dat ghosting komt niet voor in mijn woordenboek. kan je vertellen wat je ermee bedoelt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Heeft te maken hebben met de ghosting van het beeldscherm
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat ghosting komt niet voor in mijn woordenboek. kan je vertellen wat je ermee bedoelt?
Nog simpelerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.
KISSquote:
Extended mags!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Blik het volgende:
Mijn K/D ratio is trouwens wel flink verbeterd de laatste week. Van 0,6 naar 0,75. Op het begin was ik veel te afwachtend waardoor ik vaak gekilled werd. Nu kenik de juiste plekken veel beter en skill is natuurlijk ook verbeterd. Daarbij rush ik nu ook wat meer waardoor ik sowieso meer kills en deaths krijg.
Favoriete gun is nu in ieder geval de Scar-H, alleen zo jammer van die kleine magazijnen. Gebeurt regelmatig dat ik naar secondary over moet.
Als je efficiënt wil levelen, moet je achievements behalen.. Vooral de FMJ uitspelen is leuk. Dat levert 20.000 xp op. Daarnaast haal ik met HC HQ bij winst 10+k xp per potje. Verlies is 6K..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Deetch het volgende:
Ik ga wel prestigen maar alleen prestige 1 voor de extra slot en achievements. Voor meer heb ik geen tijd. ben nu bijna 70 uur onderweg en lvl 62.
En Scavenger perkquote:
Dat helpt niet tegen een leeg magazijnquote:
Hm, is het aan deze opmerking te merken dat ik blond ben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een leeg magazijn
Alleen tegen meer kogels op voorraad..
hmm.. dan zou ik me moeten verdiepen in de specs die me laptop heeft qua beeldscherm. dacht dat ik een 5 of 2ms HD scherm had op de laptop...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.
Sleight of hand is koning op een LMG en een submachinegun. Op een assaultrifle gaat mijn voorkeur uit naar Bling.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, is het aan deze opmerking te merken dat ik blond ben?
Fast reload dan, ook al gebruik ik die nou echt nooit
Tijd voor een nieuwe computer dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:52 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hmm.. dan zou ik me moeten verdiepen in de specs die me mijn laptop heeft qua beeldscherm. dacht dat ik een 5 of 2ms HD scherm had op de laptop...
MW2 draait btw wel beter op hogere resolutie op me mijn laptop dan op me mijn pc
scavenger pro wel (toch?)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een leeg magazijn
Alleen tegen meer kogels op voorraad..
Scavenger = ammo oppakkenquote:
Ik dacht dat extended meer ammo was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scavenger = ammo oppakken
Scavenger pro = meer magazijnen
Extended mags = grotere magazijn (= meer kogels in 1 magazijn)
Daar ging het al foutquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat extended meer ammo was.
expres een laptop genomen omdat ik reis tussen vriendin, mijn ouders huis en ik lan nog weleens bij vrienden. dan is het zoveel makkelijker om een laptop te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sleight of hand is koning op een LMG en een submachinegun. Op een assaultrifle gaat mijn voorkeur uit naar Bling.
[..]
Tijd voor een nieuwe computer dus..
IMO is een laptop verre van ideaal om op te gamen..
Dat zal zeker al schelen. En is ook een goede oplossingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
expres een laptop genomen omdat ik reis tussen vriendin, mijn ouders huis en ik lan nog weleens bij vrienden. dan is het zoveel makkelijker om een laptop te hebben.
ik zal binnenkort proberen mijn monitor aan te sluiten op mijn laptop om te kijken of het werkelijk zoveel beter gaat
Normal mode? Als je met een tube om kan gaan is tube/fmj wel lekker. (werkt ook goed in HC btwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef Blik het volgende:
Tsja, Bling of Scavenger. lastige keuze bij de SCAR-H
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
*knip*
Als je met een tube om kan gaan *knip*
Schieten kan iedereen.. Raken is punt 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |