Ik zit nog niet eens op een studeerplek maar in mijn pyjama in huis. en heb ook niets gedaan behalve koffie drinken en 2 broodjes eten (ohja!! ik heb 2 pannen en 1 bord afgewassenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef neen het volgende:
Nou, ik zit alweer een tijd op school en heb op koffie drinken na nog niks gedaan. Ik ben gewoon lui
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef conleche het volgende:
Ik win, ik typ dit vanuit bed.Ga er nu wel uit trouwens, heb trek in cappuccino
En vanavond ga ik naar een concert van David Gray, zin in!
Fijn dat ik in ieder geval niet de enige ben!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh dat ochtendprobleem heb ik ooken mijn werk begint vaak pas om 13.30, dus dan kan ik eigenlijk héél veel in de ochtenden doen,maar meestal kom ik niet verder dan sporten..
Goede schoenen zijn echt zooo belangrijk bij hardlopen, en pijn aan je schenen moet je écht mee oppassen. Even je schoenen laten nakijken dus,voordat je weer gaat lopen!!
Als ik nits hoefde te doen lag ik nog in bed johquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens op een studeerplek maar in mijn pyjama in huis. en heb ook niets gedaan behalve koffie drinken en 2 broodjes eten (ohja!! ik heb 2 pannen en 1 bord afgewassen)
Niks mis met luie mensen
Ik ken het niet, maar--> mooooiiii! Veel plezier!!quote:
Ja, dat heb ik ook, maar ik kán wel op tijd opstaan en op tijd bezig gaan. Vandaag ben ik bijv alweer sinds 9 uur bezig. Ik weet gewoon van mezelf: als ik de hele ochtend ga lopen lanterfanten en besluit om 's middags dingen te doen, dan doe ik het 's middags ook niet meer. Het móet 's ochtends.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh dat ochtendprobleem heb ik ooken mijn werk begint vaak pas om 13.30, dus dan kan ik eigenlijk héél veel in de ochtenden doen,maar meestal kom ik niet verder dan sporten..
Was het wel leuk? Goed dat je toch bent gegaan! uitendelijk kost het vaak wat moeite in zulk soort situaties maar eigenlijk heb je weinig te verliezen: Als het leuk is heb je een toffe avond en wellicht leuke nieuwe mensen leren kennen. Als het niets is, ben je 'n paar uurtjes voor niets kwijt,maar weet je dat ook weer...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:12 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ondertussen in de bieb. Ik denk dat ik gister met volleyballen of een spier in m'n schouder heb verrekt, of m'n oude blessure weer terug is gekomen...Ik heb in ieder geval behoorlijk last van m'n schouder..Ook stom om niet opgewarmd te gaan spelen...
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar--> mooooiiii! Veel plezier!!
ik ga toch maar even douchen en nog even mijn was opruimen die al 2 dagen droog is en meestal net zo lang op het rekje hangt totdat er nieuwe opmoet
Nee, was niet zo leuk. Ik was echt heel veel beter dan de rest. Illustrerend: ik was m'n sportbh vergeten en 's morgens zonder bh aan de deur uitgestormd. Ik heb dus 2 uur zonder enig vorm van borstondersteunig gesport, en nergens last van gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Was het wel leuk? Goed dat je toch bent gegaan! uitendelijk kost het vaak wat moeite in zulk soort situaties maar eigenlijk heb je weinig te verliezen: Als het leuk is heb je een toffe avond en wellicht leuke nieuwe mensen leren kennen. Als het niets is, ben je 'n paar uurtjes voor niets kwijt,maar weet je dat ook weer...
Haha, wat effectief! Ik heb altijd een berg strijkwerk die blijft liggen, omdat strijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik laat mijn was ook net zo lang in droger zitten / op het rekje hangen tot er iets nieuws op moet. Of spullen uit de droger leg ik op de wasmand en dan ligt het er soms zo lang dat het weer vies wordt en dus weer de wasmachine in kan.
Mijnes ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders streek ik wel eens m'n shirt gewoon omdat het dan lekker warm is
Mijn moeder strijkt allesook sokken en boxershorts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |