abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:30:41 #1
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77682010

Leuk filmpje.

Deze journalist wordt niet meer serieus genomen, maar hij is wel duidelijk verstaanbaar.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77685969
Wellink geeft de commissie een open deur, maar de commissie houdt zich netjes aan de vooraf bedachte vragen . Waardeloos filmpje.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:11:11 #3
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77688625
Ach ja Micha Kat, die doorgedraaide 'journalist'.

Het enige 'journalistieke' wat hij doet is als een wijf over van alles zeuren en zaniken. Zich constant ontevreden en verongelijkt voelen.

Zijn fans zijn ook al van die gezelligerds:
quote:
bensen
4 februari, 2010 om 22:05

"Wat een trieste bedoeling zeg. Makkelijk ook. Schreeuwen in de rechtzaal is voor mietjes": citaat van De Mink hierboven.

Micha, mag ik zijn IP nummer, zal ik hem even bij-les gaan geven over mietjes.

Graag gedaan. (En respect weer voor jouw aktie).
Bedreigingen, waar heb ik dat meer gezien... Dom gedoe.

(En alsof je met alleen een ip-adres meer over een persoon te weten kan komen als die persoon nergens zijn ip-adres in het openbaar achterlaat.)

Trouwens dit artikel heeft wel een hoog Wet van Godwin-gehalte .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:10:50 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77703431
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ach ja Micha Kat, die doorgedraaide 'journalist'.

Naja... als hij zich niet koest op de achtergrond houdt en doet zoals de rest is hij maar doorgedraaid, maw. "gek"en trek je zijn professie in twijvel?

EDIT: Oh die quote had ik nog niet gelezen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77714505
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Naja... als hij zich niet koest op de achtergrond houdt en doet zoals de rest is hij maar doorgedraaid, maw. "gek"en trek je zijn professie in twijvel?

EDIT: Oh die quote had ik nog niet gelezen
Ik vind het fijn dat er mensen zoals Micha Kat bestaan, dit soort mensen doen aan vloeken in de kerk, en dat is soms hard nodig.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:02:02 #6
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77717548
Ik vind hem vooral een schreeuwerige negatieveling. Ik heb nog nooit een positief stukje van hem gelezen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:48:11 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77718964
Mensen als Obama zijn openlijke leugenaars en toch is hij veelal geliefd. Wat zegt dat over de perceptie van het algemeen publiek vraag ik mij af.
Je hoort de NOS nooit slechte harde kritiek uiten op de centrale banken of de Nederlandsche Bank. Betekent niet dat er geen slechte dingen gebeuren. En joepiepoepie vindt het allemaal best. Als er maar niet negatief wordt gedaan op tv en media. Wat is dat voor houding
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 7 februari 2010 @ 00:00:39 #8
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77719368
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen als Obama zijn openlijke leugenaars en toch is hij veelal geliefd. Wat zegt dat over de perceptie van het algemeen publiek vraag ik mij af.
Je hoort de NOS nooit slechte harde kritiek uiten op de centrale banken of de Nederlandsche Bank. Betekent niet dat er geen slechte dingen gebeuren. En joepiepoepie vindt het allemaal best. Als er maar niet negatief wordt gedaan op tv en media. Wat is dat voor houding
Er mogen best negatieve berichten in de media verschijnen. Maar er is nogal een verschil tussen negatieve berichten in de media of een 'journalist' die alleen maar negatieve schreeuwerige berichten kan schrijven.

Trouwens, over Obama gesproken... Wat vind jij eigenlijk van dit artikel:

http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Barack-Obama-Brainwasht/

Denk jij dat hij de mensen hypnotiseert?
  zondag 7 februari 2010 @ 00:50:22 #9
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77720650
Ik weet waar je naartoe wilt hiermee. Als iemand rustig en duidelijk praat komt dat eerlijk en consentieus over. En wordthij/zij eerder gelooft. Meer niet. In die zin is het indd. een soort hypnotiseren. Je blijft luisteren. Maar geen brainwashing ofzo. Dat vind ik absoluut niet. Betekent niet dat er geen stiereschijt uit kan komen he. Die man liegt waar je bij staat. Binnen een uur 'in office' deed hij 180 graden en liet een dikke scheet. Je weet toch hopelijk wel hoeveel geld van het Amerikaanse volk deze man over de balk heeft gesmeten. Zijn wall st. vriendjes redden, eindeloze "pre-emptive" war om onduidelijke redenen. Terwijl hij zei dat hij het allemaal wilde minderen/stoppen. En doen alsof hij wil praten met Iran. God de t... die gast en Amerika willen gewoon oorlog met iran en het hele midden-oosten. Zoveel moet toch wel duidelijk zijn? Dus wat hij zegt geloof ik niks van. Allemaal politieke PR-spindokterij en show.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:38:26 #10
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77729694
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:50 schreef Schenkstroop het volgende:
In die zin is het indd. een soort hypnotiseren.
Het heeft niks met hypnotiseren te maken. Dat zijn gewoon communicatietechnieken. Elke zichzelf respecterende (bekende) openbaar spreker heeft op z'n minst een communicatieadviseur en een cursus communicatieve vaardigheden gevolgd. Da's heel normaal.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:42:32 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77731463
Het heeft wel een beetje met hypnotiseren te maken. Weet je nog hoeveel hype en hysterie er was toen obama aantrad? Als je langer blijft luisteren, gecharmeerd bent, alleen de toon maar niet het bericht hoort. Dan ben je min of meer een beetje gehypnotiseerd. Die hysterie was alsof een popster aantrad als President. Maar zoals ik al schreef ik weet waar je naartoe wilt hiermee. Mij diskwalificeren als ik vind dat "obamanoids" onder invloed van hypnose zitten. Die hypnose is toch wel een beetje zo.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:51:33 #12
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77731695
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar zoals ik al schreef ik weet waar je naartoe wilt hiermee. Mij diskwalificeren als ik vind dat "obamanoids" onder invloed van hypnose zitten.
Toch frappant dat jij nu al voor de zoveelste keer denkt dat ik iets anders post dan wat ik bedoel . In New World Order IV ook al:
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee niet, maar ik vind het een beetje nutteloos om nogmaals mijn posts letterlijk te herhalen om te laten zien wat ik wel bedoel. Dat staat namelijk letterlijk in mijn posts. Dat jij dan denkt dat ik iets anders bedoel dan dat ik post, is jouw probleem .
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 16:06:47 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_77732143
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het heeft niks met hypnotiseren te maken. Dat zijn gewoon communicatietechnieken. Elke zichzelf respecterende (bekende) openbaar spreker heeft op z'n minst een communicatieadviseur en een cursus communicatieve vaardigheden gevolgd. Da's heel normaal.
Idd. Zo'n cursus volgt elke openbare spreker.
Jammer eigenlijk, zo'n mediatraining. Alle spontaniteit is weg.
  zondag 7 februari 2010 @ 16:19:57 #14
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77732505
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Toch frappant dat jij nu al voor de zoveelste keer denkt dat ik iets anders post dan wat ik bedoel . In New World Order IV ook al:
[..]

Je ziet toch hopelijk ook wel in dat veel mensen gecharmeerd zijn van Oh Bummers voorkomen/houding of niet?
Wel frappant dat je selectief leest en de rest van mijn antwoord negeert. En jouw posts worden altijd sarcastisch bedoelt. En dan mag ik niet anders interpreteren dan "hoe het er exact staat". Wat wil je dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 07-02-2010 16:32:51 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 16:30:33 #15
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77732815
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Wel frappant dat je selectief leest en de rest van mijn antwoord negeert.
De rest van je post ging over het hypnotiseren en daar had ik mijn mening al over gegeven.
quote:
En jouw posts hebben altijd sarcastisch bedoelt.
Dat is jouw mening .
  zondag 7 februari 2010 @ 16:35:53 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77733001
Als je gecharmeerd raakt IS naar mijn mening toch wel een vorm van hypnose. Niet extreem maar toch.
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 17:13:07 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_77734347
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je gecharmeerd raakt IS naar mijn mening toch wel een vorm van hypnose. Niet extreem maar toch.
Mij charmeert Obama niet hoor.
Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk.
Wat mij wel heel erg heeft bevreemd is de houding van de pers. Een jubelstemming omdat deze man zwart is. Ik vond het soms genant en op discriminatie af. Of hij kwaliteiten had was van secundair belang, dat hij de eerste zwarte president van Amerika zou worden was véél belangrijker.

En dan nog eens de Nobelprijs voor de vrede er achteraan, wederom genant en tevens te vroeg.
  zondag 7 februari 2010 @ 17:37:31 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77735226
Gezien de obama-hysterie toendertijd en nu nogesteeds. Is hysterie niet mishcien een vorm van een staat van hypnose?
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 17:39:05 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_77735274
quote:
Op zondag 7 februari 2010 17:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Gezien de obama-hysterie toendertijd en nu nogesteeds. Is hysterie niet mishcien een vorm van een staat van hypnose?
Zou kunnen, maar niet iedereen is blijkbaar onder hypnose te brengen.
  zondag 7 februari 2010 @ 17:49:36 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77735557
Wat is jouw indruk van Obama eigenlijk?
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 18:06:43 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_77736042
quote:
Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is jouw indruk van Obama eigenlijk?
Ik weet het nog niet. Vind het -ook voor Obama zelf-erg jammer dat hij op voorhand en puur omdat hij zwart is zo de hemel in geprezen is. Maak dat maar eens waar..

Ik keek wel op dat Obama niet naar het jaarlijkse topoverleg tussen Europa en de Verenigde Staten komt.
Want zo liet zijn woordvoerder weten: "Na een jaar van reizen en trekken heeft de president nu andere prioriteiten". Dus werd Europa in zijn hemd gezet.
Misschien gaat China nu even voor?
  zondag 7 februari 2010 @ 18:30:28 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77736755
Geen idee wat ze nu willen mbt. China. Amerika wilt altijd overal een vinger in de pap over de gehele wereld. Kan me goed voorstellen dat je dan als PR geen zin meer hebt in een druk vlieg en reis-schema. Kan een president van Amerika geen vliegtuig-fobie ontwikkelen? Lijkt me moeilijk al die chronische jet-lag

On-topic. Die Nout Wellink is ook een boef. Ik weet het voor mijzelf zeker. Kan me niet voorstellen dat hij niet weet hoe krediet loopt van centrale bank naar lokale banken en hoe banken met krediet omgaan.
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 18:51:45 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_77737476
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen idee wat ze nu willen mbt. China. Amerika wilt altijd overal een vinger in de pap over de gehele wereld. Kan me goed voorstellen dat je dan als PR geen zin meer hebt in een druk vlieg en reis-schema. Kan een president van Amerika geen vliegtuig-fobie ontwikkelen? Lijkt me moeilijk al die chronische jet-lag

On-topic. Die Nout Wellink is ook een boef. Ik weet het voor mijzelf zeker. Kan me niet voorstellen dat hij niet weet hoe krediet loopt van centrale bank naar lokale banken en hoe banken met krediet omgaan.
Maar natuurlijk weet hij dat.
pi_77963205
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Q.E.D. het volgende:

Leuk filmpje.

Deze journalist wordt niet meer serieus genomen, maar hij is wel duidelijk verstaanbaar.
Het vervolgfilmpje, voorzien van commentaar.

http://barracudanls.blogspot.com/2010/02/basic-facts.html

[ Bericht 1% gewijzigd door dylany op 14-02-2010 11:12:05 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 10:52:48 #25
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77977483
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef dylany het volgende:
Het vervolgfilmpje, voorzien van commentaar.

http://barracudanls.blogspot.com/
Dan kun je beter even de directe link naar het artikel geven , want over een tijdje staat dat artikel niet meer op de beginpagina.

Leuke weblog vind ik dat trouwens, ik lees daar wel vaker .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')