Je moet ook niet googlen, straks lees je nog enge dingen erover. Het internet kan je alles wijsmaken. Kijk eerst maar wat de HA zegt. Meestal is het geen goed nieuws.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef thinhnong het volgende:
maar ik vind helemaal niks op de internet taalknobbel gekneust?
Haha, wat een topic dit! Beter snel de huisarts bellen inderdaad, die symptomen die jij noemt doen mij ook sterk denken dat er iets mis is met je taalknobbel. Succes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef thinhnong het volgende:
maar ik vind helemaal niks op de internet taalknobbel gekneust?
Dat zou ik inderdaad zeggen, duidelijk maken aan de HA dat je denkt dat er een probleem met je taalknobbel isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef thinhnong het volgende:
ik zeg gewoon wat ik precies hier heb gezegt en ik zeg nog erbij : Kan het zo zijn dat ik een gekneusde taalknobbel hebt
Eh, als je thuis niet normaal kan lopen, dan waarom wel op school?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef thinhnong het volgende:
kan ik eigenlijk gewoon rustig door school lopen?
Met een gekneusde taalknobbel lijkt me dat geen slim plan eigenlijk.. kan nog ontsteken als hij gekneusd is nl. Gewoon ff huisarts bellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef thinhnong het volgende:
kan ik eigenlijk gewoon rustig door school lopen?
Wat maak je hem bang? Het stelt niets voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Oei, dat klinkt niet zo best, je taalknobbel gekneusd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |