Aja...ik ben opnieuw begonnen en heb nog geen killstreaksquote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja maar je kunt killstreaks toch niet wijzigigen nadat je bent begonnen
waarquote:Op zondag 7 februari 2010 20:33 schreef Ulreazj het volgende:
In sub heb je een plek bovenin waar je kunt zitten. Erg goed om een nuke te halen, wel een silence class gebruiken in die map.
Zouk niet proberenquote:
Het mooie was dat het een Team Deathmatch game was. Ik vermoed dat hij onder de carepackage is gekomen omdat hij hem bij een trapje had gedropt en denk dat ie ongelukkig naar beneden is gerold op zijn kop. Ik zag hem niet, maar ik hoorde hem wel doodgaan. Ik lag gewoon dubbel en heb hem meerdere malen bedankt.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
mja bij ffa is het echt stress bij een carepackage. Je moet echt even wachten totdat er wat mensen komen en die dan omleggen, want vaak word je neergeknalt als je even niet oplet. Bij ffa doe ik ookk nooit emergency airdrop:p
Dat hele verhaal met stopping power is nutteloos als je HC speelt. Sinds dat ik HC speel, wil ik echt niet meer terug naar "normal" mode.quote:
mooizo klikquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Heb via steam Battlefield: BC2 gepreorderd, waardoor ik nu de Beta kan spelen.
Je kan dan maar 1 level doen. (wel echt groot), maar ik heb geen moment gehad dat ik mij ergerde aan het spel, itt MW2. Je kan bijvoorbeeld kiezen welke map en speelmodus je wil doen (in de beta maar één), en dan word je ergens in een server gegooid, lagfree. Je kan ook kiezen om gewoon een server te picken uit een serverlijst, zodat je in een volle server terecht komt. Je word nergens uitgegooid.
Ook is er gewoon een fronlinie zoals in CoD4 en loopt niet iedereen als een gek door elkaar heen te rennen.
De beta levert mij iig meer plezier en minder ergernis dan MW2 mij geeft.
BF en MW zijn redelijk anders door de aanvulling van voertuigen.. Tevens dedicated server verhaal weten, willen we ook. Dus daarover vertellen heeft weinig zin imoquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Heb via steam Battlefield: BC2 gepreorderd, waardoor ik nu de Beta kan spelen.
Je kan dan maar 1 level doen. (wel echt groot), maar ik heb geen moment gehad dat ik mij ergerde aan het spel, itt MW2. Je kan bijvoorbeeld kiezen welke map en speelmodus je wil doen (in de beta maar één), en dan word je ergens in een server gegooid, lagfree. Je kan ook kiezen om gewoon een server te picken uit een serverlijst, zodat je in een volle server terecht komt. Je word nergens uitgegooid.
Ook is er gewoon een fronlinie zoals in CoD4 en loopt niet iedereen als een gek door elkaar heen te rennen.
De beta levert mij iig meer plezier en minder ergernis dan MW2 mij geeft.
je verliest alles behalve je titels en krijgt een ander icoontje en wat extra challenges.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Deetch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met prestige? Wat raak je kwijt als je prestige doet, wat hou je en wat krijg er bij?
Alle wapens, camos, attachments en gehaalde challenges raak je (volgens mij) kwijt, Alle titels en emblemen mag je houden (iemand corrigeer me ff, over die challenges weet ik het niet zeker)quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Deetch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met prestige? Wat raak je kwijt als je prestige doet, wat hou je en wat krijg er bij?
Reactie was meer om te laten weten dat het ook beter kan, in aanvulling idd op de eerdere consensus over de Ded. Servers, e.d.quote:
chalenges raak je idd ook kwijt.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alle wapens, camos, attachments en gehaalde challenges raak je (volgens mij) kwijt, Alle titels en emblemen mag je houden (iemand corrigeer me ff, over die challenges weet ik het niet zeker)
de meeste challenges raak je kwijt. Mastery blijft behouden. Dus 500/1000/2500 kills met wapen X.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alle wapens, camos, attachments en gehaalde challenges raak je (volgens mij) kwijt, Alle titels en emblemen mag je houden (iemand corrigeer me ff, over die challenges weet ik het niet zeker)
Sitrep in HC HQ is best koning omdat je claymores, grenades, C4 ziet liggen. Als de vjianden geen claymore gebruiken is het practisch nutteloos. De pro is alleen wat "apart".. "Louder enemy footsteps"..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef FFSletop het volgende:
@Bootje84
In HC heb je geen stopping power nodig, alles is daar toch one shot, one kill. Sowieso FAL vanwege single fireDan heb je ook gelijk met Cold Blooded. Maar is Sitrep een handige perk? Gebruik hem niet
Om het level krijg je een extra custom class slot.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Deetch het volgende:
ik las ook iets dat als je prestige hebt je een extra class kan aanmaken?
Moet dat niet bij Prestige 1, 3, 5, 7, 9 zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Om het level krijg je een extra custom class slot.
Dus in prestige 2, 4, 6, 8, 10
Als je prestige 10 bent heb je dus 10 custom class slots.
Zou ook goed kunnen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet dat niet bij Prestige 1, 3, 5, 7, 9 zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |