Dus dan is het minder erg?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hackers? Noob campers? Noobtubers?
heb je in elke game.
Had gisteren iemand en die had zichzelf gekillt met ijn eigen carepackage met een chopper gunner. Uiteraard gepakt. Die gast moest zichzelf echt voor de kop hebben geslagen en mijn lol kon niet meer op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:52 schreef Lysdexie het volgende:
Weer werd m'n chopper gunner en AC130 gejat vandaag![]()
Daar word ik niet vrolijk van
mja bij ffa is het echt stress bij een carepackage. Je moet echt even wachten totdat er wat mensen komen en die dan omleggen, want vaak word je neergeknalt als je even niet oplet. Bij ffa doe ik ookk nooit emergency airdrop:pquote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef wuppeltje het volgende:
[..]
Had gisteren iemand en die had zichzelf gekillt met ijn eigen carepackage met een chopper gunner. Uiteraard gepakt. Die gast moest zichzelf echt voor de kop hebben geslagen en mijn lol kon niet meer op.
Die haal ik nooit. Ik heb wel altijd veel kills en sta ook wel bovenaan, maar heb veel te veel deathsquote:Op zondag 7 februari 2010 12:20 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren ging erg lekker met een kameraad. 10 potjes, 8vd 10 een AC130
Hahah, lekkerquote:Op zondag 7 februari 2010 12:51 schreef FFSletop het volgende:
Ik was dus bij een vriend van me, die heeft MW2 op de PS3. Ik vroeg of ik ook eens mocht spelen. Op de PS3 kan ik het voor geen meter, maar hij had me snel uitgelegd hoe alles werkte, dus ik ging spelen.
Hij was al bezig met een potje TD, en het was 6400-4600 voor ons. Dus hij zo: "Als het je lukt om voor het eind van dit potje mijn acc naar lvl 70 te krijgen, krijg je 10 euro van me."
"En ALS dat niet lukt?"
"Dat maakt niet uit."
Ik zag dat hij bog ongeveer 6k exp tot lvl 70 moest, dus dat zou me niet lukken. Dacht ik.
Ik maakte ( bijna per ongeluk) een hs, waardoor hij red tiger had op zijn ACR, en daarmee 10k exp kreeg
. Nog ironischer was dat dat ook die game winning kill was
![]()
Echt, ik geloof dat hij wel 5 minuten met zijn mond wijd open heeft gestaan
IK HEB HOGERE STREAKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Sowiesoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hahah, lekkertoen voelde je je vast even baas
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
IK HEB HOGERE STREAKik haal nooit hogere streaks omdat mijn nuke die verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs al heb je Chopper Gunner/AC 130, kun je gerust nog ff doorknallen als je die nuke al hebt.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:53 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik haal nooit hogere streaks omdat mijn nuke die verpest
Herkenbaar. Na de 20 moet je ook veel voorzichtiger worden, ga desnoods campen. Rondlopen heeft geen zin, want er is altijd wel een sniper, of zon knifer of ( God beware) zon noobtuber. Claymores zijn dan ook je beste vriend, en speel voorzichtig. Pak een sniper, ga in een hoekje zitten en wachten maar. Vergeet niet af en toe te wisselen van plek, anders weten mensen waar je zit en wordt je afgemaakt met streak 24 ( dat is mij wel eens gebeurd).quote:Op zondag 7 februari 2010 16:17 schreef porsche1 het volgende:
ffs. lukt me niet om ee nuke te halen. Word steeds gekilled als ik ron d de 20 kills zit
Ik probeer alleen in Wasteland en derail een nuke te krijgen doormiddel van campen daar. Ik heb nu pavelow, choppergunner en nuke aanstaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Herkenbaar. Na de 20 moet je ook veel voorzichtiger worden, ga desnoods campen. Rondlopen heeft geen zin, want er is altijd wel een sniper, of zon knifer of ( God beware) zon noobtuber. Claymores zijn dan ook je beste vriend, en speel voorzichtig. Pak een sniper, ga in een hoekje zitten en wachten maar. Vergeet niet af en toe te wisselen van plek, anders weten mensen waar je zit en wordt je afgemaakt met streak 24 ( dat is mij wel eens gebeurd).
Vergeet ook niet je killstreak aan te passen aan de soort map warrin je speelt. Als je heel erg CQB map Zit ( zoals Rust), Is het beter als je geen lange, bestuurbare neemt zoals chopper gunner of AC130. Dan zijn Sentry gun ( erg handig in rust!) Harrier Strike en Stealth bomber het beste. Of als variatie een Pave Low. In grote, beschutte Maps zoals Wasteland is het weer precies andersom.
Ook je perks zijn erg belangrijk. De hoofdveaag is: Wat voor soort class wil ik? Een snelle, behendige class? Een class die bijna onzichtbaar is? Eentje met uithoudingsvermogen? Of eentje die vertrouwt op de kracht van de kogel? Kies ze zorgvuldig, en let daarbij ook op het soort wapen dat je kiest.
Aankomend bij mijn derde punt. Combineer je wapens met je perks. Bijv. Neem een Assault Rifle met Stopping power. Snipers met Stopping power wil ook wel, maar de twee besten ( Barret 50. Cal en Intervention) hebben allebei Genoeg damage om in een schot iemand af te maken. Als gevorderde sniper zou dit geen punt moeten zijn.
Zo hou je een tweede perk slot over, voor bijv. Cold blooded. Alle killstreak rewards kunnen je niet zien, omdat ze thermale sight gebruiken. Zo kun je, bij bijv. Chopper gunner gewoon buiten blijven. Let wel, je kunt nog steeds doodgaan!
Zo kun je goed dingen combineren. Als je geen zin hebt om dit alles te lezen, dan wens ik je gewoon veel succes.
Dat kan toch niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef FFSletop het volgende:
Vergeet ook niet je killstreak aan te passen aan de soort map warrin je speelt.
Wel degelijkquote:
Geen slechte keuze, vooral omdat Derail en Wasteland allebei relatief grote maps zijn, met veel beschutting. Maar probeer i.p.v. Pave low eens een Harrier Strike. Harrier-Chopper Gunner os eigenlijk gewoon een van de beste combinaties voor een snelle nuke.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen in Wasteland en derail een nuke te krijgen doormiddel van campen daar. Ik heb nu pavelow, choppergunner en nuke aanstaan.
Ja maar je kunt killstreaks toch niet wijzigigen nadat je bent begonnenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wel degelijk
Als je in een map speelt, die voornamelijk CQB is, moet je geen lange killstreaks nemen zoals Chopper Gunner, of AC130. Neem Killstreaks die je snel kunt selecteren/activeren, dat voorkomt dat je wordt gekilld terwijl je bezig bent met je Killstreak.
Sommige killstreaks kunnen in kleine maps ( rust bv) verassend goed uit de hoek komen. Een goed geplaatste sentry gun kan in rust meer kills maken dan je in de eerste instantie van zon ding zou verwachten.
Wel in de lobby tijdens intermission.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja maar je kunt killstreaks toch niet wijzigigen nadat je bent begonnen
Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wel in de lobby tijdens intermission.
vooral 2 sentry guns:pquote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja maar je kunt killstreaks toch niet wijzigigen nadat je bent begonnen
Limietquote:Op zondag 7 februari 2010 19:43 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
vooral 2 sentry guns:p
die gaat echt niet snel iemand uitschakelen en zeker op rust niet:p
Mja bij die map ben je vaak goed bezig en wil je nog wat killstreakrewards activeren en dan is de limietscore bereikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |