Omdat degene die voorbarige conclusies trok, jij was! Dus hield ik je een spiegel voorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom haal je er dan iets bij dat totaal niet met deze discussie te maken heeft?
Dat dus ja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we de discussie zuiver houden mensen.
Niet weer persoonlijke dingen erbij betrekken.
Ben je het ermee eens dat als je echt veranderingen wilt, dat je daar dan ook echt wat voor moet doen, i.p.v. alleen maar wat lettertjes typen op een forum?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we de discussie zuiver houden mensen.
Niet weer persoonlijke dingen erbij betrekken.
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg.
Jij ben blijkbaar niet tevreden over 'het systeem', en jij wilt dus veranderingen. Die komen er niet als je alleen maar wat lettertjes typt op een internetforum.
Goed punt, denk dan ook dat er weinig mensen zijn die alleen maar wat lettertjes typen op een forum. Deze lettertjes worden getyped met een reden, deze ontstaat dan door het lezen van andere lettertjes op datzelfde forum, of iets dat in het dagelijkse leven gebeurt. Deze lettertjes vervullen dan ook de rol van uitlaatklep binnen dat verhaal. Je moet jezelf dan ook onderhouden om deze lettertjes te kunnen typen, je kunt overigens veel met deze lettertjes doen volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de oevrheid indd. slecht is. Sat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Goed punt, denk dan ook dat er weinig mensen zijn die alleen maar wat lettertjes typen op een forum. Deze lettertjes worden getyped met een reden, deze ontstaat dan door het lezen van andere lettertjes op datzelfde forum, of iets dat in het dagelijkse leven gebeurt. Deze lettertjes vervullen dan ook de rol van uitlaatklep binnen dat verhaal. Je moet jezelf dan ook onderhouden om deze lettertjes te kunnen typen, je kunt dan ook veel met deze lettertjes doen volgens mij.
De vrijheid om deze lettertjes te mogen typen is voor mij dan ook een groot goed.
Er worden regelmatig demonstraties georganiseerd, alleen komt er amper iemand opdagen, omdat de meesten dus inderdaad alleen maar wat lettertjes typen op forums.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Wat denk jij dat wij complotters/truthers/schreeuwers achter ons toetsenbordje, buiten onze toetsenbordje om kunnen doen?
Als je daar zo over denkt, hoop ik dat je iedereen die vrijheid guntquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef mediaconsument het volgende:
De vrijheid om deze lettertjes te mogen typen is voor mij dan ook een groot goed.
Nogmaals:quote:Op zondag 7 februari 2010 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Demonstraties werken niet. je zegt zelf al het moet wel immens groot zijn wil het enig impact hebben.
Ik liep ook mee met de scholieren toen die landelijk demonstreerden. Heeft dat impact gehad? Nee.
Den Haag doet gewoon de deur dicht en laten pliessie en ME het werk opknappen/in goede banen leiden.
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
En nee, ik zeg niet dat er dankzij een demonstratie direct zal gaan gebeuren wat jij voor ogen hebt.
Maar als het inderdaad om heel veel mensen gaat die veranderingen willen en je gaat met z'n allen de straat op, dan laat je wel zien dat een groot deel van Nederland ontevreden is met 'het systeem' en zet je de hoge mensen van 'het systeem' meer aan denken dat met alleen maar wat lettertjes op forums die ze toch niet lezen.
Ja hoor: Bij voorbaat wat minder negatief zijn en een stuk meer creativiteit en initiatief tonen. Jij wilt veranderingen. Wees dan ook zo initiatiefrijk en creatief om zelf dingen te verzinnen en te doen zodat het in jouw ogen beter wordt. En ga pas negatief zitten doen als al je energie en acties niet geholpen hebben.quote:
Nee niet, maar ik vind het een beetje nutteloos om nogmaals mijn posts letterlijk te herhalen om te laten zien wat ik wel bedoel. Dat staat namelijk letterlijk in mijn posts. Dat jij dan denkt dat ik iets anders bedoel dan dat ik post, is jouw probleemquote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit zeg je omdat je eigenlijk ook wel besseft dat je bar weinig kan doen. tegen deze groter wordende overheid/regels en bureacratische onzin dat alle enrgie uit je vreet. Tenzij je harde actie onderneemt. Of niet?
O.k. Dan hoop ik voor je dat je niet te veel moet kotsen (quote:Als puntje bij paaltje koomt ga ik wel de straat op hoor. Mensen als ik vechten voor de verdomde schaapachtige reten zoals jij. Die zich van geen kwaad bewust zijn. Eigenlijk best wel een zegen als je niks kwaads ziet. Je ziet het wel als de storm over is. Zodat je de vruchten kan plukken.
Een opmerking daarover:
Oud oud nieuws.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:04 schreef heartz het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)anders_van_Obama.xml
Tea Party?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_Party_protests,_2009
Dit is een goede vraag waar niet zo snel een antwoord op te geven is, demonstraties zeker op lokaal niveau halen weinig uit, het is een wereldprobleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stel dat we wel iets willen doen, en dat de overheid indd. slecht is. Dat de fascistische NWO er wel degelijk komt. Wat kunnen wij dan doen als we niet achter onze toetsenbord lettertjes typen. Heb je nog suggesties?
Wat denk jij dat wij complotters/truthers/schreeuwers achter ons toetsenbordje, buiten onze toetsenbordje om kunnen doen?
Ik zou dat niet als 'ondergeschikt' betitelen, maar als noodzaak. Men moet nu eenmaal werken voor de kost. Zo simpel is het.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
The Federal Reserve is een private instelling dat geld bijdrukt uit het niets. Zij worden hiertoe gevraagd door de overheid dus spelen zij samen onder een hoedje. De overheid heeft geld nodig voor oorlogen dus drukt de Fed dat bij. Samen schuiven zij de schulden af op het volk. Dat is een waarheid. Dat zij via het IMF hetzelfde spelletje spelen met andere landen is ook een waarheid.
Dat geld en inkomen iedereen ondergeschikt maakt anders heb je geen eten is voor mijzelf ook een waarheid. Een waarheid die iedereen wel herkent. Zou iemand tegen beter weten in tegen de baas in gaan of toch de eigen ego slikken en amen zeggen? ik denk dat dit een grote slagader is van een nieuwe 1-Wereld-regering waaruit hun invloed reikt. Geld is macht. En de Federal Reserve heeft die macht. Dus zijn zij iig een hoofdrolspeler.
Wat je daar tegen doet? Onze eigen regering doet er weinig aan. Een femke Halsema schuift het af op onzin. Alleen een Agnes Kant schijnt te begrijpen dat geld uit het niets moet worden terugbetaald. En Bos is naar mijn mening toch echt wel een slechterik dat doet alsof zijn handen gebnden zijn, maar net zoals in Amerika de banken redt die anders zouden moeten vallen.
Daarom vind ik initiatieven zoals 'Food, not bombs!' zo leukquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Het maakt je mijns insziens wel ondergeschikt, omdat je de schijt van een baas wel pikt. Anders kun je zoeken naar ander werk. Als oorlog ook gratis gefinancierd kon worden (mensen gratis materieel maakten en zelf geen inkomen daarvoor eisten), dan had de nederlandsche overheid en Amerika helemaal niets aan een Federal Reserve. Dat krediet bijdrukt uit het niets.En hadden centrale banken geen invloed op de overheden. Volgens mij is het een geheim dat als mensen niet meer meedoen met deze geld-race. Overheid en Centrale banken geen invloed verliezen. Maar aangezien je ook wel begrijpt dat dat never zal gebeuren. Hebben banken (tussen-personen die krediet uitlenen/bewaren en hierdoor handelen in bezit) wel degelijk macht en invloed.
Wat is dat E_O?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daarom vind ik initiatieven zoals 'Food, not bombs!' zo leuk
Misschien is de mensheid in een tijdperk aangekomen waarin het een logische ontwikkeling is dat deze fossiele machtsstructuur veranderd wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef damsco het volgende:
[..]Nee, dan kunnen we beter gaan discussiëren op een forum over hoe slecht de huidige macht wel niet is. Deal with it, het is algemeen bekend dat het één grote corrupte bende is. Maar je kan er simpelweg niks tegen doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik walg ook van veel dingen. Maar het doesnt make any sense...
Those who make a peacuful revolution impossible make a violent revolution inevitable.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef Michielos het volgende:
schenkstroop. ik ben zoals jij.. ik wil ook vechten voor mijn vrijheid.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Those who make a peacuful revolution impossible make a violent revolution inevitable.
Ik vraag me af waarom je naar de regering kijkt, de overheden hebben tenslotte de bodem gelegd voor de kredietcrisis door banken vrijheid te geven en zelfs het verhandelen van uitstaande leningen toegestaan zodat er weer meer krediet scheppen mogelijk was.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
The Federal Reserve is een private instelling dat geld bijdrukt uit het niets. Zij worden hiertoe gevraagd door de overheid dus spelen zij samen onder een hoedje. De overheid heeft geld nodig voor oorlogen dus drukt de Fed dat bij. Samen schuiven zij de schulden af op het volk. Dat is een waarheid. Dat zij via het IMF hetzelfde spelletje spelen met andere landen is ook een waarheid.
Dat geld en inkomen iedereen ondergeschikt maakt anders heb je geen eten is voor mijzelf ook een waarheid. Een waarheid die iedereen wel herkent. Zou iemand tegen beter weten in tegen de baas in gaan of toch de eigen ego slikken en amen zeggen? ik denk dat dit een grote slagader is van een nieuwe 1-Wereld-regering waaruit hun invloed reikt. Geld is macht. En de Federal Reserve heeft die macht. Dus zijn zij iig een hoofdrolspeler.
Wat je daar tegen doet? Onze eigen regering doet er weinig aan. Een femke Halsema schuift het af op onzin. Alleen een Agnes Kant schijnt te begrijpen dat geld uit het niets moet worden terugbetaald. En Bos is naar mijn mening toch echt wel een slechterik dat doet alsof zijn handen gebnden zijn, maar net zoals in Amerika de banken redt die anders zouden moeten vallen.
In dit huidige systeem mischien, maar heb je zelf nooit nagedacht of het ook anders kon?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou dat niet als 'ondergeschikt' betitelen, maar als noodzaak. Men moet nu eenmaal werken voor de kost. Zo simpel is het.
Denk niet dat je daar banken of wie dan ook de schuld van kan geven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Food_Not_Bombsquote:Op zondag 7 februari 2010 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat E_O?
Heb je een linkje?
Dat is zeker een machtig wapen, dat blijkt wel hier uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Food_Not_Bombs
Hier is een linkje
En dat vind ik dus zo leuk eraan.. Burgerlijke ongehoorzaamheid is een machtig wapen. De publieke opinie is als de zon die het ijs laat smelten.. Het is een langzaam, maar effectief proces.
En ja, wij hebben het corrupte systeem nodig (Zeker als een criminele organisatie als Monsanto een monopolie op voedselproductie krijgt. - Dat is ook het enige doel van gentech- ) maar zij hebben ons net zo hard nodig. We zijn niet zo nietig en hulpeloos als zij ons ons willen laten voelen..
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:38 schreef Godfokt het volgende:
In dit huidige systeem mischien, maar heb je zelf nooit nagedacht of het ook anders kon?
Stop eens met de drugs.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef Salvad0R het volgende:
BEWARE OF TEH COUNTER INTELLIGENCE MINIONS.
Ditoquote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker een machtig wapen, dat blijkt wel hier uit.
Bedankt voor deze post, en ik vind het een superinitiatief!
En dan? Wat moet men hier mee?quote:
Ja dat snap ik ook nog welquote:
Delen met al je jewtube vrienden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar daarna dan?
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet!Je kunt niet anders. Geen andere mogelijkheid. Dat je misschien het beloningen stelsel zou willen herzien daar kan ik inkomen, maar eten zonder werk kan niet. Tenzij anderen voor jou werken.
Zeker ironisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Zeer interessant.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeker ironisch.
Hier meer info:
[ afbeelding ]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
Mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Godfokt het volgende:
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn![]()
Juist.quote:Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Duidelijk.quote:Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen![]()
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!quote:Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?quote:Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
Niet voor mij.quote:En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
Interessant verhaal, maar is het manipulatie door een NWO met kwade opzet? Ik denk het niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.
De media creeren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen.
Iets anders:
Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)? Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Is dit een antwoord op deze vraag:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Kap nâh met dat soort opmerkingen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je bent een paranoïde ongeschoolde junk. Genoeg woorden?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op deze vraag:
[..]
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
En vervolgens afgeschoten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.
Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting? - Knip -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |