De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:43 schreef wuppeltje het volgende:
Wapens die niet overpowered zijn (zoals de G18).
Als je zit te wachten tot het potje begint zie je barracks staanquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18Het is gewoon een lekker wapen, zeker akimbo op close range
Waar kan je trouwens eigenlijk die stats opvragen?
Oh, daar kijk ik eigenlijk nooit, alleen om die groene 'New' dingen weg te krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je zit te wachten tot het potje begint zie je barracks staan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De laatste tijd hoor ik steeds meer mensen janken over die G18Het is gewoon een lekker wapen, zeker akimbo op close range
True. Het is ook mijn standaard 2e wapen op mijn rush charquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
G18 is overpowered..
G18 akimbo met extended mags is Iwin-button...
Ook op medium range ownt dat ding..
Wat voor type wil je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Razor21 het volgende:
Yep zie het heb nu versie : 1.0.182 zal het vanavond even verder testen.
Heeft iemand een topclass voor mij ik weet het echt niet meer, elke keer verander ik het heb echt moeite om mijn killstreaks allemaal te halen.
Gebruik nu hoofdzakelijk de P90 , maar het gebeurd zo vaak iemand schiet 1 kogel op mij paf dood
Ik lig vaak helemaal dubbel van de kills die ik maak met een akimbo G18, omdat ik zo sterk merk dat ik nauwelijks hoef te aimen close en zelfs richting medium range.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die ownedquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor type wil je?
Met mijn standaard char haal ik altijd genoeg killstreaks
P90/Vector akimboquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die owned![]()
P90
Scavenger Pro
Hardline Pro
Ninja Pro
En nu wissel ik vaak tussen de P90 en FA2000 (dacht ik).
Trouwens gisteren een leuke challenge gehaald kill somebody 3 times in the top 3 ofzo....
Waar ik altijd een goeie k/d ratio heb is deze klasse.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja wat voor type gewoon eentje die owned![]()
P90
Scavenger Pro
Hardline Pro
Ninja Pro
En nu wissel ik vaak tussen de P90 en FA2000 (dacht ik).
Trouwens gisteren een leuke challenge gehaald kill somebody 3 times in the top 3 ofzo....
Welke gametype speel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Razor21 het volgende:
Yep zie het heb nu versie : 1.0.182 zal het vanavond even verder testen.
Heeft iemand een topclass voor mij ik weet het echt niet meer, elke keer verander ik het heb echt moeite om mijn killstreaks allemaal te halen.
Gebruik nu hoofdzakelijk de P90 , maar het gebeurd zo vaak iemand schiet 1 kogel op mij paf dood
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke gametype speel je?
Normal of Hardcore?
Welk level ben je?
Hoe speel je? (sprinten/campen/sluipen)
Dit is mijn ideale HQ Hardcore setting:
M16 met GL en FMJ
Offhand: Thumper (kan ook een launcher zijn)
Perk 1: Bling pro
Perk 2: Cold blooded pro
Perk 3: Sitrep (ten minste, die gebruik ik nu om te levelen.) Als Sitrep klaar is, stap ik over op ninja. Je bent dan onzichtbaar voor UAV, NPC's, chopper gunner/ AC130, thermal.
Al moet ik zeggen dat sitrep echt een ondergeschoven kindje is. Hoe vaak ik wel geen kills maak met het kapotschieten van C4 die op een HQ ligt
Ground Warquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.
En hoe ik speel soms camp ik even, maar meestal loop ik gewoon door de map heen.
Maar ik erger me er zo aan je levensduur is echt heel kort je spawnt loopt even pats kogel in je reet![]()
Moet me toch echt meer verdiepen in die andere game modes...
Maar ik zal vanavond die class van jouw wel even instellen.
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Speel alleen maar free 4 all zit nu in level 62.
En hoe ik speel soms camp ik even, maar meestal loop ik gewoon door de map heen.
Maar ik erger me er zo aan je levensduur is echt heel kort je spawnt loopt even pats kogel in je reet![]()
Moet me toch echt meer verdiepen in die andere game modes...
Maar ik zal vanavond die class van jouw wel even instellen.
Weer een noobtuber.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..
Voor jou speciaal een FFA-setup
main: ACR met grenade launcher
offhand: stinger/javelin
Perk 1: sleight of hand
Perk 2: hardline of danger close
Perk 3: steady aim
Equipment: Semtex
Special grenade: alles behalve smoke
QQ more.quote:
Thnx zal deze zo even instellen en kijken of het wat isquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn setup werkt eigenlijk alleen goed op hardcore HQ..
Voor jou speciaal een FFA-setup
main: ACR met grenade launcher
offhand: stinger/javelin
Perk 1: sleight of hand
Perk 2: hardline of danger close
Perk 3: steady aim
Equipment: Semtex
Special grenade: alles behalve smoke
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:23 schreef Monstarr het volgende:
Ik wil ook in OP!:D
Steamnaam = Talon0765 (Nick=Talon)
Een beetje duidelijkheid aub.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef porsche1 het volgende:
Als ik mijn naam naam verander staat er "*mijn naam en achternaam* changed his name."
Hoe kan ik zorgen dat je niet meer mijn naam en echternaam ziet?
Als ik mijn in game naam verander, dan krijg ik in een chat te zien dat ik mijn game naam heb veranderd. Maar in plaats van mijn game naam zie je mijn echte naam staan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens even goed de OP lezen
[..]
Een beetje duidelijkheid aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |