Wat heeft hij daar mee te maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Godver! Komt een huisgenoot ineens zeuren dat ik m'n kamer moet opruimenopdonderen gast! wtf
Nou goed, ik ga maar eens in dat boek van Stieg Larsson beginnen
Moest hij dat van zijn moeder komen zeggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Godver! Komt een huisgenoot ineens zeuren dat ik m'n kamer moet opruimenopdonderen gast! wtf
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Even voor de dames zangeressen:
Wij zijn gisteren begonnen met een nieuw project: het Requiem in C van Cherubini, moet je dit stukje eens luisteren, zo gaaf!!
sterker nog, op mijn basisvoedingslijst staat voor iedere vrouw 6 boterhammen per dag geadviseerd. ik eet er ook zes. sinds twee dagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die zoveel brood at.
Lekkerrrrquote:
Smaakte het wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef P.F het volgende:
Vegetarische rookworst jaEn vegetarische jus.. De vegetarische spekjes verkochten ze helaas niet bij de albert heyn waar ik was..
Je miste de spekjes? Had je nu een rookworst per persoon dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wel prima, alleen was een halve rookworst p.p en dan nog spekjes er bij was beter geweest!
Oh neeeeeequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh neeeeeeje zou bijna denken dat 'ie het meent
Net als met dat topic over hotelreserveringen annuleren, weet je nog, kwak?
Dat kijkt echt heel kut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Lolquote:
Vanaf volgende week ben ik vier dagen per week op de stageschool en één dag in Zwolle, dus dan is het probleem opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, dat was het alweer. Was gelijk aan de beurt.
Vervelend Vik.. lukt het niet om het ritme van stagedagen aan te houden? Dus op tijd eruit, etc?
Even ontbijten!
oh dat ochtendprobleem heb ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Aww, arme Mo!![]()
Vik, ik herken het wel een beetje hoor. Ik ben op woensdagochtend vrij, en dan plan ik altijd 1001 dingen die ik zou willen doen en uiteindelijk kan ik pas veel te laat mijn bed uit komen en moet ik me haasten om de meest belangrijken dingen te doen (boodschappen bijvoorbeeld). En duf dat ik wordt van uitslapen....![]()
Gister weer hardgelopen. T ging niet echt geweldig. Vorige keer 3x 4 min. gerend, ging prima. Nu had ik 5-4-3-2-1 gerend, maar al in de eerste 5 min. kreeg ik last van mijn scheenbeen. Ben iets anders gaan lopen en dat ging wel beter. Volgens mij ben ik toe aan nieuwe schoenen.![]()
Lijstje gister:
O: brinta
T: koffie met melk
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: banaan
T: kopje warme choco uit automaat, balisto
D: spaghetti met zelfgemaakte pesto en zongedroogde tomaatjes + salade met gegrilde paprika/tomaat/komkommer
S: hardlopen
T: bakje vanillekwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |