Hahahaha geniaal!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Volgens mij zag ik van de week iemand in de trein met een CI! Ik dacht eerst "wtf die vent heeft een button op zn hoofd" (afvragend hoe dat dan moet met het naaldje enzo) want hij had zo'n hippiekleur. En toen zat er een gehoorapparaat aan vast (in dezelfde kleurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mijn CI ook statisch, dus stay away from meeee. Af en krijgt de kat ook een optater van mij
.
quote:
Hoe ging het in de sportschule, wat heb je allemaal gedaan?quote:
Kreeg eerst een bodyscan (moest op zo'n weegschaal staan en die berekende dan van alles, vraag me nog steeds af hoe dat kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe ging het in de sportschule, wat heb je allemaal gedaan?
Cheers for youquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, change of plans. D wordt geen griekse salade, maar aardappels, een gehaktdingesiets en rode kool.
En het was lekker. Nu heeft het nog 2 uur de tijd om te zakken tot ik op de fiets stap!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net de fotoboeken ontdekt en zag dat Sigme "haar billen" echt haar billen zijn!
Krijg je die van hardlopen?
[/stalker]

Ja klopt! Viel me mee haha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Mexicaantje!En je bent dus al aardig in shape zo te lezen! Dus het kan alleen maar nóg beter worden! w00t!
I know, en het scheelt superweinig en ik heb best wel heupen dus het was ook geen verrassing. Maar wel een goede motivatie om heel goed bezig te gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
Mexicaantje, wat heupvet is uit esthetisch oogpunt misschien niet altijd even fijnmaar het heeft geen negatieve invloed op je gezondheid. Goed bezig!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat achterwerk had ik al voor ik hardliep.
Dit foto'tje is uit 2005
[ afbeelding ]
en mijn huidige icoontje uit 2007.
Dat broekje is wel eigenlijk mijn slankmaatstaf; ik heb het al jaren en ik meet mijn relatieve spekkigheid af door het aan te doen. Toen het echt té erg werd ben ik gaan hardlopen.
M'n klerenkast is niet verwarmd dus in de winter doe ik weinig spekmetingen. Ik moet deze lente maar weer eens een nieuw icoonfoto'tje maken. Deze keer zonder onderboxum onder het spijkerbroekje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |