Nouhou, ik ben eigenlijk heel lief hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Overigens was het niet meer dan logisch dat je #249 zelf moest dichtposten. Je had ons gewoon afgeschrikt.
och schat met zoals op de feestjes, je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh in de OP staat hetero´s, dus ik mag hier gewoon posten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
och schat met zoals op de feestjes, je bent van harte welkom.
een paar dagen zou wel mooi ijn hequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Moet dit jubileumtopic vandaag nog vol of mogen we hier rustig een paar dagen over doen?
Behalve als je een dag heel serieus hard hebt gewerkt en er achteraf achterkomt dat de goeie gesprekken met fijne onderwerpen volledig aan je voorbij zijn gegaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef lezzer het volgende:
#211 de eerste met dit account.
Ik vind eigenlijk nou juist het huidige tempo heel fijn.
Ja, dat ligt er dan een beetje aan wat je voor je beroep doet natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behalve als je een dag heel serieus hard hebt gewerkt en er achteraf achterkomt dat de goeie gesprekken met fijne onderwerpen volledig aan je voorbij zijn gegaan.
Maar das natuurlijk geen reden voor minder posts.
omdat ik daar veel positieve verhalen over hoor van mensen uit mijn omgeving, die mij overigens wel hebben gewaarschuwd dat de eerste 2 wkn geen pretje zijn maar die ga ik ook niet afmaken omdat ik minder dan 5 kilo kwijt wil dus ga zaterdag al naar fase 2quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
Waarom in godesnaam een soutbeach dieet?
Helemaal geen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:voor lesbeau
nizno
en god wat ik haat ik mijn south beach dieetgeen koolhydraten en ik ben juist zo'n koolhydraten junk, heb echt afkick verschijnselen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Helemaal geen?Pfffff ik ben nu 3/4 jaar bezig geweest met ''lijnen'' en ik heb wel erg op koolhydraten gelet maar nooit helemaal gelaten
en ben toch 23 kilo afgevallen.
Of mag je om een andere reden geen koolhydraten hebben?
En na die 2 weken dus weer wel? (edit:ja dus) Dan klinkt het al een stuk prettiger iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de theory is dat koolhydraten insuline aanmaken die je honger gevoel geeft. De eerste 2 wkn (voor als je veel wilt afvallen) dus geen koolhydraten om je lichaam als het ware vrij te maken van de hoeveelheid insuline waardoor honger gevoel afneemt.
daarna ga je naar fase 2 waar je gefaseerd koolhydraten toevoegd aan je voeding en als je op je gewicht ben mag je naar fase 3 en inprincipe alles eten alhoewel je wel op de koolhydraten moet letten, maar als je een verjaardag hebt wel je gebakje kan nemen.
Mocht je een periode hebben gehad met teveel koolhydraten en je merkt dat je weer hongeraanvallen krijgt doe je weer ff fase 1 en dan weer naar 3
ik hoef ook niet veel kwijt een kilo of 3 a 4 dan zit ik rond de 63 kilo (woog op mijn 23ste/ 24ste nog 55 kiloquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En na die 2 weken dus weer wel? (edit:ja dus) Dan klinkt het al een stuk prettiger idd![]()
Maar als ik in je fobo kijk, hoef je toch helemaal niet af te vallen?
Dan zou ik toch een minder drastische manier nemen dan deze voor maar 3 a 4 kiloquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hoef ook niet veel kwijt een kilo of 3 a 4 dan zit ik rond de 63 kilo (woog op mijn 23ste en 24ste nog 55 kilo) owh en ik hou mijn buik beetje in op die foto
ja daar moet ik ook bewuster van worden van voedingquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een minder drastische manier nemen dan deze voor maar 3 a 4 kilo![]()
Ik ben zelf maar 1.57m en woog klein jaartje terug nog 74![]()
ben gewoon de verhoudingen om gaan gooien en heb idd weinig koolhydraten gegeten(maar niet helemaal niks dus) en dan veel groente,vis,kip,wokgerechten etc etc etc
lekker en gezond dus
thanksquote:
thanksquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor lesbeau
nizno
en god wat ik haat ik mijn south beach dieetgeen koolhydraten en ik ben juist zo'n koolhydraten junk, heb echt afkick verschijnselen
brood mis ik niet eens (tot ik weer ga werken)quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen koolhydraten. Ik zou dat niet kunnen, mijn brood wat doe je!?
snack a jacksquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
brood mis ik niet eens (tot ik weer ga werken)
wel mijn pasta's en pizza'sen mijn koekje tussendoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Nizno het volgende:
ow en afvallen is niet mijn ding.... pfff... veel te veel werk
Ben nu bezig met een heel zooitje aanvragen voor subsidies enzo voor de zwemclub... val je ook wel van af als je merkt hoeveel stress dat geeft
moet je gaan zwemmen.... is heerlijk en over het algemeen ook niet slecht voor de rug.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja alles wat ik mag vind ik verschrikkelijk qua sport en alles wat ik wil mag ik niet meer doen ivm onderrug (hardlopen, squash) dus qua sport zit in in een impasse....
haat ik (en ik ben dan vis van sterrenbeeldquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je gaan zwemmen.... is heerlijk en over het algemeen ook niet slecht voor de rug.
Oh, wat had ik toch een übercoole avatarquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
250!
Ik was er bij, bij de geboorte.
Uit de oude doos:
[Lesbeau] komt allen tezamen
het is best goed gekomen met Tina ondanks seizoen 3quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, wat had ik toch een übercoole avatar
Ook nog even meenemen:
[ afbeelding ]
Ik word geacht me met mensen bezig te houden. Jammer voor Fok.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat ligt er dan een beetje aan wat je voor je beroep doet natuurlijk.
Ik heb een heel visueel beroep, en ik zit de hele dag (bijna) alleen.
Jaloers hoor.quote:Fijn beroep heb ik gewoon denk ik
mmmmquote:
hoe lang heb je dan koolhydraat vrij gegeten dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef lezzer het volgende:
Ik heb met koolhydraatvrij eten mijn hele stofwisseling over de zeik geholpen en eigenlijk nooit meer goed gekregen. Het is maar dat je het weet KZ
Een jaar of 2 in een sfeer van "nauwelijks".quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe lang heb je dan koolhydraat vrij gegeten dan?
in het boek zeggen ze ook dat je fase 1 niet te lang mag doen omdat dat dus niet goed is voor lange termijn (dat is niet tot nauwlijks koolhydraten) na 2 wkn begin je gewoon weer rustig met opbouwen van koolhydraten en na 2 wkn opbouwen zit je op een gezond aantal koolhydratenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een jaar of 2 in een sfeer van "nauwelijks".
Een half jaar echt helemaal koolhydraatvrij.
Nooit doe ik dat meer.
Gewoon stoppen met snoepen.
Omdat mij dat geadviseerd was door een arts, ik al jaren kampte met chronische vermoeidheid en ik dus alles eigenlijk wel deed om beter te worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Waarom deed je het dan?
Ja om af te vallen gok ik, maar waarom zo?
Dubbel zuur dan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef lezzer het volgende:
Omdat mij dat geadviseerd was door een arts, ik al jaren kampte met chronische vermoeidheid en ik dus alles eigenlijk wel deed om beter te worden.
Dat is de clou volgens mij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me zo naar om altijd op een negatieve manier op eten te moeten letten.. Eten moet een feestje kunnen zijn. Ook als het een gezond feestje is.
het probleem bij mij is zeker nu met drinken is dat ik geen light producten wil omdat overal aspertaam in zit.... daar word ik dus depressief van als ik dat te lang en te veel gebruik. Dus nu maar sober veel water maar ach dat is goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is de clou volgens mij.
Ik eet dus weer suikerloos, maar niet koolhydraatloos.
Als je dat doet moet je vreselijk je best doen om aan 1500 Kcal te komen.
Ik kan eten wat ik wil, maar geen suiker.
Heb je ook heel fanatiek gesport dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Helemaal geen?Pfffff ik ben nu 3/4 jaar bezig geweest met ''lijnen'' en ik heb wel erg op koolhydraten gelet maar nooit helemaal gelaten
en ben toch 23 kilo afgevallen.
Of mag je om een andere reden geen koolhydraten hebben?
Water, thee...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het probleem bij mij is zeker nu met drinken is dat ik geen light producten wil omdat overal aspertaam in zit.... daar word ik dus depressief van als ik dat te lang en te veel gebruik. Dus nu maar sober veel water maar ach dat is goed
in mijn the wil ik suiker, dat mag niet en zoetjes wil ik niet ivm aspertaam dus waterquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Water, thee...Dan komt het helemaal goed
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, wat had ik toch een übercoole avatar
Ook nog even meenemen:
[ afbeelding ]
Is dat echt zo, dat je dan moeilijk aan 1500 Kcal komt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef lezzer het volgende:
Ik eet dus weer suikerloos, maar niet koolhydraatloos.
Als je dat doet moet je vreselijk je best doen om aan 1500 Kcal te komen.
Ik kan eten wat ik wil, maar geen suiker.
Ja, want dan heb ik het dus over écht geen suiker. Dus ook geen "verborgen" suiker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat echt zo, dat je dan moeilijk aan 1500 Kcal komt?
Hoe kom je tot compleet suikerloos? Dan bedoel ik niet de keuze, maar de praktische uitwerking.
Bijna alle vleeswaren voor op brood, bijna alle groenten in een pot, bijna alle sauzen uit een pot/fles/pakje, sowieso bijna alles dat voorverpakt is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef Vanyel het volgende:
Wat voor dingen ban je uitwegens de verborgen suikers waar 'gewone' mensen niet aan denken?
Kaas inderdaad.quote:
Nou, ik eet bijna elke dag geitenkaas met tomaat hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik kreeg meteen visioenen van elke dag fijne hompen geitenkaas met tomaar mee naar werk.
*Plop*
spatte mijn dagdroompje uiteen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Alicey het volgende:
Op basis van de inkopen dit weekend gok ik dat ik deze week op een cholesterolveranderend diëet zit.
Ik geloof dat wel ja, dat het went. Persoonlijk zie ik er echter geen voordeel van in om te wennen aan een koolhydraatvrij diëet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Overigens, van koolhydraten en suiker moet je echt afkicken. Je voelt je een paar weken lamlendig, en daarna mis je het niet eens meer. Dat heb ik dus ook.
Ik eet als ik bij de buren zit heus wel een stukje vlaai trouwens. Ik vind het lekker en ook wel uit fatsoen (Limburg he..).
ik heb het niet eens graag dus ik heb mazzelquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Loekipoeki het volgende:
nog een limburger hier, maar ik probeer ook de vlaai af te slaan... aso hè
je staat verbaasd waar overal suiker in zitquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel ja, dat het went. Persoonlijk zie ik er echter geen voordeel van in om te wennen aan een koolhydraatvrij diëet.Het is wel zo dat ik niet heel erg van pure suiker houd. Bijv. suiker in thee of koffie vind ik echt smerig..
Nou precies. Ik zeg altijd "langzame suikers". Ik eet dus ook (bij voorkeur) geen witte pasta meer, en witte rijst komt hier al jaren niet meer binnen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:54 schreef wonderer het volgende:
Als je complexe koolhydraten eet (volkorenbrood, bruine rijst, volkorenpasta etc) dan kan het heus geen kwaad en dan krijg je ook die insulinepiek niet.
Jij ook!quote:Oh ja, gefeliciteerd met het 250ste topic
Wij (de mens dus) eten veel meer koolhydraten dan we nodig hebben. Als je erop gaat letten sta je versteld van het aantal koolhydraten in sommige producten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
Verder heb je natuurlijk gewoon koolhydraten nodig. Dat is je (snelle) energieleverancier.
Klopt, maar daar zat ook mijn probleem. Als koolhydratenverslaafde heb ik wel vaker geprobeerd te minderen, maar op een één of andere manier lukte dat niet. Door het South Beach dieet ben ik gewoon radicaal gestopt met het eten van koolhydraten en nu is mijn verslaving weg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
Dan at je de verkeerde koolhydraten. Koolhydraten zijn ook nodig om vitaminen enzo op te nemen, net zoals vetten daarvoor nodig zijn.
Te veel is nooit goed, maar te weinig ook niet.
Mijn computer was een tijdje kapot, 3 a 4 weken ofzo. Toen heb ik echt veel boeken verslonden én heel veel op de Xbox gezetenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou héél erg moeten afkicken als er geen internet meer was. Waarschijnlijk zou ik dan ook veel meer boeken lezen die nu maar op de plank blijven staan.
Van de ene verslaving naar de anderequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mijn computer was een tijdje kapot, 3 a 4 weken ofzo. Toen heb ik echt veel boeken verslonden én heel veel op de Xbox gezeten
Xboxverslaafd was ik alquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Van de ene verslaving naar de andere
Dat is je geradenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
Ik heb vorig jaar een week op vakantie helemaal geen internet gehad en ook geen behoefte aan gehad. Dát was een verademing....
Maar, ik ga over een paar weken op vakantie en ik weet zeker dat ik jullie gewoon vanuit Indonesië de groeten ga zitten doen
Indonesië, nicequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef lezzer het volgende:
Ik heb vorig jaar een week op vakantie helemaal geen internet gehad en ook geen behoefte aan gehad. Dát was een verademing....
Maar, ik ga over een paar weken op vakantie en ik weet zeker dat ik jullie gewoon vanuit Indonesië de groeten ga zitten doen
Nee en nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, heb jij duikplannen in Indonesië? En ga je naar Kuta?
Indonesiequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik ga naar Sanur.
We hebben zelfs overwogen om naar Nusa Dua te gaan
We gaan denk ik wel een keer naar Kuta, maar we logeren er niet.
Dat is zo'n 5 sterren resort dat helemaal afgeschermd is, dat niet zo heel erg indonesisch meer is zeg maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Nusa Dua ken ik niet. Vanwaar de schaamte?
We hadden het bijna gedaan hoor.quote:
Nou, 't is toch Lezzers vakantie?quote:
Kz!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes... ben weer thuis
als je van disney houd moet je naar the princes and the frog gaan
Ik vond het zoooooo cliche...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes... ben weer thuis
als je van disney houd moet je naar the princes and the frog gaan
Slap excuusquote:
Yeah, het was inderdaad ERG disney. Dan vond ik Wall-E beter.quote:
ja maar dat was van disney pixar.... dit is puur disney maar wel met lekker tempo.... (john lassiter was producer en die komt bij pixar vandaan) en vind een typische pixar film ook niet vergelijkbaar met typische disney film.... 2 compleet verschillende dingenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, het was inderdaad ERG disney. Dan vond ik Wall-E beter.
Wall-Equote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, het was inderdaad ERG disney. Dan vond ik Wall-E beter.
3D natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wall-EHaha. Disney-Pixar is leuker dan Disney vind ik, tegenwoordig dan
.
Binnenkort ook weer een nieuwe DreamworksHow to train your dragon! Heb er nu al zin in
Ik weet niet, ik heb Avatar in 3D gezien en tbh vond ik het hele 3D gebeuren niet zoveel toevoegenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb Avatar in 3D gezien en tbh vond ik het hele 3D gebeuren niet zoveel toevoegenDus weet niet of ik HTTYD wel in 3D ga kijken, eigenlijk...
Verder: unlimited pas, ja, mss moet ik die ook maar eens aanschaffen.
Ja, ik weet niet, voor mijn gevoel voegde het niet zo heel veel toequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
ze hadden het juist heel subtiel gedaan, niet uitspringend beelden maar diepte. Ik denk dat ie in 2d niet het nivo had gehaald als in 3d. en dat bos
ik ga hem zeker in 3d kijken misschien zelfs weer op imax (daar heb ik ook avatar op gezien)
nogmaalsquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, voor mijn gevoel voegde het niet zo heel veel toe. Hehe. Maar Imax is wel heel vet!
ja online gaat dat nietquote:
Avatar = Pocahontas, maar dan in een andere setting. Qua verhaal echt niet de moeite waard, maar qua plaatjes dan weer wel. Maar mss moet mijn mening over Avatar even buiten beschouwing gelaten worden, anders gaat Kz me weer slaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik heb even een mening nodig, want mijn ouders nemen me voor mijn verjaardag naar de film. Nou draait de film die ik echt het allerliefst wil zien (Imaginarium of dr. Parnassus) nergens, en al helemaal niet bij mij in de buurt. Dus een andere. Nou trekt Avatar me totaal niet eigenlijk. En als ik de trailer zie ben ik ook niet zo onder de indruk van de visuals, máár.... laat ik me te veel leiden door mijn vooraf ingestelde mening?
Want wat er voor de rest draait boeit me ook niet zo.
Wel relaxt toch als je dan je laptop bij hebtquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Nizno het volgende:
Aangezien ik alleen op vakantie ga vind ik het heerlijk om mijn laptop mee te hebben. Alleen al voor spelletjes om even 's avonds iets te doen.
Maar ook om mail te lezen en dergelijke. Om dat verslaafd te noemen; misschien wel. Andere mensen willen iedere dag de Telegraaf van een dag oud als ze in een ander land op vakantie zijn. Dus ja, moet je die dan ook verslaafd noemen?
spelletjes zijn zo heerlijk om je mee te vermakenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wel relaxt toch als je dan je laptop bij hebtAls je in je uppie bent is dat alleen maar fijn denk ik, zeker om spelletjes te doen
avatarquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik heb even een mening nodig, want mijn ouders nemen me voor mijn verjaardag naar de film. Nou draait de film die ik echt het allerliefst wil zien (Imaginarium of dr. Parnassus) nergens, en al helemaal niet bij mij in de buurt. Dus een andere. Nou trekt Avatar me totaal niet eigenlijk. En als ik de trailer zie ben ik ook niet zo onder de indruk van de visuals, máár.... laat ik me te veel leiden door mijn vooraf ingestelde mening?
Want wat er voor de rest draait boeit me ook niet zo.
ik vond Michelle Rodriguez wel ultiem weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
avataren 90% van de mensen vinden dat
ik voornamelijk op vakantie... maar dan ook omdat er op tv geen klap is op BVNtv....quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
Spelletjes speel ik eigenlijk nooit...
dit topic mocht toch sneller vol? Begreep ik vanaf pagina 1quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:43 schreef Loekipoeki het volgende:
Mensen... jullie zijn veel te snel.. ieders keer als ik ff wat anders ben doen hebben jullie weer een paar pagina's erbij.
een extra post danquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit topic mocht toch sneller vol? Begreep ik vanaf pagina 1
ach ja.. tis een mooi excuus om eens door te postenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:13 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik dacht dat de meningen verdeeld waren......
ik heb vlak voor ik uit de kast kwam een reactie geplaatst op een adv. toendertijd een date gehad... maar dat was toch niet mijn type....quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol
ik heb 1x advertentie geplaatst toen had ik er 10 ofzo
expreszo.nlquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
google en gij zult vinden
ik ga slapen
(is soort van gay forum)
slaap lekker... ik slaap nog niet.. de hh van PenW aan het kijken en fok lezen en twitteren.... ik heb het drukquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:32 schreef Loekipoeki het volgende:
Dank u zeer!! Ik ga ook slapen. Kijk morgen verder...
Truste....
Haha erg vervelend inderdaad.. Niemand die je een zetje kan geven? Als je eenmaal op gang bent, kom je meestal wel vooruit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
G'morgen!
Wij hebben een ijsbaan in de tuin.
Nou kom ik dus niet weg met m'n 5 serie
Nouja, wat sneeuw mag op zich wel van mij, zolang het maar niet op straat ligt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik hou van het zee klimaatwas sowieso al heeeeel lang geleden dat er hier sneeuw lag e.d.
uhu geen 30+ graden dat zie ik als een voordeel en liever regen dan sneeuw, regen is vervelend maar sneeuw is gewoon ronduit kutquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, wat sneeuw mag op zich wel van mij, zolang het maar niet op straat ligt.Zeeklimaat ben ik wat minder gecharmeerd van, het betekent toch ook veel regen en koelere zomers..
lentequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: laat de lente maar beginnen!
PLEASE!!!!
me toooooquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lentewarmte
zomer
terrasjes
Het ligt er aan. Als ik niet ver weg hoef, heb ik liever sneeuw dan regen. Regen is zo ongezellig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uhu geen 30+ graden dat zie ik als een voordeel en liever regen dan sneeuw, regen is vervelend maar sneeuw is gewoon ronduit kut
Dat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het liefst een frisse lente. Dat je 's ochtends in je zomerjas eigenlijk nog aan het rillen bent, maar opwarmt in de zon, en 's middags met je rits open weer terug naar huis loopt of op een terrasje gaat zitten en dat de vogeltjes lief fluiten, de takjes langzaam weer groen worden
![]()
![]()
.
ik ben trein afhankelijk, gimme rainquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er aan. Als ik niet ver weg hoef, heb ik liever sneeuw dan regen. Regen is zo ongezellig.
Ja, als het aan de NS ligt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen... Hoewel die net zo hard zouden beweren dat de wielen oplossen in regen o.i.d.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben trein afhankelijk, gimme rainsneeuw vind ik alleen leuk als ik ergens op een berg sta ofzo
geachte passagiers vanwege mogelijke oxidatie aan de wielen raden wij het u af om tijdens regen te reizenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, als het aan de NS ligt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen... Hoewel die net zo hard zouden beweren dat de wielen oplossen in regen o.i.d.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
Mrs en ik hebben het 10 jaar vandaag![]()
We hebben de halve ochtend bij fysio en huisarts gezeten wegens pijn, maar straks gaan we lekker weg samen
Gefeliciteerd Lezzer!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
We hebben de halve ochtend bij fysio en huisarts gezeten wegens pijn, maar straks gaan we lekker weg samen
Ja, wij dachten, "kom, laten we eens origineel doen".quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef Nizno het volgende:
Wel origeel om samen naar de fysio te gaan om zo'n dag te vieren
Awww gefeliciteerd lezzer en mrs. lezzer!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Champagne voor het gelukkige paar! Mag ook appelsap zijn. Of water (met al die gezonde mensen hier
).
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
Was het echt zo erg?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff ben maar gekapt, ik ga meer op mijn voeding letten en gewoon minder koolhydraten tot mij nemen en proberen gezonder te leven, die 3 kilo te veel gaat er dan waarschijnlijk ook wel af maar dan wat rustiger(en ik heb idd liever water dan champagne)
Jaaaa. Rudy is zo goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees heul veul fantasy. Als je daarvan de cover art ziet, moet je huilen. Als lezer.
Ik wil me niet voorstellen hoe dat voor de schrijvers moet zijn.
Bij jou is het minder erg?
Wheheh. Foto!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:56 schreef Seven. het volgende:
Nieuwe tattoo. Damn, dat werkt dus wel verslavend.
nicequote:
Irritant zijn zulke dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD!!! mijn tussenpersoon heeft het waarschijnlijk verzuimt om mijn oude ziektekostenverzekering op te zeggenbetaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen
ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar
ja, word er ook beheurlijk nerveus van eigenlijkquote:
Verhalen op je tussenpersoon?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja, word er ook beheurlijk nerveus van eigenlijk
Mooiquote:
Fantasyquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees heul veul fantasy. Als je daarvan de cover art ziet, moet je huilen. Als lezer.
Ik wil me niet voorstellen hoe dat voor de schrijvers moet zijn.
Bij jou is het minder erg?
Sci-Fiquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fantasy. Daar verfoeien mijn medestudenten me om
. Maar ik vind het fijn omdat ik er even gewoon mee in een andere wereld zit die niet zo depressief is als de Nederlandse literatuur
.
Ik heb hetzelfde met fantasy.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sci-Fi heb ik dan weer bíjna niks.
Yepquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oe!cool. Krijg je er dan meerdere en dan mag je kiezen oid?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepIk heb Rudy vijftien seconden wat ideeen van mezelf laten zien en toen wist ie wat ik wilde.
Vandaag is een goede dag. Mijn auto startte namelijk ook weer
Je moet eens Tais Teng gaan lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sci-Fi heb ik dan weer bíjna niks.
Hehe, Tais Teng las ik vroeger altijd. En Paul van Loon natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet eens Tais Teng gaan lezen"Noem mij maar Percy d'Arezzo y mac shimonoseki" is echt keileuk. Zijn losse verhalen over dezelfde personages, een soort detective/probleemoplosser, 500000 jaar in de toekomst.
ook de vorm. In de adv een heel andere manier van doen schrijven. Oke op zich logisch. Maar zo'n groot verschil... Volgens mij is dit gewoon iemand die wanhopig op zoek is....quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Was alleen de inhoud afknapper of ook de vorm Nizno?
Je hebt smaakquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehe, Tais Teng las ik vroeger altijd. En Paul van Loon natuurlijklol.
je mag je oude verzekering tot half feb opzeggen als ik mij niet vergis. Dit is om te zorgen dat je nieuwe verzekering echt rond is....quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD!!! mijn tussenpersoon heeft het waarschijnlijk verzuimt om mijn oude ziektekostenverzekering op te zeggenbetaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen
ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar
Ja ik vond dat echt heel gaaf, van die 'griezelboeken'quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt smaak(nou ja, zoveel alternatief was er niet op dat gebied toen
)
't Zijn allebei bekenden van me dus altijd leuk om te horen
boe!quote:
Klinkt coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gister begonnen in Bonk: the curious coupling of science en sexIk heb haar (Mary Roach) eerste twee boeken gelezen, over wat er met je lichaam gebeurt na de dood en of er leven na de dood is, erg entertaining
Mja. Ik hou ook niet van alle SF (of alle fantasy). Alternatieve geschiedenis is technisch gezien ook SF maar dat vind ik WEL erg tofquote:
Je hebt ons nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Pfff. Wordt op lezzers jubileum deze aan huis gekluisterde vrouw gewoon verlaten door haar schatje dat bier gaat drinken met andere mensen.
Bwuh.
Can imaginequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Oh en meestal ben ik niet zo'n zeikerd, maar na anderhalf keer de deur uit in 5 weken ben ik een heel klein beetje prikkelbaarder.
Die's lekkerquote:
Denk het wel?quote:
ik ben aan de cola.. lidl eigen merkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef NoktetMort het volgende:
Ik drink gewoon Hooghoudt Roodfruit
Is best een knapperd hoor... blauwe ogen, bruin haar... alleen een beetje gladjakkerigquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef maar aan mij. Ik ben niet vies van een afdankertje.
grpwattuh?quote:
Oftewel een uitspraak van verwarring, vreugde en vrolijkheid. Past wel bij mijn mood ^_^quote:
kan niet slapen... ben onrustig in mn lijf... al 2 week.. in eerste instatie gooide ik het op de griep enzo.. maar mn oorpijn is bijna over en ben nog steeds onrustig... blerghquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oftewel een uitspraak van verwarring, vreugde en vrolijkheid. Past wel bij mijn mood ^_^
Jij bent ook laat (vroeg?) op anders!
Eigenlijk wel ja, meiske!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:17 schreef Avey het volgende:
Ja hoi
Ik ben nu heel depressief over een tv-serie, is dat stom?
GTST?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:19 schreef Avey het volgende:
Ik weet hetZo'n stomme serie waar je dan weer veel te veel met de karakters gaat mee leven
Ik heb sinds kort ontdekt dat ik lesbisch ben!quote:
Nee zeg, ik heb nog wel enige smaakquote:
Wat dan?quote:
Gefeliciteerd. Heb je het al tegen je ouders verteld?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ontdekt dat ik lesbisch ben!
Dat ken ik niet!quote:
Begin er maar niet aanquote:
Best een hoge waardering op IMDB!quote:
Altijd hetzelfde hè! Vind je een vrouw die de hele nacht wil doortrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:04 schreef Avey het volgende:
Nou veel plezier er mee
Ik ga maar weer eens aan het werk, wordt een nachtje doortrekken ben ik bang...
Schraal? Dan moet ik hem er opnieuw aanschroeven, want dan ligt ie er al uren af!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:08 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor. Alsof jij een hele nacht trekken zou... trekken. Daar wordt je worstje schraal van.
Waarom zien mensen altijd woordspelingen in mijn postsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde hè! Vind je een vrouw die de hele nacht wil doortrekkenis ze lesbisch
Is het een chronische aandoening?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom zien mensen altijd woordspelingen in mijn posts
Nog wakker...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:04 schreef Avey het volgende:
Nou veel plezier er mee
Ik ga maar weer eens aan het werk, wordt een nachtje doortrekken ben ik bang...
Weer wakker en wat doe jij om deze tijd nog wakker? Heb je weer eens aan de pep gezeten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:14 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Nog wakker of al wakker? (niet alles teruggelezen)
Heb de laatste tijd wat last van insomnia... beetje irritant.quote:
x2quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wat last van insomnia... beetje irritant.
Oh, over hoor, dat duurt bij mij nooit zo lang.quote:
Nope, even tellen... weinig gegeten en 5 bier... + iets van groentenboer. Pep = chemische troep. Not my style.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer wakker en wat doe jij om deze tijd nog wakker? Heb je weer eens aan de pep gezeten?
Twaalf bakken koffie is natuurlijke pep!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, even tellen... weinig gegeten en 5 bier... + iets van groentenboer. Pep = chemische troep. Not my style.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wat last van insomnia... beetje irritant.
* De_Kardinaal zet een bakje koffie voor 7!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |