Tja, ik wil wel uiteindelijk Prestige 10 worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi, anders zou ik die eerste Prestige al niet eens doen
steady aim op een assault of LMG? dat is toch alleen als je niet aan aimen doet op point blank. niet altijd even nuttig in mijn ogen. of ik zit ernaast (k' ben maar een noob met negatieve k/d ratio)quote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef FFSletop het volgende:
Even wat research gedaan, om mijn hoofdvraag in die lange post te beantwoorden
De Offensieve class
-Assault Rifle / LMG /w FMJ
Tweede wapen maakt niet erg uit.
-Scavenger (Meet kogels = meer ownage)
-Stopping power (dit vermindert het aantal nodige kogels voor een kill, dus hou je meer kogels over, en meer kogels = meer ownage)
-Steady Aim
Equipment maakt niet uit, ikzelf heb liever semtex.
Dit is wat ik nu nog heb. Heb je opmerkingen, commentaar of vindt je ieys niet kloppen, stuur maar een PM ofzo.
Keuze uit:quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
steady aim op een assault of LMG? dat is toch alleen als je niet aan aimen doet op point blank. niet altijd even nuttig in mijn ogen. of ik zit ernaast (k' ben maar een noob met negatieve k/d ratio)
Ik heb de beta van BF:BC2 even geprobeerd, maar de gameplay van MW2 spreekt me voorlopig beter aan en ik kan me nog altijd prima over de tekortkomingen heenzetten.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:40 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Reactie was meer om te laten weten dat het ook beter kan, in aanvulling idd op de eerdere consensus over de Ded. Servers, e.d.![]()
En natuurlijk mogen jullie mij ook joinen bij BF
Dat zijn toch de challenges die je pas krijgt als je Prestige 1 in gaat?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de meeste challenges raak je kwijt. Mastery blijft behouden. Dus 500/1000/2500 kills met wapen X.
Klopt als een bus. Ik heb de vraag ietswat verkeerd beantwoord.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:48 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat zijn toch de challenges die je pas krijgt als je Prestige 1 in gaat?
Daarom juist. Je zult veel situaties tegenkomen waarin je niet de tijd hebt om ADS te doen. Leer dus schieten zonder ADS! Door steady aim wordt het veel nauwkeuriger, waardoor je minder snel doodgaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
steady aim op een assault of LMG? dat is toch alleen als je niet aan aimen doet op point blank. niet altijd even nuttig in mijn ogen. of ik zit ernaast (k' ben maar een noob met negatieve k/d ratio)
Ik denk dat bij mij prestige 9 het einddoel wordt, ik vind prestige 10 zo'n lelijk plaatje.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik wil wel uiteindelijk Prestige 10 worden.
Ja dat is wel weer zo..quote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij prestige 9 het einddoel wordt, ik vind prestige 10 zo'n lelijk plaatje.
Simpel. Steady aim is in HC overbodig.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Daarom juist. Je zult veel situaties tegenkomen waarin je niet de tijd hebt om ADS te doen. Leer dus schieten zonder ADS! Door steady aim wordt het veel nauwkeuriger, waardoor je minder snel doodgaat.
Oh en gewoon veel oefenen met verschillende wapensdan weet je welk wapen je het beste vindt en haal je je KD nog wel omhoog
Ik speel dan ook geen HCquote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo..
[..]
Simpel. Steady aim is in HC overbodig.
Ik heb prestige 1 bijna compleet met een week of 2 denk ik. Ga dan nog wel keer een prestige, maar heb het dan wel gezien denk ik. En kan AVP het overnemenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij prestige 9 het einddoel wordt, ik vind prestige 10 zo'n lelijk plaatje.
Try. You'll like it.quote:
Wow, jij neemt 't serieus opquote:Op maandag 8 februari 2010 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik wil wel uiteindelijk Prestige 10 worden.
Heb voor elk prestigelevel wel een aantal doelen die ik wil behalen.
Mijn huidige doel voor prestige 3:
- behalen van alle gouden logo's voor de assault rifles (= wapen unlocken t/m extended mags) Moet nu nog de FAL en van de snipers nog de M23 maar als ik sitrep eerder heb voltooid haal ik die de volgende prestige wel.
- behalen van alle perk-titles. (Hoef alleen nog maar Sitrep te doen; 500 claymores/C4 slopen)
Dan ga ik door naar Prestige 4..
Hij is ook zo'n achievement hoerquote:
Casual gaming ain't my cup of teaquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n achievement hoer
Ik moet wel zeggen dat Sitrep best tof is. Gisteren was het wel handig tijdens HC HQ.. In het huisje stond het er vol mee
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:29 schreef Blik het volgende:
Ging gisteren wel lekker. Voor het eerst op geheel eigen kracht de Harrier Killstreak gehaald (heb die pas een paar dagen als killstreak). Maar wat nog lekkerder was, was dat ik tijdens die killstreak de 500 kills maakte met mijn SCAR-H, de Cruelty-challenge haalde doordat ik iemand met zijn eigen M21-EBR neerhaalde (heerlijke sniper trouwens), en meteen promotie maakte naar level 45
Een vraag, als je nu kills maakt met een gun die je eigenlijk nog niet unlocked hebt (zoals die M21-EBR), tellen de kills dan al wel mee voor dat wapen?
dat ghosting komt niet voor in mijn woordenboek. kan je vertellen wat je ermee bedoelt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Heeft te maken hebben met de ghosting van het beeldscherm
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat ghosting komt niet voor in mijn woordenboek. kan je vertellen wat je ermee bedoelt?
Nog simpelerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.
KISSquote:
Extended mags!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Blik het volgende:
Mijn K/D ratio is trouwens wel flink verbeterd de laatste week. Van 0,6 naar 0,75. Op het begin was ik veel te afwachtend waardoor ik vaak gekilled werd. Nu kenik de juiste plekken veel beter en skill is natuurlijk ook verbeterd. Daarbij rush ik nu ook wat meer waardoor ik sowieso meer kills en deaths krijg.
Favoriete gun is nu in ieder geval de Scar-H, alleen zo jammer van die kleine magazijnen. Gebeurt regelmatig dat ik naar secondary over moet.
Als je efficiënt wil levelen, moet je achievements behalen.. Vooral de FMJ uitspelen is leuk. Dat levert 20.000 xp op. Daarnaast haal ik met HC HQ bij winst 10+k xp per potje. Verlies is 6K..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Deetch het volgende:
Ik ga wel prestigen maar alleen prestige 1 voor de extra slot en achievements. Voor meer heb ik geen tijd. ben nu bijna 70 uur onderweg en lvl 62.
En Scavenger perkquote:
Dat helpt niet tegen een leeg magazijnquote:
Hm, is het aan deze opmerking te merken dat ik blond ben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een leeg magazijn
Alleen tegen meer kogels op voorraad..
hmm.. dan zou ik me moeten verdiepen in de specs die me laptop heeft qua beeldscherm. dacht dat ik een 5 of 2ms HD scherm had op de laptop...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Door de traagheid van jouw beeldscherm ververst hij minder snel dan een "normaal" beeldscherm.
Sleight of hand is koning op een LMG en een submachinegun. Op een assaultrifle gaat mijn voorkeur uit naar Bling.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, is het aan deze opmerking te merken dat ik blond ben?
Fast reload dan, ook al gebruik ik die nou echt nooit
Tijd voor een nieuwe computer dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:52 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hmm.. dan zou ik me moeten verdiepen in de specs die me mijn laptop heeft qua beeldscherm. dacht dat ik een 5 of 2ms HD scherm had op de laptop...
MW2 draait btw wel beter op hogere resolutie op me mijn laptop dan op me mijn pc
scavenger pro wel (toch?)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen een leeg magazijn
Alleen tegen meer kogels op voorraad..
Scavenger = ammo oppakkenquote:
Ik dacht dat extended meer ammo was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scavenger = ammo oppakken
Scavenger pro = meer magazijnen
Extended mags = grotere magazijn (= meer kogels in 1 magazijn)
Daar ging het al foutquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat extended meer ammo was.
expres een laptop genomen omdat ik reis tussen vriendin, mijn ouders huis en ik lan nog weleens bij vrienden. dan is het zoveel makkelijker om een laptop te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sleight of hand is koning op een LMG en een submachinegun. Op een assaultrifle gaat mijn voorkeur uit naar Bling.
[..]
Tijd voor een nieuwe computer dus..
IMO is een laptop verre van ideaal om op te gamen..
Dat zal zeker al schelen. En is ook een goede oplossingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
expres een laptop genomen omdat ik reis tussen vriendin, mijn ouders huis en ik lan nog weleens bij vrienden. dan is het zoveel makkelijker om een laptop te hebben.
ik zal binnenkort proberen mijn monitor aan te sluiten op mijn laptop om te kijken of het werkelijk zoveel beter gaat
Normal mode? Als je met een tube om kan gaan is tube/fmj wel lekker. (werkt ook goed in HC btwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:47 schreef Blik het volgende:
Tsja, Bling of Scavenger. lastige keuze bij de SCAR-H
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
*knip*
Als je met een tube om kan gaan *knip*
Schieten kan iedereen.. Raken is punt 2.quote:
ik ontken niet dat je goede tubeskills kan ontwikkelen, maar je zin impliceerde een beetje dat het mogelijk is om niet met een tube om te kunnen gaan, terwijl het zo'n beetje het makkelijkste wapen in de game is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schieten kan iedereen.. Raken is punt 2.
Ik maak af en toe echt kills dat de meestedoet doen
Weet iemand btw een goed programma om filmpjes mee op te nemen..? Fraps is er, maar dit schijnt flink de FPS te drainen..?
Die moet je inderdaad zelf even uitrekenen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef arucard het volgende:
Staat die k/d ratio ook ergens of moet je die zelf uitrekenen?
Bij Barracks en dan zelf even uitrekenen wat de K/D ratio isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef arucard het volgende:
Staat die k/d ratio ook ergens of moet je die zelf uitrekenen?
zolang je je maar vermaakt tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb ongeveer 1000 meer deaths dan kills![]()
Misschien moet ik wat meer andere dingen spelen dan alleen GroundWar
Je krijgt voor FMJ uitspelen maar max 11.000xp (1.000 voor FMJ + 10.000 voor mastery)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je efficiënt wil levelen, moet je achievements behalen.. Vooral de FMJ uitspelen is leuk. Dat levert 20.000 xp op. Daarnaast haal ik met HC HQ bij winst 10+k xp per potje. Verlies is 6K..
Shit, 1 0 teveel gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je krijgt voor FMJ uitspelen maar max 11.000xp (1.000 voor FMJ + 10.000 voor mastery)
Waarom ging je met FAL?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu wel mn gouden FAL-title. Nu alleen nog die van de AK en dan heb ik ze allemaal(van de rifles that is)
Ik wilde de titlequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom ging je met FAL?Die zuigt.
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:58 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut spel is MW2 eigenlijk. Fokking veel cheaters. Waarom de fuck is er geen punkbuster hier? Ik vind gewoon dat je Punkbuster moet hebben. Als je dat niet hebt kan je niet spelen.
Weet je wat sigurd is? Zo iets doet Punkbuster ook geloof ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goeie vraag..
Hoe werkt punkbuster eigenlijk?
Gewoon richten, even wachten en dan gaat hij het punt bepalen en dan stijgt ie op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:08 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hoe mik ik met die Javelin op de grond? Kan ik niet ergens op de map aangeven waar die moet inslaan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:08 schreef bigbass het volgende:
ok bootje, ik ben om. HC HQ is inderdaad awesome
Dat wil je niet meemaken neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
mijn god, net HC HQ op rust... dat was chaos
Omg dude, volgens mij speel je teveelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu wel mn gouden FAL-title. Nu alleen nog die van de AK en dan heb ik ze allemaal(van de rifles that is)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet je wat sigurd is? Zo iets doet Punkbuster ook geloof ik.
Je begrijpt me verkeerd. Er zijn 2 gouden titles. 1tje voor het unlocken van alle attachments en eentje voor het maken van 250 headshots. Beide zijn goud alleen heeft de laatste een headshot-icoontje erbij staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:09 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omg dude, volgens mij speel je teveeldat is echt te ziek gewoon. Heb nog 300 headshots te gaan voor mijn M4 gouden titel en dan is dat mijn eerste
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |