ik ontken niet dat je goede tubeskills kan ontwikkelen, maar je zin impliceerde een beetje dat het mogelijk is om niet met een tube om te kunnen gaan, terwijl het zo'n beetje het makkelijkste wapen in de game is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schieten kan iedereen.. Raken is punt 2.
Ik maak af en toe echt kills dat de meestedoet doen
Weet iemand btw een goed programma om filmpjes mee op te nemen..? Fraps is er, maar dit schijnt flink de FPS te drainen..?
Die moet je inderdaad zelf even uitrekenen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef arucard het volgende:
Staat die k/d ratio ook ergens of moet je die zelf uitrekenen?
Bij Barracks en dan zelf even uitrekenen wat de K/D ratio isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef arucard het volgende:
Staat die k/d ratio ook ergens of moet je die zelf uitrekenen?
zolang je je maar vermaakt tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb ongeveer 1000 meer deaths dan kills![]()
Misschien moet ik wat meer andere dingen spelen dan alleen GroundWar
Je krijgt voor FMJ uitspelen maar max 11.000xp (1.000 voor FMJ + 10.000 voor mastery)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je efficiënt wil levelen, moet je achievements behalen.. Vooral de FMJ uitspelen is leuk. Dat levert 20.000 xp op. Daarnaast haal ik met HC HQ bij winst 10+k xp per potje. Verlies is 6K..
Shit, 1 0 teveel gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je krijgt voor FMJ uitspelen maar max 11.000xp (1.000 voor FMJ + 10.000 voor mastery)
Waarom ging je met FAL?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu wel mn gouden FAL-title. Nu alleen nog die van de AK en dan heb ik ze allemaal(van de rifles that is)
Ik wilde de titlequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom ging je met FAL?Die zuigt.
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:58 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut spel is MW2 eigenlijk. Fokking veel cheaters. Waarom de fuck is er geen punkbuster hier? Ik vind gewoon dat je Punkbuster moet hebben. Als je dat niet hebt kan je niet spelen.
Weet je wat sigurd is? Zo iets doet Punkbuster ook geloof ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goeie vraag..
Hoe werkt punkbuster eigenlijk?
Gewoon richten, even wachten en dan gaat hij het punt bepalen en dan stijgt ie op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:08 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hoe mik ik met die Javelin op de grond? Kan ik niet ergens op de map aangeven waar die moet inslaan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef bigbass het volgende:
ok bootje, ik ben om. HC HQ is inderdaad awesome
Dat wil je niet meemaken neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
mijn god, net HC HQ op rust... dat was chaos
Omg dude, volgens mij speel je teveelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu wel mn gouden FAL-title. Nu alleen nog die van de AK en dan heb ik ze allemaal(van de rifles that is)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet je wat sigurd is? Zo iets doet Punkbuster ook geloof ik.
Je begrijpt me verkeerd. Er zijn 2 gouden titles. 1tje voor het unlocken van alle attachments en eentje voor het maken van 250 headshots. Beide zijn goud alleen heeft de laatste een headshot-icoontje erbij staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omg dude, volgens mij speel je teveeldat is echt te ziek gewoon. Heb nog 300 headshots te gaan voor mijn M4 gouden titel en dan is dat mijn eerste
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |