abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77585042
Het vorige deel: Slank de lente in # 941: OO wat heb je mooie blauwe ogen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77585079
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Anders gaat je zus mee naar zumba Of zitten die lessen echt helemaal vol endezo? Wel fijn dat jij ook thuis kunt zumba-en. Als je dan een keer niet kunt/gaat beweeg je toch nog even!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:51:24 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77585147
Hoi .

Volgens mij is m'n moeder er al eens mee naar de dokter geweest, hoor. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Zal het eens vragen als ik weer naar huis ga .

Ik ga eens twee eitjes koken. Maar weer eens een lijstje na een tijdje niks:

O: yoghurt met brambozen
T: twee boterhammen met smeerpaté
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
D: kipfilet met groenten van de grill
Niet meer actief op Fok!
pi_77585174
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Volgens mij is m'n moeder er al eens mee naar de dokter geweest, hoor. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Zal het eens vragen als ik weer naar huis ga .

Meer eten Vikje!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:52:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77585193
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Meer eten Vikje!
Nóg meer?! . Vier boterhammen is al veel voor mijn doen. En ik zit de hele dag thuis hè?
Niet meer actief op Fok!
pi_77585244
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nóg meer?! . Vier boterhammen is al veel voor mijn doen. En ik zit de hele dag thuis hè?
Volgensmij zit je nog onder de 1000 kcal, joh! Probeer dan iets extra's te eten náást de boterhammen. Een soepje, kwark, misschien wat rijst bij het avondeten?
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:55:21 #7
236335 neen
schone schijn
pi_77585253
Ook ik ben blij met 1.5 cm
het lijkt niet wat het is
pi_77585278
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Meer eten Vikje!
En kappen met die smeer(lappen)paté
Je eet idd weinig, en iets meer variatie mag ook wel.
pi_77585309
.

Waar ik blij van word (ik ben al lang genoeg): een nieuwe agenda. . Normaal heb ik agenda's die het studiejaar volgen, maar ik kan nu al wat dingen voor september en zo niet kwijt, dus een jaaragenda gekocht. Yay. .

Vik, wat raar van je moeder. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:57:49 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585319
Goedbij: ze heeft al een paar keer proeflessen meegedaan en het is best druk de laatste tijd

Vik: je D is best licht geloof ik, dus ondanks de 4 boterhammen overdag (wat idd best netjes is geloof ik!) zul je best laag zitten op je dagtotaal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77585337
Heeft iemand nog een lekkere suggestie voor avondeten in m'n eentje? Ga vanmiddag even naar de super en ik heb echt geen flauw idee!
pi_77585358
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedbij: ze heeft al een paar keer proeflessen meegedaan en het is best druk de laatste tijd

Vik: je D is best licht geloof ik, dus ondanks de 4 boterhammen overdag (wat idd best netjes is geloof ik!) zul je best laag zitten op je dagtotaal.
Wij stonden vanochtend met z'n drieeën! Wel lekker alle ruimte
pi_77585398
Als ik alleen eet neem ik meestal lekkere vis (houdt m'n vriend niet van) en een lading broccoli, maar dat is misschien een beetje saai. .
pi_77585447
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik alleen eet neem ik meestal lekkere vis (houdt m'n vriend niet van) en een lading broccoli, maar dat is misschien een beetje saai. .
Mijn vriend houdt wel van vis, dus dat eten we genoeg! En ik vind broccoli niet echt lekker Ik ga denk ik sowieso een salade met feta maken (lust mijn meneer niet).
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:01:45 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585462
Lijstiooo.

O: twee boterhammen met leverworst
T: tandarts
L: twee boterhammen met ehh. Gekookte eitjes misschien.
T: roggebroodje met pindakaas, beker melk
D: ? iets lichts ivm buikpijnigheid bij sporten anders
S: Body Jam
T: Griekse yoghurt met jam

Misschien ook niet zo veel, maar mn tandarts zit midden op de dag (14.00) en ik wil niet te kort van tevoren eten. En ook niet te snel erna, gok ik. En ik wil vroeg avondeten. Nouja als ik in de knoei kom kan ik altijd een extra snee brood eten na het sporten
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:01:51 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77585465
O ik ben ook dol op nieuwe agenda's! . Steeds alle personalia voorin schrijven en heel netjes beginnen! (en ook echt typ-ex gebruiken als ik een foutje maak ).

Ik heb nog tomatensoep, dus ik kan vanmiddag wel even een kommetje soep eten nog, voor het avondeten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:02:45 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585491
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn vriend houdt wel van vis, dus dat eten we genoeg! En ik vind broccoli niet echt lekker Ik ga denk ik sowieso een salade met feta maken (lust mijn meneer niet).
Oe lekker! Griekse salade met ehh gegrilde kip? Of keftedes? Of souvlakis Nom
pi_77585530
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstiooo.

O: twee boterhammen met leverworst
T: tandarts
L: twee boterhammen met ehh. Gekookte eitjes misschien.
T: roggebroodje met pindakaas, beker melk
D: ? iets lichts ivm buikpijnigheid bij sporten anders
S: Body Jam

Misschien ook niet zo veel, maar mn tandarts zit midden op de dag (14.00) en ik wil niet te kort van tevoren eten. En ook niet te snel erna, gok ik. En ik wil vroeg avondeten. Nouja als ik in de knoei kom kan ik altijd een extra snee brood eten na het sporten
Maar jij bent tegenwoordig zo zoet dat je echt niet omvalt van een dagje minder eten, hoor Of je moet vreselijk veel honger hebben, natuurlijk.

Over die leverworst ben ik overigens minder enthousiast Lees die verpakking eens, voordat je het in je waffel stopt
pi_77585547
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe lekker! Griekse salade met ehh gegrilde kip? Of keftedes? Of souvlakis Nom
Que, die laatste twee heb ik nog nooit gemaakt Ik denk dat ik maar gewoon even op mijn gemakje de supermarkt doorcross. Vind ik vast wel iets
pi_77585559
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

als je een hele kipfilet (200 gram) eet is het grand total 1147 kcal. met te weinig ijzer, te weinig vitamine C (tenzij je erg vitamine C rijke groentes eet) en maar de helft van de aanbevolen hoeveelheid vezels...

eten
Kwak
pi_77585560
Strenge CF
pi_77585594
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben ook dol op nieuwe agenda's! . Steeds alle personalia voorin schrijven en heel netjes beginnen! (en ook echt typ-ex gebruiken als ik een foutje maak ).

Ik heb nog tomatensoep, dus ik kan vanmiddag wel even een kommetje soep eten nog, voor het avondeten .
dan eet je alsnog te weinig vikje, tenzij je er twee belegde boterhammen bij eet.
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:06:19 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585601
Oh trouwens! Was er al over begonnen in het dieettopic, maar misschien heeft men hier ook slimme suggesties
Ik heb de laatste tijd enorme buikpijn tijdens het sporten. Nouja, of ik blaas alleen op als een idioot, of ik krijg ook buikkrampen. De ene keer erger dan de ander, maar meestal iig een klein beetje. Super-irritant, want dan kan ik niet echt 'voluit' gaan zeg maar
Dus! Ik wil proberen iets eerder en iets lichter te eten. Ik kom dan alleen veelal uit op een stuk vlees of vis met groenten, beetje saai. Ik wil ook geen ui / knoflook, want dan moet ik stinkboertjes laten Iemand hier nog suggesties?
pi_77585641
Mijn lijstjeeeee

O: bakje optimel kwark appel-kaneel
S: Zumbaaa
T: boterham sandwichspread
L: zo'n zak rode groenten soep (met tomaat en paprika o.a.), pistoletje humus met beetje sambal
T: 2 mineola's
D: ? in ieder geval dus een griekse salade
T: magere yoghurt

Mag nog wel wat bij, maar geen inspiratie. Hangt er ook een beetje vanaf wat mijn avondeten wordt, natuurlijk.
pi_77585645
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar jij bent tegenwoordig zo zoet dat je echt niet omvalt van een dagje minder eten, hoor Of je moet vreselijk veel honger hebben, natuurlijk.

Over die leverworst ben ik overigens minder enthousiast Lees die verpakking eens, voordat je het in je waffel stopt
leverworst zijn de meningen verdeeld over. de meeste mensen eten te weinig vitamine A bijvoorbeeld, en één keer per week leverworst eten lost dat meteen op. en nog wat andere belangrijke stoffen, veel ijzer bijvoorbeeld. het verzadigde vet valt mee als je niet zo enorm veel er van eet. de dietiste stelde het mij zelfs voor.
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:08:22 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585654
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha dank joeee Ik eet niet iedere dag supernetjes hoor! Laatst chocotaart enzo Maar ik eet iig niet meer te weinig

Ik weet dat het slecht is, maar had er nogal zin in Heb wel expres een kleintje genomen zodat ie snel op is
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:10:32 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585730
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

leverworst zijn de meningen verdeeld over. de meeste mensen eten te weinig vitamine A bijvoorbeeld, en één keer per week leverworst eten lost dat meteen op. en nog wat andere belangrijke stoffen, veel ijzer bijvoorbeeld. het verzadigde vet valt mee als je niet zo enorm veel er van eet. de dietiste stelde het mij zelfs voor.
Heu dat wist ik niet! Ik zit veelal wel laag in mn ijzer dacht ik. Vitamine A weet ik niet.
Nouja ik was sowieso niet van plan het vaker dan eens in de zoveel maanden mee te nemen
pi_77585799
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou, ik ben tegen Bahhh, heb bij m'n broertje eens gekeken wat daar zoal inzit en ik vind het walgelijk

Maria: ik vind het in het algemeen keurig, omdat je niet meer zo weinig eet. En ik zie niet in waarom je elke dag perfect braaf&gezond moet eten Regelmatig iets snoepen moet kunnen! Net zo goed als dat je best wat minder kunt eten als je naar de tandarts moet. Nu nog leren het een beetje los te laten
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:19:40 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77586019
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, ik ben tegen Bahhh, heb bij m'n broertje eens gekeken wat daar zoal inzit en ik vind het walgelijk

Maria: ik vind het in het algemeen keurig, omdat je niet meer zo weinig eet. En ik zie niet in waarom je elke dag perfect braaf&gezond moet eten Regelmatig iets snoepen moet kunnen! Net zo goed als dat je best wat minder kunt eten als je naar de tandarts moet. Nu nog leren het een beetje los te laten
Front tegen Leverworst

Dank joe, dat is fijn! Nu nog in zo'n grooove komen dat ik zoals jij ook langzaam maar zeker afval met dit regime van regelmatig sporten en genoeg eten
Loslaten is wel lastig ja, al tel ik nu weer geen kcal. Ik ga nu voor genoeg eten en geen honger en ben er wel voortdurend mee bezig - omdat ik zo langzaam eet moet ik mezelf de hele tijd eraan herinneren dat het alweer tijd is, omdat ik nog meer moet eten die dag Behalve op vreetzakdagen, dan lukt het makkelijk Nouja, het is al stukken beter dan het was!

Ik ga trouwens nu nog een sneetje naar binnen schuiven heb ik bedacht, dan kan ik na de tandarts mn mond nog even laten rusten
En ik zit voor vanavond te denken om gegrilde groenten (courgette, paprika, ui) te eten met een Griekse yoghurt sausje erbij en een stuk gegrild vlees (kipfilet of lamsvlees of biefstuk ofzo!)
pi_77586264
tvp!!
pi_77586285
Zie het positief, Maria: je eet bijna anderhalf keer zoveel als eerst, en je komt niet eens aan

Loslaten is het lastigst, zover ben ik ook nog niet Maar ik begin wel te geloven dat ik het zal leren
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:28:53 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77586317
hoppa!

[ Bericht 98% gewijzigd door Viking84 op 03-02-2010 13:11:19 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_77586510
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat lief! Verwacht je dat ook van je toekomstige vriendin?

Ik droomde vroeger altijd van een moeder die, als ik vrijdagavond thuiskwam, mijn was deed, en die mij zondagavond weer op de trein zette met een weekendtas vol netjes gevouwen en gestreken kleren. Never happened.
Ik ook!!!!!!!!!! Omg! Nu flikker ik het zelf in de wasmachine en met geluk is het 1 a 2 weken later klaar (wel raar opgevouwen, niet gestreken.. Nou ja prima ik vouw alles toch al opnieuw op sinds ik 11 ben of zo)

De moeder van mijn vriendje pakt zijn tas... neemt hem mee naar zolder..... draait 2-3-4 wassen.. strijkt alles.. stopt het in z'n tas..... brengt de tas naar beneden ! Ennnnn dat deed zijn vader ook met zijn vaat die haalde hij dan uit een doosje... in de vaatwasser.. en dan terug in het doosje

HA HA HA!
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:41:08 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77586711
Goodbye je inbox is vol

Ik moet een stuk schrijven, maar het wil nog niet echt. Hmz.

Lijstje dan maar:

O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
T: 2 theeleutjes
L: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x pindakaas
T: minneola
D: Griekse salade
T: bakje yoghurt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77586723
Pff wat een honger, even een extra boterhammetje genomen bij de lunch, werd na het sporten nog al licht in mn hoofd, heb ik erg vaak, misschien moet ik es van die dextrotjes gaan nemen ofzo?
Over kcal tellen, ik probeer altijd een beetje te schatten maar laat het dan liever te hoog dan te laag uitkomen dus neem alles volgens mij nogal ruim

Mijn lijstje vandaag:
O: yoghurt (zo'n 300 ml) met 2 lepels muesli, theelepel lijnzaad, kiwi
S: sporten, zo'n 650 verbrande kcal en wat krachtraining
L: 2 boterhammen dikke hummus/tomaat,1 boterham halverine/kipfilet/komkommer, beker karnemelk
T: mineola
D: vis ding (crispino ofzo?) met gekookte aardappels en wortels (uit een pot), beetje mosterd ofzo
T: kwark met honing

dit zou ik schatten op 1700 ofzo, kan iemand mij zeggen of dat klopt?
pi_77586803
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hoera! ben nu eens geod opgemeten: ik ben niet 160 maar 161,5 jeeeeeej! en mn taille was ook kleiner dan ik dacht, ze trekken hem namelijk heel strak aan!
Sounds like me

Sinds ik mijn huge ass kledingkast heb is mijn kamer een stuk netter !
pi_77586830
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goodbye je inbox is vol

Ik moet een stuk schrijven, maar het wil nog niet echt. Hmz.

Lijstje dan maar:

L: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x pindakaas
T: minneola
D: Griekse salade
T: bakje yoghurt
Niet meer!
pi_77586926
Eye Of The Day (EOTD)

woensdag 3 februari 2010 @ 12:50:52 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77587053
Hehe PF Niet meer zo gezwollen, lijkt! Wel mooi paars
Je vriendje gaat trouwens echt de Sjaak zijn als zn ouders dat ooit niet meer doen (en ik hoop voor beide partijen dat dat snel is )

CF: ja da's ook waar, had ik ook nooit gedacht eigenlijk Vroeger was ik trots als ik honger had, dan was ik aan het verbranden ( ) en nu denk ik: oei ik heb honger! Even ergens iets te eten scoren. Whoop. En dat loslaten komt voor ons ook nog wel
pi_77587316
Hij heeft nu een vaatwasser en brengt mijn vaat heen en weer

Ik heb hem verteld dat in een verre toekomst, als wij misschien ooit in 1 huis gaan wonen, dat hij van zijn geld best een huishoudelijke hulp in mag huren
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:59:36 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77587402
Leuke Harvard-speech van J.K. Rowling, voor de liefhebbers! Over het belang van falen en de kracht van verbeelding! Ik vond hem wel tof.
http://www.ted.com/talks/(...)fits_of_failure.html
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:01:01 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77587468
hoppa

[ Bericht 99% gewijzigd door Viking84 op 03-02-2010 13:11:08 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_77587528
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok ik ben dus idd raar blijkbaar .
Omdat niemand reageert, wat een aanname.

Ik heb het ook wel eens. Ik heb het ook gedurende de dag, dat ik maar niet kan beginnen en eerst nog moet opruimen/sporten/boodschappen doen/verzinrandomklusje.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:06:57 #44
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77587703
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef P.F het volgende:
Eye Of The Day (EOTD)

[ afbeelding ]
Huh, dit is je andere oog? Ik dacht dat gisteren je rechteroog paars was?

Vanavond ga ik weer falafel eten (niet zelfgemaakt) . Dat vind ik echt enorm lekker!
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:09:13 #45
3185 Adelante
To let it go now
pi_77587792
Ik las blij zijn met 15 cm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:10:54 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77587857
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Omdat niemand reageert, wat een aanname.

Ik heb het ook wel eens. Ik heb het ook gedurende de dag, dat ik maar niet kan beginnen en eerst nog moet opruimen/sporten/boodschappen doen/verzinrandomklusje.
Dat bedoel ik niet helemaal, maar goed, laat maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_77587894
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:06 schreef Rituals het volgende:

[..]

Huh, dit is je andere oog? Ik dacht dat gisteren je rechteroog paars was?

Vanavond ga ik weer falafel eten (niet zelfgemaakt) . Dat vind ik echt enorm lekker!
Mijn MacBook maakt de foto's automatisch in spiegelbeeld, het is mijn linker oog..
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:13:28 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77587975
Ik snap je wel hoor Vik. Ik heb 2 nachten wakker gelegen in het weekend omdat ik lag te malen of ik nou wel de goede achterwand had voor de banner op de beurs. En ik kon het niet nagaan, want de plattegrond lag op mijn bureau in Den Haag. Maandagochtend gecheckt en alles ok natuurlijk, wat ik eigenlijk ook al wel wist .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77588016
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet helemaal, maar goed, laat maar .
Oh, sorry hoor. Waarom haal je het nu weg? Ik heb het alleen niet begrepen, that's it!
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:16:38 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77588113
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap je wel hoor Vik. Ik heb 2 nachten wakker gelegen in het weekend omdat ik lag te malen of ik nou wel de goede achterwand had voor de banner op de beurs. En ik kon het niet nagaan, want de plattegrond lag op mijn bureau in Den Haag. Maandagochtend gecheckt en alles ok natuurlijk, wat ik eigenlijk ook al wel wist .
Nee, dat bedoel ik ook niet .

Ik bedoel gewoon dat je 's nachts dingen enorm loopt uit te vergroten waar je je overdag niet / minder druk om maakt.
Niet meer actief op Fok!
pi_77588176
TVP Ik heb zin in iets zoets. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77588181
Nouja, dan ben je raar
pi_77588245
Overdag heb ik geen tijd om me druk te maken over de dingen die boven komen als ik 's nachts in de stilte naar het plafond lig te staren.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:19:44 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77588249
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, sorry hoor. Waarom haal je het nu weg? Ik heb het alleen niet begrepen, that's it!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_77588253

Maar dat is toch het hele idee van malen, dat je dingen uitvergroot die niet zo een probleem zijn..
pi_77588310
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou zo kwam het totaal niet over hoor! Maar laat dan maar lekker weg als je je er niet goed bij voelt
pi_77588377
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
Hij heeft nu een vaatwasser en brengt mijn vaat heen en weer

Ik heb hem verteld dat in een verre toekomst, als wij misschien ooit in 1 huis gaan wonen, dat hij van zijn geld best een huishoudelijke hulp in mag huren
\

hahaha, dat had ik echt nog nooit gehoord!
Maar je bent wel een heel lief vriendinnetje dat dat van jou mag
pi_77588610
Oh Viking, ik heb niet gelezen waar het over ging. Als het over piekeren en malen gaat, dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken. En als je je wel echt zorgen maakt, dan kan je toch met iemand gaan praten? Wat je laatst zelf ook al aangaf. Dat helpt misschien om de zorgen weg te nemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door anna82 op 03-02-2010 13:33:31 ]
pi_77588672
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Ek-Mei het volgende:
Pff wat een honger, even een extra boterhammetje genomen bij de lunch, werd na het sporten nog al licht in mn hoofd, heb ik erg vaak, misschien moet ik es van die dextrotjes gaan nemen ofzo?
Over kcal tellen, ik probeer altijd een beetje te schatten maar laat het dan liever te hoog dan te laag uitkomen dus neem alles volgens mij nogal ruim

Mijn lijstje vandaag:
O: yoghurt (zo'n 300 ml) met 2 lepels muesli, theelepel lijnzaad, kiwi
S: sporten, zo'n 650 verbrande kcal en wat krachtraining
L: 2 boterhammen dikke hummus/tomaat,1 boterham halverine/kipfilet/komkommer, beker karnemelk
T: mineola
D: vis ding (crispino ofzo?) met gekookte aardappels en wortels (uit een pot), beetje mosterd ofzo
T: kwark met honing

dit zou ik schatten op 1700 ofzo, kan iemand mij zeggen of dat klopt?
ik heb de porties groente ruim genomen, en een eetlepel olie voor de bereiding van de crispino genomen, weet niet of je iets op/door de gekookte aardappelen doet? als je 250 gram kwark eet dan kom je op 1600 kcal. dat vind ik met 650 kcal verbranding bij sporten behoorlijk aan de magere kant... en ik weet niet of je wel zoveel aardappel enzo gegeten hebt (250 gram is 4 kleine of 3,5 middelgrote)
Kwak
pi_77588883
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh trouwens! Was er al over begonnen in het dieettopic, maar misschien heeft men hier ook slimme suggesties
Ik heb de laatste tijd enorme buikpijn tijdens het sporten. Nouja, of ik blaas alleen op als een idioot, of ik krijg ook buikkrampen. De ene keer erger dan de ander, maar meestal iig een klein beetje. Super-irritant, want dan kan ik niet echt 'voluit' gaan zeg maar
Dus! Ik wil proberen iets eerder en iets lichter te eten. Ik kom dan alleen veelal uit op een stuk vlees of vis met groenten, beetje saai. Ik wil ook geen ui / knoflook, want dan moet ik stinkboertjes laten Iemand hier nog suggesties?
Mariabeeb, ik zou op de dagen dat je 's avonds zumbaat, je avondeten in 2en verdelen. Dus dan eet je iets lichts, een soepje en een stuk fruit of wat kwark bv. een uur of 2 ervoor en dan na de zumba eet je je avondeten. Ik denk dat het veel beter werkt. Ik kan ook absoluut niet sporten als ik wat in m'n maag heb. Je lichaam doet er vrij lang over om een hele maaltijd te verwerken namelijk.

Ik heb net 2 verse boterhammen met knapperig korstje gegeten met dik filet A. Nom!
pi_77589071
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb de porties groente ruim genomen, en een eetlepel olie voor de bereiding van de crispino genomen, weet niet of je iets op/door de gekookte aardappelen doet? als je 250 gram kwark eet dan kom je op 1600 kcal. dat vind ik met 650 kcal verbranding bij sporten behoorlijk aan de magere kant... en ik weet niet of je wel zoveel aardappel enzo gegeten hebt (250 gram is 4 kleine of 3,5 middelgrote)
Dankje voor t helpen, olie idd, en ik eet redelijk wat kwark en aardappels dus dat zal denk ik goed komen, eet ook wel eens dagen wat (of veel) meer.

Toch val ik niet meer af, ben meer dan 20 kilo afgevallen maar die laatste 5 kilo's die ik eraf wil willen niet
pi_77589109
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
Nah, ik denk dat het iets is wat bij je persoonlijkheid hoort. Sure, de ene vrouw piekert meer dan de andere (en sommige mannen malen ook, schijnt ), maar of dat echt betekent dat er iets 'mis' is? Ik doe het ook wel, hoor. En stressen en alle scenario's langs en altijd besluiten dat het waarschijnlijk het allerakeligste is... En vaak blijkt het dan achteraf allemaal vreselijk mee te vallen.
pi_77589176
Voor:

Na:

Ik denk dat ik maar MUA (make up artist) moet worden, gespecialiseerd in blauwe plekken !

Ik vind het ook zo stom om over straat te lopen en dat iedereen denkt dat ik mishandeld wordt of zo
pi_77589195
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Mariabeeb, ik zou op de dagen dat je 's avonds zumbaat, je avondeten in 2en verdelen. Dus dan eet je iets lichts, een soepje en een stuk fruit of wat kwark bv. een uur of 2 ervoor en dan na de zumba eet je je avondeten. Ik denk dat het veel beter werkt. Ik kan ook absoluut niet sporten als ik wat in m'n maag heb. Je lichaam doet er vrij lang over om een hele maaltijd te verwerken namelijk.
Ik zit ook regelmatig met de sport-en-avondetenspagaat. Erna eten werkt voor mij meestal niet zo; als ik pas rond tienen eet, slaap ik later. Ik probeer vaak m'n lunch wat serieuzer aan te pakken op zo'n dag
pi_77589271
Ik kreeg hier laatst de tip om een opschrijfboekje bij m'n bed te leggen, en ik had dat natuurlijk zelf ook kunnen verzinnen, maar verdomd wat werkt dat goed. Ik heb het eigenlijk maar één keer gedaan (toen ik het maar niet uit m'n hoofd kreeg dat ik niet moest vergeten visitekaartjes te maken, de volgende dag ), maar zelfs het idee al dat ik dingen uit kan schrijven die ik uit m'n hoofd wil helpt al enorm. Stom hè?
pi_77589349
Bij mij werkt het schriftje ook heel erg! Of niet alleen slapen helpt ook, dan slaap ik veel dieper !
pi_77589382
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Dankje voor t helpen, olie idd, en ik eet redelijk wat kwark en aardappels dus dat zal denk ik goed komen, eet ook wel eens dagen wat (of veel) meer.

Toch val ik niet meer af, ben meer dan 20 kilo afgevallen maar die laatste 5 kilo's die ik eraf wil willen niet
dat kan heel goed gewoon een plateau zijn. het is al heel wat dat je stabiliseert na zoveel afvallen! supergoed!

als je dit gewicht een jaar of een half jaar kunt vasthouden kun je eventueel proberen nog wat af te vallen, maar heel vaak is dat gewoon lastig, als je lichaam een soort evenwicht heeft gevonden bij een bepaald gewicht.
Kwak
pi_77589525
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg hier laatst de tip om een opschrijfboekje bij m'n bed te leggen, en ik had dat natuurlijk zelf ook kunnen verzinnen, maar verdomd wat werkt dat goed. Ik heb het eigenlijk maar één keer gedaan (toen ik het maar niet uit m'n hoofd kreeg dat ik niet moest vergeten visitekaartjes te maken, de volgende dag ), maar zelfs het idee al dat ik dingen uit kan schrijven die ik uit m'n hoofd wil helpt al enorm. Stom hè?
Wat fijn!
pi_77589557
Even een vraag: Toen ik nog aan kickboksen deed (denk: squatten, lunges, kikkersprongen) had ik veel grotere kuiten MAAR ook een veel stakkere en grotere kont! (Dat vind ik mooi....)

Maarr.... Het effect is helaas weg, zou het echt aan die vorm van sport hebben gelegen (ik sport nu namelijk ook nog wel, maar dan roeien.....)

Of ben ik oud aan het worden? En krijg je ook zo een strakke kont van hardlopen of moet het echt iets mega intensiefs zijn zoals kickboksen?
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:49:19 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_77589597
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef P.F het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Ik denk dat ik maar MUA (make up artist) moet worden, gespecialiseerd in blauwe plekken !

Ik vind het ook zo stom om over straat te lopen en dat iedereen denkt dat ik mishandeld wordt of zo
Je kunt altijd nog een beroep kiezen om dit bij dode/verongelukte mensen te gaan doen, schijnt best specialistisch werk te zijn om overleden mensen voor een paar dagen op te lappen, zodat er met een open kist afscheid kan worden genomen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77589600
Of ik moet krachttraining doen maar dat hou ik toch niet vol...
pi_77589621
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog een beroep kiezen om dit bij dode/verongelukte mensen te gaan doen, schijnt best specialistisch werk te zijn om overleden mensen voor een paar dagen op te lappen, zodat er met een open kist afscheid kan worden genomen
Zo erg was de voor foto toch niet !!! !
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:51:18 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_77589676
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Zo erg was de voor foto toch niet !!! !
Neeee!

Maar make-up-artists moeten er ook zijn voor dat soort mensen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:51:34 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77589685
pi_77589767
Het is gewoon 7 graden vandaag
pi_77590089
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat kan heel goed gewoon een plateau zijn. het is al heel wat dat je stabiliseert na zoveel afvallen! supergoed!

als je dit gewicht een jaar of een half jaar kunt vasthouden kun je eventueel proberen nog wat af te vallen, maar heel vaak is dat gewoon lastig, als je lichaam een soort evenwicht heeft gevonden bij een bepaald gewicht.
Ik schommel nu zo'n anderhalf jaar ofzo rond de 65 kilo, tis wel eens 62 geweest en na mn zomervakantie bijna tegen de 70 kilo. Volgens mij moet ik mezelf echt gaan uithongeren wil er nog wat af gaan, en daar heb ik geen zin in

Wat knap dat je begonnen bent met je afvalprogramma (noem het maar even zo), heb er her en der wat over gelezen en het klinkt echt goed, krijg je een voedingsschema en daarnaast begeleiding? Met een groepje mensen of individueel?
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:09:26 #77
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77590357
Lijstje:

O: banaan en appel door yoghurt met muesli
T: stuk ontbijtkoek
L: rijst en een stuk casselerib met beetje champignonsaus
T: kanelbullar
D: geen idee. Misschien een uitgebreide salade ofzo?
T: stukje chocola.

Niet m'n beste lijstje, maar ook niet heel erg slecht, toch?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77590611
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
Ja? ik zit echt te bevriezen op kantoor!

Mijn lijst vandaag:
O: bak volle yoghurt
L: 2 bruine bolletje hummus, bakje danio-citroenkwark
T: hele zoete amandelschuimdingetjes
S: zwemmen, 40 baantjes
T: banaan
T: avocado
T: tucjes
S: spinnen
D: linzensoep
T: misschien een cognacje
pi_77591110
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef P.F het volgende:
Of ik moet krachttraining doen maar dat hou ik toch niet vol...
Gewoon squatten. Kan ook thuis. Hardlopen doet niks om een grotere kont te krijgen. Gaat er wel gestroomlijnder van uitzien.

En wat betreft 's nachts malen: doe ik ook weleens en ik heb ook de vreemdste ideeën voor schilderijen dan, waar ik helemaal opgewonden van word en eigenlijk er het liefst direct aan zou beginnen. De volgende dag denk ik dan meestal:

Maar soms zijn het echt wel goede ideeën
pi_77591342
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Ik schommel nu zo'n anderhalf jaar ofzo rond de 65 kilo, tis wel eens 62 geweest en na mn zomervakantie bijna tegen de 70 kilo. Volgens mij moet ik mezelf echt gaan uithongeren wil er nog wat af gaan, en daar heb ik geen zin in

Wat knap dat je begonnen bent met je afvalprogramma (noem het maar even zo), heb er her en der wat over gelezen en het klinkt echt goed, krijg je een voedingsschema en daarnaast begeleiding? Met een groepje mensen of individueel?
ik heb gewoon het basisvoedingsschema van het voedingscentrum gekregen (6 boterhammen, 100 gram vlees (ik eet iets meer) 250 gram aardappelen, etc. etc.).

daarmee eet ik nu zo'n 1500-1800 kcal per dag (meestal rond 1700). de dietiste denkt dat ik hiermee wel mooi kan afvallen (ze wist het niet niet zeker, omdat er nog wat andere dingen spelen (ik moet over bepaalde voedselangsten heen gaan komen) die misschien het afvallen belemmeren omdat ik dan geen puf heb om altijd maar gezond te doen, maar ik was nu in 2 dagen 7 ons kwijt (op haar weegschaal) dus als t goed blijft gaan denkt ze dat ik mooi af ga vallen.

sommige mensen komen van de bmi 40+ groep en die vallen vaak niet af/stabiliseren omdat ze van een modifast dieet afkomen.

nou ja, het is dus voor iedereen verschillend maar we moeten allemaal proberen de basisvoeding te eten en meer te bewegen.

het idee is dat je met de basisvoeding alle nutriënten binnenkrijgt, en geen honger hebt waardoor vreetbuiten/overeten wordt voorkomen.
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:37:05 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77591476
Oh Modifast... de stopverf. Dat doet mijn moeder. Eet ze paar dagen normaal en dan gaat ze zo om de dag dat stopverfdieet doen. Blwegh!
pi_77591617
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb gewoon het basisvoedingsschema van het voedingscentrum gekregen (6 boterhammen, 100 gram vlees (ik eet iets meer) 250 gram aardappelen, etc. etc.).

daarmee eet ik nu zo'n 1500-1800 kcal per dag (meestal rond 1700). de dietiste denkt dat ik hiermee wel mooi kan afvallen (ze wist het niet niet zeker, omdat er nog wat andere dingen spelen (ik moet over bepaalde voedselangsten heen gaan komen) die misschien het afvallen belemmeren omdat ik dan geen puf heb om altijd maar gezond te doen, maar ik was nu in 2 dagen 7 ons kwijt (op haar weegschaal) dus als t goed blijft gaan denkt ze dat ik mooi af ga vallen.

sommige mensen komen van de bmi 40+ groep en die vallen vaak niet af/stabiliseren omdat ze van een modifast dieet afkomen.

nou ja, het is dus voor iedereen verschillend maar we moeten allemaal proberen de basisvoeding te eten en meer te bewegen.

het idee is dat je met de basisvoeding alle nutriënten binnenkrijgt, en geen honger hebt waardoor vreetbuiten/overeten wordt voorkomen.
Klinkt goed, hoop dat het allemaal goed gaat uitpakken, super in 2 dagen al 7 ons! Nu ik dit zo lees kan het ook wel zijn dat ik voor heen (toen ik die 20 kilo af ben gevallen) wel echt te weinig at; 2 boterhammen, bakje yoghurt, vaak maar 1 stuk fruit en een bordje avondeten, misschien dat ik mn stofwisseling ook wel een beetje aan gort heb geholpen. Het lijkt me trouwens wel erg als je een bmi 40+ is en je niet meer kan afvallen door al dat dieeten, hoe kun je dan ooit weer af gaan vallen?
pi_77591710
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Modifast... de stopverf. Dat doet mijn moeder. Eet ze paar dagen normaal en dan gaat ze zo om de dag dat stopverfdieet doen. Blwegh!
Mijn ex-schoonmoeder deed dat ook. En op de dagen dat ze het niet deed bakte ze haar vlees in roomboter, at ze een pakje bonbons leeg, nam ze whiskeysaus bij de stamppot en vroeg ze zich herhaaldelijk af waarom ze toch niet afviel van de shakes.
pi_77591738
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mijn ex-schoonmoeder deed dat ook. En op de dagen dat ze het niet deed bakte ze haar vlees in roomboter, at ze een pakje bonbons leeg, nam ze whiskeysaus bij de stamppot en vroeg ze zich herhaaldelijk af waarom ze toch niet afviel van de shakes.

Afvallen met bonbons, kon het maar
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:45:11 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77591770
CF kan het met die bijzondere muffins van haar, of cupcakes, wat waren het ook alweer .
pi_77591829
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Klinkt goed, hoop dat het allemaal goed gaat uitpakken, super in 2 dagen al 7 ons! Nu ik dit zo lees kan het ook wel zijn dat ik voor heen (toen ik die 20 kilo af ben gevallen) wel echt te weinig at; 2 boterhammen, bakje yoghurt, vaak maar 1 stuk fruit en een bordje avondeten, misschien dat ik mn stofwisseling ook wel een beetje aan gort heb geholpen. Het lijkt me trouwens wel erg als je een bmi 40+ is en je niet meer kan afvallen door al dat dieeten, hoe kun je dan ooit weer af gaan vallen?
nou die modifast hebben ze dus onder begeleiding gedaan, omdat het om gezondheidsredenene echt moest, afvallen.. voor hen is stabiliseren op een obees bmi soms het best haalbare. er is nog 1 ding ongezonder dan veel te dik zijn, dat is jojo-en, dat is ontzettend slecht voor je lichaam. dus stabiliseren is voor hen al een geweldig eindresultaat.

voor mij is het streven ook "maar" 10% afvallen (dat is 15 kilo) terwijl ik er dit jaar 26 ben aangekomen. maar als ik die 10% er een half jaar af kan houden dan kan ik wel proberen of er nog meer af kan gaan door nog eens wat meer te gaan sporten oid... maar op een gegeven moment moet je gewoon accepteren hoe je lichaam is op een bepaald basisvoedingsp[atroon en met een bepaalde hoeveelheid beweging. anders is t ook niet vol te houden, als je steeds maar minder moet gaan eten om af te vallen (of nóg meer bewegen)

dat is ook wat we leren daar. minder gefocust zijn op de getallen

(zegt zij die juicht om 1,5 cm meer en 7 ons minder )
Kwak
pi_77591933
oh en boe! ik zat de hele tijd te wachten op p[akket van tnt, mn nieuwe laarzen, en nu zijn ze bezorgd, vet mooi ook, maar de kuit is te wijd... beuh... dus nu moet ik ze weer terugsturen en dat moet natuurlijk met een ophaalafspraak (anders zijn ze niet verzekerd) en als de vervangende kleinere kuitmaat bezorgd wordt moet ik natuurlijk weer een dag thuis gaan zitten wachten op dat pakket.
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:51:25 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77592009
Ik laat pakketjes altijd zoveel mogelijk op mijn werk bezorgen!
pi_77592043
TVP.
pi_77592093
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zou bij mij niet mogen, helaas .

Ik eet toch pizza vanavond (zo'n kleintje, waarvan er 2 in een verpakking zitten) met een salade er naast.
pi_77592141
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou die modifast hebben ze dus onder begeleiding gedaan, omdat het om gezondheidsredenene echt moest, afvallen.. voor hen is stabiliseren op een obees bmi soms het best haalbare. er is nog 1 ding ongezonder dan veel te dik zijn, dat is jojo-en, dat is ontzettend slecht voor je lichaam. dus stabiliseren is voor hen al een geweldig eindresultaat.

voor mij is het streven ook "maar" 10% afvallen (dat is 15 kilo) terwijl ik er dit jaar 26 ben aangekomen. maar als ik die 10% er een half jaar af kan houden dan kan ik wel proberen of er nog meer af kan gaan door nog eens wat meer te gaan sporten oid... maar op een gegeven moment moet je gewoon accepteren hoe je lichaam is op een bepaald basisvoedingsp[atroon en met een bepaalde hoeveelheid beweging. anders is t ook niet vol te houden, als je steeds maar minder moet gaan eten om af te vallen (of nóg meer bewegen)

dat is ook wat we leren daar. minder gefocust zijn op de getallen

(zegt zij die juicht om 1,5 cm meer en 7 ons minder )
Oke, knap dat je zo kunt denken, ik vind het erg moeilijk om tevreden te zijn, eerst was mn doel 70, toen 65 en nu ben ik nog niet tevreden. Terwijl ik dik achter in de 80 heb gewogen, wel tegen de 90 denk ik zelfs op een gegeven moment, en me toen nergens druk om maakte
pi_77592172
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook, soms. En wij wonen boven een winkel, en de baas daar is tevens de huisbaas, dus als je 't lief vraagt willen zij meestal ook wel de pakjes aannemen.

Goodbye, waarom mag dat niet?
pi_77592173
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]
Afvallen met bonbons, kon het maar
tvp!
pi_77592216
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook, soms. En wij wonen boven een winkel, en de baas daar is tevens de huisbaas, dus als je 't lief vraagt willen zij meestal ook wel de pakjes aannemen.

Omdat we intern een hele groot postverwerking hebben. Die extra dingen kunnen ze er niet ook nog eens bij hebben

Gelukkig neemt één van mijn buren meestal wel een pakketje aan!
pi_77592235
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

tvp!
Of chocoladetaart Wanneer komt dat er nou nog eens van?
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:58:06 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77592266
quote:

[..]

Ik ook, soms.
Afhankelijk van de inhoud van het pakketje
pi_77592370
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, afhankelijk van overwerk - als ik in een drukke periode zit, heb ik geen tijd om bij de winkel langs te gaan. Ze zetten het dan wel in de gang, maar dat vind ik met duur spul niet altijd even fijn.
pi_77592421
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Of chocoladetaart Wanneer komt dat er nou nog eens van?
Volgende meet! (ojee, moet ik straks ineens helemaal naar het Barre Noorden )
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:01:54 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77592423
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, zo'n mooie neutrale doos zonder afzender erop zodat niemand ook maar enig idee heeft van wat erin zou kunnen zitten ( !) laat je niet op je werk bezorgen natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_77592450
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Oke, knap dat je zo kunt denken, ik vind het erg moeilijk om tevreden te zijn, eerst was mn doel 70, toen 65 en nu ben ik nog niet tevreden. Terwijl ik dik achter in de 80 heb gewogen, wel tegen de 90 denk ik zelfs op een gegeven moment, en me toen nergens druk om maakte
Ik denk dat je ook steeds je ideaalbeeld bijstelt. Toen ik 80 kilo woog, dacht ik dat ik met 70 kilo echt perfect zou zijn. Nu weeg ik 70 (bij 1.80) en er zijn nog zoveel areas die mooier, dunner, strakker kunnen. Ik zou nu ook niet weten bij welk gewicht het echt goed is - voor mezelf dan
pi_77592480
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgende meet! (ojee, moet ik straks ineens helemaal naar het Barre Noorden )
Nee hoor, gewoon als ik er ook ben
pi_77592584
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet toch pizza vanavond (zo'n kleintje, waarvan er 2 in een verpakking zitten) met een salade er naast.
Haha, ik eet ook altijd pizza als mijn vriendje er niet is. Hij houdt namelijk niet van pizza. Dat vindt hij te vet. Een enge healthfreak is het!
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:06:29 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77592594
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, zo'n mooie neutrale doos zonder afzender erop zodat niemand ook maar enig idee heeft van wat erin zou kunnen zitten ( !) laat je niet op je werk bezorgen natuurlijk .
Afkomstig uit Hulst of Volendam .
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:06:57 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77592609
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, ik eet ook altijd pizza als mijn vriendje er niet is. Hij houdt namelijk niet van pizza. Dat vindt hij te vet. Een enge healthfreak is het!
Mijn vriend eet altijd pizza als ik er níet ben .
pi_77592642
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker makkelijk ook En errrrrg lekker. En op deze manier kan het ook prima. De portie is niet te groot én ik heb gesport vandaag.

En eigenlijk vind ik dat ik gewoon wat relaxter met eten om moet gaan en veel moet sporten.
pi_77592644
quote:

[..]

dat is bij mij heel lastig, het adres van mn werk is een klein verstopt pleintje, en dan heb ik een kamernummer - ze kunnen niet aanbellen ofzo. dus dan moeten ze me opbellen als ze beneden staan, en dat kan ik nergens aangeven... het postadres van de uni is een postbus... dus ja...
Kwak
pi_77592712
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Omdat we intern een hele groot postverwerking hebben. Die extra dingen kunnen ze er niet ook nog eens bij hebben

Gelukkig neemt één van mijn buren meestal wel een pakketje aan!
het is tnt express, die bellen niet bij de buren aan meestal...deden ze dat nou maar! dat doen ze voor andere pakketjes wel... ups doet dat wel altijd als de buurman er niet is, staan ze bij mij aan de deur...
Kwak
pi_77592735
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat is bij mij heel lastig, het adres van mn werk is een klein verstopt pleintje, en dan heb ik een kamernummer - ze kunnen niet aanbellen ofzo. dus dan moeten ze me opbellen als ze beneden staan, en dat kan ik nergens aangeven... het postadres van de uni is een postbus... dus ja...
Maar ik ben dikke vrienden met de man van het onthaal - zelfs facebookvrienden Afijn, hij vindt dat wel OK, geloof ik.
pi_77592747
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook steeds je ideaalbeeld bijstelt. Toen ik 80 kilo woog, dacht ik dat ik met 70 kilo echt perfect zou zijn. Nu weeg ik 70 (bij 1.80) en er zijn nog zoveel areas die mooier, dunner, strakker kunnen. Ik zou nu ook niet weten bij welk gewicht het echt goed is - voor mezelf dan
dat is omdat je het verwrongen idee in je hoofd hebt dat je geluk/mooi/tevreden zijn met jezelf afhangt van je gewicht...

dat moet ik juist afleren (is voor mensen met een eetstoornis wel dringender dan voor anderen). maar wat zou er nou bijvoorbeeld écht veranderen als je 5 kilo lichter was?
Kwak
pi_77592774
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar ik ben dikke vrienden met de man van het onthaal - zelfs facebookvrienden Afijn, hij vindt dat wel OK, geloof ik.
er is een balie, daar ben ik wel vriendjes mee, maar niet met al die kerels... en pakjes afgeven daar mag echt niet... de secretariaten zitten ook allemaal boven. beuh.
Kwak
pi_77592866
lijstjes

O: 2 boterham vruchtenhagel (om 11.30)
L: 1 boterham gekookt ei (om 12.30 dus weinig honger)
T: Beetje optimel chocolademelk (zonder vet en hij smaakt naar echt chocomel . Ja wel veel suikers maar GEEN vet )
T: halve bak optimel yoghurt
T: geen idee maar iig nog wat chocomelk
D: risotto met kastanjechampignons en een mango na
T: iets
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_77592922
correctie.... 1 HELE bak optimel yoghurt Hij is lekker
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:16:40 #113
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77592959
Wat een vrouwentopictitel toch! De meeste mannen zijn niet zo blij met 1,5cm.

Verkapte tvp...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_77592986
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Wolve000 het volgende:

Verkapte tvp...
Ik vond 'm ook zo lekker dubbelzinnig
pi_77592996
quote:

Verkapte tvp...
Met 1,5 cm ben ik ook niet blij hoor. .
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:19:06 #116
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77593054
Oja, zonder lijstje ben ik natuurlijk niet welkom!

O: 2 boterhammen met smeerkaas en pindakaas
L: 3 boterhammen met smeerkaas, pindakaas en appelstroop
T: mandarijntje
D: zalm, spinazie en iets met aardappels (gekookt, in stukjes en dan gebakken ofzo...)

Tennis gaat vandaag niet door, de velden zijn wit...
pi_77593063
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker makkelijk ook En errrrrg lekker. En op deze manier kan het ook prima. De portie is niet te groot én ik heb gesport vandaag.

En eigenlijk vind ik dat ik gewoon wat relaxter met eten om moet gaan en veel moet sporten.
Je hoeft je ook niet te verdedigen voor pizza hoor! Pizza is en je verorbert hem ook niet als tussendoortje

Maar ik snap wel wat je bedoelt.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:20:24 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77593115
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn vriend eet altijd pizza als ik er níet ben .
Oei, ff inslaan voor komend weekend!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77593169
pizza!
pi_77593199
iemand al de macflurry stroopwafel gehad? kan nergens anders meer aan denken afgelopen dagen, niet dat ik em al op heb, maar gewoon het idee
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:22:29 #121
236335 neen
schone schijn
pi_77593200
quote:

Verkapte tvp...
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:55 schreef neen het volgende:
Ook ik ben blij met 1.5 cm

Wooooooooah! Irritante wijsneus in het goepje nu ik mag hem nu al niet.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:25:13 #122
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77593308
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:22 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

Wooooooooah! Irritante wijsneus in het goepje nu ik mag hem nu al niet.
De waarheid is hard.
pi_77593328
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Wolve000 het volgende:
Oja, zonder lijstje ben ik natuurlijk niet welkom!

O: 2 boterhammen met smeerkaas en pindakaas
L: 3 boterhammen met smeerkaas, pindakaas en appelstroop
T: mandarijntje
D: zalm, spinazie en iets met aardappels (gekookt, in stukjes en dan gebakken ofzo...)

Tennis gaat vandaag niet door, de velden zijn wit...
Je eet echt erg weinig voor een man, hoor!
pi_77593344
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:22 schreef Ek-Mei het volgende:
iemand al de macflurry stroopwafel gehad? kan nergens anders meer aan denken afgelopen dagen, niet dat ik em al op heb, maar gewoon het idee
Oh, I feel your pain
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:28:42 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77593431
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:29:26 #126
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77593454
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je eet echt erg weinig voor een man, hoor!
Ik zal eens berekenen hoeveel dit is.

Oh, zoals gewoonlijk vergeet ik ook het een en ander. Melk bij het ontbijt, optimel bij de lunch en hier en daar een suikerklontje in de thee...

Ik zal het eens inclusief die dingen berekeken.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:30:01 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77593479
Je deed toch geen suiker meer in je thee? .
Niet meer actief op Fok!
pi_77593598
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat is omdat je het verwrongen idee in je hoofd hebt dat je geluk/mooi/tevreden zijn met jezelf afhangt van je gewicht...

dat moet ik juist afleren (is voor mensen met een eetstoornis wel dringender dan voor anderen). maar wat zou er nou bijvoorbeeld écht veranderen als je 5 kilo lichter was?
Ja, suf is dat. En rationaal gezien weet ik ook wel dat het zo werkt, en toch zit dat idee in je hoofd. Terwijl, als ik 65 kilo zou wegen en mezelf lichaamsgewijs perfect zou vinden, ik dan wel ga miepen over een te grote neus, grijs wordende haren en opkomende rimpels. Hoe leer je dat eigenlijk af?

Ik zie best in waarom mannen (mijn vriend) ons (mij) niet altijd begrijp(en)
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:40:36 #129
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77593907
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Je deed toch geen suiker meer in je thee? .
Nee, minder!

Hoewel ik in de thee-met-smaakje vaak helemaal geen suiker doe.

En na wat rekenwerk zit in inderdaad wat te laat qua calorieen. Ik zal er nog wel wat tussendoor sneaken vanavond.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:40:55 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77593927
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oei, ff inslaan voor komend weekend!
En dan niet mopperen als ik je maandag meesleur naar de sportschool he .
pi_77593963
8!

*rent weer weg!* haast
Ja doei.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:43:28 #132
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77594030
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
Ja dat klopt!
De perfecte dag om weer eens buiten te gaan trainen!

Heb anderhalf uur gefietst: 11x een brug op en af en 1 lekke band gescoord
Maar het was heerlijk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77594064
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:40 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Nee, minder!

Hoewel ik in de thee-met-smaakje vaak helemaal geen suiker doe.

En na wat rekenwerk zit in inderdaad wat te laat qua calorieen. Ik zal er nog wel wat tussendoor sneaken vanavond.
Goedzo Waar ga je eigenlijk van uit qua calorieën, wanneer is het 'goed'?
pi_77594085
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, suf is dat. En rationaal gezien weet ik ook wel dat het zo werkt, en toch zit dat idee in je hoofd. Terwijl, als ik 65 kilo zou wegen en mezelf lichaamsgewijs perfect zou vinden, ik dan wel ga miepen over een te grote neus, grijs wordende haren en opkomende rimpels. Hoe leer je dat eigenlijk af?

Ik zie best in waarom mannen (mijn vriend) ons (mij) niet altijd begrijp(en)
Zo herkenbaar!
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:47:16 #135
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77594182
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Zo herkenbaar!
Ook herkenbaar!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:48:55 #136
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77594241
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Goedzo Waar ga je eigenlijk van uit qua calorieën, wanneer is het 'goed'?
Goed is voorlopig pak 'm beet 2000 kcal, en iets meer op een sportdag.
En dat haal ik dus vandaag niet.
Gelukkig is het wel een kantoor-dag zonder sport.

Qua voedingsstoffen zit er sowieso altijd veel groente bij alles. Meestal allerlei groenten, maar vandaag 300g spinazie per persoon (voor bereiding). En vis is natuurlijk ook niet erg vervelend.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:49:16 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77594253
Ik heb al grijs wordend haar én vetjes op ongewenste plaatsen .

Noes
pi_77594352
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

pi_77594391
Jullie zijn hier blij met 1,5 cm hoor, anders zijn jullie offtopic
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:58:53 #140
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77594589
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

Noes
Vetjes?

Dat zijn deze dingen:

[ Bericht 4% gewijzigd door Wolve000 op 03-02-2010 16:05:22 ]
pi_77594735
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

Noes
haha, ik heb all of the above ook al, maar ik zeur nu voornamelijk over mijn vetjes. En mijn vetjes zijn niet geschubd, hooguit een beetje sinaasappelachtig!
pi_77595227
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier deden ze nog spastisch over een enorme doos waar heel groot ESPRIT op stond
"WHOOOHOOO er is een PAKKETJEEEEE voor je binnengekomen!!! *wink*wink*nudge*nudge*

Mkeeeeee... dan maar weer bij paps en mams laten komen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:20:40 #143
236335 neen
schone schijn
pi_77595446
Wolve, ik eet net zoveel brood bij het ontbijt als jij in totaal
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:21:11 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77595470
Hoi!

Een gevoelige mond, 2 gaatjes (de eerste in jaaaaren! juist nu ik minder suiker eet ), 4 verstandskiezen en een verwijsbrief naar de kaakchirurg. Is het leven niet goed

pi_77595660
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoi!

Een gevoelige mond, 2 gaatjes (de eerste in jaaaaren! juist nu ik minder suiker eet ), 4 verstandskiezen en een verwijsbrief naar de kaakchirurg. Is het leven niet goed

Noes! *aai* Maar als ze er eenmaal uit zijn, ben je er wel voor altijd vanaf
Nou ja, na vier weken dan, als alles genezen is enzo
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:41:13 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77596265
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Noes! *aai* Maar als ze er eenmaal uit zijn, ben je er wel voor altijd vanaf
Nou ja, na vier weken dan, als alles genezen is enzo
Ja da's waar! Heb er alleen (uiteraard) totaal geen zin in
Vooral omdat ik dus waarschijnlijk eerst voor de ene kant moet en dan voor de tweede ofzo, dus als de eerste keer naar is, is dat niet motiverend voor de tweede
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:43:10 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77596337
Mja, maar je mag daarna wel een cadeautje. Want kaakchirurgen zijn net zo onplezierig als medisch gedoe tussen je benen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:49:09 #148
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77596592
Het enige cadeautje wat ik afgelopen jaar kreeg na het verwijderen van m'n verstandskiezen was een strip ibuprofen...... waar ik vervolgens maar 10% van nodig had. Ik vraag me af waarom ik zoveel zorgverzekering betaal.

Of is dat cadeautjes gedoe weer zoiets wat alleen voor vrouwen geldt?
pi_77597476
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Wolve000 het volgende:
Het enige cadeautje wat ik afgelopen jaar kreeg na het verwijderen van m'n verstandskiezen was een strip ibuprofen...... waar ik vervolgens maar 10% van nodig had. Ik vraag me af waarom ik zoveel zorgverzekering betaal.

Of is dat cadeautjes gedoe weer zoiets wat alleen voor vrouwen geldt?
Ehm, het idee is dat je zelf een cadeautje voor jezelf koopt.
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:12:59 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77597509
Yeaaah, kadootjes!

Wolve: als je jezelf zielig genoeg voelt mag je een kadootje voor jezelf kopen! Leuk he!
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:21:53 #151
236335 neen
schone schijn
pi_77597858
Mannen zijn sterk joh, die hebben dat niet nodig
pi_77597960
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Gewoon squatten. Kan ook thuis. Hardlopen doet niks om een grotere kont te krijgen. Gaat er wel gestroomlijnder van uitzien.

En wat betreft 's nachts malen: doe ik ook weleens en ik heb ook de vreemdste ideeën voor schilderijen dan, waar ik helemaal opgewonden van word en eigenlijk er het liefst direct aan zou beginnen. De volgende dag denk ik dan meestal:

Maar soms zijn het echt wel goede ideeën
Misschien ga ik toch maar weer kickboksen.. Ik weet het niet.. 1 blauw oog is wel weer genoeg

Fietsen doet zeker ook niets voor je kont?
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:25:51 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77598017
Definitief lijstje. Weest trots op mij :

O: yoghurt met frambozen
T: halve beker warme choc
T: twee boterhammen met snijworst
D: gegrillde groenten met gemarineerde kip
Niet meer actief op Fok!
pi_77598047
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Misschien ga ik toch maar weer kickboksen.. Ik weet het niet.. 1 blauw oog is wel weer genoeg

Fietsen doet zeker ook niets voor je kont?
Wat ik wel eens doe in de sportschool: op de loopband elke minuut een % helling hoger tot op een bepaald punt (ik ga meestal tot 10 ofzo) en dan weer terug. Geen idee of het het resultaat brengt wat jij wil, maar ik voel het wel
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:26:32 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77598053
Ik voel me elke dag zielig, dus dat zou hier een prijzige aangelegenheid worden
Niet meer actief op Fok!
pi_77598107
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:14 schreef Californium het volgende:
lijstjes

T: Beetje optimel chocolademelk (zonder vet en hij smaakt naar echt chocomel . Ja wel veel suikers maar GEEN vet )
T: iets
Op zich wel jay want geen dierlijk vet maar geen hele grote jay hoor!
pi_77598195
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat ik wel eens doe in de sportschool: op de loopband elke minuut een % helling hoger tot op een bepaald punt (ik ga meestal tot 10 ofzo) en dan weer terug. Geen idee of het het resultaat brengt wat jij wil, maar ik voel het wel
O ja! En trap lopen! Ik heb iedere dag les op de 9e of de 11e

!
pi_77598333
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja da's waar! Heb er alleen (uiteraard) totaal geen zin in
Vooral omdat ik dus waarschijnlijk eerst voor de ene kant moet en dan voor de tweede ofzo, dus als de eerste keer naar is, is dat niet motiverend voor de tweede
ik heb ze ook alle vier eruit, twee gewoon getrokken en twee uitgesneden, en het viel bij mij juist de eerste keer zo mee dat ik niet echt bang meer was voor de tweede keer

joe ken doe it!
Kwak
pi_77598466
Bij mij had ik de eerste keer een ontsteking onder de tand zodat de verdoving niet werkte, daarna kwam er zo veel bloed vrij dat ik er haast in stikte, daarna met veel geweld kreeg ik nog een verdoving en bij het opstaan trok ik wit weg.

Dat zei ik de 2e keer, daar werd rekening mee gehouden, was 3 minuten werk, geen centje pijn!
pi_77598872
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Definitief lijstje. Weest trots op mij :

O: yoghurt met frambozen
T: halve beker warme choc
T: twee boterhammen met snijworst
D: gegrillde groenten met gemarineerde kip
Op je broodbeleg na keurig Doe eens niet bij halve beker warme choc Dat is toch lekker voor een keer! (nou ja, ik vind het goor, maar als je dan toch 'zondigt', doe het dan met overgave ).

Zo. Tijd niet gezwommen; het ging bepaald klote. Zere armen/schouders en niet vooruit te branden Toch maar wat vaker trainen

Mariaatje, tandartsen zijn rot. Ik ben voorstander van kadootjes na verstandskies-verwijdering
pi_77598974
Grr, ik vond nog een half zakje fruitsleutels. Zo lekker
pi_77599087
Mijn verstandskiezen werden er alle vier in één keer uitgehaald, dus geen zorgen voor een tweede keer, hier. .
pi_77599497
Lijstje:
O: ananas yoghurt
T: cappuccino
D: boterham kroket, cappuccino
T: 2 crackers filet americain, stukje oude kaas
T: half ons snoepjes (zure matten en andere rode dingen met wit spul erin ), boterham pindakaas
D: boerenkoolstamppot met worst
T: kwark met vanilleyoghurt
sport: half uur fietsen, drie kwartier lopen met bepakking (koffiezetapparaat, selderijknol en drogisterijboodschappen ), allerhande gesjouw.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:14:24 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77599735
*after-dinner-burp* Whoaaa ik eet nooit zo vroeg normaal! Hopelijk helpt het

Cootje: ik vind om 22.00 uur eten wat laat, ik ben al blij als ik dan nog een bakje yoghurt weg krijg Ik moet ook altijd weer even acclimatiseren na het sporten, dus meestal gebeurt er dit: sporten - achter pc hangen - douchen - bakje yoghurt, en dan is het alweer best laat

PF, ulp
Twenks voor medeleven Kwak en CF
DaD: dat mag toch niet? Nouja wel dus, maar ik dacht dat het meestal in twee keer was ivm het feit dat je anders helemaal niet kunt eten?
pi_77599773
Mijn vriend komt even thuis, gaat straks door naar een voetbalwedstrijd. Vertelt hij dat hij een auto ongeluk heeft gehad. Godverdomme, ik ben zoooooo pissig dat hij niet even gebeld heeft. Klootzak.

Oh, en het lijkt me wel duidelijk dat hij niks heeft
pi_77599785
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77599917
GB! . Dat zou ik ook niet leuk vinden zeg!

Maria, ik geloof dat je je tong in kunt slikken, als ze er alle vier tegelijk uitgehaald worden met plaatselijke verdoving. Ik was onder algehele narcose. .
pi_77600120
Ik ben ook echt pissig Gelijk janken natuurlijk ook weer
pi_77600555
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
Godverdomme, ik ben zoooooo pissig dat hij niet even gebeld heeft. Klootzak.
Hij wilde je vastgewoon niet ongerust maken.
pi_77600599
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, dat zei hij ook. Toen kreeg ie een stomp in z'n maag

zonder kracht hoor, don't worry, geen mishandeling in deze relatie
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:47:57 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77600751
Ah gus, GoedBijtje! Da's dan ook schrikken ineens, ook al staat ie in levende lijve voor je
Ik denk dat dat iets mannerigs is - mijn vriend wou toen ie een autoruit gekopt had (aanrijding!) ook gewoon op zn fiets stappen en verder doen waar ie mee bezig was, maar iemand anders had al een ambulance gebeld Sjacherijnig dat ie was En ik was alleen maar geschrokken

Nou geef hem maar een stevige knuffel en maak hem uit voor zak hooi, dan is het vast wel weer goed
pi_77600768
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zei hij ook. Toen kreeg ie een stomp in z'n maag

zonder kracht hoor, don't worry, geen mishandeling in deze relatie

Hij heeft zijn dag niet echt geloof ik.
Hij doet vast extra lief als hij straks thuis is.
pi_77600804
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hij heeft zijn dag niet echt geloof ik.
Hij doet vast extra lief als hij straks thuis is.
Hij gaat nu naar Ajax, ben benieuwd wat die doen
pi_77600872
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ga jij ff advocaat van de duivel zitten spelen Ik zou ook niet bij zijn, in GB'tjes geval Hoe erg is de schade aan de auto? valt dat ook mee?

Ik ben erg verdrietig; eind van de middag kregen we te horen dat Meneers oom uit ZA is overleden. Hij was echt de liefste oom die we hadden En nu wil ik niet naar spinnen maar gewoon sippen op de bank. Stom he Maar ik ga toch wel
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:52:42 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77600953
Aw CFert! Gecondoleerd! Wat naar. Ik kan me best voorstellen dat je nu thuis wilt blijven, misschien even overleggen met da mister? En anders misschien even alles eruit fietsen
pi_77600958
Gecondoleerd, CF. .

Ik bedenk me net dat ik sinds de lunch niets meer heb gegeten. .
pi_77601050
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga jij ff advocaat van de duivel zitten spelen Ik zou ook niet bij zijn, in GB'tjes geval Hoe erg is de schade aan de auto? valt dat ook mee?

Ik ben erg verdrietig; eind van de middag kregen we te horen dat Meneers oom uit ZA is overleden. Hij was echt de liefste oom die we hadden En nu wil ik niet naar spinnen maar gewoon sippen op de bank. Stom he Maar ik ga toch wel
Hij heeft nu een andere auto, voorkant is kapot (hij reed achterop een andere auto)

Maar wat een naar nieuws voor jou, gecondoleerd Gewoon doen waar je zin in hebt. Soms is sporten ook wel heel erg lekker als je in een emotionele bui bent. Maar blijven sippen op de bank mag nu heus
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:55:29 #178
236335 neen
schone schijn
pi_77601076
Gecondoleerd CF.

ik had ook niet gebeld als ik een ongelukje had zonder ernstige gevolgen
pi_77601206
Gecondoleerd CF.

Wow GB, daar zou ik ook wel boos om worden .

En Maria mag een kadootje. Nu omdat ze slecht nieuws heeft, en straks na het trekken ook. Een pak drinkyoghurt ofzo .

Ik ben niet zo slim bezig, moet vanavond echt aan een verslag werken en nu heb ik alsnog toegezegd dat ik kom oppassen op een stel kinderen vanavond . Nouja, laptop mee dan maar en hopen dat ze slapen. Zal blij zijn als het vrijdag is geweest, dan is dat verslag ingeleverd en kan ik eindelijk verder met de 'normale' opdrachten die ik al een tijdje voor me uitschuif. Wel nog een jeej: mijn tweede hertentamen, waar ik ook niet goed voor geleerd had, is ook een stevige verbetering dus het was allemaal niet voor niets .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77601548
Gecondoleerd CF.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef neen het volgende:

ik had ook niet gebeld als ik een ongelukje had zonder ernstige gevolgen
Ik zou niet boos zijn als mijn lief niet had gebeld om mede te delen dat 'm niets was overkomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77601556
Wat naar van je meneer's oom CF. Gecondoleerd
GB> Mannen . Mijn vader heeft ook een keer een ongeluk gehad. Hij werkt samen met mijn oom, maar die was laat dus m'n vader was al gegaan. Komt mijn oom later langs een ongeluk, was dat mijn vader. Alleen blikschade. Staat ineens mijn tante bij ons voor de deur: "Ja hoe is het met Henk??" Mijn moeder: Hoezo?
Was ie gewoon gaan werken, zonder ff te bellen "Ja ik dacht jullie slapen vast nog"

Ik vond het weghalen van m''n verstandskiezen niet eng, ik kreeg alleen een paniekaanval van de verdovingsvloeistof Echt akelig was dat, en ik kon er niks tegen doen. Er zit kennelijk een stofje in dat adrenaline aanmaakt oid???
En de eerste keer hadden ze een spier in m'n gezicht geraakt (die loopt achterin je mond ofzo) en toen had ik aan 1 kant een lam gezicht
Tweede keer dus mijn mammie meegenomen zodat die me meteen met ijszakjes en al naar huis kon transporteren
pi_77601752
Hoi!

Ik heb 1 3/4 uur gesport, ben echt kapot. Krachttraining is zo leuk. Volgende keer wel wat rustiger aan, is toch niet heel goed lijkt me. Morgen wilde ik ook gaan maar ga 's morgens wel zumba'en, iets minder inspannend.

Lijstje:
O: Twee volkoren boterhammen appelstroop
L: 2x dubbele boterham appelstroop
T: Appel
T na sporten: Krentenbol + 2x boterham roompaté + Opkikker tomaat (soort Cup A Soup)
D: Nauwelijks. Drie happen aardappels, stronk (???? hoe zeg je dat) witlof plus beetje ham die er omheen zat.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:14:38 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77601755
Chico: drinkyoghurt met een strikje erom En yay voor het tentamen!

Syrena: yoiks! Ik weet nog niet of ik iemand mee krijg Gelukkig heb ik al eens een verdoving in mn mond gehad, in mn verhemelte toen mn melktandje was afgebroken. Da's ook echt het enige dat zeer doet, daarna alleen nog wat geduw gevoeld
pi_77601757
Gecondoleerd CF en los!!
Ja doei.
pi_77601827
Gecondoleerd CF.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:16:39 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77601828
Ik zou ook niet boos zijn, denk ik . Ik zou alleen zeggen: is alles goed met je?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:17:01 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77601852
Gecondoleerd CF .
Niet meer actief op Fok!
pi_77601863
Oké ik wil alles best lezen maar ik ben zo moe dat dat niet lukt, dus sterkte voor alle sterktegevallen en gefeliciteerd voor alle gefeliciteerd gevallen, ik ga douchen, wiskunde proberen te maken (zal wel niet lukken) en slapen. Fijne avond.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:18:16 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77601895
Sterkte CF
pi_77601918
Gecondoleerd CF.
pi_77602094
Gecondoleerd CF en sterkte ook voor je meneer.
pi_77602356
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook niet boos zijn, denk ik . Ik zou alleen zeggen: is alles goed met je?
Nouja, alles was goed met hem.

Maar iedereen reageert anders op dat soort dingen, denk ik.
pi_77602435
Ik ben een keer achterop iemand geknald en toen heb ik ook niemand gebeld. Maar ik was ook wel erg geschrokken en wilde liever niet huilen in het bijzijn van de politie en als ik op dat moment mijn vriendje/moeder/vader/verre kennis aan de telefoon had gekregen was dat zeker gebeurd.

Maar dat was vast niet de reden van jouw vriendje

Degene die ik aanreed had trouwens al een paar keer eerder een botsing gehad en hij was heel relaxed. Hij zei nog dat ik er in het echt veel leuker uitzag dan op mijn rijbewijsfoto en toen was alles weer goed
pi_77602786
lijstje van vandaag:

O: havermout
L: 2 boterhammen met ei, komkommer, tomaat en salade
T: krentenbol
T: kiwi
D: ovenpasta met italiaanse groenten-pakket, gehakt en kaas
pi_77602789
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef anna82 het volgende:
Ik ben een keer achterop iemand geknald en toen heb ik ook niemand gebeld. Maar ik was ook wel erg geschrokken en wilde liever niet huilen in het bijzijn van de politie en als ik op dat moment mijn vriendje/moeder/vader/verre kennis aan de telefoon had gekregen was dat zeker gebeurd.

Maar dat was vast niet de reden van jouw vriendje

Degene die ik aanreed had trouwens al een paar keer eerder een botsing gehad en hij was heel relaxed. Hij zei nog dat ik er in het echt veel leuker uitzag dan op mijn rijbewijsfoto en toen was alles weer goed
Het was vanochtend gebeurd, dus hij heeft tijd zat gehad

Schattige opmerking, maar ik zou me ook doodschrikken hoor. Ik ben een keer aangereden op de fiets. Fiets had meer dan ik, gelukkig. Ik was bijna op school en een jongen uit m'n klas zag me, dus ik kon de fiets ergens neerzetten en bij hem achterop naar school. Tien minuten later in de les in huilen uitgebarsten
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:47:08 #196
236335 neen
schone schijn
pi_77603199
O: 4 broodjes geroosterd en 2 bekers melk
T: 3 koffie
L: 2 broodjes pindakaas en 2 appels
L: 2 koffie
D: bord bami

Dat was het wel, nu bij iemand een filmpje kijken
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:53:56 #197
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77603511
gecondoleerd CF

ik kom even binnenvallen met een lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
T: bastogne
L: panini met kruidenboter, kaas, salami en paprika met cappuccino
T: gedroogde dadel
T: automaatcappucino en een stroopwafel
T: paar olijven
T: witte druiven
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met ham en olijven
T: knackebrod met pindakaas en honing en koffie met halfvolle melk

beetje een snaaidag, maar volgens mij valt het qua kcal nog wel mee; ben alleen te lam om het na te rekenen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:59:06 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77603728
beetje late reactie maar ben bij aan het lezen:
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
nope, ze drukken echt je ingewanden helemaal bij elkaar, net onder je onderste ribben (das bij mij op 1.04 van de grond af) omdat het gaat om het "extra vet" wat er tussen en voor zit. taille was nu 91, als ik t zelf mat was dat tegen de 96...
Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
pi_77603891
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het was vanochtend gebeurd, dus hij heeft tijd zat gehad

Schattige opmerking, maar ik zou me ook doodschrikken hoor. Ik ben een keer aangereden op de fiets. Fiets had meer dan ik, gelukkig. Ik was bijna op school en een jongen uit m'n klas zag me, dus ik kon de fiets ergens neerzetten en bij hem achterop naar school. Tien minuten later in de les in huilen uitgebarsten
Dan had hij het inderdaad wel even kunnen melden, zoiets als: Goodbye, doe jij vandaag de boodschappen? En oh ja, ik had een aanrijding maar er is niets aan de hand hoor. Nou doei! xo xo xo

Ik voeg nog een
T:oetje toe aan mijn lijstje!
pi_77604257
Blurred, dat heb ik ook begrepen van het taille meten (zit zelf nu op 88 :-().
Het was glad, ben uitgegleden, maar geen pijn, alleen gênant.
Lijstje:
O: dubbele boterham met vlokken
T: mandarijntje, ranja
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees, peer
T: mandarijntje, ranja
B: glaasje wijn, handje chips (foei!)
T: paprika
D: linzensoep met kip
T: grapefruit

Redelijk lijstje.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:29:03 #201
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77605116
oh ik ben nog een gedroogde dadel en een blokje pure chocola (tony's chocolonely ) vergeten bij mijn lijstje, misschien maar goed ook dat ik te lui ben om kcal te tellen
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:33:56 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77605344
Ik ga nu bonbons eten
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:33:59 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77605346
Gecondoleerd CF. Het meot raar zijn een dierbarete verliezen zonder dat je afscheid kunt nemen vanwege de afstand.

Wat betreft verstandkiezen
De laatste 2 zijn verwijderd onder volledige narcose nadat ik de tandarts bijna knockout had geslagen. Na de operatie kreeg ik vreselijke bloedingen (hele bed onder het bloed) en raakte de boel ook nog ontstoken,zodat ik tijdens de kerstdagen dagelijks bij de tandarts langs kon om de boel schoon te laten maken.
Ten tijde van de eerste twee blowde ik nog (veel), waardoor ik problemen had met de verdoving en alles gewoon voelde. Mijn kaak raakte licht ontwricht, wat nu nog te zien is. Sinds deze operatie heb ik een licht asymetrisch gezicht. Fijn, verstandkiezen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77605471
O: Brinta
T: Chococappucino
L: Drie snee-en volkoren met kipfilet
T: Grote appel
D: Rijst met broccoli in een tomatensaus die ik had ingevroren

En toen de grote faal: Perencrumble
Twee peren in stukjes, 50 gram roomboter, 100 gram meel, 100 gram suiker.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:37:09 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77605483
@GB: zo zijn veel mannen gewoon. Niet druk om maken. En hij is toch nog heel van lijf en leden? Maar het blijft schrikken natuurlijk, dus ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen

Daglijstje
o. twee boterhammen kaas + probiotisch drankje
t. banaan + paar bastognekoeken + paar chocolaatjes
l. 3 boterhammen met appelstroop en paté
t. schaal(je) gemengde en gezouten noten
t. mandarijn
d. schnitzel met roomsaus + wortel + hele mango
t. glaasje tequilla + 2 handen zoute sticks
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77605550
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
@GB: zo zijn veel mannen gewoon. Niet druk om maken. En hij is toch nog heel van lijf en leden? Maar het blijft schrikken natuurlijk, dus ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen

Daglijstje
o. twee boterhammen kaas + probiotisch drankje
t. banaan + paar bastognekoeken + paar chocolaatjes
l. 3 boterhammen met appelstroop en paté
t. schaal(je) gemengde en gezouten noten
t. mandarijn
d. schnitzel met roomsaus + wortel + hele mango
t. glaasje tequilla + 2 handen zoute sticks
Ik ben nu al wel weer rustig hoor Maar ik was wel erg geschrokken! Het gaat verder goed met hem, volgensmij. Hij is nu weer weg

Tequilla
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:42:37 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77605736
Mijn totaallijstje is iiiiiiiiieettsjes anders geworden

L: 3 boterhammen: 1x kaas, 2x pindakaas
T: 1 minneola, 4 theeleutjes
D: griekse salade met een pistoletje
T: 2 bonbons

*burp*
pi_77605760
Lijstje:

O: Brinta
T: thee met koekjes (Scholiertjes) bij de scriptiegroep
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 3 schijven ananas
D: risotto met pancetta, salie, sjalotjes, parmezaan en voor m'n vriend blauwe kaas, met daarbij een schaal gegrilde courgette, gele paprika, rode puntpaprika
pi_77606049
Leuk, zo'n vriend met een passie. Derde avond op rij dat ik in m'n eentje zit. .
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:54:36 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77606299
Gecondoleerd CF, altijd moeilijk vooral met die afstand.

Kan me het wel voorstellen GB maar knuffel hem nu maar lekker

Mooi lijstje XM maar jij en je zoetigheden, je maakt het jezelf wel moeilijk..

Wij zijn wezen wokken en mijn kcal alléén daarom is al boven de 4000
Gisteren was ik nog 55.8 dus ik ga de komende dagen maar weer eens low carben in de avond, ik wil gewoon de 57 niet meer halen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77606328
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, zo'n vriend met een passie. Derde avond op rij dat ik in m'n eentje zit. .
Zolang het maar geen passie is voor een andere vrouw!
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:57:23 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77606421
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:

Mooi lijstje XM maar jij en je zoetigheden, je maakt het jezelf wel moeilijk..
Why?
pi_77606519
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zolang het maar geen passie is voor een andere vrouw!
Zou 'ie d'r eentje in z'n potten met verf verstoppen? .
pi_77606661
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zou 'ie d'r eentje in z'n potten met verf verstoppen? .
Ja, als het goed is deze:
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:04:23 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77606763
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Why?
Krijg altijd honger van koekjes...

O wacht, ik krijg honger van eten in het algemeen

Moet zo naar bed, ze voorspellen ijzel en dan moet ik morgen wel 4.45 in de auto zitten.
KUTWEER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:05:29 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77606799
Ja, maar zat alleen te thuiswerken, en dan ga ik veel sneller munchen . Morgen weer sporten .

En ik ben die gladheid ook wel beu ja . Dat wordt kruipen naar Zwolle vrijdagavond.
pi_77607030
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, als het goed is deze:
[ afbeelding ]
Oh, dat is z'n type niet.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:36:45 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77608170
Hoi!

Ik heb ook een passie maar ik ben lui en vind het veel te gezellig om naast het vriendje te hangen en te fokken

Body Jam ging lekker! Het enige waar ik last van had was soms boertjes, en mn buik was maar een kleiiiin beetje gevoelig, dus yay! Aan het eind was ik nog aan het bouncen

Definitief lijstje:
O: twee sneetjes met leverworst
T: snee met filet americain
L: snee met filet americain en roggebroodje pindakaas
T: beker melk
D: gegrilde biefstuk met gegrilde groenten (0.5 courgette, 0.5 paprika, een stel champignons) met een lepel Griekse yoghurt als sausje
S: Body Jaaam
pi_77608753
Oh, daar is 'ie weer. . We hadden afgesproken dat 'ie maar een uurtje zou gaan. .
pi_77612295
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]

Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
nou ja, zo vond ik het voelen. ze trekken m gewoon strak aan, en dan maakt t niet uit of je je buik intrekt of niet, dat bedoelde ik. als je je buik laat hangen dan zakt je middenrif en je longen omlaag en duwen die je organen platter en meer naar buiten (en het vet om je organen heen/ertussen, en ervoor, tussen de buikwand en je huid). als ze m sgtrak aantrekken dan gaat alles vanzelf weer een beetje op zn plaats, net als wanneer je zelf je buik inhoudt. misshcien moet je een echte dikke buik hebben om te begrijpen hoe zoiets voelt

das toch niet zo heel gek omschreven?

taille omtrek meten ze bij de ggz dus volgens mij op je smalste punt, tenzij dat hoger ligt dan je onderste ribben (dat is bij mij zo, dus mat ze net onder mn ribben - misshcien zat ze wel halverwege heupbot en ribben, ik heb niet heel goed geluisterd.)

obese mensen hebben een hoger zittende taille, die zakt als ze afvallen. ze mat nu een paar cm boven mn navel, en heeft vastgelegd hoe hoog dat was zodat we op t zelfde punt kunnen blijven meten ofwel omdat ze wil weten of t naar beneden zakt...dat weet ik ook niet

got waarom voel ik me nou meteen weer aangevallen sorry hoor...

[ Bericht 11% gewijzigd door kwakz0r op 03-02-2010 23:10:57 ]
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:05:02 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77612411
Bedtijd!

Morgen werken en dan komt mn zus langs, en gaan we uit eten (ze is vrijdag jarig!) Druk dagje, wel gezellig!

Slaap lekkerrrr!
pi_77612438
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn totaallijstje is iiiiiiiiieettsjes anders geworden

L: 3 boterhammen: 1x kaas, 2x pindakaas
T: 1 minneola, 4 theeleutjes
D: griekse salade met een pistoletje
T: 2 bonbons

*burp*
nou wat een ENORME lijst, wat VEEEEL!
die koekjes en die twee bonbons zijn geen wereldramp, toch? totaal 280 kcal ongeveer (aan snoep) en met je gewone menuutje van vandaag zit je dan ws tussen 1300 en 1600 kcal. keurig! (al zijn koekjes uiteraard geen voedzame dingen )
Kwak
pi_77612557
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: drinkyoghurt met een strikje erom En yay voor het tentamen!

Syrena: yoiks! Ik weet nog niet of ik iemand mee krijg Gelukkig heb ik al eens een verdoving in mn mond gehad, in mn verhemelte toen mn melktandje was afgebroken. Da's ook echt het enige dat zeer doet, daarna alleen nog wat geduw gevoeld
ik vond de verdoving zo ontzettend meevallen! en hier ook geen hoorroverhalen, wel flink napijn maar dat was na anderhalve dag ook bijna over. t komt vast goed.
Kwak
pi_77612579
CF gecondoleerd met jullie verlies!
Kwak
pi_77612583
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]

Nou eigenlijk zie ik de logica erachter wel ... dr zit ook nog een hoop 'lege' ruimte in je buik, als ze strak aantrekken en dat weer doen ná het afvallen, dan hebben dingen als 'opgeblazen buik' daar geen invloed op: je meet alleen de omvang van vet + organen. Bij mij kan het ook zo 5 cm schelen, opgeblazen buik of niet. En mijn taille (smalste punt) zit ruim boven mijn onderste ribben, vlak onder mijn borsten .
pi_77612769
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou eigenlijk zie ik de logica erachter wel ... dr zit ook nog een hoop 'lege' ruimte in je buik, als ze strak aantrekken en dat weer doen ná het afvallen, dan hebben dingen als 'opgeblazen buik' daar geen invloed op: je meet alleen de omvang van vet + organen. Bij mij kan het ook zo 5 cm schelen, opgeblazen buik of niet. En mijn taille (smalste punt) zit ruim boven mijn onderste ribben, vlak onder mijn borsten .
ja. (zie al mijn edits). maar daar meten ze bij de ggz dus wel onder, ook al ben je smaller nog daarboven, omdat het anders geen goede indicatie geeft van het buikvet (dat ook tussen je organen zit).

misshcien legde ik het niet goed uit...
Kwak
pi_77613478
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja. (zie al mijn edits). maar daar meten ze bij de ggz dus wel onder, ook al ben je smaller nog daarboven, omdat het anders geen goede indicatie geeft van het buikvet (dat ook tussen je organen zit).

misshcien legde ik het niet goed uit...
Dat is op zich ook wel logisch, als je om ribbenkast heen meet 'zie' je alleen het vet dat over de ribbenkast heen zit, niet wat tussen de organen zit . Maar dat zei je al . Ik snap de werkwijze van ggz wel. Het is zo wel een stuk makkelijker vergelijken.

Maar hoezo hoort een taille omlaag te zakken? Sommige mensen (zoals ik ) hebben toch gewoon een hoge taille?
pi_77613675
Coldfeet en meneer Coldfeet, gecondoleerd
Kwak, grappig om te lezen dat je gelijk in een gezond/genoeg eten flow zit, yay.
hmm..als ik t zo nalees, komt dit een beetje vals over, maar ik bedoel t juist positief

Score van vandaag:
*Brinta wake up shake, drie beschuitjes
*Twee boterhammen pindakaas, banaan, minneola (die laatste voor t eerst, lang leve de bonusaanbiedingen in de AH. Opzich lekker, maar véél pitten)
* Drie boterhammen pindakaas, worteltjes
*Nog een boterham, roomyoghurt met griekse honing en walnoot.
Nogal crappy, maar had tot half zes werkgroep en om kwart voor zeven tentamen. Eten in de Refter was ook een optie geweest, het eten daar is opzich wel prima maar soms een beetje ehh..vreemd.

Nu nog even wat collegesheets doornemen en dan slapen
Smile, open your eyes, love and go on
pi_77619138
Goeiemorgen .
pi_77619182
CF, gecondoleerd!

Maria, bluuhhh, verstandskiezen . Bij mij zijn ze ook alle 4 tegelijk verwijderd en hoewel het fijn was dat ik niet meer terug hoefde, was het best vervelend . Onder narcose doet de chirurg ook niet zo voorzichtig met je kaak . Maar prijs je gelukkig: mijn zus had er 6!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:10:46 #231
331 Merel
Be here now.
pi_77619388
Ik heb geen verstandskiezen Nog wel een melktand though

CF, gecondoleerd!

En verder heb ik niet echt bijgelezen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:25:20 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77619531
Goedemorgen.

Zo naar gebarencursus. Leuke start vd dag .
Niet meer actief op Fok!
pi_77619549
hoi!

op 't werk
Ja doei.
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:41:30 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77619707
6 verstandskiezen Huuu!

Goeiemorgen
Zometeen weer in le trein naar m'n werk Vanochtend wakker geschreeuwd door mn buren (en ze deden het zo goed de laatste tijd!), met als voordeel dat ik nu wel tijd heb om een snee brood en een beker melk tot me te nemen
pi_77619713
Mogge! En dank, liefjes! Wat het heel naar maakt, is dat de adoptiekinderen van mijn oom mogelijk op straat komen te staan - nou ja, naar een tehuis moeten. En Zuid-Afrika is zo akelig ver weg!

Gister trouwens toch maar gaan spinnen. Maar het was echt een mega-irritante instructeur

Merel, een melktand? Waar? Hoe moet ik dat voor me zien?
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:49:52 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77619800
Way to go, spinnert!
Maar wat erg voor de kinderen Zijn ze nog erg klein? Bah zeg!

Edit: en toen moest ik naar mn trein! Bis später alligätor

[ Bericht 17% gewijzigd door MariaEtcetera op 04-02-2010 08:57:01 ]
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:56:29 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77619886
Dat is idd wel erg naar voor de kinderen zeg . Kunnen ze niet naar Nederland gehaald worden door familie?
Niet meer actief op Fok!
pi_77619934
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! En dank, liefjes! Wat het heel naar maakt, is dat de adoptiekinderen van mijn oom mogelijk op straat komen te staan - nou ja, naar een tehuis moeten. En Zuid-Afrika is zo akelig ver weg!

Gister trouwens toch maar gaan spinnen. Maar het was echt een mega-irritante instructeur

Merel, een melktand? Waar? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ik had ook nog twee melktanden! Twee kiesjes waar geen "echte" kies onder zat. Het schijnt een genetische afwijking te zijn en er zijn zelfs mensen die dat met hun hele gebit hebben .

Melktanden zijn alleen niet gemaakt om een mensenleven mee te gaan, dus die van mij waren op een gegeven moment nogal verrot en ontstoken. Eentje is al vervangen door een implantaat plus kroon en binnenkort krijg ik de tweede. Duur grapje!

Maar Maria, het implantaat (boren in je kaak) en 3 uitgesneden verstandskiezen deden helemaal niet zoveel pijn hoor. Het is even een naar gevoel en geluid als ze aan het bikken zijn, maar mij viel het ook reuze mee!
pi_77619984
Oh en goedemorgen!

En CF, wat naar voor de kinderen van je oom. Ook geen familieleden nabij die ze kunnen opvangen?
pi_77620006
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Dat is idd wel erg naar voor de kinderen zeg . Kunnen ze niet naar Nederland gehaald worden door familie?
Zou theoretisch best kunnen, maar er zijn hier niet echt mensen om ze op te vangen (niet alle 5 tegelijk in ieder geval), en wat zouden ze hier moeten? En bovendien, de tante die bij de oom hoort, leeft nog wel en zal ook niet graag helemaal afstand doen van de kinderen. Alleen kan ze niet in haar eentje voor hen zorgen.
@Maria, de jongste is 8 of 9, de oudste is 15.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:14:20 #241
331 Merel
Be here now.
pi_77620123
Jeetje CF, wat rot voor die kinderen, hoop dat daar een oplossing voor gevonden kan worden

Ik heb gewoon een hoektand die nooit gewisseld is. Er zit een grotemensentand (hoe heten die dingen?) boven, maar die ligt dwars dus heeft de melktand er nooit uitgeduwd. Dus ik ben gewoon nog niet uitgewisseld
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:17:27 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77620178
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen verstandskiezen Nog wel een melktand though

CF, gecondoleerd!

En verder heb ik niet echt bijgelezen.
ik ook!

CF: gecondoleerd. Moet lastig zijn, zeg!
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:19:12 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77620205
Ik heb hetzelfde als Anne82, een melkkies zonder volwassen kies eronder.

Wat grappig, ik heb nog nooit van iemand anders gehoord die dat ook had. Bij mij zit alles gewoon nog goed vast, zonder gaatjes (in die kies)...
pi_77620236
CF, wat een vervelende situatie. . Let's hope for the best.

Ik heb twee plekken waar geen grotemensentanden tevoorschijn zijn gekomen, m'n hoektanden. Alleen stonden m'n snijtanden op de plek van de hoektanden dus die moesten eerst verschoven worden voor er implantaten geplaatst konden worden.

Ik had liever een kies gemist, denk ik.
pi_77620399
Blegh, ik ga zo voor het eerst in heel wat jaren zonder douchen de deur uit en ik voel me zo smerig. .
pi_77620580
Wat erg voor die kinderen! Ik kan me voorstellen dat je het liefst direct op het vliegtuig stapt. Is er niets / niemand die iets voor ze zou kunnen betekenen?

Ik heb trouwens ook 2 'grotemensen' tanden te weinig, ik heb bovenin maar 2 snijtanden voor mijn hoektanden zitten ipv 4. De melktanden zijn getrokken en met een beugel is alles netjes rechtgetrokken. Als je het niet weet, zie je het niet!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77621156
Ik zou gaan zumba'en en daarna nog even sporten maar vriendin kon niet en nu ben ik vroeg opgestaan om alsnog te gaan of wiskunde te maken maar in beide heb ik geen zin. Wie motiveert mij?
pi_77621182
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zou theoretisch best kunnen, maar er zijn hier niet echt mensen om ze op te vangen (niet alle 5 tegelijk in ieder geval), en wat zouden ze hier moeten? En bovendien, de tante die bij de oom hoort, leeft nog wel en zal ook niet graag helemaal afstand doen van de kinderen. Alleen kan ze niet in haar eentje voor hen zorgen.
@Maria, de jongste is 8 of 9, de oudste is 15.
Jeeetje wat een kutsituatie zeg. Bluh.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:28:35 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77621712
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Jeeetje wat een kutsituatie zeg. Bluh.
Ja, dat dus. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt.

Ik heb wel netjes al mn tanden en kiezen gewisseld. Verstandskiezen zijn al getrokken toen ik nog op de middelbare school zat. Kwamen door met gaatjes. Maar, ik heb rechtsboven toch nog weer een mini-verstandskiesje gekregen. Heb er dus 5 ipv 4 . Heel zeldzaam volgens de tandarts!
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:58:38 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77622552
pi_77623078
CF gecondoleerd!

Het concert gisteren was geweldig!!! Het nummer wat ik gisteren hier postte heeft hij ook gedaan en in de live uitvoering was het zelfs nog indrukwekkender.

Zaterdag ook naar de Stereophonics. Best een fijne week!!!

Lijstje:

O1: geroosterd brood met filet A.
O2: geroosterd brood met filet A.
L: 2x geroosterd brood met filet A. (ja ik moet boodschappen doen. )
S: hardlopen
T: wodka, bakje light chips
D: nasi met saté, of kliekje van gisteren en dat was rundergehaktballetjes met witlof ham/kaas
Toe: kwark.
T: thee met pure choco
pi_77623082
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]
Heel zeldzaam volgens de tandarts!
ha, dat zijn mijn tandarts ook over mijn melk-kiesjes! zie hierboven

En ik las het inderdaad op nu.nl. Brand lijkt me vreselijk. Van vrienden van mij is vorig jaar het huis uitgebrand, alles weg: foto's, schilderijen die zij maakte, kleding, alle dierbare spullen (en belastingpapieren) weg. Zo naar.
pi_77623088
quote:
Oh jeetje, dat is hier. .

Ik vind Zumba niet zo leuk. .
pi_77623418
IBTL!

Nu even bijlezen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77623647
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh jeetje, dat is hier. .

Ik vind Zumba niet zo leuk. .
Ah, ik vroeg me al af waarom je niet gewoon gedoucht had, maar je ging sporten!
Ik ben ook niet zo'n fan van zumba hoor, ik kan de stapjes niet onthouden en dan sta ik daar maar hulpeloos met m'n armen te zwaaien.
pi_77624367
De instructeur gaf ook helemaal geen aanwijzingen, wat niet zo handig is als je allemaal een kwartslag staat gedraaid of zo. Keek ik achterom, stond iedereen alweer wat anders te doen. . Ik was natuurlijk helemaal aan de zijkant achterin gaan staan. En ik dacht dat ik best soepel was in de heupen, ik vond m'n latindanslessen ook altijd heerlijk, maar dat viel wel tegen toen ik die kerel zag 'shaken'. .
pi_77625131
Lijstje:
O: 1 snee brood met geitenkaas, koffie met melk (had haast)
T: snee brood met geitenkaas, cappuccino
L: 2x brood met paté (sorry CF! ), karnemelk
T: nog 2 boterhammen want ik kan pas na 8 uur eten
T: fruit of zo'n flesje vers sap
D: iets met kip en paksoi, ik eet bij m'n ouders en m'n vader doet Dr. Frank. Gelukkig krijgen wij wel rijst.
T: stukje chocolade en een wijntje ws

Weer een reisdag vandaag, ik ben nu onderweg van Maastricht naar Amsterdam en vanavond mag ik weer terug naar Limburg. Ach ja, gelukkig vindt het voedingscentrum ook dat je 6 boterhammen mag eten.
pi_77625181
Oh dat is onhandig als er niets wordt uitgelegd! Toen ik vorige week voor het eerst was, werd er gevraagd wie nog nooit eerder Zumba had gedaan en toen werden de pasjes van alle nummers van tevoren even doorgenomen. Niet dat ik het daarna foutloos na kon doen, maar het scheelde wel iets. En ik heb altijd moeite als ik armen en benen tegelijk moet bewegen, dat kan ik dus écht niet. Tis het een of het ander.
Gelukkig waren er 2 jongens van 16 jaar ofzo die stage liepen bij de sportschool en verplicht alle lessen een keer moesten volgen. Die deden echt alles fout. Maar ze hadden wel lol samen.

@Co, fijn dat het concert leuk was!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77626059
Gecondoleerd en sterkte CF, ook voor je meneer. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor die kinderen. Was het trouwens erg plotseling, of was hij al ziek ofzo?

Kan het eigenlijk ook dat je verstandskiezen gewoon doorkomen zonder problemen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Mini_rulez op 04-02-2010 12:53:25 ]
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:49:43 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_77626125
Gecondoleerd CF

Ik heb trouwens de afgelopen tijd zo veel Slankie meuk gegeten dat ik nu een gratis yogamat krijg van ze
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:54:26 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77626283
Jeetje CF, gecondoleerd. Sterkte!

@ Mini_rulez: ja dat kan! Ik heb al heel lang drie verstandskiezen en zowel mijn huidige als voormalige tandarts zeggen dat ze mogen blijven zitten zolang ik er gewoon bij kan met poetsen (en er dus geen gaatjes inkomen) en ik er geen pijn aan heb. Ze groeien bij mij gewoon recht namelijk.

Ik mis ook een paar tanden! Ik mis volgens mij aan de bovenkant twee hoektanden en aan de onderkant een snijtand. Het valt inderdaad niet op als je het niet weet. Volgens mij is het erfelijk bepaald, mijn vader en broertje missen ook twee tanden.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:56:02 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_77626349
Mijn tandartsbezoekje ging prima: alles netjes gepoetst en geen gaatjes, tot over een half jaar
pi_77627315
Ik heb maar 2 verstandskiezen en die gaan allebei nooit doorkomen
pi_77627409
Ik heb wel verstandskiezen maar ik geloof dat die lekker blijven zitten . Dr is in mijn mond helemaal geen ruimte om ze door te laten komen ofzo.
pi_77627410
Ik ben echt al heul, heul, heul lang niet geweest. Ik heb niet eens een tandarts.

Maar ik heb echt een supersterk gebit geloof ik. Nooit last!

*zoekt stuk ongeverfd hout om af te kloppen.............
pi_77627438
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Adelante het volgende:
Gecondoleerd CF

Ik heb trouwens de afgelopen tijd zo veel Slankie meuk gegeten dat ik nu een gratis yogamat krijg van ze
Nice! Het is dat ik geen Slankie eet, maar ik moet nog een nieuwe yogamat. Ik wil er weer een van Nike, die hebben zulke zoete pastelkleurtjes Ga je nu pilatessen, Adelante-tje?

Mini, hij was altijd heel gezond en fit, maar kraag een of andere superagressieve hersentumor. Brrr. En volgens mij zijn er best wat mensen zonder verstandskiezen-problemen Je moet gewoon de ruimte hebben in je kaak. En goed poetsen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:47:56 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77627932

Jeetje CF, wat een naar verhaal.... sterkte voor jullie

En bah, die brand hier in de stad ik schrok al want ik ken heel veel mensen in de Nieuwe Ebbinge, maar het is dus de oude. Wel nasty hoor en een dode ook nog
en een supermooi art deco-achtig pand naar de kloten
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:48:34 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77627965
Lijstjestijd!

O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x pindakaas
L: bakje yoghurt met rozijnen (300 ml)
T: minneola en restje van de yoghurt (200ml)
S: RPM
D: zuurkoolstamppot mit wurst
pi_77628507
Ik doe mee:

L: pistoletje, 1 helft met ei en komkommer en sla en 1 helft met ossenworst en sla
bakje yoghurt en een krentenbol
S: evy les 8 plus half uurtje fitness
D: tilapia met noodles en broccoli in een teriyaki sausje.

De krentenbol was eigenlijk mijn T, maar ik heb met eten hetzelfde als met geld:
als ik het heb, dan moet het op.

Op mijn werk dan, gelukkig niet als ik thuis ben!

[ Bericht 4% gewijzigd door anna82 op 04-02-2010 14:08:46 ]
pi_77628586
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef anna82 het volgende:
Ik doe mee:

L: pistoletje, 1 helft met ei en komkommer en sla en 1 helft met ossenworst en sla
bakje yoghurt en een krentenbol
S: evy les 8 plus half uurtje fitness
D: tilapia met noodles en broccoli in een teriyaki sausje.

De krentenbol was eigenlijk mijn T, maar ik heb met eten hetzelfde als met geld:
Als ik het heb, dan moet het op.
Dan was jij er zeker ook zo eentje, die vroeger in de bus op schoolreisje de meegenomen boterhammen al op had, terwijl je moeder je nog aan het uitzwaaien was....
pi_77628826
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan was jij er zeker ook zo eentje, die vroeger in de bus op schoolreisje de meegenomen boterhammen al op had, terwijl je moeder je nog aan het uitzwaaien was....

dikke zelfgesneden boterhammen met roomboter - hagelslag - roomboter
En ik werd er niet eens dik van!
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:12:44 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77628834
Ik mocht vroeger van mn kleuterjuf maar 1 boterham opeten om 10 uur, terwijl ik dan altijd heel erg honger had! Maar ik moest perse de andere boterham bewaren voor tussen de middag Ik at m wel atlijd stiekem op als ze niet keek
pi_77629103
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.

Tot zover de verdrietjes van kleine Co.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:20:52 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77629135
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.

Ja het leven van een kleuter is hard he Mijn vriendinnetje had ook altijd mooiere barbiekleertjes dan ik
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:21:37 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77629168
Ik gooide m'n lunch altijd weg geloof ik. Ik weet het niet precies meer. Volgens mij at ik overdag alleen een appel.
pi_77629449
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht vroeger van mn kleuterjuf maar 1 boterham opeten om 10 uur, terwijl ik dan altijd heel erg honger had! Maar ik moest perse de andere boterham bewaren voor tussen de middag Ik at m wel atlijd stiekem op als ze niet keek
Ze projecteerde vast haar dieet op de kindjes!

Ik vond mezelf als kind trouwens ook al te dik. Ik heb zelfs gebeden voor dunnere benen, haha, genant!
Als ik nu die foto's terugzie, zie ik een heel slank meisje, die alleen geen stokjes als beentjes had, zoals de andere meisjes uit haar klas.

Ik vraag me af hoe ik over 20 jaar naar mijn foto's van nu zal kijken.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:35:33 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77629690
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ze projecteerde vast haar dieet op de kindjes!

Ik vond mezelf als kind trouwens ook al te dik. Ik heb zelfs gebeden voor dunnere benen, haha, genant!
Als ik nu die foto's terugzie, zie ik een heel slank meisje, die alleen geen stokjes als beentjes had, zoals de andere meisjes uit haar klas.

Ik vraag me af hoe ik over 20 jaar naar mijn foto's van nu zal kijken.
Dan denk je: "god waar maakte ik me druk om "

En ja, mijn juf deed vast wel aan een dieet, ze was best dik.
Als ik het verhaaltje zo lees lijkt het trouwens net of mn moeder me beter 3 boterhammen mee had kunnen geven, maar ik had 's middags echt geen honger meer
pi_77629932
Hoi
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:46:49 #279
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77630154
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooide m'n lunch altijd weg geloof ik. Ik weet het niet precies meer. Volgens mij at ik overdag alleen een appel.
Wat een verrassing.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77630261
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat een verrassing.
Jij bent echt gemeen

Ik hield mij vroeger nooit zo met eten bezig, ik vond het maar vervelend Ik hield wel heel erg van snoep!!
pi_77630320
Ik geloof dat ik mijn hele middelbare schooltijd nooit mijn boterhammen op heb gegeten. Ik gooide ze iedere pauze weg, en dan haalden ik en mijn vriendinnen patat. En cola. En chips. En niemand werd dik, of kreeg puistjes! En ik had een complex omdat ik mezelf te dun vond, dus ik dronk ook nog chocomel erbij, en nam nog een roze koek of Mars uit de kantine.

Ik had ook nog een complex omdat ik eruit zag als 8 jaar op mijn 13e, en mijn vriendinnetjes niet! Veeeel later, toen ik 16 was, kwam het allemaal pas goed. Toen kreeg ik ineens ook lengte, tieten, een kont, en sjans

Zo, voorzover mijn puberleed
pi_77630329
Gecondoleerd CF
pi_77630476
Ik kocht op de middelbare school altijd een zal chips en een reep chocolade Met cola!!

ik was namelijk heeeel dun en ik moest echt aankomen van vriendinnetjes, vandaar dit dieet
pi_77631009
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef Laureline het volgende:
Ik geloof dat ik mijn hele middelbare schooltijd nooit mijn boterhammen op heb gegeten. Ik gooide ze iedere pauze weg, en dan haalden ik en mijn vriendinnen patat. En cola. En chips. En niemand werd dik, of kreeg puistjes! En ik had een complex omdat ik mezelf te dun vond, dus ik dronk ook nog chocomel erbij, en nam nog een roze koek of Mars uit de kantine.

Ik had ook nog een complex omdat ik eruit zag als 8 jaar op mijn 13e, en mijn vriendinnetjes niet! Veeeel later, toen ik 16 was, kwam het allemaal pas goed. Toen kreeg ik ineens ook lengte, tieten, een kont, en sjans

Zo, voorzover mijn puberleed
Waar haalde je het geld daarvoor vandaan ! Ik kon misschien 2x per week een roze koek kopen, maar dan hield het ook op... Ik at dus braaf mijn boterhammetjes. Heeel af en toe een saucijzenbroodje of een tosti.

Ik heb trouwens net mijn brood weggegooid. Ik had er houmous opgedaan, maar dat was er helemaal ingetrokken en het brood was droog . Heb er nog 1 in kunnen proppen, maar dat was echt de max.
Heb wel een lekkere mineola op!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:14:17 #285
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77631112
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef conleche het volgende:

Het gras bij de buurman is altijd groener.

En andere leuke weetjes over vergelijken en statistiek: http://www.guardian.co.uk(...)life-friends-popular
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:16:01 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77631167
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat een verrassing.
Nee, niet echt .
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:18:10 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77631243
Op mijn middelbare school hadden ze op donderdag puddingbroodjes die kocht ik weleens, en later soms een kaassoufflé als ik hartige trek had Verder at ik netjes mn brood op en gaf ik inderdaad liever niet zoveel geld uit
pi_77631437
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Het gras bij de buurman is altijd groener.

En andere leuke weetjes over vergelijken en statistiek: http://www.guardian.co.uk(...)life-friends-popular
Ik denk dat ik nu een choco-liga nog steeds lekkerder zou vinden. Als ik me voorstel hoe zo'n weeïge gewone liga smaakte. Brrrrrrr.

En wb het linkje: niet eens herkenbaar. Wel leuk though!!
pi_77631527
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Op mijn middelbare school hadden ze op donderdag puddingbroodjes die kocht ik weleens, en later soms een kaassoufflé als ik hartige trek had Verder at ik netjes mn brood op en gaf ik inderdaad liever niet zoveel geld uit
ik was me altijd bewust van het feit dat ik als dikkerd werd aangekeken op wat ik at, dus ging nooit mee naar de snackbar enzo. kocht af en toe in de bovenbouw weleens een saucijzenbroodje of een bagel bij de bakker, of een kauwgomlolly. verder had ik pas op mn 16e mn eerste bijbaantje, en tot die tijd was het zakgeld 5 gulden per week, en 5 gulden per week voor een stempelkaart (1 consumptie was 50 cent op school, 1 stempel)

toen ik eenmaal geld had kocht ik weleens een ijsje in de stad na school (als we gingen hangen), of iets van snoep. op school at ik een paar keer per week stroopwfels of speculaas (2 voor 1 stempel) of soms een roze koek (anders dan glacé's, meer cake achtig en ander glazuur)

in de 5e en 6e was ik aan de lijn, en dan snoepte ik nauwelijks. at meestal mn brood gewoon op.
Kwak
pi_77631531
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Waar haalde je het geld daarvoor vandaan ! Ik kon misschien 2x per week een roze koek kopen, maar dan hield het ook op... Ik at dus braaf mijn boterhammetjes. Heeel af en toe een saucijzenbroodje of een tosti.

Ik heb trouwens net mijn brood weggegooid. Ik had er houmous opgedaan, maar dat was er helemaal ingetrokken en het brood was droog . Heb er nog 1 in kunnen proppen, maar dat was echt de max.
Heb wel een lekkere mineola op!
Je brood weggooien! Oude tijden herleven

En dat geld ja, dat was altijd hèt probleem voor iedereen. Al voor de pauze was het een gedoe wie nou iets kon lenen van wie, of wie samen één friet moesten nemen. En het kwam erop neer dat je eigenlijk al je zakgeld en rapportgeld besteedde aan eten op school. Vanaf mijn 15e werkte ik trouwens in de horeca en verdiende ik idioot veel, toen had ik mijn hele schooltijd geld zat, kon het niet eens opmaken
pi_77631536
Ik had ook schoolmelk maar ik mocht alleen halfvolle melk of karnemelk En ik wou aardbeien of choco!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:26:49 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77631566
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij bent echt gemeen

Ik dacht hetzelfde hoor .

Ik begin ziek te worden geloof ik en dat kan ik nu écht niet gebruiken . Hele dag al een droge keel en hoesten.

Vanochtend deden we een wedstrijdje bij de cursus gebarentaal: de docent vertelde iets over een bepaalde stad en wij moesten de stad noemen + het gebaar van de stad. Ik ben visueel veel sterker dan de horende medecursisten, dus ik wist het antwoord al voordat de docent klaar was . En toen het op een gegeven moment 8-2 stond voor mijn groepje mocht ik niet meer meedoen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:27:50 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77631606
Ik lustte vroeger geen melk, dus ik kreeg dan yogidrank mee naar school. Verder heb ik wel eens een boterham weggegooid, maar niet structureel. Mijn moeder had niet altijd in de gaten dat de smeerworst niet meer zo vers was .
Niet meer actief op Fok!
pi_77631636
Ooo ik dacht dat alleen jij gebarentaal leerde door je stageschool! Maar iedereen, dus ook de horende mensen, moeten gebaren taal leren?
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:30:13 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77631703
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
Ooo ik dacht dat alleen jij gebarentaal leerde door je stageschool! Maar iedereen, dus ook de horende mensen, moeten gebaren taal leren?
Iedereen die met doven werkt moet gebarentaal leren. Dus dat zijn niet alleen docenten, maar ook begeleiders op het internaat bijvoorbeeld.

En ik volg dus een cursus.
Niet meer actief op Fok!
pi_77631746
Toch nog wezen sporten.
pi_77631889
Ik kreeg als ik geluk had een pakje taxi mee voor drinken, en anders gewoon wicky ofzo. En altijd bruin brood met chocopasta of salami. At het ook altijd netjes op. Op de middelbare school at ik heel vaak pistoletjes van De Osdorper of anders een heel vies stokbroodje in de schoolkantine. In de 4e en 5e gingen ze ook turkse pizza's enzo verkopen, maar daar was ik niet zo'n fan van verder.

Ik krijg nu trouwens nog steeds happy memories als ik een oppaskindje ofzo moet ophalen en ik ruik de geur die altijd in kleuterklassen hangt
pi_77632993
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik lustte vroeger geen melk, dus ik kreeg dan yogidrank mee naar school. Verder heb ik wel eens een boterham weggegooid, maar niet structureel. Mijn moeder had niet altijd in de gaten dat de smeerworst niet meer zo vers was .
Toch niet zo'n muffe stinkbeker?
dat is de lucht die ik associeer met kleuterklasjes. Bah
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:09:50 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77633144
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toch niet zo'n muffe stinkbeker?
dat is de lucht die ik associeer met kleuterklasjes. Bah
Wel een muffe stinkbeker idd . Zo eentje die dan ging lekken in je tas .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:10:05 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77633148
vol.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:10:25 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77633167
nu wel .