abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77582635
Ik ben ooit een paar keer gaan rennen met mijn ex de gymleraar, maar hij was niet echt motiverend of had zoiets van: WE GAAN! . Met mijn laatste ex ben ik wel samen gaan kijken bij de sportschule dichtbij en bij een andere die dicht bij mijn werk zit. Hij heeft zich toen aangemeld en ik niet Ik ken mezelf, dan heb ik geen zin en hij wel, potentiele ruzie in aanmaak ( Je bent lui & vadsig en en en. Niet dat ik denk dat hij dat ooit zou durven zeggen, en het zal vast wel meer in mijn hoofd gezeten hebben dan het zijne.

Ik ben ook al drie weken niet naar Zumba geweest Wuuuuh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:30:03 #277
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77582655
Ik heb een hele dure strijkbout die ik 1x heb uitgeleend en 1x zelf heb gebruikt, om kaarsvet van mijn tafel of bank weg te krijgen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:30:28 #278
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77582667
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijnes ook .

Maar het schijnt al bijzonder te zijn om je ondergoed op te vouwen (wat ik dus wel doe). Genoeg mensen die hun gewassen ondergoed in een bak gooien en dan 's ochtends een nieuw exemplaar eruit vissen .
Check
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77582705
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijnes ook .

Maar het schijnt al bijzonder te zijn om je ondergoed op te vouwen (wat ik dus wel doe). Genoeg mensen die hun gewassen ondergoed in een bak gooien en dan 's ochtends een nieuw exemplaar eruit vissen .
Ik vouw mijn onderbroeken altijd. En mijn sokken doe ik ook netjes bij elkaar. Ik hang ze al goedgedraaid en in paren op het wasrekje. Niks zo irritant als een mandje vol losse sokken en opgerolde krulletjes ondergoed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:32:41 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77582739
Ik heb hier ook zo'n bak. Zelfde voor sokken / panty's. Een grote puinzooi altijd .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77582789
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders streek ik wel eens m'n shirt gewoon omdat het dan lekker warm is

Mijn moeder strijkt alles ook sokken en boxershorts
Wat lief! Verwacht je dat ook van je toekomstige vriendin?

Ik droomde vroeger altijd van een moeder die, als ik vrijdagavond thuiskwam, mijn was deed, en die mij zondagavond weer op de trein zette met een weekendtas vol netjes gevouwen en gestreken kleren. Never happened.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:52:07 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77583400
Helleuw!

Vandaag wel echt tandarts Buuh. Ik had gedroomd dat ik per ongeluk naar mn werk was gegaan en daar erachter kwam dat vandaag de tandartsafspraak was en dat ik dus moest haasten om met de trein nog op tijd te zijn En toen belde ik in lichte paniek mijn vriend, en toen kwam er een of andere muts aan de balie die me onderbrak tijdens het bellen "Zou je voor mij effe..." En mijn droom-zelf is toen zo tegen d'r uitgevallen dat mijn droom-collega's en mijn slapende-zelf er van schrokken "IK! Ben aan het bellen, OKEE!? " Wait wut, that does not sound like me

En mijn schone was laat ik zo lang in de droger zitten als kan en gaat vervolgens vaak richting bank oids, waar het nog even blijft liggen tot ik zin heb gekregen om het op te vouwen Maar dan vouw ik wel álles Snurk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:53:27 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77583439
Als ik moet opruimen, tyf ik alles op m'n bed. Dan móet ik wel .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:00:35 #284
236335 neen
schone schijn
pi_77583643
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat lief! Verwacht je dat ook van je toekomstige vriendin?

Ik droomde vroeger altijd van een moeder die, als ik vrijdagavond thuiskwam, mijn was deed, en die mij zondagavond weer op de trein zette met een weekendtas vol netjes gevouwen en gestreken kleren. Never happened.
Dat is toch logisch
het lijkt niet wat het is
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:07:28 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77583839
Succes bij de tandarts Maria, tandartsen sucks

Heb net mijn oren uit laten spuiten en nu heb ik een verstopt oor en hoofdpijn

Mijn lijstje voor vandaag:
3 x boterham, 2 x cracker met 1 gekookt ei, beschuit jam, paar druiven, appel en dan wokken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77584023
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik laat mijn was ook net zo lang in droger zitten / op het rekje hangen tot er iets nieuws op moet. Of spullen uit de droger leg ik op de wasmand en dan ligt het er soms zo lang dat het weer vies wordt en dus weer de wasmachine in kan .
ik haal t wel van t rekje af, maar flikker t in een stapel op mn bed. als ik ga slapen gooi ik t op de bank in de woonkamer, en dan 's ochtends weer op nn bed

goeiemorgen trouwens!
Kwak
pi_77584332
oh en hoera! ben nu eens geod opgemeten: ik ben niet 160 maar 161,5 jeeeeeej! en mn taille was ook kleiner dan ik dacht, ze trekken hem namelijk heel strak aan!
Kwak
pi_77584501
Terug van zumba Het zou eerst niet doorgaan omdat er te weinig mensen waren, dus ik was al bezig op de loopband (wil rennen weer gaan opbouwen, dus heb even een schemaatje van internet gehaald).

Dus ik heb gedaan:

2 x wandelen, 2x rennen, 1 x wandelen
uurtje zumba

Eigenlijk had ik nog 2 keer moeten rennen, maar ach. Zumba is leuker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77584514
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik haal t wel van t rekje af, maar flikker t in een stapel op mn bed. als ik ga slapen gooi ik t op de bank in de woonkamer, en dan 's ochtends weer op nn bed

goeiemorgen trouwens!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:30:49 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77584539
Dank joe Uniekje! *Bleeding Gums Murphy*

Yay Kwak! Zo'n 1,5 cm scheelt toch weer op het geheel en je zelfbeeld, net als ene kleinere taille! Echt heel strak ja? Ik dacht dat ie er precies omheen moest passen! En ja, dan kom ik meestal best hoog uit
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:31:01 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77584545
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

goeiemorgen trouwens!
Whaha en dan 's avonds weer op de bank zeker? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:32:33 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77584589
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Terug van zumba Het zou eerst niet doorgaan omdat er te weinig mensen waren, dus ik was al bezig op de loopband (wil rennen weer gaan opbouwen, dus heb even een schemaatje van internet gehaald).

Dus ik heb gedaan:

2 x wandelen, 2x rennen, 1 x wandelen
uurtje zumba

Eigenlijk had ik nog 2 keer moeten rennen, maar ach. Zumba is leuker
!!

Goed bezig! Ik zit er ook aan te denken om rennen weer op te bouwen maar aan de andere kant heb ik geen zin en vind ik wat ik nu aan sport doe ook wel prima
Ik ga vanavond Body Jammen maar eigenlijk heb ik meer zin in Zumba!
pi_77584656
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

!!

Goed bezig! Ik zit er ook aan te denken om rennen weer op te bouwen maar aan de andere kant heb ik geen zin en vind ik wat ik nu aan sport doe ook wel prima
Ik ga vanavond Body Jammen maar eigenlijk heb ik meer zin in Zumba!
Yeah, I feel goood, tudududududu

Ik heb naast Zumba en Pilates niet echt leuke lessen bij mijn sportschool, en soms vind ik het ook wel lekker dat ik niet van een tijd afhankelijk ben. Dus ik wil nu op de loopband het rennen gaan opbouwen en dan verder gaan als het mooi weer is, samen met vriendlief. Die heeft een betere basisconditie dan ik.

Wanneer mag je weer naar zumba?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77584666
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank joe Uniekje! *Bleeding Gums Murphy*

Yay Kwak! Zo'n 1,5 cm scheelt toch weer op het geheel en je zelfbeeld, net als ene kleinere taille! Echt heel strak ja? Ik dacht dat ie er precies omheen moest passen! En ja, dan kom ik meestal best hoog uit
nope, ze drukken echt je ingewanden helemaal bij elkaar, net onder je onderste ribben (das bij mij op 1.04 van de grond af) omdat het gaat om het "extra vet" wat er tussen en voor zit. taille was nu 91, als ik t zelf mat was dat tegen de 96...

op mn lengte scheelt 1,5 cm zeker een hoop! nog zo'n misverstand: je moet met je hielen tegen de muur, maar als dat lastik is een stapje naar voren, maar dan dus je billen tegen de muur en wél je rug helemaal netjes uitstrekken, en niet je schouders naar achteren tegen de muur... hatsa! mijn bmi is nu nog maar nét boven de 40

@ viking: ja, tot ik het zat word
Kwak
pi_77584711
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hoera! ben nu eens geod opgemeten: ik ben niet 160 maar 161,5 jeeeeeej! en mn taille was ook kleiner dan ik dacht, ze trekken hem namelijk heel strak aan!
Ohhh, de victorie van groter zijn dan je denkt Ik heb de hele dag een blij gevoel gehad van 2 cm extra. Speciaal Meneer opgebeld om het te vertellen enzo
pi_77584785
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ohhh, de victorie van groter zijn dan je denkt Ik heb de hele dag een blij gevoel gehad van 2 cm extra. Speciaal Meneer opgebeld om het te vertellen enzo
ik ga het vanavond ook aan iedereen vertellen, en mn moeder bellen heb ik ook verontwaardigd gedaan toen de vrouw bij t gemeentehuis een jaar of 10 geleden zei dat ik 1,59 was toen ze me namat...
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:40:56 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77584830
Mijn moeder is momenteel ziek en ze valt steeds om. Heeft ze wel eens eerder gehad. Zat ze te eten en dan ineens viel ze met haar gezicht in haar bord eten . Ik vind het pretty weird .
Niet meer actief op Fok!
pi_77584863
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder is momenteel ziek en ze valt steeds om. Heeft ze wel eens eerder gehad. Zat ze te eten en dan ineens viel ze met haar gezicht in haar bord eten . Ik vind het pretty weird .
Raakt ze dan bewusteloos of wat? Moet ze dan maar niet even naar de dokter gaan, want dat klinkt best eng ja!
pi_77584930
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ga het vanavond ook aan iedereen vertellen, en mn moeder bellen heb ik ook verontwaardigd gedaan toen de vrouw bij t gemeentehuis een jaar of 10 geleden zei dat ik 1,59 was toen ze me namat...
Nou, ik kan je vertellen: mijn collega's waren niet zo opgewonden als ik Maar hé, jij hebt hier in ieder geval een medestander
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:45:14 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77584965
CF:
GeeBee: nou eigenlijk donderdag maar dan komt zus op bezoek dus die gaat niet door! Zaterdagochtend dus weer (eventuele thuissessies niet meegerekend). Nog zo lang!
Viking: Dat klinkt niet goed Een vriend van mij heeft dat ook (is eens met zn snuit in een bak salade gevallen bij de Griek dat was best schrikken) en dan ligt het aan een soort suikertekort. Als ie dan een colaatje drinkt gaat het beter. Moet ze ook shaken of valt ze 'gewoon'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')