Ik ben nu al wel weer rustig hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
@GB: zo zijn veel mannen gewoon. Niet druk om maken. En hij is toch nog heel van lijf en leden? Maar het blijft schrikken natuurlijk, dus ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen
Daglijstje
o. twee boterhammen kaas + probiotisch drankje
t. banaan + paar bastognekoeken + paar chocolaatjes
l. 3 boterhammen met appelstroop en paté
t. schaal(je) gemengde en gezouten noten
t. mandarijn
d. schnitzel met roomsaus + wortel + hele mango
t. glaasje tequilla + 2 handen zoute sticks
Zolang het maar geen passie is voor een andere vrouw!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, zo'n vriend met een passie. Derde avond op rij dat ik in m'n eentje zit..
Why?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje XM maar jij en je zoetigheden, je maakt het jezelf wel moeilijk..
Zou 'ie d'r eentje in z'n potten met verf verstoppen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zolang het maar geen passie is voor een andere vrouw!
Ja, als het goed is deze:quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zou 'ie d'r eentje in z'n potten met verf verstoppen?.
Krijg altijd honger van koekjes...quote:
Oh, dat is z'n type niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, als het goed is deze:
[ afbeelding ]
nou ja, zo vond ik het voelen. ze trekken m gewoon strak aan, en dan maakt t niet uit of je je buik intrekt of niet, dat bedoelde ik. als je je buik laat hangen dan zakt je middenrif en je longen omlaag en duwen die je organen platter en meer naar buiten (en het vet om je organen heen/ertussen, en ervoor, tussen de buikwand en je huid). als ze m sgtrak aantrekken dan gaat alles vanzelf weer een beetje op zn plaats, net als wanneer je zelf je buik inhoudt. misshcien moet je een echte dikke buik hebben om te begrijpen hoe zoiets voeltquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
beetje late reactie maar ben bij aan het lezen:
[..]
Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
nou wat een ENORME lijst, wat VEEEEL!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn totaallijstje is iiiiiiiiieettsjes anders geworden
O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
T: 2 theeleutjes
L: 3 boterhammen: 1x kaas, 2x pindakaas
T: 1 minneola, 4 theeleutjes
D: griekse salade met een pistoletje
T: 2 bonbons
*burp*
ik vond de verdoving zo ontzettend meevallen! en hier ook geen hoorroverhalen, wel flink napijn maar dat was na anderhalve dag ook bijna over.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: drinkyoghurt met een strikje eromEn yay voor het tentamen!
![]()
Syrena: yoiks! Ik weet nog niet of ik iemand mee krijgGelukkig heb ik al eens een verdoving in mn mond gehad, in mn verhemelte toen mn melktandje was afgebroken. Da's ook echt het enige dat zeer doet, daarna alleen nog wat geduw gevoeld
Nou eigenlijk zie ik de logica erachter wel ... dr zit ook nog een hoop 'lege' ruimte in je buik, als ze strak aantrekken en dat weer doen ná het afvallen, dan hebben dingen als 'opgeblazen buik' daar geen invloed op: je meet alleen de omvang van vet + organen. Bij mij kan het ook zo 5 cm schelen, opgeblazen buik of niet. En mijn taille (smalste punt) zit ruim boven mijn onderste ribben, vlak onder mijn borstenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
beetje late reactie maar ben bij aan het lezen:
[..]
Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |