Avatar = Pocahontas, maar dan in een andere setting. Qua verhaal echt niet de moeite waard, maar qua plaatjes dan weer wel. Maar mss moet mijn mening over Avatar even buiten beschouwing gelaten worden, anders gaat Kz me weer slaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik heb even een mening nodig, want mijn ouders nemen me voor mijn verjaardag naar de film. Nou draait de film die ik echt het allerliefst wil zien (Imaginarium of dr. Parnassus) nergens, en al helemaal niet bij mij in de buurt. Dus een andere. Nou trekt Avatar me totaal niet eigenlijk. En als ik de trailer zie ben ik ook niet zo onder de indruk van de visuals, máár.... laat ik me te veel leiden door mijn vooraf ingestelde mening?
Want wat er voor de rest draait boeit me ook niet zo.
Wel relaxt toch als je dan je laptop bij hebtquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Nizno het volgende:
Aangezien ik alleen op vakantie ga vind ik het heerlijk om mijn laptop mee te hebben. Alleen al voor spelletjes om even 's avonds iets te doen.
Maar ook om mail te lezen en dergelijke. Om dat verslaafd te noemen; misschien wel. Andere mensen willen iedere dag de Telegraaf van een dag oud als ze in een ander land op vakantie zijn. Dus ja, moet je die dan ook verslaafd noemen?
spelletjes zijn zo heerlijk om je mee te vermakenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:01 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wel relaxt toch als je dan je laptop bij hebtAls je in je uppie bent is dat alleen maar fijn denk ik, zeker om spelletjes te doen
avatarquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik heb even een mening nodig, want mijn ouders nemen me voor mijn verjaardag naar de film. Nou draait de film die ik echt het allerliefst wil zien (Imaginarium of dr. Parnassus) nergens, en al helemaal niet bij mij in de buurt. Dus een andere. Nou trekt Avatar me totaal niet eigenlijk. En als ik de trailer zie ben ik ook niet zo onder de indruk van de visuals, máár.... laat ik me te veel leiden door mijn vooraf ingestelde mening?
Want wat er voor de rest draait boeit me ook niet zo.
ik vond Michelle Rodriguez wel ultiem weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
avataren 90% van de mensen vinden dat
ik voornamelijk op vakantie... maar dan ook omdat er op tv geen klap is op BVNtv....quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
Spelletjes speel ik eigenlijk nooit...
dit topic mocht toch sneller vol? Begreep ik vanaf pagina 1quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:43 schreef Loekipoeki het volgende:
Mensen... jullie zijn veel te snel.. ieders keer als ik ff wat anders ben doen hebben jullie weer een paar pagina's erbij.
een extra post danquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit topic mocht toch sneller vol? Begreep ik vanaf pagina 1
ach ja.. tis een mooi excuus om eens door te postenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:13 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik dacht dat de meningen verdeeld waren......
ik heb vlak voor ik uit de kast kwam een reactie geplaatst op een adv. toendertijd een date gehad... maar dat was toch niet mijn type....quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol
ik heb 1x advertentie geplaatst toen had ik er 10 ofzo
expreszo.nlquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
google en gij zult vinden
ik ga slapen
(is soort van gay forum)
slaap lekker... ik slaap nog niet.. de hh van PenW aan het kijken en fok lezen en twitteren.... ik heb het drukquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:32 schreef Loekipoeki het volgende:
Dank u zeer!! Ik ga ook slapen. Kijk morgen verder...
Truste....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |