Haha erg vervelend inderdaad.. Niemand die je een zetje kan geven? Als je eenmaal op gang bent, kom je meestal wel vooruit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
G'morgen!
Wij hebben een ijsbaan in de tuin.
Nou kom ik dus niet weg met m'n 5 serie
Nouja, wat sneeuw mag op zich wel van mij, zolang het maar niet op straat ligt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik hou van het zee klimaatwas sowieso al heeeeel lang geleden dat er hier sneeuw lag e.d.
uhu geen 30+ graden dat zie ik als een voordeel en liever regen dan sneeuw, regen is vervelend maar sneeuw is gewoon ronduit kutquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, wat sneeuw mag op zich wel van mij, zolang het maar niet op straat ligt.Zeeklimaat ben ik wat minder gecharmeerd van, het betekent toch ook veel regen en koelere zomers..
lentequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: laat de lente maar beginnen!
PLEASE!!!!
me toooooquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lentewarmte
zomer
terrasjes
Het ligt er aan. Als ik niet ver weg hoef, heb ik liever sneeuw dan regen. Regen is zo ongezellig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uhu geen 30+ graden dat zie ik als een voordeel en liever regen dan sneeuw, regen is vervelend maar sneeuw is gewoon ronduit kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |