Die staan er ook zat in hoorquote:
Je ziet er niks van!quote:
Graag gedaan! Je kan hem door naturelle bodylotion mixen, maar dat vond ik een beetje raarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je ziet er niks van!![]()
Thanks voor het parfumpje
Ik weet niet of ik wel naturelle bodylotion hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Graag gedaan! Je kan hem door naturelle bodylotion mixen, maar dat vond ik een beetje raar!
Teveel??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Ek-Mei het volgende:
bwah het gezond doen doen lukt me niet meer, gisteren uit de hand gelopen dagje vol drop en koekjes
vandaag redelijk, maar teveel...
O/L: 2 boterham kipfilet/komkommer beker karnemelk (laat wakker)
T: banaan
T: cracker hummus (lekker maar wat veel kcal zeg)
D: couscous met kant en klare falafel in een kant en klaar sausje, dubbele portie omdat vriendje het niet luste en ik wel![]()
T: misschien nog wat kwark of fruit
Ik eet er ook wel eens 6 (of meer) maar dat is op een werkdag, vandaag stond ik pas om 12 uur op en heb ik echt helemaal niks gedaan, behalve ff boodschappen, en mn avondeten was echt heel erg veel, schatting wel een kcal of 1000 ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Teveel??
Ik eet 6 boterhammen op een dag en heb dan nog honger. Dat is veel
Ja 104 per portie (30) geen idee hoeveel ik er op smeer, maar dat zal vast niet minder zijn, het is kant en klare dus, misschien ooit eens zelf maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel kcal in hummus? Daar heb ik nou nooit over nagedachtIk vind het superlekker, en het bevat wel wat goede stoffen en weinig rommel, dus eet ik het altijd maar gewoon
Ik ook, onder het mom dat het gezond isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel kcal in hummus? Daar heb ik nou nooit over nagedachtIk vind het superlekker, en het bevat wel wat goede stoffen en weinig rommel, dus eet ik het altijd maar gewoon
Ohh, dat vind ik best meevallen. 30 gram is in ieder geval nog lekker dik smerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ja 104 per portie (30) geen idee hoeveel ik er op smeer, maar dat zal vast niet minder zijn, het is kant en klare dus, misschien ooit eens zelf maken.
Dat is waar, maar als ik die getalletjes dan zie staan moet ik toch altijd even slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, dat vind ik best meevallen. 30 gram is in ieder geval nog lekker dik smeren![]()
GB, sja, kikkererwten, sesam, knoflook, beetje olie... Is een stuk gezonder dan een of andere vieze vettige ham-preisaladeEn dat er dan veel kcal inzitten, neem ik maar voor lief.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Godver! Komt een huisgenoot ineens zeuren dat ik m'n kamer moet opruimenopdonderen gast! wtf
Nou goed, ik ga maar eens in dat boek van Stieg Larsson beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |