jij bent een desinformant en je leeft in duisternis als je denkt dat dit nep is, vriendquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:01 schreef Salvad0R het volgende:
En de desinformanten gaan vrolijk verder over het allang achterhaalde reptillian concept.
Krijgen jullie daar nou voor betaald?
Hoe weet jij dat zo zeker? Ben jij ooggetuige?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij bent een desinformant en je leeft in duisternis als je denkt dat dit nep is, vriendhet is zo echt als maar kan en je gaat het zien en meemaken
Ik zal zeker een ooggetuige zijn ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker? Ben jij ooggetuige?
Zal zijn?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zal zeker een ooggetuige zijn ja.
Alles wat ik 'weet' over de Rothschild's en of ze eventueel Reptillians zijn heb ik hier gelezen. Ik ben er helemaal niet van overtuigd dát ze het zijn, ben helemaal niet overtuigd dat Reptillians überhaupt bestaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
En Lavenderrr. Nu je toch zo goed ToT's opmerking negeert, kan je best vertellen wat je bron is voor jouw suggestie dat de Rothschilds reptillians zijn ?
Serieus? Heb je misschien een link van topic voor me? Ben namelijk wel benieuwd hoe iemand overtuigd kan raken van zulke belachelijke nonsens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles wat ik 'weet' over de Rothschild's en of ze eventueel Reptillians zijn heb ik hier gelezen. Ik ben er helemaal niet van overtuigd dát ze het zijn, ben helemaal niet overtuigd dat Reptillians überhaupt bestaan.
En ToT's opmerking? Reptillians en NWO worden vaak in één adem genoemd, dus ik ben on topic dacht ik. Of bedoel je dat niet
Nogmaals, ik ben NIET overtuigd dat Reptillians bestaan, dat schrijf ik toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Serieus? Heb je misschien een link van topic voor me? Ben namelijk wel benieuwd hoe iemand overtuigd kan raken van zulke belachelijke nonsens.
Jij houdt ook de optie open dat een hologram het WTC raakte?
Daarbij komt, reptillians en de NWO worden alleen door nutcases in één adem genoemd.
Niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben NIET overtuigd dat Reptillians bestaan, dat schrijf ik toch?
Nee, het WTC is niet door een hologram geraakt, waar haal je die onzin vandaan?
Ik reageerde op de post van Ashhoax. Over de nieuwe CEO van Rothschild, die geen familie is. at is nieuws, omdat het tot nu toe nog niet eerder voorgekomen is. Maar wie weet, misschien heeft Ticker gelijk en blijkt er toch na goed zoeken dat het een achter-achter-achterneef is ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
Waarom ben jij dan de gene die er weer over begint i.c.m. dat Rothschild Ltd. CEO verhaal?
En die topics, bitte.
En geloven dat bankiers bloedoffers maken en demonen oproepen is heel nuchter van je ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Serieus? Heb je misschien een link van topic voor me? Ben namelijk wel benieuwd hoe iemand overtuigd kan raken van zulke belachelijke nonsens.
Jij houdt ook de optie open dat een hologram het WTC raakte?
Daarbij komt, reptillians en de NWO worden alleen door nutcases in één adem genoemd.
Dat is geen kwestie van geloven. Als je je een beetje verdiept kom je erachter dat zij juist degenen zijn die daar in geloven. Het is een kwestie van observatie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En geloven dat bankiers bloedoffers maken en demonen oproepen is heel nuchter van je ja.
Dan snap jij niet wat verdiepen en observatie inhoudt. Ik wed dat jij nog nooit één van die mensen persoonlijk hebt ontmoet, laat staan bezig gezien hebt met dergelijke rituelen. Jij baseert je rotsvaste geloof in dit soort vergezochte onzin op niets meer dan hear-say die je van vage internetsites en youtube-filmpjes hebt. Precies hetzelfde wat de hologram en reptilian gelovigen doen, dat zie je toch wel in hoop ik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van geloven. Als je je een beetje verdiept kom je erachter dat zij juist degenen zijn die daar in geloven. Het is een kwestie van observatie.
Waarom maak jij van die simplistische suggestieve aannames over mij? Jij weet helemaal niets van de genen die ik ken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dan snap jij niet wat verdiepen en observatie inhoudt. Ik wed dat jij nog nooit één van die mensen persoonlijk hebt ontmoet, laat staan bezig gezien hebt met dergelijke rituelen. Jij baseert je rotsvaste geloof in dit soort vergezochte onzin op niets meer dan hear-say die je van vage internetsites en youtube-filmpjes hebt. Precies hetzelfde wat de hologram en reptilian gelovigen doen, dat zie je toch wel in hoop ik?
Geloofwaardige bron ja, duidelijk heel kritisch over nagedacht door jou voor je hem op zijn woord geloofde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom maak jij van die simplistische suggestieve aannames over mij? Jij weet helemaal niets van de genen die ik ken.
Daarnaast, het gaat niet om mij. Ben je bekend met de Dutroux-zaak, waarin hij constant aangeeft onderdeel te zijn van een georganiseerde misdaadring die tot in de hoogste gelederen van het land bezig is met het ontvoeren van kinderen?
Over wie denk jij dat hij het heeft? En wat denk jij dat de "hoogste gelederen" van het land met die kinderen doen?
In plaats van onwetend je ogen te sluiten, zou je ook een keer open kunnen staan voor informatie die niet overeen komt met je op-zondag-naar-de-Ikea wereldbeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geloofwaardige bron ja, duidelijk heel kritisch over nagedacht door jou voor je hem op zijn woord geloofde.
Bron aub, en een redelijke, ik ben niet zo goedgelovig als jij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In plaats van onwetend je ogen te sluiten, zou je ook een keer open kunnen staan voor informatie die niet overeen komt met je op-zondag-naar-de-Ikea wereldbeeld.
Tijdens die rechtzaak zijn "toevallig" een stuk of 22 getuigen plotsklaps dood aangetroffen. Gestruikeld met doucheslang om hun nek, voor de trein gestruikeld, uitgegleden van het balkon, zelfmoord gepleegd door zich twee maal door de hersens te schieten, dat soort ongein. Stuk voor stuk getuigen die de woorden van Dutroux zouden kunnen bekrachtigen en ook individuen kunnen noemen.
Die families aan de top beseffen als geen ander dat de manier waarop zij de aarde uitzuigen uiterst kwaadaardig is, dus ze leven zich uit.
Belgische docu. Ben aan het zoeken. Misschien is er een verlichte Belg die weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Bron aub, en een redelijke, ik ben niet zo goedgelovig als jij.
Ik begin het idee te krijgen dat je daadwerkelijk interesse hebt in het reptilian verhaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Tis sowieso ongeloofwaardig , zijn bronnen omdat reptilian entities medeverantwoordelijk voor de NWO zijn. Ik vind David Icke vele malen overtuigender dan dit... onderzoek in 40 landen, 30000000x grotere verdieping dan ene "salvador" op fok, 300000000x meer p-restige/aanzien dan ene salvador van fok. Geeft wereldwijde lectures itt ene fok user salvador en heeft er wat meer verstand van dan deze random fok user
heb wel wat DVD lectures van hem gezien ;')quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat je daadwerkelijk interesse hebt in het reptilian verhaal
Ga icke zijn lectures eens kijken.. gemiddemd 3x3 uur per lectuur.
En..?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb wel wat DVD lectures van hem gezien ;')
1. Waar stel ik dat reptillians medeverantwoordelijk zijn voor de NWO.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Tis sowieso ongeloofwaardig , zijn bronnen omdat reptilian entities medeverantwoordelijk voor de NWO zijn. Ik vind David Icke vele malen overtuigender dan dit... onderzoek in 40 landen, 30000000x grotere verdieping dan ene "salvador" op fok, 300000000x meer p-restige/aanzien dan ene salvador van fok. Geeft wereldwijde lectures itt ene fok user salvador en heeft er wat meer verstand van dan deze random fok user
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Goelie het volgende:
De Rothschild Bank waar het bericht in de telegraaf over gaat is de Rothschild investeringsbank.
Dat er een andere topman is, zegt niks, de aandeelhouders blijven immers hetzelfde.
Bovendien zijn de Rothschilds ook de aandeelhouders van de centrale banken zoals de ECB, de Federal Reserve, enzovoorts. Dus dat er met het bericht over een andere topman bij de investeringsbank, hele theorieën ontkracht zijn, is bullshit.
Wow, dat niemand hier nog op is gekomen.. we zitten inderdaad in BNW, reptilians is TRU.quote:En reptillians? Laat me alsjeblieft niet lachen. Ga een apart topic openen ofzo, in 'The Truth Is in Here..',
Daar houden ze wel van fabeltjes.
Als jij dat graag wil geloven omdat david icke het zegt, dan doe jij dat toch lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Maar laatst vond je nog dat hij klemgeluld werd, door die amerikaanse interviewer. Voor het vatican was dat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
goede lectures, meesterpresentator en lector
De ECB kent geen aandeelhouders, en al helemaal geen particuliere.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Goelie het volgende:
Bovendien zijn de Rothschilds ook de aandeelhouders van de centrale banken zoals de ECB, de Federal Reserve, enzovoorts. Dus dat er met het bericht over een andere topman bij de investeringsbank, hele theorieën ontkracht zijn, is bullshit.
ik praat niet over jou, einsteinquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
1. Waar stel ik dat reptillians medeverantwoordelijk zijn voor de NWO.
Dat is enkel jouw waarheid. Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijnequote:2. Houd je fucking smoel eens over reptillians. Heb eerder in dit topic uitgelegd hoe het zit met het Reptile Brain in elke mens.
Wie vertelt mij dat JIJ de wijsheid in pacht hebt? Again.. het is enkel jouw waarheid hoor, niet die van anderen.quote:3. Wie zegt mij dat Icke de waarheid in pacht heeft? Vooralsnog heeft die man een goede mindset, maar wat betreft feitelijke oplossingen schort het er aan.
Het enige wat hij doet is de ruling elite een soort van mythische status geven door ze te associëren met belachelijkheid als gedaantewisseling.
Dit comment is te tokkie om op te reageren, sorryquote:4. Houd je fucking smoel eens over reptillians. Get your head out your ass. Anders gaan we even 1 op 1 blote vuist. Plantsoentje Jonge.
Wat ijl je nou ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat niet over jou, einstein
[..]
Dat is enkel jouw waarheid. Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijne
[..]
Wie vertelt mij dat JIJ de wijsheid in pacht hebt? Again.. het is enkel jouw waarheid hoor, niet die van anderen.
[..]
Dit comment is te tokkie om op te reageren, sorry
Reptilians hebben te maken met NWO is net zoveel waard als BNW theorie als jouw theorieen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Terecht het volgende:
Overigens vind ik het een beetje jammer hoe het topic hier gekaapt wordt door FOK!se trollers die reptilians erbij menen te moeten halen, terwijl niemand daar echt van gediend is.
En ik vind het jammer hoe het topic over NWO gekaapt wordt door mensen die iedereen die een andere mening heeft , af te snauwen en kortzichtig geblaat als "ZE BESTAAN NIET" moeten gaan schreeuwen. MIjn mening is net zoveel waard als die van iemand anders hoor... Ik geloof hetzelfde als jullie, dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Terecht het volgende:
Overigens vind ik het een beetje jammer hoe het topic hier gekaapt wordt door FOK!se trollers die reptilians erbij menen te moeten halen, terwijl niemand daar echt van gediend is.
Het gaat hier om mensenlevens. Niet om wat voor mooie voorstelling jij er van kan maken met reptilloids en andere sprookjeswezens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
En ik vind het jammer hoe het topic over NWO gekaapt wordt door mensen die iedereen die een andere mening heeft , af te snauwen en kortzichtig geblaat als "ZE BESTAAN NIET" moeten gaan schreeuwen. MIjn mening is net zoveel waard als die van iemand anders hoor... Ik geloof hetzelfde als jullie, dus
inderdaad het gaat hier om mensenlevens.. dus kan deze informatie inclusief jarenlang onderzoek en bronvermelding zeer interessant zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensenlevens. Niet om wat voor mooie voorstelling jij er wel niet van kan maken met reptilloids en andere sprookjeswezens.
Daar hebben we TRU voor.
Dus. Gaarne weer ontopic:
China's reckless use of antibiotics in the health system and agricultural production is unleashing an explosion of drug resistant superbugs that endanger global health, according to leading scientists.
http://www.telegraph.co.u(...)es-of-superbugs.html
Je moet de trollers tot de orde roepen. Je bent veels te laks met Michielos, JoepiePoepie en JohnLocke.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef ToT het volgende:
YO PEOPLE!!!!
Moet ik ff wat kamillethee inschenken om jullie weer wat rustig te krijgen?
De winst die de ECB maakt vloeit terug naar de nationale centrale banken, die tevens 'aandeelhouder' zijn van de ECB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Goelie het volgende:
Alleen omdat de aandeelhouders anoniem en niet gepubliceerd zijn, betekent nog niet dat ze niet bestaan.
Als de ECB rente ontvangt over de leningen die ze verstrekken aan overheden, naar wie gaat die rente?
Wat ijl je nou? (2)quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad het gaat hier om mensenlevens.. dus kan deze informatie inclusief jarenlang onderzoek en bronvermelding zeer interessant zijn.
Dat maak ik zelf nog wel uit, maar ze gaan idd ver.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je moet de trollers tot de orde roepen. Je bent veels te laks met Michielos, JoepiePoepie en JohnLocke.
Juist. Eigen topic voor alle figuren die graag in mythische sprookjesdieren willen geloven. Kunnen ze gezellig sokken breien en hun lot tegemoet blèren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
De reptillians mogen best in BNW besproken worden, maar gaarne wel in een topic dat specifiek daar over gaat!
complot-NWO en reptillians gaan nogal vaak samen. Maarja, voor mij komt het sowieso over als twee groepen kinderen die ruzie hebben over of het nou Sinterklaas is die bestaat, of juist de paashaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
De reptillians mogen best in BNW besproken worden, maar gaarne wel in een topic dat specifiek daar over gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |