Wheheh. Foto!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:56 schreef Seven. het volgende:
Nieuwe tattoo. Damn, dat werkt dus wel verslavend.

nicequote:

Irritant zijn zulke dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD!!! mijn tussenpersoon heeft het waarschijnlijk verzuimt om mijn oude ziektekostenverzekering op te zeggenbetaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen
ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar

ja, word er ook beheurlijk nerveus van eigenlijkquote:

Verhalen op je tussenpersoon?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja, word er ook beheurlijk nerveus van eigenlijk
Mooiquote:

Fantasyquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees heul veul fantasy. Als je daarvan de cover art ziet, moet je huilen. Als lezer.
Ik wil me niet voorstellen hoe dat voor de schrijvers moet zijn.
Bij jou is het minder erg?

Sci-Fiquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fantasy. Daar verfoeien mijn medestudenten me om
. Maar ik vind het fijn omdat ik er even gewoon mee in een andere wereld zit die niet zo depressief is als de Nederlandse literatuur
.

Ik heb hetzelfde met fantasy.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sci-Fi heb ik dan weer bíjna niks.

Yepquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oe!cool. Krijg je er dan meerdere en dan mag je kiezen oid?

quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepIk heb Rudy vijftien seconden wat ideeen van mezelf laten zien en toen wist ie wat ik wilde.
Vandaag is een goede dag. Mijn auto startte namelijk ook weer

Je moet eens Tais Teng gaan lezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sci-Fi heb ik dan weer bíjna niks.

Hehe, Tais Teng las ik vroeger altijd. En Paul van Loon natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet eens Tais Teng gaan lezen"Noem mij maar Percy d'Arezzo y mac shimonoseki" is echt keileuk. Zijn losse verhalen over dezelfde personages, een soort detective/probleemoplosser, 500000 jaar in de toekomst.

ook de vorm. In de adv een heel andere manier van doen schrijven. Oke op zich logisch. Maar zo'n groot verschil... Volgens mij is dit gewoon iemand die wanhopig op zoek is....quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Was alleen de inhoud afknapper of ook de vorm Nizno?

Je hebt smaakquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehe, Tais Teng las ik vroeger altijd. En Paul van Loon natuurlijklol.

je mag je oude verzekering tot half feb opzeggen als ik mij niet vergis. Dit is om te zorgen dat je nieuwe verzekering echt rond is....quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
GVD!!! mijn tussenpersoon heeft het waarschijnlijk verzuimt om mijn oude ziektekostenverzekering op te zeggenbetaal nu 300+ per maand aan 2 ziekte kosten verzekeringen
ohra zegt iig doodleuk ja je had voor 1 jan. moeten opzeggen. Hoop dat dit recht getrokken gaat worden anders heb ik een super groot probleem qua financien dit jaar

Ja ik vond dat echt heel gaaf, van die 'griezelboeken'quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt smaak(nou ja, zoveel alternatief was er niet op dat gebied toen
)
't Zijn allebei bekenden van me dus altijd leuk om te horen

boe!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |