abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77600958
Gecondoleerd, CF. .

Ik bedenk me net dat ik sinds de lunch niets meer heb gegeten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77601050
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga jij ff advocaat van de duivel zitten spelen Ik zou ook niet bij zijn, in GB'tjes geval Hoe erg is de schade aan de auto? valt dat ook mee?

Ik ben erg verdrietig; eind van de middag kregen we te horen dat Meneers oom uit ZA is overleden. Hij was echt de liefste oom die we hadden En nu wil ik niet naar spinnen maar gewoon sippen op de bank. Stom he Maar ik ga toch wel
Hij heeft nu een andere auto, voorkant is kapot (hij reed achterop een andere auto)

Maar wat een naar nieuws voor jou, gecondoleerd Gewoon doen waar je zin in hebt. Soms is sporten ook wel heel erg lekker als je in een emotionele bui bent. Maar blijven sippen op de bank mag nu heus
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:55:29 #178
236335 neen
schone schijn
pi_77601076
Gecondoleerd CF.

ik had ook niet gebeld als ik een ongelukje had zonder ernstige gevolgen
het lijkt niet wat het is
pi_77601206
Gecondoleerd CF.

Wow GB, daar zou ik ook wel boos om worden .

En Maria mag een kadootje. Nu omdat ze slecht nieuws heeft, en straks na het trekken ook. Een pak drinkyoghurt ofzo .

Ik ben niet zo slim bezig, moet vanavond echt aan een verslag werken en nu heb ik alsnog toegezegd dat ik kom oppassen op een stel kinderen vanavond . Nouja, laptop mee dan maar en hopen dat ze slapen. Zal blij zijn als het vrijdag is geweest, dan is dat verslag ingeleverd en kan ik eindelijk verder met de 'normale' opdrachten die ik al een tijdje voor me uitschuif. Wel nog een jeej: mijn tweede hertentamen, waar ik ook niet goed voor geleerd had, is ook een stevige verbetering dus het was allemaal niet voor niets .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77601548
Gecondoleerd CF.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef neen het volgende:

ik had ook niet gebeld als ik een ongelukje had zonder ernstige gevolgen
Ik zou niet boos zijn als mijn lief niet had gebeld om mede te delen dat 'm niets was overkomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77601556
Wat naar van je meneer's oom CF. Gecondoleerd
GB> Mannen . Mijn vader heeft ook een keer een ongeluk gehad. Hij werkt samen met mijn oom, maar die was laat dus m'n vader was al gegaan. Komt mijn oom later langs een ongeluk, was dat mijn vader. Alleen blikschade. Staat ineens mijn tante bij ons voor de deur: "Ja hoe is het met Henk??" Mijn moeder: Hoezo?
Was ie gewoon gaan werken, zonder ff te bellen "Ja ik dacht jullie slapen vast nog"

Ik vond het weghalen van m''n verstandskiezen niet eng, ik kreeg alleen een paniekaanval van de verdovingsvloeistof Echt akelig was dat, en ik kon er niks tegen doen. Er zit kennelijk een stofje in dat adrenaline aanmaakt oid???
En de eerste keer hadden ze een spier in m'n gezicht geraakt (die loopt achterin je mond ofzo) en toen had ik aan 1 kant een lam gezicht
Tweede keer dus mijn mammie meegenomen zodat die me meteen met ijszakjes en al naar huis kon transporteren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77601752
Hoi!

Ik heb 1 3/4 uur gesport, ben echt kapot. Krachttraining is zo leuk. Volgende keer wel wat rustiger aan, is toch niet heel goed lijkt me. Morgen wilde ik ook gaan maar ga 's morgens wel zumba'en, iets minder inspannend.

Lijstje:
O: Twee volkoren boterhammen appelstroop
L: 2x dubbele boterham appelstroop
T: Appel
T na sporten: Krentenbol + 2x boterham roompaté + Opkikker tomaat (soort Cup A Soup)
D: Nauwelijks. Drie happen aardappels, stronk (???? hoe zeg je dat) witlof plus beetje ham die er omheen zat.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:14:38 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77601755
Chico: drinkyoghurt met een strikje erom En yay voor het tentamen!

Syrena: yoiks! Ik weet nog niet of ik iemand mee krijg Gelukkig heb ik al eens een verdoving in mn mond gehad, in mn verhemelte toen mn melktandje was afgebroken. Da's ook echt het enige dat zeer doet, daarna alleen nog wat geduw gevoeld
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77601757
Gecondoleerd CF en los!!
Ja doei.
pi_77601827
Gecondoleerd CF.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:16:39 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77601828
Ik zou ook niet boos zijn, denk ik . Ik zou alleen zeggen: is alles goed met je?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:17:01 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77601852
Gecondoleerd CF .
Niet meer actief op Fok!
pi_77601863
Oké ik wil alles best lezen maar ik ben zo moe dat dat niet lukt, dus sterkte voor alle sterktegevallen en gefeliciteerd voor alle gefeliciteerd gevallen, ik ga douchen, wiskunde proberen te maken (zal wel niet lukken) en slapen. Fijne avond.
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:18:16 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77601895
Sterkte CF
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77601918
Gecondoleerd CF.
pi_77602094
Gecondoleerd CF en sterkte ook voor je meneer.
pi_77602356
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook niet boos zijn, denk ik . Ik zou alleen zeggen: is alles goed met je?
Nouja, alles was goed met hem.

Maar iedereen reageert anders op dat soort dingen, denk ik.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77602435
Ik ben een keer achterop iemand geknald en toen heb ik ook niemand gebeld. Maar ik was ook wel erg geschrokken en wilde liever niet huilen in het bijzijn van de politie en als ik op dat moment mijn vriendje/moeder/vader/verre kennis aan de telefoon had gekregen was dat zeker gebeurd.

Maar dat was vast niet de reden van jouw vriendje

Degene die ik aanreed had trouwens al een paar keer eerder een botsing gehad en hij was heel relaxed. Hij zei nog dat ik er in het echt veel leuker uitzag dan op mijn rijbewijsfoto en toen was alles weer goed
pi_77602786
lijstje van vandaag:

O: havermout
L: 2 boterhammen met ei, komkommer, tomaat en salade
T: krentenbol
T: kiwi
D: ovenpasta met italiaanse groenten-pakket, gehakt en kaas
pi_77602789
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef anna82 het volgende:
Ik ben een keer achterop iemand geknald en toen heb ik ook niemand gebeld. Maar ik was ook wel erg geschrokken en wilde liever niet huilen in het bijzijn van de politie en als ik op dat moment mijn vriendje/moeder/vader/verre kennis aan de telefoon had gekregen was dat zeker gebeurd.

Maar dat was vast niet de reden van jouw vriendje

Degene die ik aanreed had trouwens al een paar keer eerder een botsing gehad en hij was heel relaxed. Hij zei nog dat ik er in het echt veel leuker uitzag dan op mijn rijbewijsfoto en toen was alles weer goed
Het was vanochtend gebeurd, dus hij heeft tijd zat gehad

Schattige opmerking, maar ik zou me ook doodschrikken hoor. Ik ben een keer aangereden op de fiets. Fiets had meer dan ik, gelukkig. Ik was bijna op school en een jongen uit m'n klas zag me, dus ik kon de fiets ergens neerzetten en bij hem achterop naar school. Tien minuten later in de les in huilen uitgebarsten
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:47:08 #196
236335 neen
schone schijn
pi_77603199
O: 4 broodjes geroosterd en 2 bekers melk
T: 3 koffie
L: 2 broodjes pindakaas en 2 appels
L: 2 koffie
D: bord bami

Dat was het wel, nu bij iemand een filmpje kijken
het lijkt niet wat het is
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:53:56 #197
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77603511
gecondoleerd CF

ik kom even binnenvallen met een lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
T: bastogne
L: panini met kruidenboter, kaas, salami en paprika met cappuccino
T: gedroogde dadel
T: automaatcappucino en een stroopwafel
T: paar olijven
T: witte druiven
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met ham en olijven
T: knackebrod met pindakaas en honing en koffie met halfvolle melk

beetje een snaaidag, maar volgens mij valt het qua kcal nog wel mee; ben alleen te lam om het na te rekenen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:59:06 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77603728
beetje late reactie maar ben bij aan het lezen:
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
nope, ze drukken echt je ingewanden helemaal bij elkaar, net onder je onderste ribben (das bij mij op 1.04 van de grond af) omdat het gaat om het "extra vet" wat er tussen en voor zit. taille was nu 91, als ik t zelf mat was dat tegen de 96...
Sorry maar dit klopt écht niet. Taille-omtrek wordt gemeten precies in het midden tussen het heupbot en de onderste ribben en ik weet niet meer wat precies de definitie is van hoe strak het gemeten moet worden maar zeker niet zo strak dat je ingewanden bij elkaar gedrukt worden. Misschien dat ze iets anders aan het meten waren? Al kan ik er zo niks bij bedenken.. ik snap ook niet wat je bedoelt met het extra vet wat er tussen en voor zit?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_77603891
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het was vanochtend gebeurd, dus hij heeft tijd zat gehad

Schattige opmerking, maar ik zou me ook doodschrikken hoor. Ik ben een keer aangereden op de fiets. Fiets had meer dan ik, gelukkig. Ik was bijna op school en een jongen uit m'n klas zag me, dus ik kon de fiets ergens neerzetten en bij hem achterop naar school. Tien minuten later in de les in huilen uitgebarsten
Dan had hij het inderdaad wel even kunnen melden, zoiets als: Goodbye, doe jij vandaag de boodschappen? En oh ja, ik had een aanrijding maar er is niets aan de hand hoor. Nou doei! xo xo xo

Ik voeg nog een
T:oetje toe aan mijn lijstje!
pi_77604257
Blurred, dat heb ik ook begrepen van het taille meten (zit zelf nu op 88 :-().
Het was glad, ben uitgegleden, maar geen pijn, alleen gênant.
Lijstje:
O: dubbele boterham met vlokken
T: mandarijntje, ranja
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees, peer
T: mandarijntje, ranja
B: glaasje wijn, handje chips (foei!)
T: paprika
D: linzensoep met kip
T: grapefruit

Redelijk lijstje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties