Nee en nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, heb jij duikplannen in Indonesië? En ga je naar Kuta?
Indonesiequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik ga naar Sanur.
We hebben zelfs overwogen om naar Nusa Dua te gaan
We gaan denk ik wel een keer naar Kuta, maar we logeren er niet.
Dat is zo'n 5 sterren resort dat helemaal afgeschermd is, dat niet zo heel erg indonesisch meer is zeg maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Nusa Dua ken ik niet. Vanwaar de schaamte?
We hadden het bijna gedaan hoor.quote:
Nou, 't is toch Lezzers vakantie?quote:
Kz!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes... ben weer thuis
als je van disney houd moet je naar the princes and the frog gaan
Ik vond het zoooooo cliche...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes... ben weer thuis
als je van disney houd moet je naar the princes and the frog gaan
Slap excuusquote:
Yeah, het was inderdaad ERG disney. Dan vond ik Wall-E beter.quote:
ja maar dat was van disney pixar.... dit is puur disney maar wel met lekker tempo.... (john lassiter was producer en die komt bij pixar vandaan) en vind een typische pixar film ook niet vergelijkbaar met typische disney film.... 2 compleet verschillende dingenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, het was inderdaad ERG disney. Dan vond ik Wall-E beter.
Wall-Equote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, het was inderdaad ERG disney. Dan vond ik Wall-E beter.
3D natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Wall-EHaha. Disney-Pixar is leuker dan Disney vind ik, tegenwoordig dan
.
Binnenkort ook weer een nieuwe DreamworksHow to train your dragon! Heb er nu al zin in
Ik weet niet, ik heb Avatar in 3D gezien en tbh vond ik het hele 3D gebeuren niet zoveel toevoegenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb Avatar in 3D gezien en tbh vond ik het hele 3D gebeuren niet zoveel toevoegenDus weet niet of ik HTTYD wel in 3D ga kijken, eigenlijk...
Verder: unlimited pas, ja, mss moet ik die ook maar eens aanschaffen.
Ja, ik weet niet, voor mijn gevoel voegde het niet zo heel veel toequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
ze hadden het juist heel subtiel gedaan, niet uitspringend beelden maar diepte. Ik denk dat ie in 2d niet het nivo had gehaald als in 3d. en dat bos
ik ga hem zeker in 3d kijken misschien zelfs weer op imax (daar heb ik ook avatar op gezien)
nogmaalsquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, voor mijn gevoel voegde het niet zo heel veel toe. Hehe. Maar Imax is wel heel vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |