1 |
Dat zijn er aardig watquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:29 schreef Bootje84 het volgende:
Amagawd.. Moet nog 600 devices slopen voor mijn SitRep rank 6!!
750quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat
Hoeveel zijn het er in totaal?
Het is al goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef Telebankieren het volgende:
Ik wil mij even excuseren voor mijn taalgebruik. Ik liet me even gaan, sorry. Het was erg ongepast natuurlijk en wil hierbij even kenbaar maken dat ik niemand in het vorige topic bewust heb willen kwetsen...
Hoe fucking veel speel jij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Die shit faalt nu wel erg hard, kan sinds 5 min geleden gewoon in geen enkele game komen. Speel de laatste tijd trouwens fucking veel 3rd person
die shit is echt geniaal. M4 met FMJ en Stopping Power = imba
Spas12 ook met die twee trouwens
. Prestige 4 rank 10 nou trouwens
.
Plaatje ook goed?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe fucking veel speel jij?
Serieus check eens bij je stats.
homoquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef Telebankieren het volgende:
Ik wil mij even excuseren voor mijn taalgebruik. Ik liet me even gaan, sorry. Het was erg ongepast natuurlijk en wil hierbij even kenbaar maken dat ik niemand in het vorige topic bewust heb willen kwetsen...
een foto van je monitorquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Plaatje ook goed?
[ afbeelding ]
TERING ik heb ong 1/7 van jou gespeelde uren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Plaatje ook goed?
[ afbeelding ]
dan moet je die mp_playlist.ff file verwijderen, dan doet hij het weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Mooie update vanmiddag, constant pop-ups en telkens nieuwe servers moeten zoeken. Ach, viel nog wel mee te leven. Niet veel later stopte hij er alleen helemaal mee.Na het opstartscherm alleen nog maar een zwart scherm met cursor te zien. Ook een klein uur wachten had helaas geen zin
![]()
Hebben meer mensen hier last van?
Toch maar zoeken naar een goede vervanger van dit spel denk ik zo....
Niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
een foto van je monitor
is je print screen knop kapot?
(tevens tvp)
Mja, in het begin zoog ik echt fucking hard, terwijl ik nu vaak een k/d ratio per potje van tussen de 5 en de 10 heb. Maarja blame hardcore, speel nu best veel regular maar wel 3rd person tacticalquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TERING ik heb ong 1/7 van jou gespeelde uren.
Maar wel mooie k/d-ratio, heb ik ook zo ongeveer.
P1R35 nu.
edit:
8750 kills / 5370 deaths heb ik, dus wel iets hogere ratio
quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:43 schreef wuppeltje het volgende:
met wapens die niet overpowered zijn (zoals de G18).
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:43 schreef wuppeltje het volgende:
Wapens die niet overpowered zijn (zoals de G18).
Als je zit te wachten tot het potje begint zie je barracks staanquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18Het is gewoon een lekker wapen, zeker akimbo op close range
Waar kan je trouwens eigenlijk die stats opvragen?
Oh, daar kijk ik eigenlijk nooit, alleen om die groene 'New' dingen weg te krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je zit te wachten tot het potje begint zie je barracks staan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18Het is gewoon een lekker wapen, zeker akimbo op close range
True. Het is ook mijn standaard 2e wapen op mijn rush charquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
G18 is overpowered..
G18 akimbo met extended mags is Iwin-button...
Ook op medium range ownt dat ding..
Wat voor type wil je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Razor21 het volgende:
Yep zie het heb nu versie : 1.0.182 zal het vanavond even verder testen.
Heeft iemand een topclass voor mij ik weet het echt niet meer, elke keer verander ik het heb echt moeite om mijn killstreaks allemaal te halen.
Gebruik nu hoofdzakelijk de P90 , maar het gebeurd zo vaak iemand schiet 1 kogel op mij paf dood
Ik lig vaak helemaal dubbel van de kills die ik maak met een akimbo G18, omdat ik zo sterk merk dat ik nauwelijks hoef te aimen close en zelfs richting medium range.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die ownedquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor type wil je?
Met mijn standaard char haal ik altijd genoeg killstreaks
P90/Vector akimboquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die owned![]()
P90
Scavenger Pro
Hardline Pro
Ninja Pro
En nu wissel ik vaak tussen de P90 en FA2000 (dacht ik).
Trouwens gisteren een leuke challenge gehaald kill somebody 3 times in the top 3 ofzo....
Waar ik altijd een goeie k/d ratio heb is deze klasse.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die owned![]()
P90
Scavenger Pro
Hardline Pro
Ninja Pro
En nu wissel ik vaak tussen de P90 en FA2000 (dacht ik).
Trouwens gisteren een leuke challenge gehaald kill somebody 3 times in the top 3 ofzo....
Welke gametype speel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Razor21 het volgende:
Yep zie het heb nu versie : 1.0.182 zal het vanavond even verder testen.
Heeft iemand een topclass voor mij ik weet het echt niet meer, elke keer verander ik het heb echt moeite om mijn killstreaks allemaal te halen.
Gebruik nu hoofdzakelijk de P90 , maar het gebeurd zo vaak iemand schiet 1 kogel op mij paf dood
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke gametype speel je?
Normal of Hardcore?
Welk level ben je?
Hoe speel je? (sprinten/campen/sluipen)
Dit is mijn ideale HQ Hardcore setting:
M16 met GL en FMJ
Offhand: Thumper (kan ook een launcher zijn)
Perk 1: Bling pro
Perk 2: Cold blooded pro
Perk 3: Sitrep (ten minste, die gebruik ik nu om te levelen.) Als Sitrep klaar is, stap ik over op ninja. Je bent dan onzichtbaar voor UAV, NPC's, chopper gunner/ AC130, thermal.
Al moet ik zeggen dat sitrep echt een ondergeschoven kindje is. Hoe vaak ik wel geen kills maak met het kapotschieten van C4 die op een HQ ligt
Ground Warquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.
En hoe ik speel soms camp ik even, maar meestal loop ik gewoon door de map heen.
Maar ik erger me er zo aan je levensduur is echt heel kort je spawnt loopt even pats kogel in je reet![]()
Moet me toch echt meer verdiepen in die andere game modes...
Maar ik zal vanavond die class van jouw wel even instellen.
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.
En hoe ik speel soms camp ik even, maar meestal loop ik gewoon door de map heen.
Maar ik erger me er zo aan je levensduur is echt heel kort je spawnt loopt even pats kogel in je reet![]()
Moet me toch echt meer verdiepen in die andere game modes...
Maar ik zal vanavond die class van jouw wel even instellen.
Weer een noobtuber.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..
Voor jou speciaal een FFA-setup
main: ACR met grenade launcher
offhand: stinger/javelin
Perk 1: sleight of hand
Perk 2: hardline of danger close
Perk 3: steady aim
Equipment: Semtex
Special grenade: alles behalve smoke
QQ more.quote:
Thnx zal deze zo even instellen en kijken of het wat isquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..
Voor jou speciaal een FFA-setup
main: ACR met grenade launcher
offhand: stinger/javelin
Perk 1: sleight of hand
Perk 2: hardline of danger close
Perk 3: steady aim
Equipment: Semtex
Special grenade: alles behalve smoke
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:23 schreef Monstarr het volgende:
Ik wil ook in OP!:D
Steamnaam = Talon0765 (Nick=Talon)
Een beetje duidelijkheid aub.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mijn naam naam verander staat er "*mijn naam en achternaam* changed his name."
Hoe kan ik zorgen dat je niet meer mijn naam en echternaam ziet?
Als ik mijn in game naam verander, dan krijg ik in een chat te zien dat ik mijn game naam heb veranderd. Maar in plaats van mijn game naam zie je mijn echte naam staan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezen
[..]
Een beetje duidelijkheid aub.
Maak eens een screenshot..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik mijn in game naam verander, dan krijg ik in een chat te zien dat ik mijn game naam heb veranderd. Maar in plaats van mijn game naam zie je mijn echte naam staan.
quote:
het is al opgelost. Als ik mijn naam verander dan zie ik ik "*echte naam* heeft zijn naam verander naar..." Maar andere zien gewoon mijn game name inplaats mijn echte naam.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Thormodo het volgende:
Voor FFA zou ik eerder ACR+ Silencer en akimbo magnum oid kiezen. Zolang zij jou niet kunnen zien op de radar komen ze ook niet achter je aan. En dan Sleight of hand, stopping power (of hardline) en steady aim + Semtex + Stun.
Vanavond Roccat Kave 5.1 Gaming Headset bestellen. Hopelijk is die dan zaterdag binnen en kan ik hem in het weekend nog gebruiken. Heb nu carrousel op school. Elke week een nieuw project (8 weken lang) waar je van 9 tot ~5 aan werkt.
@hierboven, misschien in je Steamprofiel je naam weglaten? Ik zou anders niet weten hoe ze aan jouw naam moeten komen. Want het lijkt me niet dat Hotmail die informatie aan Steam kan geven. En je echte naam staat ook gewoon op je profiel op Fok!, dus waarom je hem nu weghaalt?
Hoe verander je je naam als je ingame bent? Als je het binnen steam doet lijkt hij het niet door te voeren tot het potje voorbij is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
het is al opgelost. Als ik mijn naam verander dan zie ik ik "*echte naam* heeft zijn naam verander naar..." Maar andere zien gewoon mijn game name inplaats mijn echte naam.
heeft te maken met je hotmail.
Hij laat het pas het volgende potje zien. Maar als je een chat scherm hebt open staan verschijnt het daar ook in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Hoe verander je je naam als je ingame bent? Als je het binnen steam doet lijkt hij het niet door te voeren tot het potje voorbij is.
hmm, ok. Maar af en toe zie ik het wel halverwege een potje gebeuren, dat er opeens een host migration is met een namechange. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij laat het pas het volgende potje zien. Maar als je een chat scherm hebt open staan verschijnt het daar ook in.
Voor mij dito, ben nu lvl 41quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:51 schreef Scorpie het volgende:
tvp.
Bootje pas ff mijn level aan, Prestige 1 lvl 70.
Doet het nietquote:
Steam uitloggen, dan weer inloggen. Werkt.quote:
Al 3x gedaan. KUT IWNET EN WANNEER KOMEN ER NU GEWONE DEDICATED SERVERS. Ben soms wel 5x bezig voordat ik ff snel kan spelen, ben je in een game staan de 7000-3000 achter, mag je 10 seconden spelen en verloren. Daarna lig je er weer uit natuurlijk en begint het gekut opnieuw.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef porsche1 het volgende:
Als je "Connection to IWnet" krijgt. Dan moet je steam gewoon opnieuw opstarten. Dan doet hij het meestal weer.
Als ik in mijn friendslist kijk, lees jij dan even de OP hoe je er in moet komen te staan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef porsche1 het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP.
naam: FistNL prestige 1 lvl 27
Done.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ik in mijn friendslist kijk, lees jij dan even de OP hoe je er in moet komen te staan?
Je staat in de OPquote:
Dankuu.quote:
Ik zit net over een dag heenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
Gewoon al bijna 10 dagen aan playtime.. De tering
Ik gok dat hij idle time ook meerekent..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef bigbass het volgende:
hmmm, 5 en een halve dag playtime en pas prestige 1 lvl 63, ben ik zo sloom of rekent hij idle time in het menu ook mee?
k/d gister wel naar boven de 1.3 gehaald
Ah ja..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezen
[..]
ok, dat zou verklaren, heb de game vrij vaak op de achtergrond aan staan omdat hij altijd een paar minuten blijft hangen bij het opstarten(ligt denk ik aan Vista, maar andere mensen lijken er geen last van te hebben).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij idle time ook meerekent..
Zo, ondanks het vele gezeik kan jij dus niet zeggen dat je 60e verspild hebt ;-)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
Gewoon al bijna 10 dagen aan playtime.. De tering
Ik denk dat je dat beter in het Xobx/PS3 topic kan vragenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:56 schreef DemonRage het volgende:
Weet iemand of deze nog ergens te krijgen is?
[ afbeelding ]
'k zag idd net dat ik in het PC topic zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter in het Xobx/PS3 topic kan vragen
Mwah, ik denk dat ik over het algemeen niet al teveel klaag over de game. Al zitten er duidelijk grove fouten in..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zo, ondanks het vele gezeik kan jij dus niet zeggen dat je 60e verspild hebt ;-)
Ik zou sowieso voor de Blue Tiger gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter in het Xobx/PS3 topic kan vragen
Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom er net achter dat dit de slechtste online spel ooit is
is idd al "een oude", ik heb die volgens mij afgelopen woensdag gehad. Nu ongeveer 4 dagen en 10 uur gespeeld, ben level 33, 2e prestigequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:48 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zag vandaag steam updaten. Is er nieuwe patch ? Of is die nog van de week mssn
Hackers? Noob campers? Noobtubers?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IWNET? Hackers? Noob campers? Noobtubers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |