Misschien ga ik toch maar weer kickboksen.. Ik weet het niet.. 1 blauw oog is wel weer genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon squatten. Kan ook thuis. Hardlopen doet niks om een grotere kont te krijgen. Gaat er wel gestroomlijnder van uitzien.
En wat betreft 's nachts malen: doe ik ook weleens en ik heb ook de vreemdste ideeën voor schilderijen dan, waar ik helemaal opgewonden van word en eigenlijk er het liefst direct aan zou beginnen.De volgende dag denk ik dan meestal:
![]()
![]()
![]()
Maar soms zijn het echt wel goede ideeën
Wat ik wel eens doe in de sportschool: op de loopband elke minuut een % helling hoger tot op een bepaald punt (ik ga meestal tot 10 ofzo) en dan weer terug. Geen idee of het het resultaat brengt wat jij wil, maar ik voel het welquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien ga ik toch maar weer kickboksen.. Ik weet het niet.. 1 blauw oog is wel weer genoeg
Fietsen doet zeker ook niets voor je kont?
Op zich wel jay want geen dierlijk vet maar geen hele grote jay hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:14 schreef Californium het volgende:
lijstjes
T: Beetje optimel chocolademelk (zonder vet en hij smaakt naar echt chocomel. Ja wel veel suikers maar GEEN vet
)
T: iets
O ja! En trap lopen! Ik heb iedere dag les op de 9e of de 11equote:Op woensdag 3 februari 2010 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ik wel eens doe in de sportschool: op de loopband elke minuut een % helling hoger tot op een bepaald punt (ik ga meestal tot 10 ofzo) en dan weer terug. Geen idee of het het resultaat brengt wat jij wil, maar ik voel het wel
ik heb ze ook alle vier eruit, twee gewoon getrokken en twee uitgesneden, en het viel bij mij juist de eerste keer zo mee dat ik niet echt bang meer was voor de tweede keerquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja da's waar!Heb er alleen (uiteraard) totaal geen zin in
![]()
Vooral omdat ik dus waarschijnlijk eerst voor de ene kant moet en dan voor de tweede ofzo, dus als de eerste keer naar is, is dat niet motiverend voor de tweede
Op je broodbeleg na keurigquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Definitief lijstje. Weest trots op mij:
O: yoghurt met frambozen
T: twee boterhammen met smeerpaté
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
T: halve beker warme choc
T: twee boterhammen met snijworst
D: gegrillde groenten met gemarineerde kip
Hij wilde je vastgewoon niet ongerust maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
Godverdomme, ik ben zoooooo pissig dat hij niet even gebeld heeft. Klootzak.
Ja, dat zei hij ook. Toen kreeg ie een stomp in z'n maagquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij wilde je vastgewoon niet ongerust maken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zei hij ook. Toen kreeg ie een stomp in z'n maag![]()
![]()
zonder kracht hoor, don't worry, geen mishandeling in deze relatie![]()
Hij gaat nu naar Ajax, ben benieuwd wat die doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft zijn dag niet echt geloof ik.![]()
Hij doet vast extra lief als hij straks thuis is.
Ga jij ff advocaat van de duivel zitten spelenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij wilde je vastgewoon niet ongerust maken.
Hij heeft nu een andere auto, voorkant is kapot (hij reed achterop een andere auto)quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij ff advocaat van de duivel zitten spelenIk zou ook niet bij zijn, in GB'tjes geval
Hoe erg is de schade aan de auto? valt dat ook mee?
Ik ben erg verdrietig; eind van de middag kregen we te horen dat Meneers oom uit ZA is overleden. Hij was echt de liefste oom die we haddenEn nu wil ik niet naar spinnen maar gewoon sippen op de bank. Stom he
Maar ik ga toch wel
Ik zou niet boos zijn als mijn lief niet had gebeld om mede te delen dat 'm niets was overkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef neen het volgende:
ik had ook niet gebeld als ik een ongelukje had zonder ernstige gevolgen
Nouja, alles was goed met hem.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook niet boos zijn, denk ik. Ik zou alleen zeggen:
is alles goed met je?
Het was vanochtend gebeurd, dus hij heeft tijd zat gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef anna82 het volgende:
Ik ben een keer achterop iemand geknald en toen heb ik ook niemand gebeld. Maar ik was ook wel erg geschrokken en wilde liever niet huilen in het bijzijn van de politie en als ik op dat moment mijn vriendje/moeder/vader/verre kennis aan de telefoon had gekregen was dat zeker gebeurd.
Maar dat was vast niet de reden van jouw vriendje
Degene die ik aanreed had trouwens al een paar keer eerder een botsing gehad en hij was heel relaxed. Hij zei nog dat ik er in het echt veel leuker uitzag dan op mijn rijbewijsfoto en toen was alles weer goed
Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
nope, ze drukken echt je ingewanden helemaal bij elkaar, net onder je onderste ribben (das bij mij op 1.04 van de grond af) omdat het gaat om het "extra vet" wat er tussen en voor zit. taille was nu 91, als ik t zelf mat was dat tegen de 96...
Dan had hij het inderdaad wel even kunnen melden, zoiets als: Goodbye, doe jij vandaag de boodschappen? En oh ja, ik had een aanrijding maar er is niets aan de hand hoor. Nou doei! xo xo xoquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was vanochtend gebeurd, dus hij heeft tijd zat gehad
Schattige opmerking, maar ik zou me ook doodschrikken hoor. Ik ben een keer aangereden op de fiets. Fiets had meer dan ik, gelukkig. Ik was bijna op school en een jongen uit m'n klas zag me, dus ik kon de fiets ergens neerzetten en bij hem achterop naar school. Tien minuten later in de les in huilen uitgebarsten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |