abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:57:24 #251
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77581708
Zumba-ze goodbye!

Ik moet eigenlijk vandaag 2 uur fietsen (grootste gedeelte op lage hartslag en een half uur krachttraining--> viaductjes opsprinten) maar ik heb zóveel spierpijn in mijn benen dat ik nauwelijks kan opstaan en zitten

Eerst maar mijn studiewerk en dan maar eens kijken of het gaat. Anders helaas pindakaas en doe ik het morgen wel.

Lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen met kipfilet, koffie met melk
T: appel
L: indien thuis: soep met 2x geroosterd brood, anders 2x brood filet A met gekookt eitje
T: krentebol
T: kwark evt beetje muesli
D: eten bij broer/vrouw/kids van 't vriendje toch niet, krijg net een sms dat we dan zelf eten moeten meenemen thats quite a first impression... dan maar zelf koken of bij vriendinnetje eten

[ Bericht 11% gewijzigd door _Calimero_ op 03-02-2010 10:42:49 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:02:50 #252
236335 neen
schone schijn
pi_77581827
Nou, ik zit alweer een tijd op school en heb op koffie drinken na nog niks gedaan. Ik ben gewoon lui
het lijkt niet wat het is
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:05:04 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77581880
Ik ben aan het thuiswerken, moet een lastig artikel schrijven voor onze nieuwsbrief. Moet een gecompliceerd dossier in Jip en Janneke-taal uitleggen aan onze lezers. Als ik thuiswerk, werk ik in uren vaak minder, maar doe ik wel meer in de tijd dat ik wel iets doe .

Ik wacht nu tot dat moment aanbreekt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:05:21 #254
277802 _Calimero_
pi_77581886
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef neen het volgende:
Nou, ik zit alweer een tijd op school en heb op koffie drinken na nog niks gedaan. Ik ben gewoon lui
Ik zit nog niet eens op een studeerplek maar in mijn pyjama in huis. en heb ook niets gedaan behalve koffie drinken en 2 broodjes eten (ohja!! ik heb 2 pannen en 1 bord afgewassen )

Niks mis met luie mensen
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:08:11 #255
277802 _Calimero_
pi_77581956
mijn redenering is als volgt: ik doe thuis juist niks en wát ik doe gebeurt op zeer niet-effectieve wijze. Dus ik kan beter naar de bieb. Maar mijn favo bieb is pas om 11 uur open. Dus moet ik 10 voor 11 weg, kan ik best tot half 11 in mijn pyjama wandelen en heb ik dus nog 20 minuten om niks te doen
pi_77581972
Ik win, ik typ dit vanuit bed. Ga er nu wel uit trouwens, heb trek in cappuccino En vanavond ga ik naar een concert van David Gray, zin in!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:09:18 #257
277802 _Calimero_
pi_77581981
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef conleche het volgende:
Ik win, ik typ dit vanuit bed. Ga er nu wel uit trouwens, heb trek in cappuccino En vanavond ga ik naar een concert van David Gray, zin in!
Wie is dat?
pi_77581994
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oh dat ochtendprobleem heb ik ook en mijn werk begint vaak pas om 13.30, dus dan kan ik eigenlijk héél veel in de ochtenden doen,maar meestal kom ik niet verder dan sporten..

Goede schoenen zijn echt zooo belangrijk bij hardlopen, en pijn aan je schenen moet je écht mee oppassen. Even je schoenen laten nakijken dus,voordat je weer gaat lopen!!
Fijn dat ik in ieder geval niet de enige ben!

Ik weet dat schoenen belangrijk zijn. Deze heb ik een paar jaar geleden gekocht, met extra steun aan de buitenkant van de zool omdat ik iets naar buiten loop (zoals heel veel mensen). Daarom denk ik ook dat het de schoenen zijn (en niet overbelast ofzo). Als ik voor mijn doen 'normaal' loop heb ik last (soort van knakje dat ik steeds voel als mijn hak neerkomt) en als ik iets meer mijn best doe om wat meer naar binnen te lopen, gaat het wel goed. (lekker duidelijk verhaal) De zool is nauwelijks afgesleten, maar ik sport er ook meer binnen mee dan buiten.

Mijn geldreserve is even op na het kopen van een ticket naar NY, maar daarna ga ik weer eens langs een goede winkel voor nieuwe schoenen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:10:26 #259
236335 neen
schone schijn
pi_77582011
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik zit nog niet eens op een studeerplek maar in mijn pyjama in huis. en heb ook niets gedaan behalve koffie drinken en 2 broodjes eten (ohja!! ik heb 2 pannen en 1 bord afgewassen )

Niks mis met luie mensen
Als ik nits hoefde te doen lag ik nog in bed joh

Zaterdagochtend ga ik met m'n pa naar een of andere gezondheids ( ) ding met info over schoenen voor hardlopen enzo. Dan moet ik alleen nog even de discipline vinden om regelmatig te gaan hardlopen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:12:16 #261
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77582058
ik ben ondertussen in de bieb. Ik denk dat ik gister met volleyballen of een spier in m'n schouder heb verrekt, of m'n oude blessure weer terug is gekomen...Ik heb in ieder geval behoorlijk last van m'n schouder..Ook stom om niet opgewarmd te gaan spelen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:12:21 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77582061
Zo, mijn portfolio is goedgekeurd door de begeleidster van Windesheim. Moet nog wat kleine dingetjes aanpassen en dat ga ik dit weekend even doen. Maar ze heeft er alle vertrouwen in dat het assessment goed zal verlopen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:13:24 #263
277802 _Calimero_
pi_77582085
quote:
Ik ken het niet, maar--> mooooiiii! Veel plezier!!
ik ga toch maar even douchen en nog even mijn was opruimen die al 2 dagen droog is en meestal net zo lang op het rekje hangt totdat er nieuwe opmoet
pi_77582108
quote:
Mooi!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:14:16 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77582118
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oh dat ochtendprobleem heb ik ook en mijn werk begint vaak pas om 13.30, dus dan kan ik eigenlijk héél veel in de ochtenden doen,maar meestal kom ik niet verder dan sporten..

Ja, dat heb ik ook, maar ik kán wel op tijd opstaan en op tijd bezig gaan. Vandaag ben ik bijv alweer sinds 9 uur bezig. Ik weet gewoon van mezelf: als ik de hele ochtend ga lopen lanterfanten en besluit om 's middags dingen te doen, dan doe ik het 's middags ook niet meer. Het móet 's ochtends.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:15:33 #266
277802 _Calimero_
pi_77582165
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:12 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ondertussen in de bieb. Ik denk dat ik gister met volleyballen of een spier in m'n schouder heb verrekt, of m'n oude blessure weer terug is gekomen...Ik heb in ieder geval behoorlijk last van m'n schouder..Ook stom om niet opgewarmd te gaan spelen...
Was het wel leuk? Goed dat je toch bent gegaan! uitendelijk kost het vaak wat moeite in zulk soort situaties maar eigenlijk heb je weinig te verliezen: Als het leuk is heb je een toffe avond en wellicht leuke nieuwe mensen leren kennen. Als het niets is, ben je 'n paar uurtjes voor niets kwijt,maar weet je dat ook weer...
pi_77582192
Weet iemand hoeveel kcals er in de zakjes chocolade-cappucino van de Xenos zitten?
Zal het straks maar eens thuis nakijken, ze zijn erg lekker. Dus ik vrees ervoor

Ik heb ook een keer de zes eetmomenten op een dag gedaan, en toen kwamen de kilo's Tja, het advies was voor mijn vriendin (die ontbeet 's ochtends nooit, dronk sloten koffie overdag, nam 's middags een cracker en ging dan loos tijdens het avondeten. Ze heeft ook flink overgewicht). Ik vond de redenering erachter toen wel goed klinken, was alleen vergeten dat ik wel gewoon ontbijt enzo.
Dus toen ben ik maar weer naar O, T, L, D gegaan.

Ik moet gewoon aan de sport. Maar ja . NU heb ik wel zin om ff te rennen, of iets te doen, maar vanavond, als ik tijd heb niet meer. Tis psychisch
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:16:42 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77582197
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ken het niet, maar--> mooooiiii! Veel plezier!!
ik ga toch maar even douchen en nog even mijn was opruimen die al 2 dagen droog is en meestal net zo lang op het rekje hangt totdat er nieuwe opmoet
Herkenbaar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:17:59 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77582241
Hahaha, ik laat mijn was ook net zo lang in droger zitten / op het rekje hangen tot er iets nieuws op moet. Of spullen uit de droger leg ik op de wasmand en dan ligt het er soms zo lang dat het weer vies wordt en dus weer de wasmachine in kan .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:18:01 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77582243
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Was het wel leuk? Goed dat je toch bent gegaan! uitendelijk kost het vaak wat moeite in zulk soort situaties maar eigenlijk heb je weinig te verliezen: Als het leuk is heb je een toffe avond en wellicht leuke nieuwe mensen leren kennen. Als het niets is, ben je 'n paar uurtjes voor niets kwijt,maar weet je dat ook weer...
Nee, was niet zo leuk. Ik was echt heel veel beter dan de rest. Illustrerend: ik was m'n sportbh vergeten en 's morgens zonder bh aan de deur uitgestormd. Ik heb dus 2 uur zonder enig vorm van borstondersteunig gesport, en nergens last van gehad.
Teamsporten zijn leuk, maar dan moet je wel allemaal van het zelfde niveau zijn, of je enorm inzetten...Als je niet kunt spelen en je wel inzet is het leuk, maar als je niet kunt spelen en je niet inzet sta je maar voor jan lul in het veld..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77582386
@Syrena, als ik gisteravond alleen naar de sportschool had gemoeten, was ik niet gegaan . Ik was op weg naar huis, op de fiets door de regen en toen belde meneer of ik nog even wat extra basilicum bij de turkse winkel kon kopen. Ja, ik keek er echt naar uit om nog een stuk om te fietsen... Dus ik dacht: ik blijf de rest van de avond mooi binnen . Helaas dacht de meneer daar anders over en heeft me zo ongeveer meegesleept naar de sportschool . En achteraf ben ik altijd blij / trots dat ik het tóch heb gedaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77582489
Ik stond gister even te kijken bij de les bodyattack. Zijn er mensen die daar wel eens aan mee hebben gedaan? Het zag er best intensief maar niet al te moeilijk uit. Ik heb vroeger een cursus karate gedaan, dus de 'moves' moeten me wel lukken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77582491
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik laat mijn was ook net zo lang in droger zitten / op het rekje hangen tot er iets nieuws op moet. Of spullen uit de droger leg ik op de wasmand en dan ligt het er soms zo lang dat het weer vies wordt en dus weer de wasmachine in kan .
Haha, wat effectief! Ik heb altijd een berg strijkwerk die blijft liggen, omdat strijken is.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:27:20 #274
236335 neen
schone schijn
pi_77582563
Bij m'n ouders streek ik wel eens m'n shirt gewoon omdat het dan lekker warm is

Mijn moeder strijkt alles ook sokken en boxershorts
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:29:13 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77582630
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders streek ik wel eens m'n shirt gewoon omdat het dan lekker warm is

Mijn moeder strijkt alles ook sokken en boxershorts
Mijnes ook .

Maar het schijnt al bijzonder te zijn om je ondergoed op te vouwen (wat ik dus wel doe). Genoeg mensen die hun gewassen ondergoed in een bak gooien en dan 's ochtends een nieuw exemplaar eruit vissen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')