abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:29:03 #201
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77605116
oh ik ben nog een gedroogde dadel en een blokje pure chocola (tony's chocolonely ) vergeten bij mijn lijstje, misschien maar goed ook dat ik te lui ben om kcal te tellen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:33:56 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77605344
Ik ga nu bonbons eten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:33:59 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77605346
Gecondoleerd CF. Het meot raar zijn een dierbarete verliezen zonder dat je afscheid kunt nemen vanwege de afstand.

Wat betreft verstandkiezen
De laatste 2 zijn verwijderd onder volledige narcose nadat ik de tandarts bijna knockout had geslagen. Na de operatie kreeg ik vreselijke bloedingen (hele bed onder het bloed) en raakte de boel ook nog ontstoken,zodat ik tijdens de kerstdagen dagelijks bij de tandarts langs kon om de boel schoon te laten maken.
Ten tijde van de eerste twee blowde ik nog (veel), waardoor ik problemen had met de verdoving en alles gewoon voelde. Mijn kaak raakte licht ontwricht, wat nu nog te zien is. Sinds deze operatie heb ik een licht asymetrisch gezicht. Fijn, verstandkiezen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77605471
O: Brinta
T: Chococappucino
L: Drie snee-en volkoren met kipfilet
T: Grote appel
D: Rijst met broccoli in een tomatensaus die ik had ingevroren

En toen de grote faal: Perencrumble
Twee peren in stukjes, 50 gram roomboter, 100 gram meel, 100 gram suiker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:37:09 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77605483
@GB: zo zijn veel mannen gewoon. Niet druk om maken. En hij is toch nog heel van lijf en leden? Maar het blijft schrikken natuurlijk, dus ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen

Daglijstje
o. twee boterhammen kaas + probiotisch drankje
t. banaan + paar bastognekoeken + paar chocolaatjes
l. 3 boterhammen met appelstroop en paté
t. schaal(je) gemengde en gezouten noten
t. mandarijn
d. schnitzel met roomsaus + wortel + hele mango
t. glaasje tequilla + 2 handen zoute sticks
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77605550
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
@GB: zo zijn veel mannen gewoon. Niet druk om maken. En hij is toch nog heel van lijf en leden? Maar het blijft schrikken natuurlijk, dus ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen

Daglijstje
o. twee boterhammen kaas + probiotisch drankje
t. banaan + paar bastognekoeken + paar chocolaatjes
l. 3 boterhammen met appelstroop en paté
t. schaal(je) gemengde en gezouten noten
t. mandarijn
d. schnitzel met roomsaus + wortel + hele mango
t. glaasje tequilla + 2 handen zoute sticks
Ik ben nu al wel weer rustig hoor Maar ik was wel erg geschrokken! Het gaat verder goed met hem, volgensmij. Hij is nu weer weg

Tequilla
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:42:37 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77605736
Mijn totaallijstje is iiiiiiiiieettsjes anders geworden

O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
T: 2 theeleutjes
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 2x pindakaas
T: 1 minneola, 4 theeleutjes
D: griekse salade met een pistoletje
T: 2 bonbons

*burp*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77605760
Lijstje:

O: Brinta
T: thee met koekjes (Scholiertjes) bij de scriptiegroep
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 3 schijven ananas
D: risotto met pancetta, salie, sjalotjes, parmezaan en voor m'n vriend blauwe kaas, met daarbij een schaal gegrilde courgette, gele paprika, rode puntpaprika
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77606049
Leuk, zo'n vriend met een passie. Derde avond op rij dat ik in m'n eentje zit. .
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:54:36 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77606299
Gecondoleerd CF, altijd moeilijk vooral met die afstand.

Kan me het wel voorstellen GB maar knuffel hem nu maar lekker

Mooi lijstje XM maar jij en je zoetigheden, je maakt het jezelf wel moeilijk..

Wij zijn wezen wokken en mijn kcal alléén daarom is al boven de 4000
Gisteren was ik nog 55.8 dus ik ga de komende dagen maar weer eens low carben in de avond, ik wil gewoon de 57 niet meer halen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77606328
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, zo'n vriend met een passie. Derde avond op rij dat ik in m'n eentje zit. .
Zolang het maar geen passie is voor een andere vrouw!
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:57:23 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77606421
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:

Mooi lijstje XM maar jij en je zoetigheden, je maakt het jezelf wel moeilijk..
Why?
pi_77606519
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zolang het maar geen passie is voor een andere vrouw!
Zou 'ie d'r eentje in z'n potten met verf verstoppen? .
pi_77606661
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zou 'ie d'r eentje in z'n potten met verf verstoppen? .
Ja, als het goed is deze:
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:04:23 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77606763
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Why?
Krijg altijd honger van koekjes...

O wacht, ik krijg honger van eten in het algemeen

Moet zo naar bed, ze voorspellen ijzel en dan moet ik morgen wel 4.45 in de auto zitten.
KUTWEER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:05:29 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77606799
Ja, maar zat alleen te thuiswerken, en dan ga ik veel sneller munchen . Morgen weer sporten .

En ik ben die gladheid ook wel beu ja . Dat wordt kruipen naar Zwolle vrijdagavond.
pi_77607030
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, als het goed is deze:
[ afbeelding ]
Oh, dat is z'n type niet.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:36:45 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77608170
Hoi!

Ik heb ook een passie maar ik ben lui en vind het veel te gezellig om naast het vriendje te hangen en te fokken

Body Jam ging lekker! Het enige waar ik last van had was soms boertjes, en mn buik was maar een kleiiiin beetje gevoelig, dus yay! Aan het eind was ik nog aan het bouncen

Definitief lijstje:
O: twee sneetjes met leverworst
T: snee met filet americain
L: snee met filet americain en roggebroodje pindakaas
T: beker melk
D: gegrilde biefstuk met gegrilde groenten (0.5 courgette, 0.5 paprika, een stel champignons) met een lepel Griekse yoghurt als sausje
S: Body Jaaam
T: Griekse yoghurt met jam
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77608753
Oh, daar is 'ie weer. . We hadden afgesproken dat 'ie maar een uurtje zou gaan. .
pi_77612295
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
beetje late reactie maar ben bij aan het lezen:
[..]

Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
nou ja, zo vond ik het voelen. ze trekken m gewoon strak aan, en dan maakt t niet uit of je je buik intrekt of niet, dat bedoelde ik. als je je buik laat hangen dan zakt je middenrif en je longen omlaag en duwen die je organen platter en meer naar buiten (en het vet om je organen heen/ertussen, en ervoor, tussen de buikwand en je huid). als ze m sgtrak aantrekken dan gaat alles vanzelf weer een beetje op zn plaats, net als wanneer je zelf je buik inhoudt. misshcien moet je een echte dikke buik hebben om te begrijpen hoe zoiets voelt

das toch niet zo heel gek omschreven?

taille omtrek meten ze bij de ggz dus volgens mij op je smalste punt, tenzij dat hoger ligt dan je onderste ribben (dat is bij mij zo, dus mat ze net onder mn ribben - misshcien zat ze wel halverwege heupbot en ribben, ik heb niet heel goed geluisterd.)

obese mensen hebben een hoger zittende taille, die zakt als ze afvallen. ze mat nu een paar cm boven mn navel, en heeft vastgelegd hoe hoog dat was zodat we op t zelfde punt kunnen blijven meten ofwel omdat ze wil weten of t naar beneden zakt...dat weet ik ook niet

got waarom voel ik me nou meteen weer aangevallen sorry hoor...

[ Bericht 11% gewijzigd door kwakz0r op 03-02-2010 23:10:57 ]
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:05:02 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77612411
Bedtijd!

Morgen werken en dan komt mn zus langs, en gaan we uit eten (ze is vrijdag jarig!) Druk dagje, wel gezellig!

Slaap lekkerrrr!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77612438
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn totaallijstje is iiiiiiiiieettsjes anders geworden

O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
T: 2 theeleutjes
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 2x pindakaas
T: 1 minneola, 4 theeleutjes
D: griekse salade met een pistoletje
T: 2 bonbons

*burp*
nou wat een ENORME lijst, wat VEEEEL!
die koekjes en die twee bonbons zijn geen wereldramp, toch? totaal 280 kcal ongeveer (aan snoep) en met je gewone menuutje van vandaag zit je dan ws tussen 1300 en 1600 kcal. keurig! (al zijn koekjes uiteraard geen voedzame dingen )
Kwak
pi_77612557
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: drinkyoghurt met een strikje erom En yay voor het tentamen!

Syrena: yoiks! Ik weet nog niet of ik iemand mee krijg Gelukkig heb ik al eens een verdoving in mn mond gehad, in mn verhemelte toen mn melktandje was afgebroken. Da's ook echt het enige dat zeer doet, daarna alleen nog wat geduw gevoeld
ik vond de verdoving zo ontzettend meevallen! en hier ook geen hoorroverhalen, wel flink napijn maar dat was na anderhalve dag ook bijna over. t komt vast goed.
Kwak
pi_77612579
CF gecondoleerd met jullie verlies!
Kwak
pi_77612583
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
beetje late reactie maar ben bij aan het lezen:
[..]

Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
Nou eigenlijk zie ik de logica erachter wel ... dr zit ook nog een hoop 'lege' ruimte in je buik, als ze strak aantrekken en dat weer doen ná het afvallen, dan hebben dingen als 'opgeblazen buik' daar geen invloed op: je meet alleen de omvang van vet + organen. Bij mij kan het ook zo 5 cm schelen, opgeblazen buik of niet. En mijn taille (smalste punt) zit ruim boven mijn onderste ribben, vlak onder mijn borsten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')