Dat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het liefst een frisse lente. Dat je 's ochtends in je zomerjas eigenlijk nog aan het rillen bent, maar opwarmt in de zon, en 's middags met je rits open weer terug naar huis loopt of op een terrasje gaat zitten en dat de vogeltjes lief fluiten, de takjes langzaam weer groen worden

.

ik ben trein afhankelijk, gimme rainquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er aan. Als ik niet ver weg hoef, heb ik liever sneeuw dan regen. Regen is zo ongezellig.
 sneeuw vind ik alleen leuk als ik ergens op een berg sta ofzo
 sneeuw vind ik alleen leuk als ik ergens op een berg sta ofzo  

Ja, als het aan de NS ligt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen... Hoewel die net zo hard zouden beweren dat de wielen oplossen in regen o.i.d.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben trein afhankelijk, gimme rainsneeuw vind ik alleen leuk als ik ergens op een berg sta ofzo

geachte passagiers vanwege mogelijke oxidatie aan de wielen raden wij het u af om tijdens regen te reizenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, als het aan de NS ligt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen... Hoewel die net zo hard zouden beweren dat de wielen oplossen in regen o.i.d.

gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
Mrs en ik hebben het 10 jaar vandaag
We hebben de halve ochtend bij fysio en huisarts gezeten wegens pijn, maar straks gaan we lekker weg samen

Gefeliciteerd Lezzer!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
We hebben de halve ochtend bij fysio en huisarts gezeten wegens pijn, maar straks gaan we lekker weg samen
 have fun strax als t gaat met de pijn.
  have fun strax als t gaat met de pijn.

Ja, wij dachten, "kom, laten we eens origineel doen".quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef Nizno het volgende:
Wel origeel om samen naar de fysio te gaan om zo'n dag te vieren

Awww gefeliciteerd lezzer en mrs. lezzer!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
 maak er een hele fijne dag van (zonder pijntjes I hope
 maak er een hele fijne dag van (zonder pijntjes I hope  ).
).

! Mag ook appelsap zijn. Of water (met al die gezonde mensen hier
! Mag ook appelsap zijn. Of water (met al die gezonde mensen hier  ).
).

quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Champagne voor het gelukkige paar! Mag ook appelsap zijn. Of water (met al die gezonde mensen hier
).
 (en ik heb idd liever water dan champagne)
 (en ik heb idd liever water dan champagne)

quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:

. Gefeliciteerd!
 . Gefeliciteerd!

Was het echt zo erg?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff ben maar gekapt, ik ga meer op mijn voeding letten en gewoon minder koolhydraten tot mij nemen en proberen gezonder te leven, die 3 kilo te veel gaat er dan waarschijnlijk ook wel af maar dan wat rustiger(en ik heb idd liever water dan champagne)

Whoa.
 Whoa.

Jaaaa. Rudy is zo goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees heul veul fantasy. Als je daarvan de cover art ziet, moet je huilen. Als lezer.
Ik wil me niet voorstellen hoe dat voor de schrijvers moet zijn.
Bij jou is het minder erg?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |