1 |
Dat zijn er aardig watquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:29 schreef Bootje84 het volgende:
Amagawd.. Moet nog 600 devices slopen voor mijn SitRep rank 6!!
750quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat
Hoeveel zijn het er in totaal?
Het is al goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef Telebankieren het volgende:
Ik wil mij even excuseren voor mijn taalgebruik. Ik liet me even gaan, sorry. Het was erg ongepast natuurlijk en wil hierbij even kenbaar maken dat ik niemand in het vorige topic bewust heb willen kwetsen...
Hoe fucking veel speel jij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Die shit faalt nu wel erg hard, kan sinds 5 min geleden gewoon in geen enkele game komen. Speel de laatste tijd trouwens fucking veel 3rd person
die shit is echt geniaal. M4 met FMJ en Stopping Power = imba
Spas12 ook met die twee trouwens
. Prestige 4 rank 10 nou trouwens
.
Plaatje ook goed?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe fucking veel speel jij?
Serieus check eens bij je stats.
homoquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef Telebankieren het volgende:
Ik wil mij even excuseren voor mijn taalgebruik. Ik liet me even gaan, sorry. Het was erg ongepast natuurlijk en wil hierbij even kenbaar maken dat ik niemand in het vorige topic bewust heb willen kwetsen...
een foto van je monitorquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Plaatje ook goed?
[ afbeelding ]
TERING ik heb ong 1/7 van jou gespeelde uren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Plaatje ook goed?
[ afbeelding ]
dan moet je die mp_playlist.ff file verwijderen, dan doet hij het weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Mooie update vanmiddag, constant pop-ups en telkens nieuwe servers moeten zoeken. Ach, viel nog wel mee te leven. Niet veel later stopte hij er alleen helemaal mee.Na het opstartscherm alleen nog maar een zwart scherm met cursor te zien. Ook een klein uur wachten had helaas geen zin
![]()
Hebben meer mensen hier last van?
Toch maar zoeken naar een goede vervanger van dit spel denk ik zo....
Niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
een foto van je monitor
is je print screen knop kapot?
(tevens tvp)
Mja, in het begin zoog ik echt fucking hard, terwijl ik nu vaak een k/d ratio per potje van tussen de 5 en de 10 heb. Maarja blame hardcore, speel nu best veel regular maar wel 3rd person tacticalquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TERING ik heb ong 1/7 van jou gespeelde uren.
Maar wel mooie k/d-ratio, heb ik ook zo ongeveer.
P1R35 nu.
edit:
8750 kills / 5370 deaths heb ik, dus wel iets hogere ratio
quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:43 schreef wuppeltje het volgende:
met wapens die niet overpowered zijn (zoals de G18).
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:43 schreef wuppeltje het volgende:
Wapens die niet overpowered zijn (zoals de G18).
Als je zit te wachten tot het potje begint zie je barracks staanquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18Het is gewoon een lekker wapen, zeker akimbo op close range
Waar kan je trouwens eigenlijk die stats opvragen?
Oh, daar kijk ik eigenlijk nooit, alleen om die groene 'New' dingen weg te krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je zit te wachten tot het potje begint zie je barracks staan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18Het is gewoon een lekker wapen, zeker akimbo op close range
True. Het is ook mijn standaard 2e wapen op mijn rush charquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
G18 is overpowered..
G18 akimbo met extended mags is Iwin-button...
Ook op medium range ownt dat ding..
Wat voor type wil je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Razor21 het volgende:
Yep zie het heb nu versie : 1.0.182 zal het vanavond even verder testen.
Heeft iemand een topclass voor mij ik weet het echt niet meer, elke keer verander ik het heb echt moeite om mijn killstreaks allemaal te halen.
Gebruik nu hoofdzakelijk de P90 , maar het gebeurd zo vaak iemand schiet 1 kogel op mij paf dood
Ik lig vaak helemaal dubbel van de kills die ik maak met een akimbo G18, omdat ik zo sterk merk dat ik nauwelijks hoef te aimen close en zelfs richting medium range.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die ownedquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor type wil je?
Met mijn standaard char haal ik altijd genoeg killstreaks
P90/Vector akimboquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die owned![]()
P90
Scavenger Pro
Hardline Pro
Ninja Pro
En nu wissel ik vaak tussen de P90 en FA2000 (dacht ik).
Trouwens gisteren een leuke challenge gehaald kill somebody 3 times in the top 3 ofzo....
Waar ik altijd een goeie k/d ratio heb is deze klasse.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die owned![]()
P90
Scavenger Pro
Hardline Pro
Ninja Pro
En nu wissel ik vaak tussen de P90 en FA2000 (dacht ik).
Trouwens gisteren een leuke challenge gehaald kill somebody 3 times in the top 3 ofzo....
Welke gametype speel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Razor21 het volgende:
Yep zie het heb nu versie : 1.0.182 zal het vanavond even verder testen.
Heeft iemand een topclass voor mij ik weet het echt niet meer, elke keer verander ik het heb echt moeite om mijn killstreaks allemaal te halen.
Gebruik nu hoofdzakelijk de P90 , maar het gebeurd zo vaak iemand schiet 1 kogel op mij paf dood
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke gametype speel je?
Normal of Hardcore?
Welk level ben je?
Hoe speel je? (sprinten/campen/sluipen)
Dit is mijn ideale HQ Hardcore setting:
M16 met GL en FMJ
Offhand: Thumper (kan ook een launcher zijn)
Perk 1: Bling pro
Perk 2: Cold blooded pro
Perk 3: Sitrep (ten minste, die gebruik ik nu om te levelen.) Als Sitrep klaar is, stap ik over op ninja. Je bent dan onzichtbaar voor UAV, NPC's, chopper gunner/ AC130, thermal.
Al moet ik zeggen dat sitrep echt een ondergeschoven kindje is. Hoe vaak ik wel geen kills maak met het kapotschieten van C4 die op een HQ ligt
Ground Warquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.
En hoe ik speel soms camp ik even, maar meestal loop ik gewoon door de map heen.
Maar ik erger me er zo aan je levensduur is echt heel kort je spawnt loopt even pats kogel in je reet![]()
Moet me toch echt meer verdiepen in die andere game modes...
Maar ik zal vanavond die class van jouw wel even instellen.
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.
En hoe ik speel soms camp ik even, maar meestal loop ik gewoon door de map heen.
Maar ik erger me er zo aan je levensduur is echt heel kort je spawnt loopt even pats kogel in je reet![]()
Moet me toch echt meer verdiepen in die andere game modes...
Maar ik zal vanavond die class van jouw wel even instellen.
Weer een noobtuber.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..
Voor jou speciaal een FFA-setup
main: ACR met grenade launcher
offhand: stinger/javelin
Perk 1: sleight of hand
Perk 2: hardline of danger close
Perk 3: steady aim
Equipment: Semtex
Special grenade: alles behalve smoke
QQ more.quote:
Thnx zal deze zo even instellen en kijken of het wat isquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..
Voor jou speciaal een FFA-setup
main: ACR met grenade launcher
offhand: stinger/javelin
Perk 1: sleight of hand
Perk 2: hardline of danger close
Perk 3: steady aim
Equipment: Semtex
Special grenade: alles behalve smoke
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:23 schreef Monstarr het volgende:
Ik wil ook in OP!:D
Steamnaam = Talon0765 (Nick=Talon)
Een beetje duidelijkheid aub.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mijn naam naam verander staat er "*mijn naam en achternaam* changed his name."
Hoe kan ik zorgen dat je niet meer mijn naam en echternaam ziet?
Als ik mijn in game naam verander, dan krijg ik in een chat te zien dat ik mijn game naam heb veranderd. Maar in plaats van mijn game naam zie je mijn echte naam staan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezen
[..]
Een beetje duidelijkheid aub.
Maak eens een screenshot..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik mijn in game naam verander, dan krijg ik in een chat te zien dat ik mijn game naam heb veranderd. Maar in plaats van mijn game naam zie je mijn echte naam staan.
quote:
het is al opgelost. Als ik mijn naam verander dan zie ik ik "*echte naam* heeft zijn naam verander naar..." Maar andere zien gewoon mijn game name inplaats mijn echte naam.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Thormodo het volgende:
Voor FFA zou ik eerder ACR+ Silencer en akimbo magnum oid kiezen. Zolang zij jou niet kunnen zien op de radar komen ze ook niet achter je aan. En dan Sleight of hand, stopping power (of hardline) en steady aim + Semtex + Stun.
Vanavond Roccat Kave 5.1 Gaming Headset bestellen. Hopelijk is die dan zaterdag binnen en kan ik hem in het weekend nog gebruiken. Heb nu carrousel op school. Elke week een nieuw project (8 weken lang) waar je van 9 tot ~5 aan werkt.
@hierboven, misschien in je Steamprofiel je naam weglaten? Ik zou anders niet weten hoe ze aan jouw naam moeten komen. Want het lijkt me niet dat Hotmail die informatie aan Steam kan geven. En je echte naam staat ook gewoon op je profiel op Fok!, dus waarom je hem nu weghaalt?
Hoe verander je je naam als je ingame bent? Als je het binnen steam doet lijkt hij het niet door te voeren tot het potje voorbij is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
het is al opgelost. Als ik mijn naam verander dan zie ik ik "*echte naam* heeft zijn naam verander naar..." Maar andere zien gewoon mijn game name inplaats mijn echte naam.
heeft te maken met je hotmail.
Hij laat het pas het volgende potje zien. Maar als je een chat scherm hebt open staan verschijnt het daar ook in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Hoe verander je je naam als je ingame bent? Als je het binnen steam doet lijkt hij het niet door te voeren tot het potje voorbij is.
hmm, ok. Maar af en toe zie ik het wel halverwege een potje gebeuren, dat er opeens een host migration is met een namechange. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij laat het pas het volgende potje zien. Maar als je een chat scherm hebt open staan verschijnt het daar ook in.
Voor mij dito, ben nu lvl 41quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:51 schreef Scorpie het volgende:
tvp.
Bootje pas ff mijn level aan, Prestige 1 lvl 70.
Doet het nietquote:
Steam uitloggen, dan weer inloggen. Werkt.quote:
Al 3x gedaan. KUT IWNET EN WANNEER KOMEN ER NU GEWONE DEDICATED SERVERS. Ben soms wel 5x bezig voordat ik ff snel kan spelen, ben je in een game staan de 7000-3000 achter, mag je 10 seconden spelen en verloren. Daarna lig je er weer uit natuurlijk en begint het gekut opnieuw.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef porsche1 het volgende:
Als je "Connection to IWnet" krijgt. Dan moet je steam gewoon opnieuw opstarten. Dan doet hij het meestal weer.
Als ik in mijn friendslist kijk, lees jij dan even de OP hoe je er in moet komen te staan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef porsche1 het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP.
naam: FistNL prestige 1 lvl 27
Done.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ik in mijn friendslist kijk, lees jij dan even de OP hoe je er in moet komen te staan?
Je staat in de OPquote:
Dankuu.quote:
Ik zit net over een dag heenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
Gewoon al bijna 10 dagen aan playtime.. De tering
Ik gok dat hij idle time ook meerekent..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef bigbass het volgende:
hmmm, 5 en een halve dag playtime en pas prestige 1 lvl 63, ben ik zo sloom of rekent hij idle time in het menu ook mee?
k/d gister wel naar boven de 1.3 gehaald
Ah ja..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezen
[..]
ok, dat zou verklaren, heb de game vrij vaak op de achtergrond aan staan omdat hij altijd een paar minuten blijft hangen bij het opstarten(ligt denk ik aan Vista, maar andere mensen lijken er geen last van te hebben).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij idle time ook meerekent..
Zo, ondanks het vele gezeik kan jij dus niet zeggen dat je 60e verspild hebt ;-)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
Gewoon al bijna 10 dagen aan playtime.. De tering
Ik denk dat je dat beter in het Xobx/PS3 topic kan vragenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:56 schreef DemonRage het volgende:
Weet iemand of deze nog ergens te krijgen is?
[ afbeelding ]
'k zag idd net dat ik in het PC topic zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter in het Xobx/PS3 topic kan vragen
Mwah, ik denk dat ik over het algemeen niet al teveel klaag over de game. Al zitten er duidelijk grove fouten in..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zo, ondanks het vele gezeik kan jij dus niet zeggen dat je 60e verspild hebt ;-)
Ik zou sowieso voor de Blue Tiger gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter in het Xobx/PS3 topic kan vragen
Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom er net achter dat dit de slechtste online spel ooit is
is idd al "een oude", ik heb die volgens mij afgelopen woensdag gehad. Nu ongeveer 4 dagen en 10 uur gespeeld, ben level 33, 2e prestigequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:48 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zag vandaag steam updaten. Is er nieuwe patch ? Of is die nog van de week mssn
Hackers? Noob campers? Noobtubers?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IWNET? Hackers? Noob campers? Noobtubers?
Dus dan is het minder erg?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hackers? Noob campers? Noobtubers?
heb je in elke game.
Had gisteren iemand en die had zichzelf gekillt met ijn eigen carepackage met een chopper gunner. Uiteraard gepakt. Die gast moest zichzelf echt voor de kop hebben geslagen en mijn lol kon niet meer op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:52 schreef Lysdexie het volgende:
Weer werd m'n chopper gunner en AC130 gejat vandaag![]()
Daar word ik niet vrolijk van
mja bij ffa is het echt stress bij een carepackage. Je moet echt even wachten totdat er wat mensen komen en die dan omleggen, want vaak word je neergeknalt als je even niet oplet. Bij ffa doe ik ookk nooit emergency airdrop:pquote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Had gisteren iemand en die had zichzelf gekillt met ijn eigen carepackage met een chopper gunner. Uiteraard gepakt. Die gast moest zichzelf echt voor de kop hebben geslagen en mijn lol kon niet meer op.
Die haal ik nooit. Ik heb wel altijd veel kills en sta ook wel bovenaan, maar heb veel te veel deathsquote:Op zondag 7 februari 2010 12:20 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren ging erg lekker met een kameraad. 10 potjes, 8vd 10 een AC130
Hahah, lekkerquote:Op zondag 7 februari 2010 12:51 schreef FFSletop het volgende:
Ik was dus bij een vriend van me, die heeft MW2 op de PS3. Ik vroeg of ik ook eens mocht spelen. Op de PS3 kan ik het voor geen meter, maar hij had me snel uitgelegd hoe alles werkte, dus ik ging spelen.
Hij was al bezig met een potje TD, en het was 6400-4600 voor ons. Dus hij zo: "Als het je lukt om voor het eind van dit potje mijn acc naar lvl 70 te krijgen, krijg je 10 euro van me."
"En ALS dat niet lukt?"
"Dat maakt niet uit."
Ik zag dat hij bog ongeveer 6k exp tot lvl 70 moest, dus dat zou me niet lukken. Dacht ik.
Ik maakte ( bijna per ongeluk) een hs, waardoor hij red tiger had op zijn ACR, en daarmee 10k exp kreeg
. Nog ironischer was dat dat ook die game winning kill was
![]()
Echt, ik geloof dat hij wel 5 minuten met zijn mond wijd open heeft gestaan
IK HEB HOGERE STREAKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Sowiesoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hahah, lekkertoen voelde je je vast even baas
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
IK HEB HOGERE STREAKik haal nooit hogere streaks omdat mijn nuke die verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs al heb je Chopper Gunner/AC 130, kun je gerust nog ff doorknallen als je die nuke al hebt.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:53 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik haal nooit hogere streaks omdat mijn nuke die verpest
Herkenbaar. Na de 20 moet je ook veel voorzichtiger worden, ga desnoods campen. Rondlopen heeft geen zin, want er is altijd wel een sniper, of zon knifer of ( God beware) zon noobtuber. Claymores zijn dan ook je beste vriend, en speel voorzichtig. Pak een sniper, ga in een hoekje zitten en wachten maar. Vergeet niet af en toe te wisselen van plek, anders weten mensen waar je zit en wordt je afgemaakt met streak 24 ( dat is mij wel eens gebeurd).quote:Op zondag 7 februari 2010 16:17 schreef porsche1 het volgende:
ffs. lukt me niet om ee nuke te halen. Word steeds gekilled als ik ron d de 20 kills zit
Ik probeer alleen in Wasteland en derail een nuke te krijgen doormiddel van campen daar. Ik heb nu pavelow, choppergunner en nuke aanstaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Herkenbaar. Na de 20 moet je ook veel voorzichtiger worden, ga desnoods campen. Rondlopen heeft geen zin, want er is altijd wel een sniper, of zon knifer of ( God beware) zon noobtuber. Claymores zijn dan ook je beste vriend, en speel voorzichtig. Pak een sniper, ga in een hoekje zitten en wachten maar. Vergeet niet af en toe te wisselen van plek, anders weten mensen waar je zit en wordt je afgemaakt met streak 24 ( dat is mij wel eens gebeurd).
Vergeet ook niet je killstreak aan te passen aan de soort map warrin je speelt. Als je heel erg CQB map Zit ( zoals Rust), Is het beter als je geen lange, bestuurbare neemt zoals chopper gunner of AC130. Dan zijn Sentry gun ( erg handig in rust!) Harrier Strike en Stealth bomber het beste. Of als variatie een Pave Low. In grote, beschutte Maps zoals Wasteland is het weer precies andersom.
Ook je perks zijn erg belangrijk. De hoofdveaag is: Wat voor soort class wil ik? Een snelle, behendige class? Een class die bijna onzichtbaar is? Eentje met uithoudingsvermogen? Of eentje die vertrouwt op de kracht van de kogel? Kies ze zorgvuldig, en let daarbij ook op het soort wapen dat je kiest.
Aankomend bij mijn derde punt. Combineer je wapens met je perks. Bijv. Neem een Assault Rifle met Stopping power. Snipers met Stopping power wil ook wel, maar de twee besten ( Barret 50. Cal en Intervention) hebben allebei Genoeg damage om in een schot iemand af te maken. Als gevorderde sniper zou dit geen punt moeten zijn.
Zo hou je een tweede perk slot over, voor bijv. Cold blooded. Alle killstreak rewards kunnen je niet zien, omdat ze thermale sight gebruiken. Zo kun je, bij bijv. Chopper gunner gewoon buiten blijven. Let wel, je kunt nog steeds doodgaan!
Zo kun je goed dingen combineren. Als je geen zin hebt om dit alles te lezen, dan wens ik je gewoon veel succes.
Dat kan toch niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef FFSletop het volgende:
Vergeet ook niet je killstreak aan te passen aan de soort map warrin je speelt.
Wel degelijkquote:
Geen slechte keuze, vooral omdat Derail en Wasteland allebei relatief grote maps zijn, met veel beschutting. Maar probeer i.p.v. Pave low eens een Harrier Strike. Harrier-Chopper Gunner os eigenlijk gewoon een van de beste combinaties voor een snelle nuke.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen in Wasteland en derail een nuke te krijgen doormiddel van campen daar. Ik heb nu pavelow, choppergunner en nuke aanstaan.
Ja maar je kunt killstreaks toch niet wijzigigen nadat je bent begonnenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wel degelijk
Als je in een map speelt, die voornamelijk CQB is, moet je geen lange killstreaks nemen zoals Chopper Gunner, of AC130. Neem Killstreaks die je snel kunt selecteren/activeren, dat voorkomt dat je wordt gekilld terwijl je bezig bent met je Killstreak.
Sommige killstreaks kunnen in kleine maps ( rust bv) verassend goed uit de hoek komen. Een goed geplaatste sentry gun kan in rust meer kills maken dan je in de eerste instantie van zon ding zou verwachten.
Wel in de lobby tijdens intermission.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja maar je kunt killstreaks toch niet wijzigigen nadat je bent begonnen
Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wel in de lobby tijdens intermission.
vooral 2 sentry guns:pquote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Limietquote:Op zondag 7 februari 2010 19:43 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
vooral 2 sentry guns:p
die gaat echt niet snel iemand uitschakelen en zeker op rust niet:p
Mja bij die map ben je vaak goed bezig en wil je nog wat killstreakrewards activeren en dan is de limietscore bereikt
Aja...ik ben opnieuw begonnen en heb nog geen killstreaksquote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
waarquote:Op zondag 7 februari 2010 20:33 schreef Ulreazj het volgende:
In sub heb je een plek bovenin waar je kunt zitten. Erg goed om een nuke te halen, wel een silence class gebruiken in die map.
Zouk niet proberenquote:
Het mooie was dat het een Team Deathmatch game was. Ik vermoed dat hij onder de carepackage is gekomen omdat hij hem bij een trapje had gedropt en denk dat ie ongelukkig naar beneden is gerold op zijn kop. Ik zag hem niet, maar ik hoorde hem wel doodgaan. Ik lag gewoon dubbel en heb hem meerdere malen bedankt.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
mja bij ffa is het echt stress bij een carepackage. Je moet echt even wachten totdat er wat mensen komen en die dan omleggen, want vaak word je neergeknalt als je even niet oplet. Bij ffa doe ik ookk nooit emergency airdrop:p
Dat hele verhaal met stopping power is nutteloos als je HC speelt. Sinds dat ik HC speel, wil ik echt niet meer terug naar "normal" mode.quote:
mooizo klikquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Heb via steam Battlefield: BC2 gepreorderd, waardoor ik nu de Beta kan spelen.
Je kan dan maar 1 level doen. (wel echt groot), maar ik heb geen moment gehad dat ik mij ergerde aan het spel, itt MW2. Je kan bijvoorbeeld kiezen welke map en speelmodus je wil doen (in de beta maar één), en dan word je ergens in een server gegooid, lagfree. Je kan ook kiezen om gewoon een server te picken uit een serverlijst, zodat je in een volle server terecht komt. Je word nergens uitgegooid.
Ook is er gewoon een fronlinie zoals in CoD4 en loopt niet iedereen als een gek door elkaar heen te rennen.
De beta levert mij iig meer plezier en minder ergernis dan MW2 mij geeft.
BF en MW zijn redelijk anders door de aanvulling van voertuigen.. Tevens dedicated server verhaal weten, willen we ook. Dus daarover vertellen heeft weinig zin imoquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Heb via steam Battlefield: BC2 gepreorderd, waardoor ik nu de Beta kan spelen.
Je kan dan maar 1 level doen. (wel echt groot), maar ik heb geen moment gehad dat ik mij ergerde aan het spel, itt MW2. Je kan bijvoorbeeld kiezen welke map en speelmodus je wil doen (in de beta maar één), en dan word je ergens in een server gegooid, lagfree. Je kan ook kiezen om gewoon een server te picken uit een serverlijst, zodat je in een volle server terecht komt. Je word nergens uitgegooid.
Ook is er gewoon een fronlinie zoals in CoD4 en loopt niet iedereen als een gek door elkaar heen te rennen.
De beta levert mij iig meer plezier en minder ergernis dan MW2 mij geeft.
je verliest alles behalve je titels en krijgt een ander icoontje en wat extra challenges.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Deetch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met prestige? Wat raak je kwijt als je prestige doet, wat hou je en wat krijg er bij?
Alle wapens, camos, attachments en gehaalde challenges raak je (volgens mij) kwijt, Alle titels en emblemen mag je houden (iemand corrigeer me ff, over die challenges weet ik het niet zeker)quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Deetch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met prestige? Wat raak je kwijt als je prestige doet, wat hou je en wat krijg er bij?
Reactie was meer om te laten weten dat het ook beter kan, in aanvulling idd op de eerdere consensus over de Ded. Servers, e.d.quote:
chalenges raak je idd ook kwijt.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alle wapens, camos, attachments en gehaalde challenges raak je (volgens mij) kwijt, Alle titels en emblemen mag je houden (iemand corrigeer me ff, over die challenges weet ik het niet zeker)
de meeste challenges raak je kwijt. Mastery blijft behouden. Dus 500/1000/2500 kills met wapen X.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alle wapens, camos, attachments en gehaalde challenges raak je (volgens mij) kwijt, Alle titels en emblemen mag je houden (iemand corrigeer me ff, over die challenges weet ik het niet zeker)
Sitrep in HC HQ is best koning omdat je claymores, grenades, C4 ziet liggen. Als de vjianden geen claymore gebruiken is het practisch nutteloos. De pro is alleen wat "apart".. "Louder enemy footsteps"..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef FFSletop het volgende:
@Bootje84
In HC heb je geen stopping power nodig, alles is daar toch one shot, one kill. Sowieso FAL vanwege single fireDan heb je ook gelijk met Cold Blooded. Maar is Sitrep een handige perk? Gebruik hem niet
Om het level krijg je een extra custom class slot.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Deetch het volgende:
ik las ook iets dat als je prestige hebt je een extra class kan aanmaken?
Moet dat niet bij Prestige 1, 3, 5, 7, 9 zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om het level krijg je een extra custom class slot.
Dus in prestige 2, 4, 6, 8, 10
Als je prestige 10 bent heb je dus 10 custom class slots.
Zou ook goed kunnen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet dat niet bij Prestige 1, 3, 5, 7, 9 zijn?
Tja, ik wil wel uiteindelijk Prestige 10 worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi, anders zou ik die eerste Prestige al niet eens doen
steady aim op een assault of LMG? dat is toch alleen als je niet aan aimen doet op point blank. niet altijd even nuttig in mijn ogen. of ik zit ernaast (k' ben maar een noob met negatieve k/d ratio)quote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef FFSletop het volgende:
Even wat research gedaan, om mijn hoofdvraag in die lange post te beantwoorden
De Offensieve class
-Assault Rifle / LMG /w FMJ
Tweede wapen maakt niet erg uit.
-Scavenger (Meet kogels = meer ownage)
-Stopping power (dit vermindert het aantal nodige kogels voor een kill, dus hou je meer kogels over, en meer kogels = meer ownage)
-Steady Aim
Equipment maakt niet uit, ikzelf heb liever semtex.
Dit is wat ik nu nog heb. Heb je opmerkingen, commentaar of vindt je ieys niet kloppen, stuur maar een PM ofzo.
Keuze uit:quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
steady aim op een assault of LMG? dat is toch alleen als je niet aan aimen doet op point blank. niet altijd even nuttig in mijn ogen. of ik zit ernaast (k' ben maar een noob met negatieve k/d ratio)
Ik heb de beta van BF:BC2 even geprobeerd, maar de gameplay van MW2 spreekt me voorlopig beter aan en ik kan me nog altijd prima over de tekortkomingen heenzetten.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:40 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Reactie was meer om te laten weten dat het ook beter kan, in aanvulling idd op de eerdere consensus over de Ded. Servers, e.d.![]()
En natuurlijk mogen jullie mij ook joinen bij BF
Dat zijn toch de challenges die je pas krijgt als je Prestige 1 in gaat?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de meeste challenges raak je kwijt. Mastery blijft behouden. Dus 500/1000/2500 kills met wapen X.
Klopt als een bus. Ik heb de vraag ietswat verkeerd beantwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:48 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat zijn toch de challenges die je pas krijgt als je Prestige 1 in gaat?
Daarom juist. Je zult veel situaties tegenkomen waarin je niet de tijd hebt om ADS te doen. Leer dus schieten zonder ADS! Door steady aim wordt het veel nauwkeuriger, waardoor je minder snel doodgaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
steady aim op een assault of LMG? dat is toch alleen als je niet aan aimen doet op point blank. niet altijd even nuttig in mijn ogen. of ik zit ernaast (k' ben maar een noob met negatieve k/d ratio)
Ik denk dat bij mij prestige 9 het einddoel wordt, ik vind prestige 10 zo'n lelijk plaatje.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik wil wel uiteindelijk Prestige 10 worden.
Ja dat is wel weer zo..quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij prestige 9 het einddoel wordt, ik vind prestige 10 zo'n lelijk plaatje.
Simpel. Steady aim is in HC overbodig.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Daarom juist. Je zult veel situaties tegenkomen waarin je niet de tijd hebt om ADS te doen. Leer dus schieten zonder ADS! Door steady aim wordt het veel nauwkeuriger, waardoor je minder snel doodgaat.
Oh en gewoon veel oefenen met verschillende wapensdan weet je welk wapen je het beste vindt en haal je je KD nog wel omhoog
Ik speel dan ook geen HCquote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo..
[..]
Simpel. Steady aim is in HC overbodig.
Ik heb prestige 1 bijna compleet met een week of 2 denk ik. Ga dan nog wel keer een prestige, maar heb het dan wel gezien denk ik. En kan AVP het overnemenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij prestige 9 het einddoel wordt, ik vind prestige 10 zo'n lelijk plaatje.
Try. You'll like it.quote:
Wow, jij neemt 't serieus opquote:Op maandag 8 februari 2010 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik wil wel uiteindelijk Prestige 10 worden.
Heb voor elk prestigelevel wel een aantal doelen die ik wil behalen.
Mijn huidige doel voor prestige 3:
- behalen van alle gouden logo's voor de assault rifles (= wapen unlocken t/m extended mags) Moet nu nog de FAL en van de snipers nog de M23 maar als ik sitrep eerder heb voltooid haal ik die de volgende prestige wel.
- behalen van alle perk-titles. (Hoef alleen nog maar Sitrep te doen; 500 claymores/C4 slopen)
Dan ga ik door naar Prestige 4..
Hij is ook zo'n achievement hoerquote:
Casual gaming ain't my cup of teaquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n achievement hoer
Ik moet wel zeggen dat Sitrep best tof is. Gisteren was het wel handig tijdens HC HQ.. In het huisje stond het er vol mee
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:29 schreef Blik het volgende:
Ging gisteren wel lekker. Voor het eerst op geheel eigen kracht de Harrier Killstreak gehaald (heb die pas een paar dagen als killstreak). Maar wat nog lekkerder was, was dat ik tijdens die killstreak de 500 kills maakte met mijn SCAR-H, de Cruelty-challenge haalde doordat ik iemand met zijn eigen M21-EBR neerhaalde (heerlijke sniper trouwens), en meteen promotie maakte naar level 45
Een vraag, als je nu kills maakt met een gun die je eigenlijk nog niet unlocked hebt (zoals die M21-EBR), tellen de kills dan al wel mee voor dat wapen?
dat ghosting komt niet voor in mijn woordenboek. kan je vertellen wat je ermee bedoelt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Heeft te maken hebben met de ghosting van het beeldscherm
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat ghosting komt niet voor in mijn woordenboek. kan je vertellen wat je ermee bedoelt?
Nog simpelerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.
KISSquote:
Extended mags!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Blik het volgende:
Mijn K/D ratio is trouwens wel flink verbeterd de laatste week. Van 0,6 naar 0,75. Op het begin was ik veel te afwachtend waardoor ik vaak gekilled werd. Nu kenik de juiste plekken veel beter en skill is natuurlijk ook verbeterd. Daarbij rush ik nu ook wat meer waardoor ik sowieso meer kills en deaths krijg.
Favoriete gun is nu in ieder geval de Scar-H, alleen zo jammer van die kleine magazijnen. Gebeurt regelmatig dat ik naar secondary over moet.
Als je efficiënt wil levelen, moet je achievements behalen.. Vooral de FMJ uitspelen is leuk. Dat levert 20.000 xp op. Daarnaast haal ik met HC HQ bij winst 10+k xp per potje. Verlies is 6K..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Deetch het volgende:
Ik ga wel prestigen maar alleen prestige 1 voor de extra slot en achievements. Voor meer heb ik geen tijd. ben nu bijna 70 uur onderweg en lvl 62.
En Scavenger perkquote:
Dat helpt niet tegen een leeg magazijnquote:
Hm, is het aan deze opmerking te merken dat ik blond ben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een leeg magazijn
Alleen tegen meer kogels op voorraad..
hmm.. dan zou ik me moeten verdiepen in de specs die me laptop heeft qua beeldscherm. dacht dat ik een 5 of 2ms HD scherm had op de laptop...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.
Sleight of hand is koning op een LMG en een submachinegun. Op een assaultrifle gaat mijn voorkeur uit naar Bling.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, is het aan deze opmerking te merken dat ik blond ben?
Fast reload dan, ook al gebruik ik die nou echt nooit
Tijd voor een nieuwe computer dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:52 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hmm.. dan zou ik me moeten verdiepen in de specs die me mijn laptop heeft qua beeldscherm. dacht dat ik een 5 of 2ms HD scherm had op de laptop...
MW2 draait btw wel beter op hogere resolutie op me mijn laptop dan op me mijn pc
scavenger pro wel (toch?)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een leeg magazijn
Alleen tegen meer kogels op voorraad..
Scavenger = ammo oppakkenquote:
Ik dacht dat extended meer ammo was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scavenger = ammo oppakken
Scavenger pro = meer magazijnen
Extended mags = grotere magazijn (= meer kogels in 1 magazijn)
Daar ging het al foutquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat extended meer ammo was.
expres een laptop genomen omdat ik reis tussen vriendin, mijn ouders huis en ik lan nog weleens bij vrienden. dan is het zoveel makkelijker om een laptop te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sleight of hand is koning op een LMG en een submachinegun. Op een assaultrifle gaat mijn voorkeur uit naar Bling.
[..]
Tijd voor een nieuwe computer dus..
IMO is een laptop verre van ideaal om op te gamen..
Dat zal zeker al schelen. En is ook een goede oplossingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
expres een laptop genomen omdat ik reis tussen vriendin, mijn ouders huis en ik lan nog weleens bij vrienden. dan is het zoveel makkelijker om een laptop te hebben.
ik zal binnenkort proberen mijn monitor aan te sluiten op mijn laptop om te kijken of het werkelijk zoveel beter gaat
Normal mode? Als je met een tube om kan gaan is tube/fmj wel lekker. (werkt ook goed in HC btwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef Blik het volgende:
Tsja, Bling of Scavenger. lastige keuze bij de SCAR-H
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
*knip*
Als je met een tube om kan gaan *knip*
Schieten kan iedereen.. Raken is punt 2.quote:
ik ontken niet dat je goede tubeskills kan ontwikkelen, maar je zin impliceerde een beetje dat het mogelijk is om niet met een tube om te kunnen gaan, terwijl het zo'n beetje het makkelijkste wapen in de game is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schieten kan iedereen.. Raken is punt 2.
Ik maak af en toe echt kills dat de meestedoet doen
Weet iemand btw een goed programma om filmpjes mee op te nemen..? Fraps is er, maar dit schijnt flink de FPS te drainen..?
Die moet je inderdaad zelf even uitrekenen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef arucard het volgende:
Staat die k/d ratio ook ergens of moet je die zelf uitrekenen?
Bij Barracks en dan zelf even uitrekenen wat de K/D ratio isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef arucard het volgende:
Staat die k/d ratio ook ergens of moet je die zelf uitrekenen?
zolang je je maar vermaakt tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb ongeveer 1000 meer deaths dan kills![]()
Misschien moet ik wat meer andere dingen spelen dan alleen GroundWar
Je krijgt voor FMJ uitspelen maar max 11.000xp (1.000 voor FMJ + 10.000 voor mastery)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je efficiënt wil levelen, moet je achievements behalen.. Vooral de FMJ uitspelen is leuk. Dat levert 20.000 xp op. Daarnaast haal ik met HC HQ bij winst 10+k xp per potje. Verlies is 6K..
Shit, 1 0 teveel gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je krijgt voor FMJ uitspelen maar max 11.000xp (1.000 voor FMJ + 10.000 voor mastery)
Waarom ging je met FAL?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu wel mn gouden FAL-title. Nu alleen nog die van de AK en dan heb ik ze allemaal(van de rifles that is)
Ik wilde de titlequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom ging je met FAL?Die zuigt.
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:58 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut spel is MW2 eigenlijk. Fokking veel cheaters. Waarom de fuck is er geen punkbuster hier? Ik vind gewoon dat je Punkbuster moet hebben. Als je dat niet hebt kan je niet spelen.
Weet je wat sigurd is? Zo iets doet Punkbuster ook geloof ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goeie vraag..
Hoe werkt punkbuster eigenlijk?
Gewoon richten, even wachten en dan gaat hij het punt bepalen en dan stijgt ie op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:08 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hoe mik ik met die Javelin op de grond? Kan ik niet ergens op de map aangeven waar die moet inslaan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef bigbass het volgende:
ok bootje, ik ben om. HC HQ is inderdaad awesome
Dat wil je niet meemaken neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
mijn god, net HC HQ op rust... dat was chaos
Omg dude, volgens mij speel je teveelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu wel mn gouden FAL-title. Nu alleen nog die van de AK en dan heb ik ze allemaal(van de rifles that is)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet je wat sigurd is? Zo iets doet Punkbuster ook geloof ik.
Je begrijpt me verkeerd. Er zijn 2 gouden titles. 1tje voor het unlocken van alle attachments en eentje voor het maken van 250 headshots. Beide zijn goud alleen heeft de laatste een headshot-icoontje erbij staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omg dude, volgens mij speel je teveeldat is echt te ziek gewoon. Heb nog 300 headshots te gaan voor mijn M4 gouden titel en dan is dat mijn eerste
.
sommige guns zijn echt irritant om mee om te gaan.. respect!quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed. De 500-killsmark heb ik dus met alle wapens op de AK na gehaald
Waar anderen veel moeite hebben met de F2000 vond ik hem wel meevallen. De fal vind ik persoonlijk niet prettig maar die hoef ik nu voorlopig niet meer aan te raken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:44 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
sommige guns zijn echt irritant om mee om te gaan.. respect!
ik vind de f2000 zwaar klote en de fal wel redelijk. daarmee kan je aardig goed op wasteland mee schieten op afstandenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar anderen veel moeite hebben met de F2000 vond ik hem wel meevallen. De fal vind ik persoonlijk niet prettig maar die hoef ik nu voorlopig niet meer aan te raken.
Voor afstand pak ik mijn M21 welquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik vind de f2000 zwaar klote en de fal wel redelijk. daarmee kan je aardig goed op wasteland mee schieten op afstanden
of datquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor afstand pak ik mijn M21 wel
gewoon voorzichtig om een hoekje kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
of dat![]()
snipen is niet mijn ding..ik ga altijd staan omdat ik het zo slecht zie.. dan word ik overhoop geknalt
nah..ik ga wel lekker met me acr rondlopenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gewoon voorzichtig om een hoekje kijken
Je gaat qua wapens en perks weer terug naar level 0. Bijna alle challenges worden gereset.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat raak je nu precies allemaal kwijt met prestige?
Prestige 0: (eigenlijk geen prestige)quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef dikke_donder het volgende:
je moet dus voor een 2e keer naar 70 lvlen en tijdens of daarna kan je nog altijd prestiges halen?
oftewel, een fucking grind festquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige 0: (eigenlijk geen prestige)
Alles (op prestige-achievements na) valt te behalen. Maximum level : 70 +1 (lastig uit te leggen, maar op lvl 70 kan je nog steeds xp halen tot dat level vol zit.)
Prestige 1:
Gevolg: Alle wapens en attachments (scopes, tubes, silencer etc) raak je kwijt en je begint weer op level 0.
Alle titles, emblems en accolades blijven behouden.
Nieuwe achievements komen beschikbaar
Verder krijg je 1 custom class slot.
Prestige 2:
Gevolg: Alle wapens en attachments (scopes, tubes, silencer etc) raak je kwijt en je begint weer op level 0.
Prestige 3:
Verder krijg je 1 custom class slot.
etc.
Nah, daar kies je zelf voor. Een prestige 10 heeft alleen een grotere E-peen ten opzichte van een prestige "0".quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
oftewel, een fucking grind fest
ik vind het persoonlijk ook leuk om een doel te houden en die challenges te halen, dus ik ga gewoon lekker prestige 2 in als ik weer op 70 zit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah, daar kies je zelf voor. Een prestige 10 heeft alleen een grotere E-peen ten opzichte van een prestige "0".
Hij heeft geen andere wapens, alleen een paar extra titles..
Ik wil uiteindelijk de prestige-achievements halen.. Dus bijvoorbeeld 1000 kills met een harrier ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk ook leuk om een doel te houden en die challenges te halen, dus ik ga gewoon lekker prestige 2 in als ik weer op 70 zit.
Heb mijn 5-kill met 1 predator missile challenge gehaald
Na het behalen van level 70 prestige je en dan begin je weer overnieuw.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef dikke_donder het volgende:
je moet dus voor een 2e keer naar 70 lvlen en tijdens of daarna kan je nog altijd prestiges halen?
Onzin. Hooguit de custom classes die je niet kan bereiken. Verder is alles speelbaar..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Deetch het volgende:
Blijven alle game-modes trouwens wel beschikbaar?
Die komen de eerste keer dat je het spel speelt ook pas vanaf een bepaald niveau vrij.
Jup. Je kiest er voor om in prestige te gaan. Niets dwingt je.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
Kan ik met dat prestige gebeuren er eigenlijk voor kiezen om op een later moment echt prestige te gaan doen? Als in, ik speel tot level 70, maak die vol, en dan zou je volgens jullie kunnen kiezen om prestige 1 te unlocken. Maar stel, ik wil eerst alle attachements op mijn wapens ervaren hebben, voordat ik prestige wil gaan doen, kan dat dan?
lijkt me wel, al weet ik het niet 100% zeker. maar naar mijn idee wil niet iedereen telkens opnieuw beginnen. dus zal vast wel een keuze zijn wanneer je wilt beginnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
Kan ik met dat prestige gebeuren er eigenlijk voor kiezen om op een later moment echt prestige te gaan doen? Als in, ik speel tot level 70, maak die vol, en dan zou je volgens jullie kunnen kiezen om prestige 1 te unlocken. Maar stel, ik wil eerst alle attachements op mijn wapens ervaren hebben, voordat ik prestige wil gaan doen, kan dat dan?
Die heeft IW later toegevoegd, dus het leek idd zo als dat ze bij een bepaald level beschikbaar kwamenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Deetch het volgende:
Blijven alle game-modes trouwens wel beschikbaar?
Die komen de eerste keer dat je het spel speelt ook pas vanaf een bepaald niveau vrij.
Gisteren liep er ook een vijand per ongeluk met zijn hoofd in de kogel die voor zijn voorganger bedoeld was. Beide doodquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren bij toeval mijn Stun Grenade (naam even kwijt van challenge) gehaald.
Per ongeluk gooide ik dat ding op iemands hoofdpof dood.
En mijn survival (5 minuten overleven) heb ik ook gehaald
Nee hoor, staat duidelijk bij dat je ze pas kunt spelen vanaf [rang](level).quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Die heeft IW later toegevoegd, dus het leek idd zo als dat ze bij een bepaald level beschikbaar kwamen
Laat maar zien dan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee hoor, staat duidelijk bij dat je ze pas kunt spelen vanaf [rang](level).
Met prestige hou je dus je emblems enzo, maar bepaalde bijbehorende challenges kun je opnieuw halen?
aha en dergelijke.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Die heeft IW later toegevoegd, dus het leek idd zo als dat ze bij een bepaald level beschikbaar kwamen
Dat kan ik niet meer laten zien, ben inmiddels level 66, maar ik weet zeker dat veel gamemodes verborgen waren tot ik oa sergeant ed was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat maar zien dan.
Geloof er geen fluit van dat je als level 1 non-prestige geen HC HQ kan spelen..
Over een paar dagen kun je prestigen, laat het ons dan maar wetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer laten zien, ben inmiddels level 66, maar ik weet zeker dat veel gamemodes verborgen waren tot ik oa sergeant ed was.
klopt inderdaad, het duurde even voor ik samen met mijn broertje bepaalde modes kon spelen, weeet zo snel niet meer voor welke dat geldt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer laten zien, ben inmiddels level 66, maar ik weet zeker dat veel gamemodes verborgen waren tot ik oa sergeant ed was.
Non prestige kan je pas vanaf level 19 hardcore spelen, dat was algemeen bekend in het begin (behalve als je door iemand > rank 19 in de game wordt geinvite). Als je level 1 prestige 1 bent, dan kan je ze overigens wel spelen. Er zijn geen playlist veranderingen meer na het prestigen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat maar zien dan.
Geloof er geen fluit van dat je als level 1 non-prestige geen HC HQ kan spelen..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je verkeerd begrepen, anders was je echt een zware nolife
camperquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Razor21 het volgende:
En mijn survival (5 minuten overleven) heb ik ook gehaald
Idd. IWmp4.exe (of iets in die richting) stopped responding. Alleen een ctrl+alt+del werktequote:Op donderdag 11 februari 2010 08:12 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren ook een freak momentje.. Bootje, Thormodo en ik allen drie op hetzelfde moment een vastlopende Modern Warfare
Ik had het gisteren tot 2 keer toe, tyfuszooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:12 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren ook een freak momentje.. Bootje, Thormodo en ik allen drie op hetzelfde moment een vastlopende Modern Warfare
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had het gisteren tot 2 keer toe, tyfuszooi
faalquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef dikke_donder het volgende:
oja dat had ik gisteren ook nog..een 8 kill streak, dus ik erg blij emergency airdrop inroepen in sub lvl. ik deed het bij de haven waar het lekker rustig was achteraan, ging alleen behoorlijk verkeerd...
ik dacht dat de packets voor de rook vallen, maar hij gooit ze erachter. alles in de zee!![]()
en ik heb bijna nooit een 8 kill streak
Het gebeurt de beste. Alleen dan maar wel 1xquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:12 schreef dikke_donder het volgende:
tell me about it...ik was de enige in de buurt.. had alles kunnen oppakken![]()
nouja..morgen misschien maar weer proberen
lol, dat had ik ook nooit door, ik probeerde hem altijd te gooien waar het alle kanten op kwam...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gebeurt de beste. Alleen dan maar wel 1x
Je moet de granaat gooien met als gedachte dat het vliegtuig vanuit je rug komt naar waar je de granaat gooit.
Dus 2 en 3 in één game krijg je ook de grim reaper voor?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
lol, dat had ik ook nooit door, ik probeerde hem altijd te gooien waar het alle kanten op kwam...
Kwam er net achter waarom ik een 5-kill had met een predator volgens de game terwijl dat niet zo was. De challenge werkt als minimaal 5 kills met maximaal 2 predators in 1 game.
jep, zo haalde ik hem in Rust(beide predators uit gejatte care packages ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus 2 en 3 in één game krijg je ook de grim reaper voor?
handige tip. die ga ik onthouden bedanktquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gebeurt de beste. Alleen dan maar wel 1x
Je moet de granaat gooien met als gedachte dat het vliegtuig vanuit je rug komt naar waar je de granaat gooit.
Knifen in HC doe ik niet. Is geen beginnen aan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef Deetch het volgende:
Zo, gisteren een lekker potje geknifed. Had ik lang niet gedaan, blijft toch leuk om bovenaan de lijst te staan bij HQ en dat jij weet dat het allemaal knifekills zijn.
Marathon en lightweight bijna vol.
Wat zijn jouw favoriet knifelevels? Van mij Scrapyard en Quarry.
Highrise vind ik echt een heerlijk knifelevel als ik groundwar aan het doen ben. Als een bezetene rondrennen achter iedereen aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Knifen in HC doe ik niet. Is geen beginnen aan.
Mijn knifelevels.? Practisch overal kan je knifen: Favela, Highrise, Karachi, Rust, Scrapyard, Skidrow, Terminal.
Al deze levels zijn heel goed te doen om te knifen. Alleen wel in Ground war en niet in HC.
Precies.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Highrise vind ik echt een heerlijk knifelevel als ik groundwar aan het doen ben. Als een bezetene rondrennen achter iedereen aan
Onderlangs, rondje door het huis, en weer terugquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies.
Ik sprint altijd onderlangs in het begin om ze in de rug te pakken.. Mijn record is een man of 5 in iets van 10 seconde. Vinden ze nooit zo leuk.
Vroegâh, met de flare-glitch kon je ten minste lekker sprinten
Ik heb mijn blademaster titel in HC HQ gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Knifen in HC doe ik niet. Is geen beginnen aan.
Mijn knifelevels.? Practisch overal kan je knifen: Favela, Highrise, Karachi, Rust, Scrapyard, Skidrow, Terminal.
Al deze levels zijn heel goed te doen om te knifen. Alleen wel in Ground war en niet in HC.
ik dacht CPU, maar het kan best zijn dat hij internetverbinding ook meeneemt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Droathoah het volgende:
Waar wordt de host op beoordeeld, want 9 van de 10x als ik leave dan moet die packages verzenden.
Ik hoop internetverbinding. Tegenwoordig krijg je meer lag door internetverbinding dan CPU gok ik zo..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik dacht CPU, maar het kan best zijn dat hij internetverbinding ook meeneemt.
Zo'n snelle dual core heb ik nou ook weer niet. Achja, ik lag iig zelf nooitquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop internetverbinding. Tegenwoordig krijg je meer lag door internetverbinding dan CPU gok ik zo..
Danger Close, One Man Army, lekker offensiefquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft men zo'n hekel aan noobtubers?
Ik vind het wel super handig :$
erg makkelijk om kills mee te maken, erg vervelend om tegen je te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
Noobtube FTW..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The big garage.
Lag op de grond en met mijn 4 tubes (thumper+newbtube) en sitrep pro (louder footsteps) kon ik ze allemaal hebben
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Noobtube FTW..
Ik had gisteren in HC HQ als laatste man van mijn team het voor elkaar gekregen in Quarry om de HQ te beschermen tegen 5 man. De HQ was in het gebouw waar bij domination punt C naast ligt.en meteen uitgescholden worden voor cheaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The big garage.
Lag op de grond en met mijn 4 tubes (thumper+newbtube) en sitrep pro (louder footsteps) kon ik ze allemaal hebben
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Volgens mij toch CPU, ik realiseer me dat mijn broertje vrij vaak host wanneer ik samen met hem speel. Dat is ook wanneer ik naast hem zit, op dezelfde verbinding. En die verbinding is crap, haal er maximale dl snelheden op van 400KB/s en dan zitten we er dus met minimaal 2 man op(mogelijk meer als mijn ouders/zusje er ook gebruik van maken). Mijn broertje heeft dan wel een i7 in zijn kast zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop internetverbinding. Tegenwoordig krijg je meer lag door internetverbinding dan CPU gok ik zo..
Wallhacker!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en meteen uitgescholden worden voor cheater
Tenzij ze ninja pro hebben..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef dikke_donder het volgende:
sitrep pro lijkt me erg relaxt om te hebben. niet meer van die achterlijke knifers die in je rug aanvallen zonder ze te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |