abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77612769
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou eigenlijk zie ik de logica erachter wel ... dr zit ook nog een hoop 'lege' ruimte in je buik, als ze strak aantrekken en dat weer doen ná het afvallen, dan hebben dingen als 'opgeblazen buik' daar geen invloed op: je meet alleen de omvang van vet + organen. Bij mij kan het ook zo 5 cm schelen, opgeblazen buik of niet. En mijn taille (smalste punt) zit ruim boven mijn onderste ribben, vlak onder mijn borsten .
ja. (zie al mijn edits). maar daar meten ze bij de ggz dus wel onder, ook al ben je smaller nog daarboven, omdat het anders geen goede indicatie geeft van het buikvet (dat ook tussen je organen zit).

misshcien legde ik het niet goed uit...
Kwak
pi_77613478
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja. (zie al mijn edits). maar daar meten ze bij de ggz dus wel onder, ook al ben je smaller nog daarboven, omdat het anders geen goede indicatie geeft van het buikvet (dat ook tussen je organen zit).

misshcien legde ik het niet goed uit...
Dat is op zich ook wel logisch, als je om ribbenkast heen meet 'zie' je alleen het vet dat over de ribbenkast heen zit, niet wat tussen de organen zit . Maar dat zei je al . Ik snap de werkwijze van ggz wel. Het is zo wel een stuk makkelijker vergelijken.

Maar hoezo hoort een taille omlaag te zakken? Sommige mensen (zoals ik ) hebben toch gewoon een hoge taille?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77613675
Coldfeet en meneer Coldfeet, gecondoleerd
Kwak, grappig om te lezen dat je gelijk in een gezond/genoeg eten flow zit, yay.
hmm..als ik t zo nalees, komt dit een beetje vals over, maar ik bedoel t juist positief

Score van vandaag:
*Brinta wake up shake, drie beschuitjes
*Twee boterhammen pindakaas, banaan, minneola (die laatste voor t eerst, lang leve de bonusaanbiedingen in de AH. Opzich lekker, maar véél pitten)
* Drie boterhammen pindakaas, worteltjes
*Nog een boterham, roomyoghurt met griekse honing en walnoot.
Nogal crappy, maar had tot half zes werkgroep en om kwart voor zeven tentamen. Eten in de Refter was ook een optie geweest, het eten daar is opzich wel prima maar soms een beetje ehh..vreemd.

Nu nog even wat collegesheets doornemen en dan slapen
Smile, open your eyes, love and go on
pi_77619138
Goeiemorgen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77619182
CF, gecondoleerd!

Maria, bluuhhh, verstandskiezen . Bij mij zijn ze ook alle 4 tegelijk verwijderd en hoewel het fijn was dat ik niet meer terug hoefde, was het best vervelend . Onder narcose doet de chirurg ook niet zo voorzichtig met je kaak . Maar prijs je gelukkig: mijn zus had er 6!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:10:46 #231
331 Merel
Be here now.
pi_77619388
Ik heb geen verstandskiezen Nog wel een melktand though

CF, gecondoleerd!

En verder heb ik niet echt bijgelezen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:25:20 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77619531
Goedemorgen.

Zo naar gebarencursus. Leuke start vd dag .
Niet meer actief op Fok!
pi_77619549
hoi!

op 't werk
Ja doei.
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:41:30 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77619707
6 verstandskiezen Huuu!

Goeiemorgen
Zometeen weer in le trein naar m'n werk Vanochtend wakker geschreeuwd door mn buren (en ze deden het zo goed de laatste tijd!), met als voordeel dat ik nu wel tijd heb om een snee brood en een beker melk tot me te nemen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77619713
Mogge! En dank, liefjes! Wat het heel naar maakt, is dat de adoptiekinderen van mijn oom mogelijk op straat komen te staan - nou ja, naar een tehuis moeten. En Zuid-Afrika is zo akelig ver weg!

Gister trouwens toch maar gaan spinnen. Maar het was echt een mega-irritante instructeur

Merel, een melktand? Waar? Hoe moet ik dat voor me zien?
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:49:52 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77619800
Way to go, spinnert!
Maar wat erg voor de kinderen Zijn ze nog erg klein? Bah zeg!

Edit: en toen moest ik naar mn trein! Bis später alligätor

[ Bericht 17% gewijzigd door MariaEtcetera op 04-02-2010 08:57:01 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:56:29 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77619886
Dat is idd wel erg naar voor de kinderen zeg . Kunnen ze niet naar Nederland gehaald worden door familie?
Niet meer actief op Fok!
pi_77619934
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! En dank, liefjes! Wat het heel naar maakt, is dat de adoptiekinderen van mijn oom mogelijk op straat komen te staan - nou ja, naar een tehuis moeten. En Zuid-Afrika is zo akelig ver weg!

Gister trouwens toch maar gaan spinnen. Maar het was echt een mega-irritante instructeur

Merel, een melktand? Waar? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ik had ook nog twee melktanden! Twee kiesjes waar geen "echte" kies onder zat. Het schijnt een genetische afwijking te zijn en er zijn zelfs mensen die dat met hun hele gebit hebben .

Melktanden zijn alleen niet gemaakt om een mensenleven mee te gaan, dus die van mij waren op een gegeven moment nogal verrot en ontstoken. Eentje is al vervangen door een implantaat plus kroon en binnenkort krijg ik de tweede. Duur grapje!

Maar Maria, het implantaat (boren in je kaak) en 3 uitgesneden verstandskiezen deden helemaal niet zoveel pijn hoor. Het is even een naar gevoel en geluid als ze aan het bikken zijn, maar mij viel het ook reuze mee!
pi_77619984
Oh en goedemorgen!

En CF, wat naar voor de kinderen van je oom. Ook geen familieleden nabij die ze kunnen opvangen?
pi_77620006
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Dat is idd wel erg naar voor de kinderen zeg . Kunnen ze niet naar Nederland gehaald worden door familie?
Zou theoretisch best kunnen, maar er zijn hier niet echt mensen om ze op te vangen (niet alle 5 tegelijk in ieder geval), en wat zouden ze hier moeten? En bovendien, de tante die bij de oom hoort, leeft nog wel en zal ook niet graag helemaal afstand doen van de kinderen. Alleen kan ze niet in haar eentje voor hen zorgen.
@Maria, de jongste is 8 of 9, de oudste is 15.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:14:20 #241
331 Merel
Be here now.
pi_77620123
Jeetje CF, wat rot voor die kinderen, hoop dat daar een oplossing voor gevonden kan worden

Ik heb gewoon een hoektand die nooit gewisseld is. Er zit een grotemensentand (hoe heten die dingen?) boven, maar die ligt dwars dus heeft de melktand er nooit uitgeduwd. Dus ik ben gewoon nog niet uitgewisseld
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:17:27 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77620178
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen verstandskiezen Nog wel een melktand though

CF, gecondoleerd!

En verder heb ik niet echt bijgelezen.
ik ook!

CF: gecondoleerd. Moet lastig zijn, zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:19:12 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77620205
Ik heb hetzelfde als Anne82, een melkkies zonder volwassen kies eronder.

Wat grappig, ik heb nog nooit van iemand anders gehoord die dat ook had. Bij mij zit alles gewoon nog goed vast, zonder gaatjes (in die kies)...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77620236
CF, wat een vervelende situatie. . Let's hope for the best.

Ik heb twee plekken waar geen grotemensentanden tevoorschijn zijn gekomen, m'n hoektanden. Alleen stonden m'n snijtanden op de plek van de hoektanden dus die moesten eerst verschoven worden voor er implantaten geplaatst konden worden.

Ik had liever een kies gemist, denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77620399
Blegh, ik ga zo voor het eerst in heel wat jaren zonder douchen de deur uit en ik voel me zo smerig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77620580
Wat erg voor die kinderen! Ik kan me voorstellen dat je het liefst direct op het vliegtuig stapt. Is er niets / niemand die iets voor ze zou kunnen betekenen?

Ik heb trouwens ook 2 'grotemensen' tanden te weinig, ik heb bovenin maar 2 snijtanden voor mijn hoektanden zitten ipv 4. De melktanden zijn getrokken en met een beugel is alles netjes rechtgetrokken. Als je het niet weet, zie je het niet!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77621156
Ik zou gaan zumba'en en daarna nog even sporten maar vriendin kon niet en nu ben ik vroeg opgestaan om alsnog te gaan of wiskunde te maken maar in beide heb ik geen zin. Wie motiveert mij?
pi_77621182
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zou theoretisch best kunnen, maar er zijn hier niet echt mensen om ze op te vangen (niet alle 5 tegelijk in ieder geval), en wat zouden ze hier moeten? En bovendien, de tante die bij de oom hoort, leeft nog wel en zal ook niet graag helemaal afstand doen van de kinderen. Alleen kan ze niet in haar eentje voor hen zorgen.
@Maria, de jongste is 8 of 9, de oudste is 15.
Jeeetje wat een kutsituatie zeg. Bluh.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:28:35 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77621712
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Jeeetje wat een kutsituatie zeg. Bluh.
Ja, dat dus. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt.

Ik heb wel netjes al mn tanden en kiezen gewisseld. Verstandskiezen zijn al getrokken toen ik nog op de middelbare school zat. Kwamen door met gaatjes. Maar, ik heb rechtsboven toch nog weer een mini-verstandskiesje gekregen. Heb er dus 5 ipv 4 . Heel zeldzaam volgens de tandarts!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:58:38 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77622552
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')