ja. (zie al mijn edits). maar daar meten ze bij de ggz dus wel onder, ook al ben je smaller nog daarboven, omdat het anders geen goede indicatie geeft van het buikvet (dat ook tussen je organen zit).quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zie ik de logica erachter wel ... dr zit ook nog een hoop 'lege' ruimte in je buik, als ze strak aantrekken en dat weer doen ná het afvallen, dan hebben dingen als 'opgeblazen buik' daar geen invloed op: je meet alleen de omvang van vet + organen. Bij mij kan het ook zo 5 cm schelen, opgeblazen buik of niet. En mijn taille (smalste punt) zit ruim boven mijn onderste ribben, vlak onder mijn borsten.
Dat is op zich ook wel logisch, als je om ribbenkast heen meet 'zie' je alleen het vet dat over de ribbenkast heen zit, niet wat tussen de organen zitquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja. (zie al mijn edits). maar daar meten ze bij de ggz dus wel onder, ook al ben je smaller nog daarboven, omdat het anders geen goede indicatie geeft van het buikvet (dat ook tussen je organen zit).
misshcien legde ik het niet goed uit...
Ik had ook nog twee melktanden! Twee kiesjes waar geen "echte" kies onder zat. Het schijnt een genetische afwijking te zijn en er zijn zelfs mensen die dat met hun hele gebit hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! En dank, liefjes! Wat het heel naar maakt, is dat de adoptiekinderen van mijn oom mogelijk op straat komen te staan - nou ja, naar een tehuis moeten. En Zuid-Afrika is zo akelig ver weg!
Gister trouwens toch maar gaan spinnen. Maar het was echt een mega-irritante instructeur
Merel, een melktand?![]()
Waar? Hoe moet ik dat voor me zien?
Zou theoretisch best kunnen, maar er zijn hier niet echt mensen om ze op te vangen (niet alle 5 tegelijk in ieder geval), en wat zouden ze hier moeten? En bovendien, de tante die bij de oom hoort, leeft nog wel en zal ook niet graag helemaal afstand doen van de kinderen. Alleen kan ze niet in haar eentje voor hen zorgen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Dat is idd wel erg naar voor de kinderen zeg. Kunnen ze niet naar Nederland gehaald worden door familie?
ik ook!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen verstandskiezenNog wel een melktand though
CF, gecondoleerd!
En verder heb ik niet echt bijgelezen.
Jeeetje wat een kutsituatie zeg. Bluh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou theoretisch best kunnen, maar er zijn hier niet echt mensen om ze op te vangen (niet alle 5 tegelijk in ieder geval), en wat zouden ze hier moeten? En bovendien, de tante die bij de oom hoort, leeft nog wel en zal ook niet graag helemaal afstand doen van de kinderen. Alleen kan ze niet in haar eentje voor hen zorgen.
@Maria, de jongste is 8 of 9, de oudste is 15.
Ja, dat dus. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jeeetje wat een kutsituatie zeg. Bluh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |