dat 9/11 géén inside job is, dat zijn de mensen die werkelijk vast zitten in hun dogmatische visie.
Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooft, maar jij hoeft van mij niet 'tegen een muur' hoor
.
Jij zegt dat reptilians niet aangetoond zijn en dat daarom de mensen die wel in reptilians geloven 'tegen een muur' moeten.
Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gastquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.
Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?quote:Mensen die beweren dat je dient te "geloven" om overtuigd te zijn, in plaats van de feiten te checken, zijn desinformanten. Ze verhullen de waarheid met leugens en nonsens. Hoe kom jij er uberhaupt bij om in "reptillians" te geloven?
Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gast.
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?
Er zijn ook mensen die in kaboutersquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.
Ik bedoel, hoe kom jij er bij dat er mensen zijn die geloven dat "reptillians" de wereld beheersen?
Welke onbetwijfelbare betrouwbare überbron heb je daarvoor gebruikt, dat het waard is om te vermelden in dit topic vol feitelijkheden wat betreft terrorisme en angst?
Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in kabouters![]()
![]()
geloven. Moeten die ook 'tegen een muur'?
Ja let effe op, ik wordt aan de hand van de informatie die ik verspreid ongefundeerd bestempeld als junk, etc.quote:
als jij zn sneue troll pogingen (joepie) eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweestquote:Guyz plz, ffs! BEHAVE YOURSELF!
De trollpogingen en beledigingen van JohnLocke zijn inderdaad overbodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef merlin693 het volgende:
als jij zn sneue troll pogingen eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweest
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:02 schreef merlin693 het volgende:
ikzelf doelde meer op joepie want zijn/haar intenties zijn wel duidelijk aleen voor de mods hier niet
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".
En dan ga je me afschieten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.
Tegen de muur ermee.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt.
Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.
* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
Okay, ik reageer niet meer op jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt.
Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.
* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
[..]
En dan ga je me afschieten?
Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
Doodsverwensingen, al dan niet verkapt, zijn gewoon niet gewenst hier.
Joepie, je standpunt is duidelijk, maar probeer het een beetje op een redelijke manier duidelijk te maken.
Klopt, en daar gaan we het vanaf nu ook weer over hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik dacht dat de nwo discussie ging over exploitatie van onze medeschepselen.. Niet over salaris, arbeid of kabouters..
Jammer hoor
Gelukkig maar, want stel je voor dat je de verkeerde mensen tegen de muur zet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.
Helemaal waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef SicSicSics het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!
quote:Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?
Nu denk je weer volgens het systeemquote:Wat is de arbeid die wordt ingebracht en wat levert dat op? We vinden (bijna) allemaal dat we teveel belasting betalen. Het leven is zo duur! Nu willen de vuilnismannen 3% salarisverhoging.
Aan de ene kant zeg je; Dat moeten ze krijgen, het zijn slaven en die verdienen beter en hebben recht op een gelukkig leven met genot en vrijheid. Aan de andere kant zeg je; Het leven zou niet zo duur moeten zijn.
Terwijl een balans altijd gelijk moet zijn.![]()
quote:Niet voor mij.![]()
Heb net 'Cherie Blair-In mijn eigen woorden' uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
Wat wel een interessant en een betrekkelijk onbekend aspect is aan de handvol machthebbers van onze wereld, is de religie die zij zelf aanhangen. Deze vindt haar oorsprong in het oude Babylon en Sumerië, en is grotendeels occult te noemen.
Bloedoffers in de vorm van oorlogen horen daarbij, dus te stellen dat de hedendaagse oorlogen puur winstgericht zijn is te beknopt.
Geloof het of niet, maar de huidige machthebbers geloven in het aanhalen van universele "krachten", om hun steun te geven in het materialisme en fysieke. Dit gaat natuurlijk ten koste van hun ziel en eigen mentale.
Schijnt.
Bronnen:
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/witchcraft-and-nail-clippings-the-weird-world-of-cherie-blair-507546.html
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1039637.ece
http://www.guardian.co.uk(...)/politicalcolumnists
En verder googlen op Occult Nazi History, Occult Monarchy, Occult Religion, etc geeft meer inzicht.
Beeldspraak is dan ook een vrij breed onderwerp binnen dit forum.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Salvad0R het volgende:
Om even terug te komen op dat reptillian verhaal... Heb wel een bepaalde theorie hoe dat verhaal de wereld in is geholpen:
Stel dat het selecte groepje familiare machthebbers werkelijk aan bloedoffers doen. Het offeren van individuele mensen. Dit gaat er vast niet zachtzinnig aan toe. Ik kan me voorstellen dat een soort bloeddorstige kracht zich meester maakt van hun lichaam tijdens dat proces. Wellicht ervaarden de schaarse getuigen dit als het veranderen van gedaante, terwijl het " gewoon" een ander aspect van dezelfde individu was.
Pics, or it did not happen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.quote:
Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
tvpquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.
Tegen de muur ermee.
Ben ik volledig met je eens, behalve dan dat etterige. Aangezien we hier open dienen te staan voor alle theorieën (quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
Ik kan de vraag dus aan jou stellen als ik het niet met jou eens ben i.p.v. andersom..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
quote:
Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
Ohquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foei, moest jij toch weten, met je vergevorderde reptillian 'kennis'.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?
[..]
Oh! Dit zijn deze:
Ik snap je niet helemaal!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef Godfokt het volgende:
Helemaal waar![]()
Maar het is niet zo dat er altijd corrupte mensen zullen bestaan, maar dit gaat ver en is niet zo in een post op een forum te vatten.
Kortweg zouden we innerlijk moeten veranderen waardoor alsvanzelf de samenleving verandert, ook een soort nieuwe orde maar dan door inzicht en niet door politiek opgelegd.
Als we in relatie leven, en leven betekend gerelateerd zijn dan heeft materie geen betekenis.
En om in relatie te leven moet het 'ik' doorzien worden, het ik dat zich scheidt van de rest, dat succesvol wil zijn, machtig, op een hoge positie, status en aanzien.
En dit is hoe de wereld van vandaag is, want met dat brute bewustzijn hebben we de samenleving gebouwd.
Leven in geld uitdrukken is duur?quote:
Leven in geld uitdrukken, geld is nog belangrijker dan de goden die we geschapen hebben, zelfs de kerken en tempels zijn er afhankelijk van![]()
Iedereen, want voor alles wat je wilt of doet is geld nodig, dus werk je om je plekje te betalen en om aan eten te komen.
Sorry! Maar jij gelooft niet dat er balans moet zijn in de wereld?quote:Nu denk je weer volgens het systeem![]()
Behalve achteraf.quote:Dat zegt iedereen
Ik vind je een beetje een zeurpiet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Dr komt geen eind aan. mensen als Michielos en koepie ook wel verzieken het gewoon.
Dat kan je ook prima terugkaatsen naar de verhalen waar jij je 'feiten' vandaan haalt. Wie zegt dat die niet door een groepje mafkezen met teveel tijd bedacht zijn. Je hebt daarna maar een paar mensen nodig die het voor waar aanzien en het in hun eigen visie overnemen, en internet doet de rest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.
Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
Maar dat die mensen demonen oproepen en bloedoffers maken is vanzelfsprekend ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:14 schreef Salvad0R het volgende:
Die shit is fake, dat ziet elke kleuter.
Vergevorderde reptiliankennis? Dat heb ik niet hoor, ik schrijf juist:quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
Foei, moest jij toch weten, met je vergevorderde reptillian 'kennis'.
Geloof jij in reptilians, Ticker? Zo ja, kun jij het antwoord geven op die 2 vragen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)? Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?
Maar heb je daar misschien ook bronnen van dat dat echt zo is? Als het namelijk echt zo is en niet alleen maar een geloof, dan is dat toch ook gewoon algemeen bekend toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.
T'is niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn vriend schildert en tekent soms ook de gekste dingen. Als zijn schilderijen over honderden jaren gevonden worden, dan gaan idioten om die reden denken dat er toen monsters waren die er zo uitzagen?
- KAPPEN!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd vragen om bronnen. Als het NOS je iets voorkauwt vraag je dan ook om "bronnen"?
Oh je gelooft ze gewoon standaar, okay. Wat maakt jou bron beter dan de ct-bronnen van mij dan?
Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd vragen om bronnen. Als het NOS je iets voorkauwt vraag je dan ook om "bronnen"?
Oh je gelooft ze gewoon standaar, okay. Wat maakt jou bron beter dan de ct-bronnen van mij dan?
Beetje nonensopmerking; als een heel kleine groep mensen van iets extreems af weet, en iemand komt daar achter, dan wordt dat natuurlijk wel wereldnieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.
JIJ komt met die verdomde reptillians, ik geloof in '9/11 inside job' maar begin niet over verdomde "reptillians". Ik heb nergens gezegd dat ik in het bestaan van reptillians geloof. En of ze wel of niet bestaan kan mij, geen ene donder schelen want daar trek ik de lijn. Er is al genoeg interssants, reptiallians of ze wel of niet bestaan, dat is iets wat mij dus niet boeit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.
Maar volgens Ticker is het bestaan van reptilians al duizenden jaren geleden aangetoond:quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef ToT het volgende:
Beetje nonensopmerking; als een heel kleine groep mensen van iets extreems af weet, en iemand komt daar achter, dan wordt dat natuurlijk wel wereldnieuws.
Een beetje raar dan, dat zoiets belangrijks en blijkbaar gevaarlijks, zo lang geheim gehouden kan worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.
TÃÂÂs niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
Ik heb ook nergens beweerd dat jij in reptilians gelooft. Ik heb alleen wat vragen voor de mensen die er wel in geloven en Ticker gelooft er blijkbaar wel in. Waarom zou het hier alleen mogen gaan over dingen waar jij in gelooft (of als feit ziet) en niet waar een ander in gelooft (of als feit ziet)quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef Schenkstroop het volgende:
JIJ komt met die verdomde reptillians, ik geloof in 9/11 inside job maar begin niet over verdomde reptillians. Ik heb nergens geegd dat ik in het bestaan van reptillians geloof! En of ze wel of niet bestaan kan mij, geen ene donder schelen want daar trek ik de lijn!!.
tiresome, tiresome.
Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar volgens Ticker is het bestaan van reptilians al duizenden jaren geleden aangetoond:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!
Er staat nergens dat het een FEIT is!![]()
Dus het is geen kwestie van GELOVEN, maar het is ook geen FEIT?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
De Sumeriers, 4000 V.C.
Tís niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
[ afbeelding ]
Ik ging ervan uit dat jij die beeldjes als bewijs zag van het bestaan van reptilians. Dan moet je misschien wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, i.p.v. met een afbeelding van beeldjes te komen en erbij zetten:quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Ticker het volgende:
Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!
Er staat nergens dat het een FEIT is!![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.
T'is niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
Dude er staat er staat letterlijk een reactie op de vraag of Icke de verzinner is ervan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dus het is geen kwestie van GELOVEN, maar het is ook geen FEIT?Wat is het dan wel?
Misschien moet jij eens niet zoveel eigen interpetatie overal aangeven. Ik hoef je geen woorden in de mond te leggen, want dat doe je namelijk zelf al.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat jij die beeldjes als bewijs zag van het bestaan van reptilians. Dan moet je misschien wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, i.p.v. met een afbeelding van beeldjes te komen en erbij zetten:
[..]
Ik was blijkbaar niet de enige die jou verkeerd interpreteerdequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef Ticker het volgende:
Misschien moet jij eens niet zoveel eigen interpetatie overal aangeven. Ik hoef je geen woorden in de mond te leggen, want dat doe je namelijk zelf al.
Ach als je de nuance niet inziet dat de mod goede intenties heeft om de sfeer een beetje te behouden..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar niet de enige die jou verkeerd interpreteerde.
Huur de film "The Fourth Kind" maar eens en doorzoek de website van Chapman U eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar heb je daar misschien ook bronnen van dat dat echt zo is?
[..]
Ja o.k., maar ik had mijn mening over de beeldjes als bron al gegeven en vragen erover gesteld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:54 schreef Ticker het volgende:
Dude er staat er staat letterlijk een reactie op de vraag of Icke de verzinner is ervan.
Nee dat is hij niet, er gaan al vanaf 4000 v.c. verhalen over reptielen uit de hemel rond. Dat is geen kwestie van geloven dat is een kwestie van de oralen erop na slaan. Dat maakt het nog geen feit, maar dat maakt het een BRON!
Geloven is iets in iets wat niet tastbaar is.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Daar kan ik me nog wel in vinden..quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:26 schreef Schenkstroop het volgende:
"The reptillians" is mischien een verwijzing naar dat koelbloedige meedogenloze egoistische aard van onze eliten. Verder dan dat ga ik me niet verdiepen in "reptillians".
Kan niet, gaarne over relevante onderwerpen praten, zoals hoe de huidige machthebbers van hun macht te ontheffen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de technische kant van het verhaal? Hoe kun je zomaar in een ander wezen veranderen? Ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.. Waar laat je je menselijk gebit en waar haal je je roofdiertandjes vandaan? Waar laat je je huid en waar komen je schubben vandaan? Om maar een paar voorbeelden te noemen.
Hebben reptielen niet groen bloed (of ben ik in de war met amfibieën?) Waar laat je je oude bloed en waar haal je zo snel het nieuwe vandaan?
En die verhalen over buitenaardse wezens die copuleerden met aardse vrouwen en ook kindertjes kregen.. Als je een beer nog niet eens met een hond kan kruisen, hoe wil je dan een wezen dat werkelijk in geen enkel opzicht genetische overeenkomsten heeft met wat voor wezen dan ook op aarde nakomelingen laten krijgen?
Dank u, dat wou ik horenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kan niet, gaarne over relevante onderwerpen praten, zoals hoe de huidige machthebbers van hun macht te ontheffen.
Er zijn mensen die wel geloven dat de NWO mede te maken heeft met reptilians, dus is het relevant.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:39 schreef Salvad0R het volgende:
Kan niet, gaarne over relevante onderwerpen praten, zoals hoe de huidige machthebbers van hun macht te ontheffen.
Flikker nou eens op met je Reptillians man .quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel geloven dat de NWO mede te maken heeft met reptilians, dus is het relevant.
Dit topic gaat over NWO in het algemeen en niet alleen over de theorieen die Salvad0R aanhangt betreffende de NWO.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
Flikker nou eens op met je Reptillians man .
Elke persoon met een beetje medische kennis weet dat elke mens in hun brein een "Reptilian Brain" heeft. Dat is een stuk hersens, heel primair, wat als basis dient voor de rest van onze hersenen. Dit Reptilian Brain wordt gestimuleerd door basale emoties als geweld en porno.
Wellicht is het is een overblijfsel van de tijd dat we nog allemaal reptielen waren.
[ afbeelding ]
Dus Shut the Fuck Up over shapeshifters en reptilllians, die shit is BULLSHIT .
Oh ja joh?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat jij de reptilianstheorie bullshit vindt, wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden. Zo vinden anderen jouw theorieen over de NWO weer bullshit.
Joepie verraadt zichzelf..quote:
quote:
Dat aspect is al uitgebreid aan de orde geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel geloven dat de NWO mede te maken heeft met reptilians, dus is het relevant.
Dit topic gaat over NWO in het algemeen en niet alleen over de theorieen die Salvad0R aanhangt betreffende de NWO.
Ik vroeg je wat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Verraad ik mezelf? Met wat?
Ik zit niet eens angstvallig dingen geheim te houden, dus ik zou niet eens weten wat ik over mezelf zou kunnen verraden eigenlijk.
Dat is nogal wat. Sinds 1782 alleen Rotschild aan het hoofd. Nu iemand die niet uit de familie komt . Meteen een aantal theoriëen ontkracht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef ashhoax het volgende:
Eerste niet-familielid leidt Rothschild-bank
http://www.telegraaf.nl/d(...)ld-bank__.html?p=6,2
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:24 schreef merlin693 het volgende:
@Ashoax...Interesante link die je daar gaf ! voor het eerst in 210 jaar een niet rothschild familielid die de bank beheerd
Dat hoef je niet te vragen hoor. Je kan ook degene die trollt er op aanspreken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:34 schreef ToT het volgende:
Ja okee het spelletje over de reptillians heeft nu idd wel lang genoeg geduurd.
Zullen we maar weer on topic gaan?
Goeie vraag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de technische kant van het verhaal? Hoe kun je zomaar in een ander wezen veranderen? Ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.. Waar laat je je menselijk gebit en waar haal je je roofdiertandjes vandaan? Waar laat je je huid en waar komen je schubben vandaan? Om maar een paar voorbeelden te noemen.
Hebben reptielen niet groen bloed (of ben ik in de war met amfibieën?) Waar laat je je oude bloed en waar haal je zo snel het nieuwe vandaan?
En die verhalen over buitenaardse wezens die copuleerden met aardse vrouwen en ook kindertjes kregen.. Als je een beer nog niet eens met een hond kan kruisen, hoe wil je dan een wezen dat werkelijk in geen enkel opzicht genetische overeenkomsten heeft met wat voor wezen dan ook op aarde nakomelingen laten krijgen?
Alsof die Nigel gozer niet compleet onder Rothschild duim zit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nogal wat. Sinds 1782 alleen Rotschild aan het hoofd. Nu iemand die niet uit de familie komt . Meteen een aantal theoriëen ontkracht.
He godver.. nu hoef ik effe geen vlees meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog wel in vinden..
Oh ja, iedereen is met filmpjes aan het smijten.
Probeer deze eens: http://meat.org/
Idem hier !quote:Maar ben wel benieuwd. Welke theorieën acht je ontkracht, aan de hand van welke redenatie??
Heb nu niet de tijd om er uitgebreid op in te gaan, maar 1 van de theoriëen is dat de Rotschild's Reptillians zijn en dat gaat nu niet op, omdat er geen familelid meer aan het roer staat binnenkort. Dus ze geven macht uit handen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof die Nigel gozer niet compleet onder Rothschild duim zit.
Maar ben wel benieuwd. Welke theorieën acht je ontkracht, aan de hand van welke redenatie??
Who? Me?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:56 schreef merlin693 het volgende:
Dan wachten we met smart op jouw uitgebreide uitleg !
P.S. het was dus Lavender die in reptilians geloofde![]()
Hier in Nederland gaat het er gelukkig wel beter aan toe hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:44 schreef Green1 het volgende:
[..]
He godver.. nu hoef ik effe geen vlees meer![]()
Ik heb geen uitgebreide uitleg, weet niet meer dan jij waarschijnlijk. Dat er van ze gezegd wordt dat het Reptillians zijn, dat ze alles ALTIJD in de familie houden, nou, niet dus. Met deze traditie breken ze nu.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:08 schreef merlin693 het volgende:
Ja, Maar de rest horen we wel bij je uitgebreide uitleg.
Sommige mensen in onze samenleving hebben een baan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef merlin693 het volgende:
Lavenderr schreef
[..]
Huh........?
Sorry, bedoelde eigenlijk niet véél tijd om te reageren. Streep dat uitgebreid maar doorquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef merlin693 het volgende:
Lavenderr schreef
[..]
Huh........?
sommige mensen zitten met een gecompliceerde beenbreuk thuisquote:Sommige mensen in onze samenleving hebben een baan?
Heb je het nu over mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef merlin693 het volgende:
[..]
sommige mensen zitten met een gecompliceerde beenbreuk thuis
sommige mensen moeten wel eens een spiegel voorgehouden worden om te laten zien dat dit soort woordspelletjes vreselijk irritant kan worden
Rothschild geeft macht uit handen geloof je ook nogsteeds dat St Nicolaas echt door de schoorsteen komt en je schoentje vult. Of dat een president als Obama het echt voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb nu niet de tijd om er uitgebreid op in te gaan, maar 1 van de theoriëen is dat de Rotschild's Reptillians zijn en dat gaat nu niet op, omdat er geen familelid meer aan het roer staat binnenkort. Dus ze geven macht uit handen.
Want?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgebreide uitleg, weet niet meer dan jij waarschijnlijk. Dat er van ze gezegd wordt dat het Reptillians zijn, dat ze alles ALTIJD in de familie houden, nou, niet dus. Met deze traditie breken ze nu.
Ik denk niet dat ToT het als woordspelletje of aanval bedoelde. Maar meer in de zin van dat je niet altijd kunt verwachten dat de ander altijd maar tijd en gelegenheid heeft om direct en uitgebreid terug te reagerenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef merlin693 het volgende:
sommige mensen moeten wel eens een spiegel voorgehouden worden om te laten zien dat dit soort woordspelletjes vreselijk irritant kan worden
Snelle aanname, gewoon het bericht gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Want?
Het is nu al bewezen dat deze man geen bloedverwant of achter-neef is?
Snelle aanname, of goede research?
De NWO zoals die in BNW vaak wordt voorgesteld is heel erg Amerikano- en/of Eurocentrisch. Die NWO is dus eigenlijk min of meer een voortzetting van de oude wereldorde. Maar wie zegt dat de BRIC-landen zich zomaar zullen laten domineren door die gevestigde orde, of er vreedzaam mee zullen verenigen? Volgens mij is er veel meer onderlinge concurrentie en onenigheid binnen de 'elite' dan bekende NWO-denkers zoals Alex Jones voorstellen. Ik zou het hoogst opmerkelijk vinden als er in bijv Rusland, China of Brazilie geen nieuwe Rothschild of Rockefeller achtige dynastieen zouden zijn die ook een zetel eisen op het 'hoogste' toneel.quote:Naar een nieuwe wereldorde
Wat gebeurt er als 6,5 miljard mensen ontdekken dat zij van elkaar afhankelijk zijn?
Bijna 40 jaar na de introductie van de chip is de oogsttijd aangebroken. In een hoog tempo komen er veel nieuwe producten op de markt. Computers worden steeds goedkoper en de mobiele telefoon is overal ter wereld populair. De technologische ontwikkeling is een belangrijke motor voor opkomende landen zoals Brazilië, Rusland, India en China. Door de enorme groei in deze landen zijn de laatste tijd nog eens 2 miljard mensen gaan deelnemen aan de wereldeconomie. In deze eeuw zullen alle 6,5 miljard mensen met elkaar zijn verbonden. Dit moet verstrekkende gevolgen hebben voor de wereldorde die tot dusver met name door het Westen is gedomineerd. Op basis van nieuwe inzichten in de wijze waarop netwerken functioneren kan al veel worden gezegd over de nieuwe wereldorde. Er kan zelfs een samenhangend beeld van de nieuwe tijd worden samengesteld, al is dat nog speculatief.
Wim de Ridder (1945) is sedert 2002 hoogleraar Toekomstverkenning en Toekomstonderzoek aan de Universiteit Twente. In 2008 publiceerde hij samen met prof. dr. ir. A.J. Berkhout Vooruitzien is regeren, in 2010 verschijnt Symbiose, de nieuwe tijd. Het werkdocument van deze publicatie kan worden gedownload via www.futuresstudies.nl
http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?courseID=559
jij bent een desinformant en je leeft in duisternis als je denkt dat dit nep is, vriendquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:01 schreef Salvad0R het volgende:
En de desinformanten gaan vrolijk verder over het allang achterhaalde reptillian concept.
Krijgen jullie daar nou voor betaald?
Hoe weet jij dat zo zeker? Ben jij ooggetuige?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij bent een desinformant en je leeft in duisternis als je denkt dat dit nep is, vriendhet is zo echt als maar kan en je gaat het zien en meemaken
Ik zal zeker een ooggetuige zijn ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker? Ben jij ooggetuige?
Zal zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zal zeker een ooggetuige zijn ja.
Alles wat ik 'weet' over de Rothschild's en of ze eventueel Reptillians zijn heb ik hier gelezen. Ik ben er helemaal niet van overtuigd dát ze het zijn, ben helemaal niet overtuigd dat Reptillians überhaupt bestaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
En Lavenderrr. Nu je toch zo goed ToT's opmerking negeert, kan je best vertellen wat je bron is voor jouw suggestie dat de Rothschilds reptillians zijn ?
Serieus? Heb je misschien een link van topic voor me? Ben namelijk wel benieuwd hoe iemand overtuigd kan raken van zulke belachelijke nonsens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles wat ik 'weet' over de Rothschild's en of ze eventueel Reptillians zijn heb ik hier gelezen. Ik ben er helemaal niet van overtuigd dát ze het zijn, ben helemaal niet overtuigd dat Reptillians überhaupt bestaan.
En ToT's opmerking? Reptillians en NWO worden vaak in één adem genoemd, dus ik ben on topic dacht ik. Of bedoel je dat niet
Nogmaals, ik ben NIET overtuigd dat Reptillians bestaan, dat schrijf ik toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Serieus? Heb je misschien een link van topic voor me? Ben namelijk wel benieuwd hoe iemand overtuigd kan raken van zulke belachelijke nonsens.
Jij houdt ook de optie open dat een hologram het WTC raakte?
Daarbij komt, reptillians en de NWO worden alleen door nutcases in één adem genoemd.
Niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben NIET overtuigd dat Reptillians bestaan, dat schrijf ik toch?
Nee, het WTC is niet door een hologram geraakt, waar haal je die onzin vandaan?
Ik reageerde op de post van Ashhoax. Over de nieuwe CEO van Rothschild, die geen familie is. at is nieuws, omdat het tot nu toe nog niet eerder voorgekomen is. Maar wie weet, misschien heeft Ticker gelijk en blijkt er toch na goed zoeken dat het een achter-achter-achterneef is ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
Waarom ben jij dan de gene die er weer over begint i.c.m. dat Rothschild Ltd. CEO verhaal?
En die topics, bitte.
En geloven dat bankiers bloedoffers maken en demonen oproepen is heel nuchter van je ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Serieus? Heb je misschien een link van topic voor me? Ben namelijk wel benieuwd hoe iemand overtuigd kan raken van zulke belachelijke nonsens.
Jij houdt ook de optie open dat een hologram het WTC raakte?
Daarbij komt, reptillians en de NWO worden alleen door nutcases in één adem genoemd.
Dat is geen kwestie van geloven. Als je je een beetje verdiept kom je erachter dat zij juist degenen zijn die daar in geloven. Het is een kwestie van observatie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En geloven dat bankiers bloedoffers maken en demonen oproepen is heel nuchter van je ja.
Dan snap jij niet wat verdiepen en observatie inhoudt. Ik wed dat jij nog nooit één van die mensen persoonlijk hebt ontmoet, laat staan bezig gezien hebt met dergelijke rituelen. Jij baseert je rotsvaste geloof in dit soort vergezochte onzin op niets meer dan hear-say die je van vage internetsites en youtube-filmpjes hebt. Precies hetzelfde wat de hologram en reptilian gelovigen doen, dat zie je toch wel in hoop ik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van geloven. Als je je een beetje verdiept kom je erachter dat zij juist degenen zijn die daar in geloven. Het is een kwestie van observatie.
Waarom maak jij van die simplistische suggestieve aannames over mij? Jij weet helemaal niets van de genen die ik ken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dan snap jij niet wat verdiepen en observatie inhoudt. Ik wed dat jij nog nooit één van die mensen persoonlijk hebt ontmoet, laat staan bezig gezien hebt met dergelijke rituelen. Jij baseert je rotsvaste geloof in dit soort vergezochte onzin op niets meer dan hear-say die je van vage internetsites en youtube-filmpjes hebt. Precies hetzelfde wat de hologram en reptilian gelovigen doen, dat zie je toch wel in hoop ik?
Geloofwaardige bron ja, duidelijk heel kritisch over nagedacht door jou voor je hem op zijn woord geloofde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom maak jij van die simplistische suggestieve aannames over mij? Jij weet helemaal niets van de genen die ik ken.
Daarnaast, het gaat niet om mij. Ben je bekend met de Dutroux-zaak, waarin hij constant aangeeft onderdeel te zijn van een georganiseerde misdaadring die tot in de hoogste gelederen van het land bezig is met het ontvoeren van kinderen?
Over wie denk jij dat hij het heeft? En wat denk jij dat de "hoogste gelederen" van het land met die kinderen doen?
In plaats van onwetend je ogen te sluiten, zou je ook een keer open kunnen staan voor informatie die niet overeen komt met je op-zondag-naar-de-Ikea wereldbeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geloofwaardige bron ja, duidelijk heel kritisch over nagedacht door jou voor je hem op zijn woord geloofde.
Bron aub, en een redelijke, ik ben niet zo goedgelovig als jij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In plaats van onwetend je ogen te sluiten, zou je ook een keer open kunnen staan voor informatie die niet overeen komt met je op-zondag-naar-de-Ikea wereldbeeld.
Tijdens die rechtzaak zijn "toevallig" een stuk of 22 getuigen plotsklaps dood aangetroffen. Gestruikeld met doucheslang om hun nek, voor de trein gestruikeld, uitgegleden van het balkon, zelfmoord gepleegd door zich twee maal door de hersens te schieten, dat soort ongein. Stuk voor stuk getuigen die de woorden van Dutroux zouden kunnen bekrachtigen en ook individuen kunnen noemen.
Die families aan de top beseffen als geen ander dat de manier waarop zij de aarde uitzuigen uiterst kwaadaardig is, dus ze leven zich uit.
Belgische docu. Ben aan het zoeken. Misschien is er een verlichte Belg die weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Bron aub, en een redelijke, ik ben niet zo goedgelovig als jij.
Ik begin het idee te krijgen dat je daadwerkelijk interesse hebt in het reptilian verhaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Tis sowieso ongeloofwaardig , zijn bronnen omdat reptilian entities medeverantwoordelijk voor de NWO zijn. Ik vind David Icke vele malen overtuigender dan dit... onderzoek in 40 landen, 30000000x grotere verdieping dan ene "salvador" op fok, 300000000x meer p-restige/aanzien dan ene salvador van fok. Geeft wereldwijde lectures itt ene fok user salvador en heeft er wat meer verstand van dan deze random fok user
heb wel wat DVD lectures van hem gezien ;')quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat je daadwerkelijk interesse hebt in het reptilian verhaal
Ga icke zijn lectures eens kijken.. gemiddemd 3x3 uur per lectuur.
En..?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb wel wat DVD lectures van hem gezien ;')
1. Waar stel ik dat reptillians medeverantwoordelijk zijn voor de NWO.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Tis sowieso ongeloofwaardig , zijn bronnen omdat reptilian entities medeverantwoordelijk voor de NWO zijn. Ik vind David Icke vele malen overtuigender dan dit... onderzoek in 40 landen, 30000000x grotere verdieping dan ene "salvador" op fok, 300000000x meer p-restige/aanzien dan ene salvador van fok. Geeft wereldwijde lectures itt ene fok user salvador en heeft er wat meer verstand van dan deze random fok user
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Goelie het volgende:
De Rothschild Bank waar het bericht in de telegraaf over gaat is de Rothschild investeringsbank.
Dat er een andere topman is, zegt niks, de aandeelhouders blijven immers hetzelfde.
Bovendien zijn de Rothschilds ook de aandeelhouders van de centrale banken zoals de ECB, de Federal Reserve, enzovoorts. Dus dat er met het bericht over een andere topman bij de investeringsbank, hele theorieën ontkracht zijn, is bullshit.
Wow, dat niemand hier nog op is gekomen.. we zitten inderdaad in BNW, reptilians is TRU.quote:En reptillians? Laat me alsjeblieft niet lachen. Ga een apart topic openen ofzo, in 'The Truth Is in Here..',
Daar houden ze wel van fabeltjes.
Als jij dat graag wil geloven omdat david icke het zegt, dan doe jij dat toch lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Maar laatst vond je nog dat hij klemgeluld werd, door die amerikaanse interviewer. Voor het vatican was dat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
goede lectures, meesterpresentator en lector
De ECB kent geen aandeelhouders, en al helemaal geen particuliere.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Goelie het volgende:
Bovendien zijn de Rothschilds ook de aandeelhouders van de centrale banken zoals de ECB, de Federal Reserve, enzovoorts. Dus dat er met het bericht over een andere topman bij de investeringsbank, hele theorieën ontkracht zijn, is bullshit.
ik praat niet over jou, einsteinquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
1. Waar stel ik dat reptillians medeverantwoordelijk zijn voor de NWO.
Dat is enkel jouw waarheid. Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijnequote:2. Houd je fucking smoel eens over reptillians. Heb eerder in dit topic uitgelegd hoe het zit met het Reptile Brain in elke mens.
Wie vertelt mij dat JIJ de wijsheid in pacht hebt? Again.. het is enkel jouw waarheid hoor, niet die van anderen.quote:3. Wie zegt mij dat Icke de waarheid in pacht heeft? Vooralsnog heeft die man een goede mindset, maar wat betreft feitelijke oplossingen schort het er aan.
Het enige wat hij doet is de ruling elite een soort van mythische status geven door ze te associëren met belachelijkheid als gedaantewisseling.
Dit comment is te tokkie om op te reageren, sorryquote:4. Houd je fucking smoel eens over reptillians. Get your head out your ass. Anders gaan we even 1 op 1 blote vuist. Plantsoentje Jonge.
Wat ijl je nou ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat niet over jou, einstein
[..]
Dat is enkel jouw waarheid. Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijne
[..]
Wie vertelt mij dat JIJ de wijsheid in pacht hebt? Again.. het is enkel jouw waarheid hoor, niet die van anderen.
[..]
Dit comment is te tokkie om op te reageren, sorry
Reptilians hebben te maken met NWO is net zoveel waard als BNW theorie als jouw theorieen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Terecht het volgende:
Overigens vind ik het een beetje jammer hoe het topic hier gekaapt wordt door FOK!se trollers die reptilians erbij menen te moeten halen, terwijl niemand daar echt van gediend is.
En ik vind het jammer hoe het topic over NWO gekaapt wordt door mensen die iedereen die een andere mening heeft , af te snauwen en kortzichtig geblaat als "ZE BESTAAN NIET" moeten gaan schreeuwen. MIjn mening is net zoveel waard als die van iemand anders hoor... Ik geloof hetzelfde als jullie, dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Terecht het volgende:
Overigens vind ik het een beetje jammer hoe het topic hier gekaapt wordt door FOK!se trollers die reptilians erbij menen te moeten halen, terwijl niemand daar echt van gediend is.
Het gaat hier om mensenlevens. Niet om wat voor mooie voorstelling jij er van kan maken met reptilloids en andere sprookjeswezens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
En ik vind het jammer hoe het topic over NWO gekaapt wordt door mensen die iedereen die een andere mening heeft , af te snauwen en kortzichtig geblaat als "ZE BESTAAN NIET" moeten gaan schreeuwen. MIjn mening is net zoveel waard als die van iemand anders hoor... Ik geloof hetzelfde als jullie, dus
inderdaad het gaat hier om mensenlevens.. dus kan deze informatie inclusief jarenlang onderzoek en bronvermelding zeer interessant zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensenlevens. Niet om wat voor mooie voorstelling jij er wel niet van kan maken met reptilloids en andere sprookjeswezens.
Daar hebben we TRU voor.
Dus. Gaarne weer ontopic:
China's reckless use of antibiotics in the health system and agricultural production is unleashing an explosion of drug resistant superbugs that endanger global health, according to leading scientists.
http://www.telegraph.co.u(...)es-of-superbugs.html
Je moet de trollers tot de orde roepen. Je bent veels te laks met Michielos, JoepiePoepie en JohnLocke.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef ToT het volgende:
YO PEOPLE!!!!
Moet ik ff wat kamillethee inschenken om jullie weer wat rustig te krijgen?
De winst die de ECB maakt vloeit terug naar de nationale centrale banken, die tevens 'aandeelhouder' zijn van de ECB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Goelie het volgende:
Alleen omdat de aandeelhouders anoniem en niet gepubliceerd zijn, betekent nog niet dat ze niet bestaan.
Als de ECB rente ontvangt over de leningen die ze verstrekken aan overheden, naar wie gaat die rente?
Wat ijl je nou? (2)quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad het gaat hier om mensenlevens.. dus kan deze informatie inclusief jarenlang onderzoek en bronvermelding zeer interessant zijn.
Dat maak ik zelf nog wel uit, maar ze gaan idd ver.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je moet de trollers tot de orde roepen. Je bent veels te laks met Michielos, JoepiePoepie en JohnLocke.
Juist. Eigen topic voor alle figuren die graag in mythische sprookjesdieren willen geloven. Kunnen ze gezellig sokken breien en hun lot tegemoet blèren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
De reptillians mogen best in BNW besproken worden, maar gaarne wel in een topic dat specifiek daar over gaat!
complot-NWO en reptillians gaan nogal vaak samen. Maarja, voor mij komt het sowieso over als twee groepen kinderen die ruzie hebben over of het nou Sinterklaas is die bestaat, of juist de paashaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
De reptillians mogen best in BNW besproken worden, maar gaarne wel in een topic dat specifiek daar over gaat!
Ja gast, dat weet ik ook wel, maar het gaat nu alleen over of ze bestaan of niet, en over het onderwerp NWO wordt amper meer gesproken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:16 schreef Michielos het volgende:
[quote]Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
[/quote
gast google eens op NWO en reptilians... stuk of 10000000000 links....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |