Het gebeurt de beste. Alleen dan maar wel 1xquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:12 schreef dikke_donder het volgende:
tell me about it...ik was de enige in de buurt.. had alles kunnen oppakken![]()
nouja..morgen misschien maar weer proberen
lol, dat had ik ook nooit door, ik probeerde hem altijd te gooien waar het alle kanten op kwam...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gebeurt de beste. Alleen dan maar wel 1x
Je moet de granaat gooien met als gedachte dat het vliegtuig vanuit je rug komt naar waar je de granaat gooit.
Dus 2 en 3 in één game krijg je ook de grim reaper voor?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
lol, dat had ik ook nooit door, ik probeerde hem altijd te gooien waar het alle kanten op kwam...
Kwam er net achter waarom ik een 5-kill had met een predator volgens de game terwijl dat niet zo was. De challenge werkt als minimaal 5 kills met maximaal 2 predators in 1 game.
jep, zo haalde ik hem in Rust(beide predators uit gejatte care packages ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus 2 en 3 in één game krijg je ook de grim reaper voor?
handige tip. die ga ik onthouden bedanktquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gebeurt de beste. Alleen dan maar wel 1x
Je moet de granaat gooien met als gedachte dat het vliegtuig vanuit je rug komt naar waar je de granaat gooit.
Knifen in HC doe ik niet. Is geen beginnen aan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:03 schreef Deetch het volgende:
Zo, gisteren een lekker potje geknifed. Had ik lang niet gedaan, blijft toch leuk om bovenaan de lijst te staan bij HQ en dat jij weet dat het allemaal knifekills zijn.
Marathon en lightweight bijna vol.
Wat zijn jouw favoriet knifelevels? Van mij Scrapyard en Quarry.
Highrise vind ik echt een heerlijk knifelevel als ik groundwar aan het doen ben. Als een bezetene rondrennen achter iedereen aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Knifen in HC doe ik niet. Is geen beginnen aan.
Mijn knifelevels.? Practisch overal kan je knifen: Favela, Highrise, Karachi, Rust, Scrapyard, Skidrow, Terminal.
Al deze levels zijn heel goed te doen om te knifen. Alleen wel in Ground war en niet in HC.
Precies.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Highrise vind ik echt een heerlijk knifelevel als ik groundwar aan het doen ben. Als een bezetene rondrennen achter iedereen aan
Onderlangs, rondje door het huis, en weer terugquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies.
Ik sprint altijd onderlangs in het begin om ze in de rug te pakken.. Mijn record is een man of 5 in iets van 10 seconde. Vinden ze nooit zo leuk.
Vroegâh, met de flare-glitch kon je ten minste lekker sprinten
Ik heb mijn blademaster titel in HC HQ gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Knifen in HC doe ik niet. Is geen beginnen aan.
Mijn knifelevels.? Practisch overal kan je knifen: Favela, Highrise, Karachi, Rust, Scrapyard, Skidrow, Terminal.
Al deze levels zijn heel goed te doen om te knifen. Alleen wel in Ground war en niet in HC.
ik dacht CPU, maar het kan best zijn dat hij internetverbinding ook meeneemt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Droathoah het volgende:
Waar wordt de host op beoordeeld, want 9 van de 10x als ik leave dan moet die packages verzenden.
Ik hoop internetverbinding. Tegenwoordig krijg je meer lag door internetverbinding dan CPU gok ik zo..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik dacht CPU, maar het kan best zijn dat hij internetverbinding ook meeneemt.
Zo'n snelle dual core heb ik nou ook weer niet. Achja, ik lag iig zelf nooitquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop internetverbinding. Tegenwoordig krijg je meer lag door internetverbinding dan CPU gok ik zo..
Danger Close, One Man Army, lekker offensiefquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft men zo'n hekel aan noobtubers?
Ik vind het wel super handig :$
erg makkelijk om kills mee te maken, erg vervelend om tegen je te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
Noobtube FTW..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The big garage.
Lag op de grond en met mijn 4 tubes (thumper+newbtube) en sitrep pro (louder footsteps) kon ik ze allemaal hebben
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Noobtube FTW..
Ik had gisteren in HC HQ als laatste man van mijn team het voor elkaar gekregen in Quarry om de HQ te beschermen tegen 5 man. De HQ was in het gebouw waar bij domination punt C naast ligt.en meteen uitgescholden worden voor cheaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The big garage.
Lag op de grond en met mijn 4 tubes (thumper+newbtube) en sitrep pro (louder footsteps) kon ik ze allemaal hebben
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Volgens mij toch CPU, ik realiseer me dat mijn broertje vrij vaak host wanneer ik samen met hem speel. Dat is ook wanneer ik naast hem zit, op dezelfde verbinding. En die verbinding is crap, haal er maximale dl snelheden op van 400KB/s en dan zitten we er dus met minimaal 2 man op(mogelijk meer als mijn ouders/zusje er ook gebruik van maken). Mijn broertje heeft dan wel een i7 in zijn kast zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop internetverbinding. Tegenwoordig krijg je meer lag door internetverbinding dan CPU gok ik zo..
Wallhacker!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en meteen uitgescholden worden voor cheater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |