Wheheh. Foto!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:56 schreef Seven. het volgende:
Nieuwe tattoo. Damn, dat werkt dus wel verslavend.

betaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen
 betaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen  ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar
 ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar  

nicequote:

Irritant zijn zulke dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD!!! mijn tussenpersoon heeft het waarschijnlijk verzuimt om mijn oude ziektekostenverzekering op te zeggenbetaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen
ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar

ja, word er ook beheurlijk nerveus van eigenlijkquote:

Verhalen op je tussenpersoon?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja, word er ook beheurlijk nerveus van eigenlijk
Mooiquote:

Fantasyquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees heul veul fantasy. Als je daarvan de cover art ziet, moet je huilen. Als lezer.
Ik wil me niet voorstellen hoe dat voor de schrijvers moet zijn.
Bij jou is het minder erg?
 . Daar verfoeien mijn medestudenten me om
. Daar verfoeien mijn medestudenten me om  . Maar ik vind het fijn omdat ik er even gewoon mee in een andere wereld zit die niet zo depressief is als de Nederlandse literatuur
. Maar ik vind het fijn omdat ik er even gewoon mee in een andere wereld zit die niet zo depressief is als de Nederlandse literatuur  .
.

Sci-Fiquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fantasy. Daar verfoeien mijn medestudenten me om
. Maar ik vind het fijn omdat ik er even gewoon mee in een andere wereld zit die niet zo depressief is als de Nederlandse literatuur
.
 !
!

.
.

Ik heb hetzelfde met fantasy.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sci-Fi heb ik dan weer bíjna niks.

Yepquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oe!cool. Krijg je er dan meerdere en dan mag je kiezen oid?
 Ik heb Rudy vijftien seconden wat ideeen van mezelf laten zien en toen wist ie wat ik wilde.
 Ik heb Rudy vijftien seconden wat ideeen van mezelf laten zien en toen wist ie wat ik wilde. 

quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepIk heb Rudy vijftien seconden wat ideeen van mezelf laten zien en toen wist ie wat ik wilde.
Vandaag is een goede dag. Mijn auto startte namelijk ook weer
 Yay voor goede dagen en mooie ontwerpen! ^^
 Yay voor goede dagen en mooie ontwerpen! ^^

Je moet eens Tais Teng gaan lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sci-Fi heb ik dan weer bíjna niks.
 "Noem mij maar Percy d'Arezzo y mac shimonoseki" is echt keileuk. Zijn losse verhalen over dezelfde personages, een soort detective/probleemoplosser, 500000 jaar in de toekomst.
 "Noem mij maar Percy d'Arezzo y mac shimonoseki" is echt keileuk. Zijn losse verhalen over dezelfde personages, een soort detective/probleemoplosser, 500000 jaar in de toekomst.

Hehe, Tais Teng las ik vroeger altijd. En Paul van Loon natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet eens Tais Teng gaan lezen"Noem mij maar Percy d'Arezzo y mac shimonoseki" is echt keileuk. Zijn losse verhalen over dezelfde personages, een soort detective/probleemoplosser, 500000 jaar in de toekomst.
 lol.
 lol.

ook de vorm. In de adv een heel andere manier van doen schrijven. Oke op zich logisch. Maar zo'n groot verschil... Volgens mij is dit gewoon iemand die wanhopig op zoek is....quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Was alleen de inhoud afknapper of ook de vorm Nizno?

Je hebt smaakquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehe, Tais Teng las ik vroeger altijd. En Paul van Loon natuurlijklol.
 (nou ja, zoveel alternatief was er niet op dat gebied toen
 (nou ja, zoveel alternatief was er niet op dat gebied toen  )
) 

je mag je oude verzekering tot half feb opzeggen als ik mij niet vergis. Dit is om te zorgen dat je nieuwe verzekering echt rond is....quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD!!! mijn tussenpersoon heeft het waarschijnlijk verzuimt om mijn oude ziektekostenverzekering op te zeggenbetaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen

Ja ik vond dat echt heel gaaf, van die 'griezelboeken'quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt smaak(nou ja, zoveel alternatief was er niet op dat gebied toen
)
't Zijn allebei bekenden van me dus altijd leuk om te horen
 . Nu lees ik vooral werk van schrijvers als Karin Slaughter, maar ik hou ook erg van Sarah Waters (nee, niet alleen omdat ze veel gay characters in haar boeken heeft
. Nu lees ik vooral werk van schrijvers als Karin Slaughter, maar ik hou ook erg van Sarah Waters (nee, niet alleen omdat ze veel gay characters in haar boeken heeft  ). en alles wat daar in de buurt komt
). en alles wat daar in de buurt komt  . Lezen
. Lezen   Ben echt blij dat ik er weer meer tijd voor heb, na 5 jaar lang zoveel wetenschappelijk werk lezen dat lezen as such me de neus uitkwam
 Ben echt blij dat ik er weer meer tijd voor heb, na 5 jaar lang zoveel wetenschappelijk werk lezen dat lezen as such me de neus uitkwam  .
.

boe!quote:

Ik heb haar (Mary Roach) eerste twee boeken gelezen, over wat er met je lichaam gebeurt na de dood en of er leven na de dood is, erg entertaining
 Ik heb haar (Mary Roach) eerste twee boeken gelezen, over wat er met je lichaam gebeurt na de dood en of er leven na de dood is, erg entertaining  

Klinkt coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gister begonnen in Bonk: the curious coupling of science en sexIk heb haar (Mary Roach) eerste twee boeken gelezen, over wat er met je lichaam gebeurt na de dood en of er leven na de dood is, erg entertaining

Mja. Ik hou ook niet van alle SF (of alle fantasy). Alternatieve geschiedenis is technisch gezien ook SF maar dat vind ik WEL erg tofquote:

Je hebt ons nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Pfff. Wordt op lezzers jubileum deze aan huis gekluisterde vrouw gewoon verlaten door haar schatje dat bier gaat drinken met andere mensen.
Bwuh.
 . Biertje?
. Biertje?  

Can imaginequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Oh en meestal ben ik niet zo'n zeikerd, maar na anderhalf keer de deur uit in 5 weken ben ik een heel klein beetje prikkelbaarder.
 . Enjoy die wodka (wat voor?
. Enjoy die wodka (wat voor?  )!
)!

Heb je MSN?
 Heb je MSN?

Die's lekkerquote:
 . Je moet ook Grasovka / Zuburowka eens proberen. Zijn Poolse wodka's, heel erg lekkere
. Je moet ook Grasovka / Zuburowka eens proberen. Zijn Poolse wodka's, heel erg lekkere   

Denk het wel?quote:
 niet overdrijven ?
 niet overdrijven ?

ik ben aan de cola.. lidl eigen merkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef NoktetMort het volgende:
Ik drink gewoon Hooghoudt Roodfruit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |