Bedreigingen, waar heb ik dat meer gezien... Dom gedoe.quote:bensen
4 februari, 2010 om 22:05
"Wat een trieste bedoeling zeg. Makkelijk ook. Schreeuwen in de rechtzaal is voor mietjes": citaat van De Mink hierboven.
Micha, mag ik zijn IP nummer, zal ik hem even bij-les gaan geven over mietjes.
Graag gedaan. (En respect weer voor jouw aktie).
Naja... als hij zich niet koest op de achtergrond houdt en doet zoals de rest is hij maar doorgedraaid, maw. "gek"en trek je zijn professie in twijvel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ach ja Micha Kat, die doorgedraaide 'journalist'.
Ik vind het fijn dat er mensen zoals Micha Kat bestaan, dit soort mensen doen aan vloeken in de kerk, en dat is soms hard nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Naja... als hij zich niet koest op de achtergrond houdt en doet zoals de rest is hij maar doorgedraaid, maw. "gek"en trek je zijn professie in twijvel?
EDIT: Oh die quote had ik nog niet gelezen
Er mogen best negatieve berichten in de media verschijnen. Maar er is nogal een verschil tussen negatieve berichten in de media of een 'journalist' die alleen maar negatieve schreeuwerige berichten kan schrijven.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen als Obama zijn openlijke leugenaars en toch is hij veelal geliefd. Wat zegt dat over de perceptie van het algemeen publiek vraag ik mij af.
Je hoort de NOS nooit slechte harde kritiek uiten op de centrale banken of de Nederlandsche Bank. Betekent niet dat er geen slechte dingen gebeuren. En joepiepoepie vindt het allemaal best. Als er maar niet negatief wordt gedaan op tv en media. Wat is dat voor houding
Het heeft niks met hypnotiseren te maken. Dat zijn gewoon communicatietechnieken. Elke zichzelf respecterende (bekende) openbaar spreker heeft op z'n minst een communicatieadviseur en een cursus communicatieve vaardigheden gevolgd. Da's heel normaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
In die zin is het indd. een soort hypnotiseren.
Toch frappant dat jij nu al voor de zoveelste keer denkt dat ik iets anders post dan wat ik bedoelquote:Op zondag 7 februari 2010 15:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar zoals ik al schreef ik weet waar je naartoe wilt hiermee. Mij diskwalificeren als ik vind dat "obamanoids" onder invloed van hypnose zitten.
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee niet, maar ik vind het een beetje nutteloos om nogmaals mijn posts letterlijk te herhalen om te laten zien wat ik wel bedoel. Dat staat namelijk letterlijk in mijn posts. Dat jij dan denkt dat ik iets anders bedoel dan dat ik post, is jouw probleem.
Idd. Zo'n cursus volgt elke openbare spreker.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het heeft niks met hypnotiseren te maken. Dat zijn gewoon communicatietechnieken. Elke zichzelf respecterende (bekende) openbaar spreker heeft op z'n minst een communicatieadviseur en een cursus communicatieve vaardigheden gevolgd. Da's heel normaal.
Je ziet toch hopelijk ook wel in dat veel mensen gecharmeerd zijn van Oh Bummers voorkomen/houding of niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Toch frappant dat jij nu al voor de zoveelste keer denkt dat ik iets anders post dan wat ik bedoel. In New World Order IV ook al:
[..]
De rest van je post ging over het hypnotiseren en daar had ik mijn mening al over gegeven.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Wel frappant dat je selectief leest en de rest van mijn antwoord negeert.
Dat is jouw meningquote:En jouw posts hebben altijd sarcastisch bedoelt.
Mij charmeert Obama niet hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je gecharmeerd raakt IS naar mijn mening toch wel een vorm van hypnose. Niet extreem maar toch.
Zou kunnen, maar niet iedereen is blijkbaar onder hypnose te brengen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Gezien de obama-hysterie toendertijd en nu nogesteeds. Is hysterie niet mishcien een vorm van een staat van hypnose?
Ik weet het nog niet. Vind het -ook voor Obama zelf-erg jammer dat hij op voorhand en puur omdat hij zwart is zo de hemel in geprezen is. Maak dat maar eens waar..quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is jouw indruk van Obama eigenlijk?
Maar natuurlijk weet hij dat.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen idee wat ze nu willen mbt. China. Amerika wilt altijd overal een vinger in de pap over de gehele wereld. Kan me goed voorstellen dat je dan als PR geen zin meer hebt in een druk vlieg en reis-schema. Kan een president van Amerika geen vliegtuig-fobie ontwikkelen? Lijkt me moeilijk al die chronische jet-lag
On-topic. Die Nout Wellink is ook een boef. Ik weet het voor mijzelf zeker. Kan me niet voorstellen dat hij niet weet hoe krediet loopt van centrale bank naar lokale banken en hoe banken met krediet omgaan.
Het vervolgfilmpje, voorzien van commentaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Leuk filmpje.
Deze journalist wordt niet meer serieus genomen, maar hij is wel duidelijk verstaanbaar.
Dan kun je beter even de directe link naar het artikel gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef dylany het volgende:
Het vervolgfilmpje, voorzien van commentaar.![]()
http://barracudanls.blogspot.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |