sommige guns zijn echt irritant om mee om te gaan.. respect!quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed. De 500-killsmark heb ik dus met alle wapens op de AK na gehaald
Waar anderen veel moeite hebben met de F2000 vond ik hem wel meevallen. De fal vind ik persoonlijk niet prettig maar die hoef ik nu voorlopig niet meer aan te raken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:44 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
sommige guns zijn echt irritant om mee om te gaan.. respect!
ik vind de f2000 zwaar klote en de fal wel redelijk. daarmee kan je aardig goed op wasteland mee schieten op afstandenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar anderen veel moeite hebben met de F2000 vond ik hem wel meevallen. De fal vind ik persoonlijk niet prettig maar die hoef ik nu voorlopig niet meer aan te raken.
Voor afstand pak ik mijn M21 welquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik vind de f2000 zwaar klote en de fal wel redelijk. daarmee kan je aardig goed op wasteland mee schieten op afstanden
of datquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor afstand pak ik mijn M21 wel
gewoon voorzichtig om een hoekje kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:43 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
of dat![]()
snipen is niet mijn ding..ik ga altijd staan omdat ik het zo slecht zie.. dan word ik overhoop geknalt
nah..ik ga wel lekker met me acr rondlopenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gewoon voorzichtig om een hoekje kijken
Je gaat qua wapens en perks weer terug naar level 0. Bijna alle challenges worden gereset.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat raak je nu precies allemaal kwijt met prestige?
Prestige 0: (eigenlijk geen prestige)quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef dikke_donder het volgende:
je moet dus voor een 2e keer naar 70 lvlen en tijdens of daarna kan je nog altijd prestiges halen?
oftewel, een fucking grind festquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige 0: (eigenlijk geen prestige)
Alles (op prestige-achievements na) valt te behalen. Maximum level : 70 +1 (lastig uit te leggen, maar op lvl 70 kan je nog steeds xp halen tot dat level vol zit.)
Prestige 1:
Gevolg: Alle wapens en attachments (scopes, tubes, silencer etc) raak je kwijt en je begint weer op level 0.
Alle titles, emblems en accolades blijven behouden.
Nieuwe achievements komen beschikbaar
Verder krijg je 1 custom class slot.
Prestige 2:
Gevolg: Alle wapens en attachments (scopes, tubes, silencer etc) raak je kwijt en je begint weer op level 0.
Prestige 3:
Verder krijg je 1 custom class slot.
etc.
Nah, daar kies je zelf voor. Een prestige 10 heeft alleen een grotere E-peen ten opzichte van een prestige "0".quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
oftewel, een fucking grind fest
ik vind het persoonlijk ook leuk om een doel te houden en die challenges te halen, dus ik ga gewoon lekker prestige 2 in als ik weer op 70 zit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nah, daar kies je zelf voor. Een prestige 10 heeft alleen een grotere E-peen ten opzichte van een prestige "0".
Hij heeft geen andere wapens, alleen een paar extra titles..
Ik wil uiteindelijk de prestige-achievements halen.. Dus bijvoorbeeld 1000 kills met een harrier ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk ook leuk om een doel te houden en die challenges te halen, dus ik ga gewoon lekker prestige 2 in als ik weer op 70 zit.
Heb mijn 5-kill met 1 predator missile challenge gehaald
Na het behalen van level 70 prestige je en dan begin je weer overnieuw.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef dikke_donder het volgende:
je moet dus voor een 2e keer naar 70 lvlen en tijdens of daarna kan je nog altijd prestiges halen?
Onzin. Hooguit de custom classes die je niet kan bereiken. Verder is alles speelbaar..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Deetch het volgende:
Blijven alle game-modes trouwens wel beschikbaar?
Die komen de eerste keer dat je het spel speelt ook pas vanaf een bepaald niveau vrij.
Jup. Je kiest er voor om in prestige te gaan. Niets dwingt je.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
Kan ik met dat prestige gebeuren er eigenlijk voor kiezen om op een later moment echt prestige te gaan doen? Als in, ik speel tot level 70, maak die vol, en dan zou je volgens jullie kunnen kiezen om prestige 1 te unlocken. Maar stel, ik wil eerst alle attachements op mijn wapens ervaren hebben, voordat ik prestige wil gaan doen, kan dat dan?
lijkt me wel, al weet ik het niet 100% zeker. maar naar mijn idee wil niet iedereen telkens opnieuw beginnen. dus zal vast wel een keuze zijn wanneer je wilt beginnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
Kan ik met dat prestige gebeuren er eigenlijk voor kiezen om op een later moment echt prestige te gaan doen? Als in, ik speel tot level 70, maak die vol, en dan zou je volgens jullie kunnen kiezen om prestige 1 te unlocken. Maar stel, ik wil eerst alle attachements op mijn wapens ervaren hebben, voordat ik prestige wil gaan doen, kan dat dan?
Die heeft IW later toegevoegd, dus het leek idd zo als dat ze bij een bepaald level beschikbaar kwamenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Deetch het volgende:
Blijven alle game-modes trouwens wel beschikbaar?
Die komen de eerste keer dat je het spel speelt ook pas vanaf een bepaald niveau vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |